Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Meditatiile sunt scumpe
#55
Posted 19 February 2024 - 08:21
#56
Posted 19 February 2024 - 08:40
doujdelei, on 18 februarie 2024 - 21:33, said:
daca nu accepta sa trimita copilul la meditatie atunci copilul este vazut altfel de profesoara, se simte exclus oricum cand aproape toata clasa face pregatire cu profesoara de la clasa. Teoretic asta nu mai exista. Faceti reclamatii la inspectorate si starpiti sistemu' asta infect. |
#57
Posted 19 February 2024 - 08:43
cipri2bau, on 18 februarie 2024 - 22:25, said: Vedeți mai sus: concursul de religie. Pe bune? |
#58
Posted 19 February 2024 - 10:04
a010, on 19 februarie 2024 - 08:40, said:
Teoretic asta nu mai exista. Faceti reclamatii la inspectorate si starpiti sistemu' asta infect. Edited by doujdelei, 19 February 2024 - 10:04. |
#59
Posted 19 February 2024 - 11:08
doujdelei, on 18 februarie 2024 - 10:40, said:
da, stiu o profesoara din asta care si-a facut ditamai vila si la parter intr-o camera mare a intins ditamai masa si are cate 5-6 elevi la mediatie, dupa cele 2 ore mai vin tot asa 5-6 si e cate 120 lei sedinta. In 4 ore face 1440 lei neimpozitati, nu da bon nu nimic. Sistemul de invatamant este neperformant insa profesorii ii ard la note si se comporta urat cu acei elevi care nu vin la mediatii din cauza ca nu au bani Uite ca exista solutii: Quote
Noua lege a învățământului preuniversitar și normele metodologice făcute de Ministerul Educației îi scot din sistem pe profesorii care comit abuzuri. Cadrele didactice vor fi concediate disciplinar pentru faptele grave pe care le comit, iar timp de 7 ani nu se vor mai putea reangaja în sistem. Până acum, legea prevedea o suspendare de cel mult 12 luni, după care profesorii cu probleme se puteau întoarce la catedră. În afară de violența fizică și verbală asupra elevilor, aceste sancțiuni li se aplică profesorilor și pentru meditații, dacă le dau elevilor de la clasele la care predau. Deși poate părea o pedeapsă prea aspră, măsura vine în sprijinul elevilor și a părinților care ajung să fie șantajați de cadrele didactice care astfel obțin, ilegal, sume de bani considerabile. sursa: https://jurnalul.ro/...asa-952930.html Alte surse de informare: https://www.edupedu....rebui-sa-fie-d/ , https://romania.euro...i/32656812.html |
#60
Posted 19 February 2024 - 11:50
#61
Posted 19 February 2024 - 12:42
doujdelei, on 19 februarie 2024 - 10:04, said: au fost facute reclamatii si raspunusul a venit cum ca cele reclamate nu se confirma, raspuns venit de la inspectoratul judetean. Ca nu au cum sa verifice profesorul acasa in timpul liber. Incurajati evaziunea si tot voi va plangeti. Edited by DanyHiker, 19 February 2024 - 12:54. |
#62
Posted 19 February 2024 - 13:26
doujdelei, on 18 februarie 2024 - 21:33, said:
daca nu accepta sa trimita copilul la meditatie atunci copilul este vazut altfel de profesoara, se simte exclus oricum cand aproape toata clasa face pregatire cu profesoara de la clasa. Nu toti sunt inteligenti sa prinda orice la clasa si mai ales daca era sa le predea ca lumea. Nici vorba de asta ca profesoara se bazeaza ca o sa invete cand vin la pregatire, e strategie ca sa nu isi faca treaba la orele de la clasa ca sa vina copilul la meditatie asta cu discriminare depinde de profesorul de la clasa. Eu in liceu am fost singurul din cei mai buni 7-8 elevi care nu au facut mediatie la matematica cu profesoara de la clasa tot liceul; clasele 9-11 nu am facut deloc, si a 12-a am facut cu un profesor de la alt liceu. Eu nu am fost discriminat deloc cei 4 ani de liceu din aceasta cauza, dar inteleg ca e o situatie care se poate abuza. |
#63
Posted 19 February 2024 - 14:05
si pt copil si parinte nu-i o chestie ok asta cu luatul de ore la profesorul de la clasa. in momentul in care elevul incepe sa mearga la ore si sa cotizeze incepe si sa ia note mari la clasa, ca profesorul trebuie sa arate ca livreaza de banii primiti, dar nota aia reflecta realitatea? se va vedea la bac, dar atunci va fi prea tarziu ca sa mai faci ceva…
|
#64
Posted 19 February 2024 - 15:27
nu stiu cum mai e acum, dar cand am dat eu bac-ul, variantele de examen erau publice asa ca facand exercitii fix pe variantele de bac, stiai cam ce nota puteai lua la materii, ca nu apareau surprize.
Problema meditatiilor e ca programa e prea incarcata incat sa permita o aprofundare in clasa a anumitor subiecte. Trebuie sa predai, trebuie sa pui note si apoi trebuie sa mai aprofundezi si materia si sa umplii golurile elevilor. Problema e ca intr-o clasa diverse persoane au diverse probleme: aprofoundare pt cei de 6-7 e buna, dar e total nefolositoare pt cei care natural iau 9-10. Stiu un profesor care face meditatie numai cu elevi slabi; rolul lui e sa aduca elevi de la 4-5 pe la un 7 la matematica. Asta inseamna concentrare pe subiectele 1 si 2 si doar tangential atins subiectul 3. Pt astfel de elevi toata materia de analiza matematica din clasa a 11-a si a 12-a sunt un fel de informatie extra, relativ nenecesara si care ocupa timp. Eu sincer chiar nu stiu ce fel de examen de bacalaureat ar trebui facut astfel incat sa nu mai fie necesare meditatiile macar in clasa a 12a. Ca unii parinti exagereaza cu meditatiile tot liceul e partea a 2a, dar meditatiile in clasa a 12a sunt cam "necesare" in sistemul actual. |
|
#65
Posted 19 February 2024 - 15:46
Dar daca cinvea merge la meditatii la matematica acolo il invata conceptul sau cum sa aplice formula?
De exemplu la liceu face integrale. La meditatii invata cum sa rezolve probleme cu integrale sau invata ce este primitiva unei functii, cum a aparut conceptul, la ce se foloseste, ce modele matematice sa fac cu ecuatii diferentiale, ii arata probleme din fizica pentru ca sa faca conexiunea cu partea abstracta din matematica? Sau doar invata algoritmul de rezolvare a problemelor si cum sa aplice formula? Edited by PlatonX, 19 February 2024 - 15:47. |
#66
Posted 19 February 2024 - 15:59
il dreseaza sa recunoasca circumstantele in care poate sa lipeasca formula.
|
#67
Posted 19 February 2024 - 16:01
DanyHiker, on 18 februarie 2024 - 22:46, said:
Povesti de gura sobei. Nu creste niciun salariu in urma unor concursuri de religie. Se acorda doar punctaje care folosesc la altceva. Salariile sunt dupa o grila si nu sunt conditionate de activitati. Cum zic unii pe aici una are un olimpic și jumate clasa corigenți, și lipsește la ore, dar ia salar de merit și e văzută bine. |
#68
Posted 19 February 2024 - 16:03
dupa cum am zis, scopul mediatiilor e diferit in functie de nivelul elevului:
- pt un elev de 5-6 trebuie sa te asiguri ca trece bac-ul si ca rezolva fara problemele subiectul 1-2 - pt un elev de 7-8 trebuie sa vezi ce goluri are si ce concepte nu intelege si ce legaturi logice nu face intre formula invatata si cand o aplica - pt un elev de 9-10, trebuie sa te asiguri ca este atent la rezolvare, poate sa rezolve si cele mai grele variante etc Cu cat distributia notele elevilor unei clase este mai mica, cu atat pregatirea de la clasa poate fi benefica pt cat mai multi. |
#69
Posted 19 February 2024 - 16:09
doujdelei, on 19 februarie 2024 - 10:04, said:
au fost facute reclamatii si raspunusul a venit cum ca cele reclamate nu se confirma, raspuns venit de la inspectoratul judetean. Ca nu au cum sa verifice profesorul acasa in timpul liber. Chiar câ-ți transferi copchilul de la ei dar buleste-i. N-ar trebui sa existe meditații la școlile bune ce dracu. Ori sunt scoli bune că învață aia in clasa ori sunt bune că plătesc aia in privat sa fie bune ce naiba. Daca o luam logic și olimpicii fac meditații sute de ore in olusnpe lângă școala chiar cu profii lor care apoi împreună defilează cu cupe șampanii și premii in bani de la stat |
|
#70
Posted 19 February 2024 - 16:11
Dar olimpicii la matematica inteleg dincolo de formule si algoritmi de rezolvare a problemei?
Daca intreb un olimpic la matematica de ce numarul π este irational daca nu a numarat nimeni pana la infinit sa verifice daca nu se repeta nici o zecimala va stii sa raspunda? Edited by PlatonX, 19 February 2024 - 16:11. |
#71
Posted 19 February 2024 - 16:15
#72
Posted 19 February 2024 - 16:28
PlatonX, on 19 februarie 2024 - 16:11, said:
Dar olimpicii la matematica inteleg dincolo de formule si algoritmi de rezolvare a problemei? Daca intreb un olimpic la matematica de ce numarul π este irational daca nu a numarat nimeni pana la infinit sa verifice daca nu se repeta nici o zecimala va stii sa raspunda? Profii care au olimpici au mult de castigat, de la faima și renume mondial până la clientela la meditații salarii mai mari sporuri imunitate la reclamații funcții beneficii de la partid sistem și părinți și trafic de influență Deci cam orice prof se canalizează pe astea și lasă de izbeliște restul clasei care nu contează, poți să nici sa nu mergi la oră. Sunt sute de cazuri reclamate in care profii nu merg lamore și chiulesc, dar în realitate ei fac proiecte meditați simpozioane concursuri conferințe simtoate astea in timpul orelor Auzi bai douajde lei, daca ii bagi la televiziune și ce se întâmplă? Pe langa că sunt și părinți care susțin treabă și nu cred că găsești sprijin, pe vor acuza școala și isjul că le strici munca lor de veacuri și prestigiul. Tu ești revoltat că n-ai bani dar pt aia care fac cate 40 000 lei salar lunar e un fleac sa dea niște bani la meditații Edited by cipri2bau, 19 February 2024 - 16:24. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users