Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Info anvelopa autobuz
Last Updated: Mar 26 2024 11:18, Started by
Dany_Darke
, Mar 25 2024 21:20
·
2
#1
Posted 25 March 2024 - 21:20
Salutare colegi,
Pentru cultura mea generala si satisfacerea unei curiozitati, imi puteti spune si mie care ar fi rolul adanciturilor ce se gasesc pe talonul anvelopelor de autobuz? Mai multe le-am vazut cu doar 4, cum este in poza [ https://autoline.ro/img/s/anvelopa-pentru-autobuze-Winterreifen-275-70-R22-5---1596276670913938038_big--20080113103905962900.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Sunt dispuse la 90 de grade unele fata de altele. Fie rotunde sau chiar romb In alte poze, am vazut o dispunere pe inele, de la exterior incep cu 4 si continua cu mai multe spre interior anv.jpg 420.57K 117 downloads Dezbateam cu cineva mai devreme si ne gandeam ca ar fi un martor, in caz ca se freaca de bordurile inerente din orase, pt a nu fi pericol de explozie Voi ce spuneti? |
#2
Posted 25 March 2024 - 21:30
Asa pare ca au rol de martor...de uzura.
Edited by GlCA_Contras, 25 March 2024 - 21:30. |
#3
Posted 25 March 2024 - 21:38
au rol cosmetic
un martor trebuie sa aiba un prag usor de verificat/observat care sa-ti spuna daca anvelopa mai e sau nu sigura, iar acele indentatii nu au asa ceva. iti poti da seama oricum daca ai frecat anvelopa de o bordura si fara ele, si nu-ti spun absolut nimic despre starea acesteia. |
#4
Posted 25 March 2024 - 21:45
A common byproduct of radial tire construction, sidewall indentations/undulations are more noticeable in tires with taller sidewalls or operate at higher inflation pressures. Fortunately sidewall indentations are a cosmetic condition that does not affect the performance of the tires.
|
#5
Posted 25 March 2024 - 22:16
Dany_Darke, on 25 martie 2024 - 21:20, said:
Dezbateam cu cineva mai devreme si ne gandeam ca ar fi un martor, in caz ca se freaca de bordurile inerente din orase, pt a nu fi pericol de explozie Voi ce spuneti? Este corect ce spui. Din cauza frecarii cu bordurile acela este un martor de uzura pe flanc. |
#7
Posted 26 March 2024 - 00:06
Nu cred că se pune martor de uzură pe flanc, mai repede e ceva din matrița de la vulcanizare.
Faptul că scrie pe ele urban use only eu înțeleg că nu sunt pentru viteză mare (și m-aș hazarda să cred că sunt reșapate dar totuși nu merg până acolo). Toate informațiile despre anvelopă sunt puse pe flanc tocmai din cauză că acolo nu există uzură ca pe banda de rulare. Aș mai adăuga că ăla care se freacă de borduri nu e șofer, faptul că se mai întâmplă câteodată e din greșeală, când devine un obicei... trebuie schimbat șoferul. Poate găsește cineva un link, eu am căutat pe la Goodyear și Michelin (am căutat după urban use only sau sidewall holes), am găsit orice, dar nimic despre găurile alea. |
#9
Posted 26 March 2024 - 00:41
#10
Posted 26 March 2024 - 07:49
marius21, on 25 martie 2024 - 22:16, said:
Este corect ce spui. Din cauza frecarii cu bordurile acela este un martor de uzura pe flanc. Corect, am gasit modelul anvelopei si scrie ca acele dungi de pe flanc sunt pentru protectia la contactul cu borduri, deci sunt martori de uzura. https://www.facebook...64338410499771/ Edited by cristyz, 26 March 2024 - 07:49. |
|
#11
Posted 26 March 2024 - 11:18
m-am informat la sursa - reprezentant firma vanzari anvelope industriale:
Quote Indicator de uzura pentru flancul anvelopei deoarece autobuzul poate trage in statie aproape de bordura... Daca dispar punctele alea prin stergere flancului = pericol de explozie...=> alta anvelopa |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users