Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Mai pot recupera banii? Sau ii bag la pierderi?
#55
Posted 07 February 2024 - 11:29
Robert_Kiran, on 07 februarie 2024 - 10:24, said:
Sincer ma mai gandesc. Totusi pana la urma patronul a avut dreptate, vanzatorul a gresit. Sa vad la finele programului. Patronul A FURAT banii tai si i-a luat de la angajat Daca patronul vroia sa fie corect iti dadea un bon sa cumperi marfa de la el in valoare de 22 lei, in felul asta castiga si un client Asa patronul s-a dovedit un marlan Tu ti-ai recuparat banii, si patronul a furat de la angajatul lui D-asta zic sa mergi inapoi sa faceti paguba 50-50 Ca d-aia am capu' cat un shishtar! |
#56
Posted 07 February 2024 - 11:32
murdar, on 07 februarie 2024 - 11:08, said:
E clar ca vanzatorul a facut o greseala onesta, ca nu avea cum sa bage in buzunar bani inregistrati in POS si in casa de marcat. Dar e bine ca i-ai dat la temelie chiaburului jegos cu minim pe economie. murdar, on 07 februarie 2024 - 11:21, said:
.. A fost totusi gentleman ca nu a cerut si daune interese de la acel angajat problema. Tu n-ai gresit in viata ta. Zici ca e greseala onesta apoi ca angajatul e problema, fracturi de logica. Robert_Kiran, on 07 februarie 2024 - 09:04, said:
...Totusi am un gust amar, ca patronul l-a pus pe amaratul ala sa imi dea bani din buzunarul lui! Play stupid games win stupid prizes. Dpmdv toata faza e penibila, eventual ii ziceam ca a tastat gresit pe POS si o lasam asa. Edited by sirgoofy, 07 February 2024 - 11:46. |
#57
Posted 07 February 2024 - 11:39
Sa zicem ca a fost greseala cu intentie. Care a fost intentia? Banii in buzunar nu avea cum sa ii bage.
|
#58
Posted 07 February 2024 - 12:09
Oamenii au tendinţa de a se mânca între ei, mai ales când sunt pe acelaşi palier financiar.
Înţelegerea şi omenia nu se mai poartă, trag ca pitt-bullii de un ban, din cauza unui instrument de plată ciudat. Morala întregii poveşti este că a pierdut un vânzător amărât nişte bani. El se va răzbuna şi va pleca din ţară pentru o viaţă mai bună. Iubitorii de card şi cumpărături mici vor rămâne cu migratorii din Nepal şi Bangladesh, până când aceştia vor deveni majoritari. |
#59
Posted 07 February 2024 - 12:36
Robert_Kiran, on 07 februarie 2024 - 09:04, said:
Problema rezolvata acum 2 minute ... totusi am un gust amar! Azi dimineata am fost din nou la magazin. I-am zis vanzatorului ca am fost la banca si ca banca a zis ca e greseala lui. De asemenea i-am zis sa ne uitam pe inregistrarea de la camera (magazinul are camera video). Cica la inregistrarile de la camera nu are acces decat seful! Insa in magazin se afla si seful respectiv - cred ca era patronul. Vine la mine si ma intreaba care e problema. Ii explic ce s-a intamplat acum 2 zile. Ii arat telefonul, se uita la tranzactie cu atentie. Apoi il intreaba pe vanzator " ce a cumparat domnul?"! Vanzatorul ii spune ca am luat o ciocolata cu rom. Da-i restul pana la 25 de lei, si alta data sa nu mai gresesti! Vanzatorul deschide sertarul cu bani de la magazin. Si aici vine partea de gust amar. Seful pe un ton ridicat ii spune: nu ii dai restul din casa magazinului, ii dai restul din banii tai. Tu ai facut greseala, tu sa platesti! Vanzatorul se intuneca la fata , si scoate 22 de lei si 50 de bani din buzunarul lui! Pe moment am fost tentat sa nu iau banii. Insa tinand cont ca acel vanzator m-a mintit ... i-am luat. Totusi am un gust amar, ca patronul l-a pus pe amaratul ala sa imi dea bani din buzunarul lui! Deci nu iti arata tie nimeni inregistrarile de pe camera de supraveghere,doar daca vii cu o adresa de la politie in acest sens,iar ei in termen de 30 zile iti raspund la solicitare. Nu se da bani din casa,fiindca iese pe minus la sfarsitul zilei cand inchide casa si nu vor ei(se transmit in aplicatie in sistemul central situatiile de inchideri) si nu vor sa apara ei magazinul ,cu minus la inchidere. |
#60
Posted 07 February 2024 - 14:02
terratec, on 07 februarie 2024 - 12:09, said:
Oamenii au tendinţa de a se mânca între ei, mai ales când sunt pe acelaşi palier financiar. Înţelegerea şi omenia nu se mai poartă, trag ca pitt-bullii de un ban, din cauza unui instrument de plată ciudat. Morala întregii poveşti este că a pierdut un vânzător amărât nişte bani. El se va răzbuna şi va pleca din ţară pentru o viaţă mai bună. Iubitorii de card şi cumpărături mici vor rămâne cu migratorii din Nepal şi Bangladesh, până când aceştia vor deveni majoritari. Asa e, e cam trist si transpira lipsa de educatie si empatie |
#61
Posted 07 February 2024 - 14:11
25 de lei ? Pe bune ? Macar sa pierzi doar atat, roaga-te la Dumnezeu sa-ti dea la schimb sanatate tie, familiei tale si copiilor tai. Mergi mai departe, e o suma insginifianta...nu mananci bine in ziua de azi nici macar la KFC cu banii aia.
Taran si patronul, cand ai revenit trebuia sa-ti dea banii pe loc, fara discutii. Probabil era un buticar lowlife, castiga sub 4000 pe luna si facea foamea mai ceva ca un muncitor necalificat. Eu sa stii ca am patit la munca ceva similar din calitatea de casier, am incasat unui pacient suma de 800 Lei pentru o consultatie dermatologica fiindca datorita aglomeratiei din receptie am gresit si am introdus tariful pentru o investigatie tip ecografie Doppler bilaterala de membre inferioare, practic i-am luat cu 600 de Lei mai mult decat tariful pentru o consultatie. Desigur ca am realizat eroarea inainte sa scot settlement-ul de la POS si am sunat pacientul, mi-am cerut scuze politicios si i-am spus sa revina a doua zi pentru restituire. I-am facut o dispozitie de plata si aia a fost, i-am dat diferenta inapoi sub forma de cash. Deci se poate si in cazul tau prin dispozitie de plata, daca casierul e in culpa. Trebuia sa-ti restituie pe loc prin dispozitie de plata ! Se intampla si greseli, cand esti ca mine spre exemplu si incasezi zilnic intre 25000-30000 Lei, e inevitabil ca la un moment dat sa apara si o sincopa. Dar trebuie sa urmarim si sa ajutam omul, bine in cazul in care-ti relatez eu era vorba de o suma mai mare, dar in prncipiu e o speta similara. Pe care iti repet...am remediat-o foarte usor prin intermediul dispozitiei de plata, pe care ulterior am atasat-o la situatia contabila generala din urmatoarea zi cand omul a revenit ca sa-i fie restituiti banii. Edited by doxan, 07 February 2024 - 14:25. |
#62
Posted 07 February 2024 - 14:16
doxan, on 07 februarie 2024 - 14:11, said:
25 de lei ? Pe bune ? Macar sa pierzi doar atat, roaga-te la Dumnezeu sa-ti dea la schimb sanatate tie, familiei tale si copiilor tai. Mergi mai departe, e o suma insginifianta...nu mananci bine in ziua de azi nici macar la KFC cu banii aia. Taran si patronul, cand ai revenit trebuia sa-ti dea banii pe loc, fara discutii. Probabil era un buticar lowlife, castiga sub 4000 pe luna si facea foamea mai ceva ca un muncitor necalificat. am explicat mai sus de ce. Anul trecut un coleg de serviciu a fost dat afara ca nu muncea la serviciu. A venit si a cerut diferenta de bani 30 lei la sediu(isi facuse el calculul ca i-au fost dati bani mai putini). |
#63
Posted 07 February 2024 - 14:31
Se poate in baza dispozitiei de plata, se ataseaza la raportul Z un proces verbal pe propria raspundere/reglare bon in care mentionezi eroarea contabila si se remediaza. Dar restituirea banilor trebuie facuta cash, ca sa mearga repede si sa nu astepte omul pana se face transferul bancar.
Eu am avut o colega care a batut eronat pe casa de marcat 100000 Lei in loc de 1000 Lei si tot am rezolvat, orice se poate remedia...astea sunt probleme cotidiene de mica importanta, americanii au rezolvat pe orbita lunara cu sistemul de ventilare de pe capsula Apollo 13 folosind ca improvizatie inclusiv o pereche de sosete. Nu exista nu se poate, ci doar nu se vrea ! Edited by doxan, 07 February 2024 - 14:37. |
#64
Posted 07 February 2024 - 14:52
doxan, on 07 februarie 2024 - 14:31, said:
Se poate in baza dispozitiei de plata, se ataseaza la raportul Z un proces verbal pe propria raspundere/reglare bon in care mentionezi eroarea contabila si se remediaza. Dar restituirea banilor trebuie facuta cash, ca sa mearga repede si sa nu astepte omul pana se face transferul bancar. Eu am avut o colega care a batut eronat pe casa de marcat 100000 Lei in loc de 1000 Lei si tot am rezolvat, orice se poate remedia...astea sunt probleme cotidiene de mica importanta, americanii au rezolvat pe orbita lunara cu sistemul de ventilare de pe capsula Apollo 13 folosind ca improvizatie inclusiv o pereche de sosete. Nu exista nu se poate, ci doar nu se vrea ! E multa harababura cu justificarea si tot apare pe minus in sistem. Magazinul respectiv nici pe card nu restituie suma, cel mult iti schimba cu alt produs din magazin,daca vor ei. |
|
#65
Posted 07 February 2024 - 14:58
Depinde si de suma, adica una e o eroare de 25 de lei si alta de 600 cum a patit eu. Pentru o suma mare iti face unul un scandal monstru si se poate ajunge la escaladari inutile in care sunt chemate organele de politie * am asistat la o scena de genul acesta generata de un bilet de trimitere clinic care nu a fost anulat corect de catre un coleg asistent medical iar pacientul ulterior nu l-a putut utiliza la o alta clinica ambulatorie si a venit a doua zi la mine sa faca circ.
Parerea mea e ca in situatii de genul acesta e in interesul tau sa actionezi cu maxima celeritate ca sa restitui banii si sa stingi rapid potentialul litigiu. Eu in sectorul medical ma confrunt totodata cu alte probleme conexe generate de bilete de trimitere si bilete paraclinice eronate/expirate, etc, nu aveti idee ce conflicte pot aparea ca urmare a acestor documente medicale. Probleme mult mai spinoase decat restituirea unor bani incasati gresiti pe POS. Horror, stres maxim ! Solutia mea in cazuri de genul acesta ? Trec pacientul pe urgenta medicala, il trimit la consultatie si aia e, eu nu stau sa ma cert cu lumea. Problema e ca unii vor retete medicale compensate care nu pot fi emise pe urgenta medicala, abia acolo incepe distractia. Iar in 99 % din cazuri e vorba evident de pensionari care sunt foarte suspiciosi si recalcitranti ! Edited by doxan, 07 February 2024 - 15:13. |
#66
Posted 07 February 2024 - 16:19
Considera-i pierduti, fiindca e prea mult efort (legal) ca sa-i recuperezi, iar suma e prea mica.
Daca vanzatorul era de buna credinta iti demonstra pe loc, cu rola de rezerva din masina, ca nu a gresit. Faptul ca te-a trimis la banca, arata ca e un nesimtit care se bucura la 20 de lei. Foarte posibil sa o faca intentionat, dar stiam ca e doar boala barmanilor carora le platesti cu cardul. In 50% din cazurile in care merg la carciuma sau la baruri, nota contine greseli. Niciodata mai putin decat consumatia, evident. |
#67
Posted 07 February 2024 - 16:21
Olteanul_sfios, on 07 februarie 2024 - 16:19, said:
Considera-i pierduti, fiindca e prea mult efort (legal) ca sa-i recuperezi, iar suma e prea mica. Daca vanzatorul era de buna credinta iti demonstra pe loc, cu rola de rezerva din masina, ca nu a gresit. Faptul ca te-a trimis la banca, arata ca e un nesimtit care se bucura la 20 de lei. Foarte posibil sa o faca intentionat, dar stiam ca e doar boala barmanilor carora le platesti cu cardul. In 50% din cazurile in care merg la carciuma sau la baruri, nota contine greseli. Niciodata mai putin decat consumatia, evident. Când nu citești tot topicul.. Colegul și-a recuperat banii. |
#68
Posted 07 February 2024 - 21:05
Angajatul era obosit cu programul de 8 ore pe zi și 5-7 zile pe sapt. Unii lucrează cu 12-14 ore zilnic și 1-2 zile libere apoi. Ce vezi pe butoanele alea mici virgule cifre e complicat.
Trebuie program de 6 ore maxim. In tarile nordice și vestice deja se implementeaza Trebuie UE sa degreteze asta și se rezolva. Bine că i-a dat banii înapoi. Patron bun cu clienții, altul lua pușcă și te ameninta că ce zici tu că e greșit. Soluția e că programul sa fie redus deocamdată la 6 ore că angajatul sclavetele castravetele sa fie odihnit să vadă și audă bine ce tastează și face acolo. E bun topicul că învățăm cate ceva, nici eu nu verificam, vedeam că unii tastează acolo și mă gândeam că poate e greșeli sau ceva. In fine eu am carduri care nu se golesc niciodată cine știe cât o fi luat unii de prin dânsele |
#69
Posted 08 February 2024 - 21:52
murdar, on 07 februarie 2024 - 11:08, said:
Dar e bine ca i-ai dat la temelie chiaburului jegos cu minim pe economie. terratec, on 07 februarie 2024 - 12:09, said:
Morala întregii poveşti este că a pierdut un vânzător amărât nişte bani. El se va răzbuna şi va pleca din ţară pentru o viaţă mai bună. Iubitorii de card şi cumpărături mici vor rămâne cu migratorii din Nepal şi Bangladesh, până când aceştia vor deveni majoritari. Nu inteleg, vanzatorul ala amarat cu minimul pe economie a furat 22.5 lei de la un alt cetatean. Ce ar fi trebuit cetateanul pagubit sa faca, sa zica bogdaproste si sa isi continue multumit viata? Pai daca i s-ar intampla in fiecare zi la fel, si nu cu 22 de lei ci cu 234000 de lei, atunci ar trebui sa isi ia 1567 de slujbe full time sa poata vanzatorii amarati sa fure de la el sa nu mai plece din tara? "a pierdut un vânzător amărât nişte bani. El se va răzbuna" pe ce? Pe prostia lui? A pierdut banii din cauza degetelor lui, daca tasta corect sau recunostea ca a tastat gresit si ii dadea banii din casa fara interventia patronului, nu ar fi pierdut nimic. Dar deh, prostia si hotia se platesc, insa daca se razbuna pe propria prostie si hotie, atunci prefer un nepalez cinstit decat un roman prost si hot. In alta ordine de idei, daca el cerea 9 ciocolate si dupa ce acel vanzator amarat i le dadea ar fi plecat cu ele in buzunar fara sa plateasca, cum ar fi decurs situatia? Ar fi avut vreo sansa acel magazin sa isi recupereze ciocolatele? Ar fi existat vreo repercusiune asupra clientului ce a gresit si el amaratul uitand sa plateasca? E cam cu dublu standard situatia, vanzatorii amarati isi permit sa te jecmaneasca, in cel mai rau caz iti dau inapoi banii furati, in schimb daca eu fur de la un magazin exista o sansa extrem de mare sa ma viziteze politia. Edited by radonys, 08 February 2024 - 21:57. |
|
#70
Posted 08 February 2024 - 22:14
Pai da. Așa gândesc românii, lasa-l sa fure că e amarat că politicienii și așa fura cu vagonul.
Și în felul ăsta se ajunge sa legalizam tâlhăria înșelăciunea violenta că doar politicienii și așa fura mai mult. Sa fure de la aia care tolerează astea, sa vedem cum se vor simti. A furat doar o pâine din magazin că n-are la copchii, lasa-l, a spart doar o mașină și e copchil lasa-l, a bătut pe altul nu-i nimic că stă ăla și fără dinți, lasa-l, a furat doar niste lemne din pădure ca e amarat că n-are cu ce se incalzi lasa-l. Ce valori promovam atunci? Mai ne plângem că ne hulesc cetățenii vestici, iar aia de rang înalt ne baga niște zâmbete false diplomatice și alea doar la iohanus Patronul putea ajunge cu afacerea pe la ANPC și cu amenzi cât nu face ptr că ăla a fost neatent si își pune clienții in cap. Evident daca nu-i convine jobul și e obositor n-are decât să plece unde o vrea și să dea la sapa sau să culeagă fructe. Edited by cipri2bau, 08 February 2024 - 22:25. |
#71
Posted 09 February 2024 - 00:01
#72
Posted 09 February 2024 - 11:42
Tsunamii, on 09 februarie 2024 - 00:01, said: N-ai înțeles ce n-am înțeles. Am înțeles situația reala, n-am înțeles atitudinea delăsătoare fata de furturi a anumitor indivizi. Deși daca e sa fim onești, n-ar trebui sa ma mire, având în vedere ca majoritatea romanilor aleg hoți în toate funcțiile. Apoi se plâng ca trăiesc într-o tara maro și se ling pe buze când se gândesc la Vest. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users