Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ruse vs Rusesti

Le mai putem da pe brazda? tipsuri

Recomandari gips carton tavane. (...

ce fel de activitate intretinere ...
 Se poate imbunatati o poza sa se ...

Folosește cineva syncthing? ...

Închidere fereastra dupa deschidere.

Kit AC contine brate Unitatea ext...
 smart switch fara neutru

Ierbicid pentru parul porcului.

Smecher de talie grea

PH apa plata
 Recomandare Mocheta -pe suport pa...

ram upgrade asus rog strix

Alegere memorie USB

Manere clasice mobila sau push to...
 

Toyota Corolla Sedan 1.8 hybrid sau Camry 2.5 hybrid ?

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
49 răspunsuri în acest subiect

#37
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.132
  • Înscris: 04.08.2007
Oricum impozitul e o mizerie in Romania.
Nu are legătură cu nimic.
La un 3.0 diesel fake hibrid e mult mai mic decât la un 2.5 benzina aspirat. Daca vrei sa taxez8 poluarea ... ce poluează mai mult, benzinarul ăla sau dieselul?
Un X3 3.0 benzina consuma in regim de autostrada mai puțin decât un CR-V 2.0 hibrid, adică are emisii de noxe mai mici insa impozitul e mult mai mare.
Impozitarea pe litraj in Europa a împins industria spre motoare ascuțitori care trebuie turate de le iau dracii, turatii la care nu cred că scot noxe puține.

Editat de remvirg, 23 februarie 2024 - 16:18.


#38
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 20.871
  • Înscris: 21.03.2020

Vizualizare mesajholergaalex, pe 23 februarie 2024 - 13:10, a scris:

Daca am un golf si vreau sa-mi cumpar o alta masina ca sa vad daca e potrivita pentru mine, cum ai vrea sa procedez ? Nu e normala o comparatie intre ceea ce am si ceea ce imi doresc a achizitiona ? Presupun ca voi nu ati avut termen de comparatie si ati luat Toyota fara sa va urcati vreodata intr-un alt autoturism, zic si eu.
Adevarul ca nemuritoarele astea sunt atat de rare ca nu nimeresti odata in viata sa te sui in una ... iti trebuie multa bafta :P

#39
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 10.462
  • Înscris: 28.10.2018

Vizualizare mesajremvirg, pe 23 februarie 2024 - 16:17, a scris:

Impozitarea pe litraj in Europa a împins industria spre motoare ascuțitori care trebuie turate de le iau dracii, turatii la care nu cred că scot noxe puține.

De fapt a impins piata spre PHEV, care au performante beton. Adica e ceva comun acum 0-100 kmph in 7 - 7,5 secunde. Si nici vorba de turat cine stie ce.

PHEV-ul meu prinde 200 la ora in 30 de secunde.

Adica binisor peste (in sensul de mai rapid decat) un BMW X5 3.0d.

Editat de abac, 23 februarie 2024 - 19:49.


#40
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.132
  • Înscris: 04.08.2007
Cate phev s-au vândut vs câte mașini cu motoare ascuțitori?

#41
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 10.462
  • Înscris: 28.10.2018
Stai sa vina ordin de la UE sa se stimuleze vanzarea de masini cu sub 30g/km co2 si o sa vezi minune.

Acum au anuntat la TV ca de la anul se modifica taxele auto.

In vest parcul auto a devenit majoritar phev si electric. Dintr-un motiv simplu. Guvernele permit companiilor sa ofere masini in pachetul salarial pentru a reduce taxarea salariului. Adica in locul unei bucati de salariu taxata 50%, mai bine o masina taxata 7-8%. Dar ghici ce, masinile alea nu pot fi decat dintr-o grupa stricta de poluare ca sa se califice la compensare salariala cu scopul reducerii taxarii.

Stai sa se implementeze si in Romania treaba asta, si se va implementa cu siguranta odata cu taxarea progresiva, si o sa vezi atunci explozie de PHEV si electrice exact, dar exact ca in vest.

Eu am PHEV pentru ca mi l-a impins pe gat firma. Adica nu regret, ca masina de firma e all inclusive, inclusiv caburantul si curentul consumat, doar ca eu n-as fi dat in veci 45.000 de euro pe o masina din clasa compacta.

Editat de abac, 23 februarie 2024 - 20:25.


#42
ando01

ando01

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 991
  • Înscris: 17.12.2006

Vizualizare mesajholergaalex, pe 23 februarie 2024 - 13:10, a scris:

Daca am un golf si vreau sa-mi cumpar o alta masina ca sa vad daca e potrivita pentru mine, cum ai vrea sa procedez ? Nu e normala o comparatie intre ceea ce am si ceea ce imi doresc a achizitiona ? Presupun ca voi nu ati avut termen de comparatie si ati luat Toyota fara sa va urcati vreodata intr-un alt autoturism, zic si eu.

tu esti constient ca initiatorul intreaba de 2 modele toyota si tu tot o arzi cu golful ? :))

on topic, Camry datorita turor plusurilor mentionate precedent

#43
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.132
  • Înscris: 04.08.2007
@abac, asta ar însemna să rupi cu taxele inclusiv euro, adică norma de poluare cea mai stricta care este în vigoare. Sa rupi cu taxe inclusiv hibride adevărate construite tocmai pt a fi economice și puțin poluante.
Teoretic nu ai cum sa faci asa ceva.
On, dacă îți permiți, Camry fără dubii. Aspect, confort, dinamica, calitate materiale...La orice capitol e peste corola.

Editat de remvirg, 24 februarie 2024 - 06:38.


#44
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 20.871
  • Înscris: 21.03.2020

Vizualizare mesajando01, pe 23 februarie 2024 - 22:42, a scris:

tu esti constient ca initiatorul intreaba de 2 modele Toyota si tu tot o arzi cu golful ? Posted image)

on topic, Camry datorita turor plusurilor mentionate precedent
In plus Golful ala e o mizerie chiar si pe langa Corolla, iar de comparat cu o masina premium gen Camry e chiar de cascadorii rasului.

#45
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.374
  • Înscris: 22.10.2007
Camry e doar clasa mare, pt premium te uiti la lexus, parca ES e modelul echivalent.

Editat de _-livio-_, 24 februarie 2024 - 11:53.


#46
holergaalex

holergaalex

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 127
  • Înscris: 08.09.2021

Vizualizare mesajando01, pe 23 februarie 2024 - 22:42, a scris:

tu esti constient ca initiatorul intreaba de 2 modele Toyota si tu tot o arzi cu golful ? Posted image)

Tu esti baiatul ala inteligent care citeste ultimul cuvant dintr-o propozitie ?

Eu v-am intrebat ce plusuri aduce o Toyota pe langa fiabilitate ? Voi ati raspuns…premium. Pai daca Toyota = Premium..Lexus este avion.

#47
mannick

mannick

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.053
  • Înscris: 08.08.2018
Toyota aduce ce aduce orice masina din clasa echivalenta in materie de confort si tehnologii de preventie + costuri reduse de exploatare + fiabilitate + cel mai eficient ansamblu motopropulsor din lumea auto. Dupa ce te obisnuiesti cu modul in care distribuitorul de cuplu gestioneaza traficul bara la bara si reprizele 80-140, ca sa luam un exemplu, iti e greu sa te mai intorci la o automata normala. La fel de greu este sa mai accepti ca motorul sa devina zgomotos la 150km/h cand Toyota toarce sub 2000 de ture, tot gratie gestiunii dinamice a cuplului. Oricine se poate lamuri daca-i place o masina dupa un drive test mai lung, recomand sa cereti masina pentru o perioada mai lunga, mai ales daca aveti anumite dubii.

#48
viorelgn

viorelgn

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 926
  • Înscris: 07.12.2013

Vizualizare mesajRaz0rblade, pe 23 februarie 2024 - 13:23, a scris:

Adevarat, zici si tu, ca sa te afli in treaba, no offence. Suzuki Vitara, Hyundai Ioniq, Ssangyong Tivoli, la Ford nici nu s-au obosit sa imi raspunda la cererea de drive test. Si Toyota am simtit-o aproape de stilul meu de condus, am intuit dimensiunile masinii imediat - veneam de pe un hatch de 4.35, urcat in una mai lunga cu 30 cm . Tivoli mi-a placut, dar consuma ca porcu', si asta fara sa ma dau la ea. Ioniq a inceput sa balbaie cutia in trafic bara la bara, schimba DCT-ul ala 1-2-1-2 de ziceai ca-i tremura unuia mana pe schimbator, nu mi-a placut. Vitara si 4x4 faina, economica, motorasul ala de 1.4 trage bine dar era si mai slab antifonata decat Corolla, plus ca nu mi-a placut postura la volan deloc, si modificarile care le doream erau in afara range-ului de ajustare a volanului si scaunului.
@initiator, daca ai banii de Camry, nu te mai gandi. E alta clasa, de la compacta la premium sedan e cale lunga. Informativ, ce primesti in echiparea Privilege la Corolla gasesti in standard la Camry.
De asta si intrebam...normal ca am banii. Deocamdata am un Toyota Auris aspirat benzina 2010, masina lenta pentru oras. Foarte multumit de ea. In afara de consumabile, nimic nu am schimbat la ea. Toyota e Toyota.

#49
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.374
  • Înscris: 22.10.2007

 holergaalex, on 24 februarie 2024 - 17:52, said:



Tu esti baiatul ala inteligent care citeste ultimul cuvant dintr-o propozitie ?

Eu v-am intrebat ce plusuri aduce o Toyota pe langa fiabilitate ? Voi ati raspuns…premium. Pai daca Toyota = Premium..Lexus este avion.
Threadul este despre 2 toyote, alte povesti sunt offtopic.

#50
Phonyx

Phonyx

    Veteran

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.594
  • Înscris: 11.07.2006
Nu neaparat,poate primeste niste sfaturi si se mai uita in ograda altora,nu trebuie sa te cramponezi doar la aceste doua.Dar cum majoritatea au o masina de la un constructor cu care sunt multumiti sansa sa continui cu ei e mai mare decat sa schimbi tabara.Clar as alege Camry dintre astea,dar m-as uita la VW arteon care e mai frumusel in ochi mei.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate