Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Masurare parametrii CATV prin Con...

Youtube a inceput sa aiba lag!?

Internet Archive - adauga item la...

Electrica Furnizare + Poșta ...
 Probleme cu scurgerea de ulei pe ...

Blocuri cu apartamente de 5+ camere

Casa noua finisata, teava incalzi...

Ce marca si model de DVD-RW sa cu...
 Achizitie camera video auto (II)

Baza de date cu imagini pe bani

Robotul martian european, revigor...

Are cineva o inregistrare Radio R...
 Geoana: „Sistemul de vot es...

Imprimare mai multe pagini intr-o...

trebuie sa depun declaratie unica...

Ruse vs Rusesti
 

Ce mașină NU v-ați cumpăra niciodată?

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
146 replies to this topic

#1
Alexandru_31

Alexandru_31

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 234
  • Înscris: 08.01.2023
Am vazut acest "trend" pe YouTube, cum un tip tot merge la diversi mecanici (in America e chestia asta), si ii intreaba despre ce masini NU ar recomanda/ cumpara niciodată.
Asadar, din experiența si cunostintele voastre, ce masina (sau marca) NU v-ati cumpăra niciodata?

#2
alex342

alex342

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,648
  • Înscris: 23.09.2017

View PostAlexandru_31, on 08 aprilie 2024 - 23:16, said:

Asadar, din experiența si cunostintele voastre

Nu as mai incerca experienta cu un Rolls-Royce. Ledurile din plafon (Starlight Headlining) se ard cam des si sunt foarte multe. Am dat comanda pe Aliexpress pt ca sunt mai ieftine dar stau sa astept 2-3 luni pana ajung. Deci un mare NU pt Rolls-Royce, nu as mai cumpara de acum inainte, o experienta foarte proasta.

Edited by alex342, 08 April 2024 - 23:29.


#3
lex2010

lex2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,553
  • Înscris: 21.10.2009
Nu mi-as lua niciodata Dacia, daca e vorba de masini pe care le poti cumpara in prezent, noi.
Mult prea scumpe pentru ce ofera, gasesti la alte marci reduceri bune si obtii un pret similar cu dacia.
DACIA = Daca Ai Cap Ia-ti Alta.

PS: Nu o sa uit niciodata cat de mizerabila a fost firma asta cu clientii romani, nici macar parbrize securizate si tetiere nu au avut pe masinile pana prin 1992...
Cand a venit Daewoo in tara, cu Espero si Cielo, au aratat romanilor ce dotari ar fi trebuit sa aiba masinile... abia dup-aia s-a trezit si Dacia din amorteala.
In 2014 ( si poate si in prezent) inca vindeau masini cu tamburi pe spate in loc de frane pe disc.

Edited by lex2010, 08 April 2024 - 23:31.


#4
Valy_User

Valy_User

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,263
  • Înscris: 02.08.2021
Mașinile VW cu 1.2 TSI și 2.0 BPW. VW T-Roc.
Renault cu 1.2 Tce
Ford cu motorul 1.6 TDCI
Opel Insignia
Renault Laguna 2
Dacia Duster
Mașini electrice/hybrid
Mașini japoneze/coreene
Peugeot/Citroën
Mașinile cu piese/întreține/exploatare scumpe.

Și în general cam orice e în 3 pistoane.

Edited by Valy_User, 08 April 2024 - 23:52.


#5
Alexandru_31

Alexandru_31

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 234
  • Înscris: 08.01.2023

View PostValy_User, on 08 aprilie 2024 - 23:41, said:

Mașinile VW cu 1.2 TSI. VW T-Roc.
Renault cu 1.2 Tce
Ford cu motorul 1.6 TDCI
Opel Insignia
Renault Laguna 2
Dacia Duster
Mașini electrice/hybrid
Mașini japoneze/coreene
Peugeot/Citroën

Și în general cam orice e în 3 pistoane.
De ce spui NU la cele in 3 pistoane? Vreau sa aflu parerea ta, pentru ca tocmai sunt pe cale sa achiziționez o masina noua in 3 pistoane.

#6
Valy_User

Valy_User

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,263
  • Înscris: 02.08.2021
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fSeGGusaekM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Problema la ele este că nu pot fi echilibrate cum trebuie și vei avea vibrații.
Și, după cum au scris alți useri pe forum, trebuie turată mult ca să te bucuri de puterea motorului.

#7
Oyama-the-Younger

Oyama-the-Younger

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 148
  • Înscris: 08.01.2024
1. abortions cu propulsie
2. autovehicule labile tehnic conceptual, cu raport fiabilitate/cost puternic subunitar

#8
Autumn_Dream

Autumn_Dream

    Vis de Toamna

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,711
  • Înscris: 09.11.2010
Dacia, Renault, Skoda, orice masina electrica.

#9
florynsv

florynsv

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,047
  • Înscris: 09.08.2009
Dacia, Opel, Ford cu excepția Mustang-ului, Fiat, Peugeot, Citroen, Seat cu excepția Cupra. Eu sunt fan Vag în special Audi!

#10
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,065
  • Înscris: 20.10.2015
Lastun, in rest as aprecia orice

#11
Handicarpati

Handicarpati

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,584
  • Înscris: 11.06.2010
Cred ca Dacia. Am avut dacia din 2003 pana in 2009 si mi-a ajuns. De ce ? D-aia.

#12
dorurad

dorurad

    Motanel foarte pufos

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,846
  • Înscris: 31.10.2010
1. Dacia - de orice fel, modele noi/vechi. Chiar daca loganul asta nou si dusterul arata chiar bine pt o dacie, sunt scumpe, preturi de reprezentanta pt revizii normale cat la un BMW spre exemplu, nesimtirea la ea acasa in service-uri si nu numai. Interactiunea overall.
2. Ford - de ce? d-aia. pt ca ford. indiferent de anul fabricatiei.
3. Renault - same shit ca la dacia
4. Poate gama VAG in special VW, modele noi (2017+) - de ce? am tot vazut lume care schimba ambreiaje din DSG. Bai, imi aduce mainte de Range Rover cu al lor 3.0D care se strica si inca se strica banuiesc la 100k km. Mai mare rusinea in anii astia (2024 chiar) sa stai sa umblii in cutie la o masina care noua e peste 50k euro, masina care se cam incadreaza la premium...
5. Mercedes - modelele noi, 2018+. Proaste rau calitativ, sub orice critica, le poti compara cu dacia/renault/ford. Si scumpe-n draci. Mai mare rusinea sa-ti iei mercedes si sa iti pice in primii 10k km senzori de racire (ceva termostat) din cauza proastei constructii a masinii (intra apa din ce-am inteles si se duceau ceva senzori), bateriile de la mild hibrid care se strica in primii 50k km sa zicem daca mergi preponderent in oras si nu face franari regenerative. O data stricata o baterie din asta - pe bara minim 6 luni pana vine alta, altfel masina nu merge fara acea baterie si nu se poate face pass la baterie, sa mearga fara ea. Nu vor, nu ca nu se poate. Sa nu mai zic de scaunele alea infecte (vorbesc de un S-class, E-class, chiar si C-class) care, la un drum Romania - Grecia trebuie sa mergi cu masajul pornit, altfel ajungi stramb la destinatie. Ca reglaje din parti. Si alea care sunt, de exemplu reglajul lombar, e o gluma proasta sa fie facut din setarile navigatiei. Poate sunt si eu vinovat din cauza ca sunt mai slabut, but still.. + pozitie proasta la volan. Cei din spate nu sunt nici ei cu mult mai fericiti oricum. Si vorbesc din perspectiva unuia care merge daily cu masini de genul asta...
6. Cam atat.

#13
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,050
  • Înscris: 03.12.2005

View PostValy_User, on 08 aprilie 2024 - 23:48, said:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fSeGGusaekM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Problema la ele este că nu pot fi echilibrate cum trebuie și vei avea vibrații.
Și, după cum au scris alți useri pe forum, trebuie turată mult ca să te bucuri de puterea motorului.

Nu e de tine subiectul asta.

Un motor in trei e echilibrat la fortele primare si secundare, are 3 aprinderi la 120 grade distanta. Ce nu e echilibrat intrinsec e momentul de rotatie perpendicular pe axa vilbrochenului, incearca sa se balangane inainte-inapoi, pe intelesul tau. Daaaar... arbori de echilibrare. Ai un piston care se duce in jos, o contragreutate care se duce in sus si o rezultanta neta cat mai aproape de zero.

Daca poti sa iti reprezinti in capsor un 6 in linie, ala e un cuplaj de doua motoare in trei cilindri puse spate la spate. Pentru ca ai cate doi cilindri activi de o parte si de alta a centrului de masa nu se mai zbate nimic si nu mai ai nevoie de arbori de echilibrare pentru ca se neutralizeaza reciproc. Singurul dezavantaj e ca incearca sa faca vilbrochenul banana pentru ca e mult mai lung.

#14
futurist

futurist

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,859
  • Înscris: 09.05.2008
Ford Mustang 1969
Chevrolet Camaro SS 1969

Aaaah, era vorba despre ce NU as cumpara? :D
Dacia Logan.
Asemenea corcitura de masina nici chinezii cei mai beti nu fac.
Designeru' care a conceput-o tre' spanzurat de picioare cu nasu' in fum de ardei iute.
Asa ceva.....

#15
adip62

adip62

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 215
  • Înscris: 30.03.2024
Nu mi-as cumpara masina electrica (full hybrid, da).
Cel putin pana cand:
- vor putea atinge 1000 km la o incarcare
- se vor incarca in max. 5 minute
Altfel, nu-mi plac masinile VAG, engleze (care mai sunt englezesti) si franceze. Dar nu le exclud, precum pe cele electrice.

#16
cristiany

cristiany

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,902
  • Înscris: 16.04.2007

View Postlex2010, on 08 aprilie 2024 - 23:28, said:

Mult prea scumpe pentru ce ofera, gasesti la alte marci reduceri bune si obtii un pret similar cu Dacia.

Poti te rog sa dai un exemplu la un pret similar si cu dotari similare ?

#17
mirel3003

mirel3003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 04.10.2007
Ce nu mi-as cumpara:
1) Supercar-uri - pentru ca nu imi permit
2) Masini de lux (Bentley, Maybach, Rolls Royce)- pentru ca nu imi permit
3) BMW - pentru ca am alergie la BMW

Ce mi-as cumpara:
1) masina de distractie ar fi un Ford Focus RS (2018 - 2022) 2.3L 350CP.... mi-o permit dar parca nu as da banii pe ea...
2) masina de zi cu zi Tesla Model 3 - astept totusi poate apare Model 2 si va fi mai ieftin.


In prezent conduc un Ford Focus MK3 2012 si un Audi A5 2019.

Edited by mirel3003, 09 April 2024 - 07:19.


#18
rinaldoparaipan

rinaldoparaipan

    Green member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,493
  • Înscris: 13.02.2006

View PostValy_User, on 08 aprilie 2024 - 23:41, said:

Mașinile VW cu 1.2 TSI și 2.0 BPW. VW T-Roc.
Renault cu 1.2 Tce
Ford cu motorul 1.6 TDCI
Opel Insignia
Renault Laguna 2
Dacia Duster
Mașini electrice/hybrid
Mașini japoneze/coreene
Peugeot/Citroën
Mașinile cu piese/întreține/exploatare scumpe.

Și în general cam orice e în 3 pistoane.


Le-ai avut pe toate de nu le recomanzi?
Sotia are Polo 1.2 in 3 pistoane si merge ok.La anul face majoratul (masina, nu sotiaPosted Image)
Eu sunt la al doilea Duster-primul luat SH la 100K si am facut  150k, al doilea de nou si am deja 130k.
Super multumit de amandoua.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate