Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...
 Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 

Info anvelopa autobuz

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
Salutare colegi,

Pentru cultura mea generala si satisfacerea unei curiozitati, imi puteti spune si mie care ar fi rolul adanciturilor ce se gasesc pe talonul anvelopelor de autobuz?

Mai multe le-am vazut cu doar 4, cum este in poza

[ https://autoline.ro/img/s/anvelopa-pentru-autobuze-Winterreifen-275-70-R22-5---1596276670913938038_big--20080113103905962900.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Sunt dispuse la 90 de grade unele fata de altele. Fie rotunde sau chiar romb

In alte poze, am vazut o dispunere pe inele, de la exterior incep cu 4 si continua cu mai multe spre interior

Attached File  anv.jpg   420.57K   117 downloads


Dezbateam cu cineva mai devreme si ne gandeam ca ar fi un martor, in caz ca se freaca de bordurile inerente din orase, pt a nu fi pericol de explozie

Voi ce spuneti?

#2
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,666
  • Înscris: 21.03.2020
Asa pare ca au rol de martor...de uzura.

Edited by GlCA_Contras, 25 March 2024 - 21:30.


#3
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,041
  • Înscris: 24.02.2006
au rol cosmetic

un martor trebuie sa aiba un prag usor de verificat/observat care sa-ti spuna daca anvelopa mai e sau nu sigura, iar acele indentatii nu au asa ceva. iti poti da seama oricum daca ai frecat anvelopa de o bordura si fara ele, si nu-ti spun absolut nimic despre starea acesteia.

#4
wiseguy76

wiseguy76

    just don't

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,220
  • Înscris: 24.05.2006
A common byproduct of radial tire construction, sidewall indentations/undulations are more noticeable in tires with taller sidewalls or operate at higher inflation pressures. Fortunately sidewall indentations are a cosmetic condition that does not affect the performance of the tires.

#5
marius21

marius21

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,356
  • Înscris: 12.07.2008

View PostDany_Darke, on 25 martie 2024 - 21:20, said:

Dezbateam cu cineva mai devreme si ne gandeam ca ar fi un martor, in caz ca se freaca de bordurile inerente din orase, pt a nu fi pericol de explozie

Voi ce spuneti?

Este corect ce spui. Din cauza frecarii cu bordurile acela este un martor de uzura pe flanc.


#6
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
ms frumos de lamuriri

#7
FreeThinker

FreeThinker

    Mr.Nobody

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,621
  • Înscris: 16.08.2010
Nu cred că se pune martor de uzură pe flanc, mai repede e ceva din matrița de la vulcanizare.

Faptul că scrie pe ele urban use only eu înțeleg că nu sunt pentru viteză mare (și m-aș hazarda să cred că sunt reșapate dar totuși nu merg până acolo).

Toate informațiile despre anvelopă sunt puse pe flanc tocmai din cauză că acolo nu există uzură ca pe banda de rulare.

Aș mai adăuga că ăla care se freacă de borduri nu e șofer, faptul că se mai întâmplă câteodată e din greșeală, când devine un obicei... trebuie schimbat șoferul.  Posted image

Poate găsește cineva un link, eu am căutat pe la Goodyear și Michelin (am căutat după urban use only sau sidewall holes), am găsit orice, dar nimic despre găurile alea.

#8
LuvRaluK

LuvRaluK

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,579
  • Înscris: 27.09.2006
Sunt chiar martori de uzura, nu uzura flancului ci chiar uzura benzii de rulare ... e mai simplu de vazut asa, pe laterala, decat avand martori in "interiorul" benzii de rulare (cum au autoturismele). Vezi de exemplu aici la 17 - TWI.

#9
FreeThinker

FreeThinker

    Mr.Nobody

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,621
  • Înscris: 16.08.2010

Vizualizare mesajLuvRaluK, pe 26 martie 2024 - 00:21, a scris:

Sunt chiar martori de uzura,

Unde în linkul tău zice despre găurile din topic?

#10
cristyz

cristyz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,988
  • Înscris: 28.08.2008

View Postmarius21, on 25 martie 2024 - 22:16, said:

Este corect ce spui. Din cauza frecarii cu bordurile acela este un martor de uzura pe flanc.

Corect, am gasit modelul anvelopei si scrie ca acele dungi de pe flanc sunt pentru protectia la contactul cu borduri, deci sunt martori de uzura. https://www.facebook...64338410499771/

Edited by cristyz, 26 March 2024 - 07:49.


#11
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,666
  • Înscris: 21.03.2020
m-am informat la sursa - reprezentant firma vanzari anvelope industriale:

Quote

Indicator de uzura pentru flancul anvelopei deoarece autobuzul poate trage in statie aproape de bordura...

Daca dispar punctele alea prin stergere flancului = pericol de explozie...=> alta anvelopa

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate