Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Producătorul japonez Daihatsu a încetat total producția mașinilor,timp de peste 30 de ani a falsificat rezultatele testelor de siguranță
Last Updated: Jan 23 2024 16:08, Started by
freddy2017
, Jan 08 2024 06:44
·
12
#19
Posted 08 January 2024 - 11:09
Se pare ca EuroNCAP nu a mai testat Daihatsu din 2008 ... dar ce au testat atunci avea totusi 4 stele ... ceea ce nu era grozav, dar oricum peste Dacia.
Eu zic ca producatori din toate zonele fac tot felul de smecherii ca sa castige niste avantaje de piata, dar acel castig e temporar si pana la urma lumea se prinde ca produsul e mai prost decat vrea firma sa para. Edited by utopium, 08 January 2024 - 11:11. |
#20
Posted 08 January 2024 - 11:45
domnilor, nu va mai mirati - se numeste dublu standard si exista peste tot in lume la toate casele mari sau mici, si la toti producatori - incepand de la ace brice si popice pana la telefoane, tv-uri autoturisme etc.
una este piata din Europa sau USA, alta e piata din Africa, India sau America de Sud d'aia scrie "specificatile pot varia in functie de regiune" |
#22
Posted 08 January 2024 - 12:51
utopium, on 08 ianuarie 2024 - 11:09, said:
Se pare ca EuroNCAP nu a mai testat Daihatsu din 2008 ... dar ce au testat atunci avea totusi 4 stele ... ceea ce nu era grozav, dar oricum peste Dacia. .... .... |
#23
Posted 08 January 2024 - 13:04
STARTREK1, on 08 ianuarie 2024 - 11:45, said:
domnilor, nu va mai mirati - se numeste dublu standard si exista peste tot in lume la toate casele mari sau mici, si la toti producatori - incepand de la ace brice si popice pana la telefoane, tv-uri autoturisme etc. una este piata din Europa sau USA, alta e piata din Africa, India sau America de Sud d'aia scrie "specificatile pot varia in functie de regiune" |
#24
Posted 08 January 2024 - 14:02
STARTREK1, on 08 ianuarie 2024 - 11:45, said:
domnilor, nu va mai mirati - se numeste dublu standard si exista peste tot in lume la toate casele mari sau mici, si la toti producatori - incepand de la ace brice si popice pana la telefoane, tv-uri autoturisme etc. |
#26
Posted 08 January 2024 - 14:23
Eu cred ca e o harneala pe undeva.
Ca sa falsifici testele de siguranta inseamna sa ti le faci singur si sa raportezi ce vrei tu. Testele de siguranta sunt efectuate in Japonia de JNCAP (la fel ca Euro NCAP), care este independent certifying body. Nu ai cum sa ii pacalesti pe aia. JNCAP a fost infiintat in 1995, deci acum 28 de ani. Nu prea avea cum sa falsifice Daihatsu nimic in ultimii 28 de ani. Deci intelegem ca a falsificat in ultimii 58 de ani? Edited by abac, 08 January 2024 - 14:26. |
#27
Posted 08 January 2024 - 17:46
Defapt e o conspiratie europeana, n-au facut nimic in neregula japonezii, chiar daca isi cer iertare oficial pt neregulile gasite.
Cre' ca nu mai avem scapare.. https://www.daihatsu.com/ |
#28
Posted 08 January 2024 - 18:12
freddy2017, on 08 ianuarie 2024 - 06:44, said:
Marea problemă era că Daihatsu modifica construcţia maşinilor pe care le trimitea la testele de siguranţă — adăugându-le elemente adiţionale de protecţie — spre exemplu bare în uşi, elemente de absorbţie a impactului, elemente mai dure de construcţie, etc. Astfel, când acele maşini treceau prin crash-teste ale autorităţilor, notele erau bune, iar producătorul le anunţa frumos. Doar că maşinile vândute publicului nu mai aveau acele elemente adiţionale, la ele economisându-se. Doar mie mi se pare că acele autorități sunt un pic cam idioate? Adică ei verificau doar mașinile trimise special de producător pentru testare? Chiar așa ușor sunt de dus de nas? edit Pentru ce mai există cântarul pieții dacă ar fi să ne bazăm doar pe cântarul vânzătorului de cartofi de la tarabă? Este fix aceeași chestie! Edited by FreeThinker, 08 January 2024 - 18:15. |
|
#29
Posted 08 January 2024 - 18:21
Quote Where Does Euro NCAP Get the Cars for Testing ? Up to 4 cars are needed for an assessment by Euro NCAP. If a car model is already on sale, Euro NCAP will generally buy cars from dealers, in the same way that consumers do. Cars are bought anonymously, either from a single dealer or from several. Valabil si pentru JNCAP. Adica firma constructoare comanda testul, plateste suma necesara (functie de pretul masinilor ce vor fi testate), iar NCAP cumpara masinile cand vor ei, de unde vor ei, in ce configuratie vor ei. |
#30
Posted 08 January 2024 - 19:29
freddy2017, on 08 ianuarie 2024 - 06:44, said: Nu stiu cine scrie pe aici sau ce fel de jurnalism fac oamenii astia dar eu ii urmaresc de vreo 2 ani si chiar imi place ce scriu si cum scriu. E peste toata presa romaneasca cu muuult. Nu strica sa va abonati la continut de calitate! Scriu pe mai multe domenii, sigur gasiti ceva si pe gustul vostru. |
#31
Posted 08 January 2024 - 20:18
Celor care au dat cu subsemnatul pentru escrocheria asta le-as da doua variante: seppuku sau urcati in masinile respective si refacut crash testele masluite!
|
#32
Posted 09 January 2024 - 11:30
abac, on 08 ianuarie 2024 - 18:21, said:
Valabil si pentru JNCAP. Adica firma constructoare comanda testul, plateste suma necesara (functie de pretul masinilor ce vor fi testate), iar NCAP cumpara masinile cand vor ei, de unde vor ei, in ce configuratie vor ei. The method of procuring test vehicles of the correct specification will be decided by ASEAN NCAP. Si un exemplu ,,bun" https://www.aseancap...su-Ayla-NAB.pdf The crash test was conducted at manufacturer’s laboratory with special approval from ASEAN NCAP in order to meet the announcement deadline. Scandalul dieselgate a aratat ca laboratoarele ,,independente" de omologare din Europa (platite de producator) impreuna cu autoritatile de omologare europene au ignorat voit sau nu neregulile, pe cand in SUA mecanismul EPA de autocertificare a fost bun cand pedepsele au fost substantiale pentru frauda. Vom vedea si aici care sunt consecintele, parerea mea e ca daca au vandut masini diferite fata de cele testate atunci ar trebui sa faca recall la toate sa le aduca la norme. |
#33
Posted 23 January 2024 - 16:08
Eu ma intreb care era procesul de fabricatie. Adica Toyota ii trimitea lui Daihatsu comanda sa fabrice n exemplare din modelul Rav4, ii trimtiea proiectul automobilului , ce specificatii de piese , repere etc ... si aia de la Daihatsu construiau cateva masini pt EURO NCAP si pt restul de masini schimbau ei piesele cu unele mai proaste... scoteau bari de ranforsare de pe masini ... fara ca Toyota sa stie? Pe bune? Adica aia de la Toyota nu faceau inspectie pe linia de fabricatie? Kaizen, Six Sigma nu mai erau... Se vede din avion ca stiau de manarelile alea...au folosit Daihatsu ca un proxy, in caz de scandal sa cada o firma mai necunoscuta.
Pare ca toti jucatorii din industria auto fac manareli... |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users