Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Programul Rabla Plus 2024
#1
Posted 03 February 2024 - 07:41
Dupa ce a fost ciuntit de Guv Ciolacu anul trecut, se pare ca foarte curand vom avea prima runda de Rabla Plus 2024 (Februarie).
Quote Prin urmare, conform noilor reglementări, începând cu prima sesiune deschisă în anul 2024 pentru acceptarea și înscrierea solicitanților pentru Programul privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, nu se mai acordă ecobonusuri, iar cuantumul ecotichetelor, indiferent de numărul de autovehicule uzate predate spre casare, se acordă astfel:
Attached Files |
#2
Posted 03 February 2024 - 08:12
Atat timp cat la noi in tara nu se produc masini electrice, nu ar trebui sa existe nici o prima.Ce sens are sa dam 25500 chinezilor pentru fiecare spring cumparat?
|
#3
Posted 03 February 2024 - 08:23
Cand aud asfel de cugetari populare, imi vine sa trag usa dupa mine, sa sting lumina si sa ma duc undeva, intr-o dimensiune ireala.
1. Traiesti intr-o economie globala, unde probabil 90% din piesele unei masini din UE nu sunt fabricate in acea tara. Chestia de pe care scrii acum este 95% chinezeasca si 100% non-romaneasca. 2. Afirmatia de mai sus e valabila pentru aproape orice produs din jurul tau (mai ales ca Romania nu prea produce produse finite). Nu suntem in stare sa ridicam ochii de la farfuria cu ciorba lunga, de la saracia epigenetica. Stimulentele pentru masinile electrice NU sunt pentru a nu iti mai da tie voie sa intri in oras cu afumatoarea! Un EV care merge in oras faca ca tu si copiii tai sa trainti mai mult si ma bine! Tranzitia implica schimbari si sacrificii, iar pentru asta (limitat si punctual) exista ideea de stimulente. De ce nu face Renault in Romania sau in UE masini ieftine (EV sau nu?) pentru ca nu paote, pentru ca costurile sunt mari si forta de munca nu e fortata. Pentru ca nu ai un furnal care merge non-stop langa casa. |
#4
Posted 03 February 2024 - 08:55
Si totusi bonusurile mentin artificial sus preturile. Ok era bine sa fim si producatori.
As investi mai bine in infrastructura electrica, as stimula detinatorul de EV cu tot felu dar avem unn stat slab si fara viziune. |
#6
Posted 03 February 2024 - 09:06
Adm, pe 03 februarie 2024 - 08:23, a scris:
De ce nu face Renault in Romania sau in UE masini ieftine (EV sau nu?) pentru ca nu paote, pentru ca costurile sunt mari si forta de munca nu e fortata. Pentru ca nu ai un furnal care merge non-stop langa casa. De ce sa faci ieftin cand poti sa vinzi scump si subventionat? Uite un exemplu: https://www.media.vo...ys-97-year-hist Volvo Cars 2023 profit increases by 43 percent to deliver a record year in the company’s 97-year history. "During the second half of 2023, Volvo Cars also saw gross profit margins on its electric cars increase fourfold versus the end of 2022[...] The EX30 is set to deliver gross margins of 15-20 per cent [...] From 2026 and onwards, Volvo Cars not only expects the level of investments to decline but to reap the benefits of this strategy with higher growth and profitability. [...]" Ti-am dat exemplul asta pentru ca am citit acum cateva zile un articol in care CEO-ul Volvo era super incantat de cum sta treaba si spunea ca daca e nevoie sa scada pretul la masinile electrice pentru a ramane competitivi o pot face fara probleme. Din pacate nu mai gasesc articolul. De ce sa scazi pretul cand ploua cu subventii? Asta e valabil pentru toti. Mai ieftin se poate acum dar nu se vrea. Tesla tot scade pretul in SUA ca sa se incadreze la subventii. Daca nu era acea plafonare a pretului maxim pentru a obtine subventia, mai scadeau pretul? Ce vreau eu sa zic e ca daca nu se mai acorda subvenii nu dispar masinile electrice si nu mor copiii afumati, ci scad profiturile record. Ca tot ai mentionat afumatorile si sanatatea copiilor, ti-ai schimbat pozitia in ceea ce priveste interzicerea SUV-urilor in oras? Erai revoltata rau ca Paris face referendum sa le interzica. E acum pe 4 Februarie votul. Poate faci un city break si iei orasul la pas facand campanie pentru un viitor mai bun. Gandeste-te la copii! |
#7
Posted 03 February 2024 - 09:15
Adm, pe 03 februarie 2024 - 08:23, a scris:
Cand aud asfel de cugetari populare, imi vine sa trag usa dupa mine, sa sting lumina si sa ma duc undeva, intr-o dimensiune ireala. 1. Traiesti intr-o economie globala, unde probabil 90% din piesele unei masini din UE nu sunt fabricate in acea tara. Chestia de pe care scrii acum este 95% chinezeasca si 100% non-romaneasca. 2. Afirmatia de mai sus e valabila pentru aproape orice produs din jurul tau (mai ales ca Romania nu prea produce produse finite). Nu suntem in stare sa ridicam ochii de la farfuria cu ciorba lunga, de la saracia epigenetica. Stimulentele pentru masinile electrice NU sunt pentru a nu iti mai da tie voie sa intri in oras cu afumatoarea! Un EV care merge in oras faca ca tu si copiii tai sa trainti mai mult si ma bine! Tranzitia implica schimbari si sacrificii, iar pentru asta (limitat si punctual) exista ideea de stimulente. De ce nu face Renault in Romania sau in UE masini ieftine (EV sau nu?) pentru ca nu paote, pentru ca costurile sunt mari si forta de munca nu e fortata. Pentru ca nu ai un furnal care merge non-stop langa casa. |
#8
Posted 03 February 2024 - 09:18
Daca ai avea metode sa aplici global, atunci nu ai avea multe chestii pe casa acum le gasesti ca fiind o parte banala din “civilizatie”.
Prin urmare, accepta realitatea si bucura-te ca unii mor mai repede pentru comfortul tau. |
#9
Posted 03 February 2024 - 09:29
Stimulentele astea au facut ca producatorii sa ridice preturile. Vazusem o comparatie la cateva modele, RO vs Germania si Franta. La noi erau mai scumpe.
Foarte bine ca au scazut sumele! Eu as miza pe reducerea traficului (cu fum sau fara). Toate putorile isi duc copiii la scoala 1km cu masina. Acum vor fi impacati ca nu mai polueaza. Edited by DrLexic, 03 February 2024 - 09:31. |
#10
Posted 03 February 2024 - 09:43
singurul stimulent - reducere tva-lui si impozit redus, in rest nu sunt de acord ca bani din impozitul meu sa sustina economia Chineza!
Citat Stimulentele pentru masinile electrice NU sunt pentru a nu iti mai da tie voie sa intri in oras cu afumatoarea! Adm, pe 03 februarie 2024 - 08:23, a scris:
De ce nu face Renault in Romania sau in UE ... pentru ca... forta de munca nu e fortata. Pentru ca nu ai un furnal care merge non-stop langa casa. parerea mea - aici , aici, si aici! iar de China nu am auzit sa subventioneze un produs care nu e produs la ei in tara Edited by STARTREK1, 03 February 2024 - 09:53. |
|
#11
Posted 03 February 2024 - 10:05
Citat Stimulentele pentru masinile electrice NU sunt pentru a nu iti mai da tie voie sa intri in oras cu afumatoarea! Un EV care merge in oras faca ca tu si copiii tai sa trainti mai mult si ma bine! Orice subventie distorsioneaza piata. Daca le pasa de sanatatea populatiei, stimulau transportul in comun electric. Daca vor cu adevarat sa stimuleze achizitia de masini electrice, ar trebui sa stimuleze si amplasarea de incarcatoare in parcarile rezidentiale. Adica la bloc. Sunt destul de multi care ar vrea un EV, dar stau la bloc. |
#12
Posted 03 February 2024 - 10:08
Adm, pe 03 februarie 2024 - 09:18, a scris:
Daca ai avea metode sa aplici global, atunci nu ai avea multe chestii pe casa acum le gasesti ca fiind o parte banala din “civilizatie”. Prin urmare, accepta realitatea si bucura-te ca unii mor mai repede pentru comfortul tau. Asta e un pragmatism cinic si usor pagubos. De ce? Pentru ca se poate intoarce roata asa cum s-a intors cu gunoiul. Pana prin 2017 tot gunoiul de care vroiau sa scape tarile mai rasarite era aruncat in China. Cand China a spus stop au inceput inversiunile termice prin mai toate tarile corupte si acum nu mai poti sa deschizi un geam seara. Legat de programul rabla, crezi ca e normal ca o industrie care obtine profituri record sa obtina subventii si stimulente financiare? Uite inca un exemplu: https://www.automoti...ts-2023/705686/ Se pare ca multe companii auto s-au trezit sa faca profituri record in ultimii ani. |
#13
Posted 03 February 2024 - 11:08
STARTREK1, on 03 februarie 2024 - 09:43, said:
singurul stimulent - reducere tva-lui si impozit redus, in rest nu sunt de acord ca bani din impozitul meu sa sustina economia Chineza! sa fie interzise masinile pana la E4 (inclusiv) sa intre in orase - doar EV-uri si hibride acu' ce facem, trebuie sa sustinem si subventionam sclavagismul modern! parerea mea - aici , aici, si aici! iar de China nu am auzit sa subventioneze un produs care nu e produs la ei in tara |
#14
Posted 03 February 2024 - 11:18
victord36, pe 03 februarie 2024 - 11:08, a scris:
Si daca tu sau familia ta are nevoie de ambulanta sau pompieri sau sa-ti aduca ala de Glovo crapelnita la usa ? Cum ai reactiona daca la 112 ti-ar spune sunati la anu sau mai incolo cand o sa avem EV-uri si hibride ? |
#15
Posted 03 February 2024 - 11:58
Adm, la clasis se mai pot casa 2 rable? Și nu mai e nici obligativitatea de a avea rablele de minim 3 ani?
|
|
#16
Posted 03 February 2024 - 12:16
Adm, on 03 februarie 2024 - 08:23, said:
De ce nu face Renault in Romania sau in UE masini ieftine (EV sau nu?) pentru ca nu paote, pentru ca costurile sunt mari si forta de munca nu e fortata. Pentru ca nu ai un furnal care merge non-stop langa casa. De fapt aici e problema. Vrem ieftin si produs in Europa sau SUA, unde mana de lucru este scumpa. Asa ceva nu se poate. Cand n-o sa se mai produca in China, se va produce in India sau alta tara din sud-estul Asiei. Adm, on 03 februarie 2024 - 08:23, said:
Un EV care merge in oras faca ca tu si copiii tai sa trainti mai mult si ma bine! Acesta este de fapt marele beneficiu, mutarea poluarii din aglomerarile urbane catre zonele miniere, care sunt foarte slab populate, iar populatia este formata in general de cei care lucreaza acolo. Edited by george_alexandru, 03 February 2024 - 12:19. |
#17
Posted 03 February 2024 - 12:31
STARTREK1, on 03 februarie 2024 - 11:18, said:
asta ai inteles tu? interzicerea masinilor de urgente? Edited by victord36, 03 February 2024 - 12:38. |
#18
Posted 03 February 2024 - 12:32
vdesigns, on 03 februarie 2024 - 09:02, said:
si rabla electrocasnice Programele astea au ca scop principal incurajarea/stimularea consumului. Aia cu sa salvam planeta&shit e o gargara prin care guvernele mai colecteaza niste taxe de la iobagi (ex. taxa de timbru verde). In mod normal electrocasnicile ar trebui sa aiba o durata de viata cat mai mare (nu statut de consumabile), iar atunci cand se defecteaza sa poata fi reparate la niste costuri acceptabile. Edited by borhot, 03 February 2024 - 12:41. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users