Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...
 Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 

Reducere 20mii euro la masina

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
84 replies to this topic

#37
Nephthyis-Maat

Nephthyis-Maat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 294
  • Înscris: 03.03.2014

 Autumn_Dream, on 30 decembrie 2023 - 14:29, said:

Si de nouă daca o lua tot acolo ajungea. Eu zic sa faci club cu adm si ceilalti uluiti de tot ce misca in lume. Poate va potoliti.
După ce că nu înțelegi ce scriu ceilalți, tot tu ești cu gura mare. Cât tupeu poți să ai?!

Era nouă, nu ”dacă”...

#38
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003

 kolfleading, on 30 decembrie 2023 - 14:26, said:

Cel putin la masinile VW MEB se poate face test real de capacitate baterie, oficial, in reprezentanta.
E bine de stiut. As fi curioasa sa vad cu este.
La ZOE iti da o pagina cu 5 liniute, si OK

Se feresc ca de dracu de tamaie sa zica in kwh situatia.

#39
daLeo

daLeo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 148
  • Înscris: 09.08.2007

 Adm, on 30 decembrie 2023 - 09:47, said:

Daca ati citit ce se intampla la VW, vedeti ca va fi probabil urmatorul Nokia.
Produsele lor EV sunt scumpe sunt scumpe si cu probleme.
Piata nu le vrea! Discutam de la gama ID, pana la Taycan!
Recomand un pic de lectura, inainte de a face asemenea afirmatii: https://insideevs.co...s-november2023/ Chiar la sfarsit este Top BEV models  si o sa ai o surpirza cam cum se vand VW electrice in tara lor de bastina....

#40
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,088
  • Înscris: 16.10.2018

 Autumn_Dream, on 30 decembrie 2023 - 06:47, said:

Nu mai este cerere pentru masini electrice. De aici si reducerile masive.

Totul ține de fondurile rabla, pomana de 10 k euro nu era de ici, de colo... Mulți le luau cu rabla, apoi le dădeau după un an și aveau ceva profit frumușel. Acum văd că în germania vânzările electricelor a scăzut cu 40% în noiembrie. Ori nu au mai fost destule pe stock, ori s-a cam saturat piața... Vedem ce va fi în viitor.

#41
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,787
  • Înscris: 12.01.2018

 _R_A_D_U, on 30 decembrie 2023 - 18:18, said:

apoi le dădeau după un an și aveau ceva profit frumușel..
dacă știi că pe spring s-a dat 9000 de euro tu o cumperi veche de la om cu 12000?ai mâncat ceapa ciorii?

#42
kato1

kato1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,916
  • Înscris: 05.07.2007
cerea si oferta, lipsa de cip-uri, covid... serios acum, tu nu ai urmarit fenomenul?
ceva pe aproape https://www.economic...asa_667578.html

Edited by kato1, 30 December 2023 - 18:52.


#43
cata32

cata32

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 574
  • Înscris: 29.04.2008
Sunt mai multe posturi în care afirmațiile mele, bine, de fapt chiar eu ca persoană am fost atacat, chiar de admin (ceea ce este un exemplu extrem de rău pentru ceilalți).
Hmm, eram învățat cu altă atmosferă pe forum, dar constat că oamenii s-au radicalizat, societatea, e drept, merge în aceeași direcție, chiar cu accente extremiste, inclusiv ca și comportament.
Tot așa, doar constat că niciodată nu am văzut virulența asta în comentarii nici la cei cu diesel, nici la benzinari. Și asta dintotdeauna că alea chiar au vechime comparativ cu electricele.

Părerea mea cum că există reduceri mari la mașinile electrice și din cauza stocurilor mari de asemenea mașini, e drept, nu la TOȚI producătorii, dar la destui, rămâne valabilă. Iar cine se simte jignit de afirmația mea, să fie sănătos, nu am în intenție să jignesc pe nimeni, ci am făcut o simplă afirmație despre un parametru cantitativ.
Am legătură cu domeniul și nu vorbesc din ceea ce citesc pe internet, ci din practică și cererea de electrice a scăzut comparativ cu anii trecuți. Iar dacă vine cineva cu statistici referitoare la numărul electricelor vândute în 2023 comparativ cu 2022 să nu uite să țină cont și de numărul total de mașini vândute în acești doi ani.

#44
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 Adm, on 30 decembrie 2023 - 15:34, said:

In primul rand personal sunt la al doilea EV.
Am avut ZOE 50 kWh si acum am Tesla Model 3 LR cu 82 kWh.
Nu vorbesc din carti, am EV de 3 ani.

Ce probleme au VW-urile electrice? Iar la faza ca VW pica la fel ca Nokia, refuz sa cred. Din ce am citit pe aici toti aveti dreptate intr-o oarecare masura, sa nu crezi ca ai adevarul absolut. :)
Eu sper sa prind pe viitor un spring cat mai ieftin, ca sa merg la job :) O sa mai scada mult preturile la electrice.

#45
andreyvsjoker

andreyvsjoker

    unProfessional Joker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,254
  • Înscris: 25.01.2007

 cata32, on 30 decembrie 2023 - 23:21, said:

Sunt mai multe posturi în care afirmațiile mele, bine, de fapt chiar eu ca persoană am fost atacat, chiar de admin (ceea ce este un exemplu extrem de rău pentru ceilalți).
Hmm, eram învățat cu altă atmosferă pe forum, dar constat că oamenii s-au radicalizat, societatea, e drept, merge în aceeași direcție, chiar cu accente extremiste, inclusiv ca și comportament.
Tot așa, doar constat că niciodată nu am văzut virulența asta în comentarii nici la cei cu diesel, nici la benzinari. Și asta dintotdeauna că alea chiar au vechime comparativ cu electricele.

Părerea mea cum că există reduceri mari la mașinile electrice și din cauza stocurilor mari de asemenea mașini, e drept, nu la TOȚI producătorii, dar la destui, rămâne valabilă. Iar cine se simte jignit de afirmația mea, să fie sănătos, nu am în intenție să jignesc pe nimeni, ci am făcut o simplă afirmație despre un parametru cantitativ.
Am legătură cu domeniul și nu vorbesc din ceea ce citesc pe internet, ci din practică și cererea de electrice a scăzut comparativ cu anii trecuți. Iar dacă vine cineva cu statistici referitoare la numărul electricelor vândute în 2023 comparativ cu 2022 să nu uite să țină cont și de numărul total de mașini vândute în acești doi ani.
Astea-s din putul gandirii? Care e legatura ta cu domeniul? spalatoria auto?

BEV sales in the top 5 European markets grew by 49% in the third quarter of 2023 compared to the corresponding period in 2022.
The strongest increase was recorded in Germany, with growth of 59% in comparison with Q3 2022. The BEV markets in the UK and France also grew strongly, up by 42% and 40% respectively from Q3 2022. BEV sales in Spain grew by 57%, but from a low base. The BEV market share in Spain stands at 6%, compared to 18% in Germany, and 16% in the UK and France.
The largest BEV sales growth in the other European markets was seen in the Netherlands and Sweden, with increases of 68% and 56% respectively from the corresponding quarter last year

#46
Autumn_Dream

Autumn_Dream

    Vis de Toamna

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,701
  • Înscris: 09.11.2010

 Nephthyis-Maat, on 30 decembrie 2023 - 15:54, said:

După ce că nu înțelegi ce scriu ceilalți, tot tu ești cu gura mare. Cât tupeu poți să ai?!

Era nouă, nu ”dacă”...

Tupeu? E am inteles perfect ce a zis individul. El si restul ca voi cei cu electrice nu vreti sa intelegeti cum sta treaba cu bateriile la aceste masini. Nu voi sta eu sa explic. Trebuie sa va dati seama singuri. In timp.

 _R_A_D_U, on 30 decembrie 2023 - 18:18, said:

Totul ține de fondurile rabla, pomana de 10 k euro nu era de ici, de colo... Mulți le luau cu rabla, apoi le dădeau după un an și aveau ceva profit frumușel. Acum văd că în germania vânzările electricelor a scăzut cu 40% în noiembrie. Ori nu au mai fost destule pe stock, ori s-a cam saturat piața... Vedem ce va fi în viitor.

Electricele vor continua sa scada in vanzari si in cerere. Lumea s-a convins de ele. Daca a picat bateria la ele, nu se schimba bateria, se schimba masina cu totul. Iau foc din orice. Pur si simplu nu sunt rentabile pe termen lung. Autonomia lor actuala nu permite clientului sa se bucure de ea la potential maxim. Trebuie sa faca multe compromisuri cu care el nu este obisnuit.

#47
CRG

CRG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,959
  • Înscris: 30.08.2005
Și eu m-am convins de ele. Credeam că pute a fum de eșapament în habitaclu de la trafic. O mare parte din acel fum intra chiar de la mașina pe care o conduceam. Fac în curând 4 ani de EV și urmatoarea va fi tot un EV, chiar și dacă dispar subvențiile. Motivul, pe lângă plăcerea redată înapoi,  ține de bani. Am economisit foarte mult în cei 82k km parcurși, iar valoarea de revanzare stă și ea binișor. Bateria nu prezintă degradare! Am aceeași autonomie vara/iarna ca în primul an de utilizare. 4 ani cu i3 și zero probleme. N-am mai dat bani pe combustibil și am facut doar 2 revizii. Dacă pastram Focusul trebuia să îi fac 8 revizii... dar știi cum se zice: nu-mi da sfaturi, pot să greșesc și singur.

#48
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,221
  • Înscris: 08.01.2021
Cum bre opt revizii în 4 ani?!

#49
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,970
  • Înscris: 06.04.2007

 Masutatsu-Oyama, on 30 decembrie 2023 - 14:18, said:

Chiar se va intampla, e documentat? Adica asemenea mizerii cocalar-haiducesti, de exemplu bagatul mainii in buzunarul colectiv pentru a satisface dorintele unui grup restrans de indivizi, trebuiesc stopate urgent.
Chiar se va intampla. La RO a mai ramas ceva totusi, ecobonusul va fi 25000 RON/5000 Euro, adica la jumate fata de 2023, dar vezi la nemti, au taiat cu totul ecobonsul (era vreo 9000 Euro in 2022, in 2024 va fi zero )

#50
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,088
  • Înscris: 16.10.2018

 CRG, on 31 decembrie 2023 - 08:36, said:

Și eu m-am convins de ele. Credeam că pute a fum de eșapament în habitaclu de la trafic. O mare parte din acel fum intra chiar de la mașina pe care o conduceam...
ACUM VORBEȘTI DOAR SĂ TE AUZI VORBIND sau, dacă ai vrut să faci o aroganță, nu ți-a ieșit deloc, din contră.,. Da, la tine în habitaclu va puți a fum de eșapament dacă vei avea în față un doi punct zero tedei cu eghere/depefeof. Iar tu, cu electrica, vei fi ”mană curată” pentru cel din spatele tău.

 Octavian___, on 31 decembrie 2023 - 08:56, said:

...la nemti, au taiat cu totul ecobonsul (era vreo 9000 Euro in 2022, in 2024 va fi zero )
Vedem cum vor fi vânzările în Germania anul următor.

 Autumn_Dream, on 31 decembrie 2023 - 04:20, said:


Electricele vor continua sa scada in vanzari si in cerere. Lumea s-a convins de ele. Daca a picat bateria la ele, nu se schimba bateria, se schimba masina cu totul. Iau foc din orice. Pur si simplu nu sunt rentabile pe termen lung. Autonomia lor actuala nu permite clientului sa se bucure de ea la potential maxim. Trebuie sa faca multe compromisuri cu care el nu este obisnuit.
Electricele sunt superbune pentru oraș, mai ales pentru cei care stau la casă și își montează PV sau priză dedicată de încărcare. Referitor la schimbarea bateriei la electrice, mulți zic că duce destul de bine, degradarea este foarte mică iar cu timpul, în mod normal, tehnologia trebuie să se perfecționeze și să devină din ce în ce mai bune. Adevărat, unele mai iau foc, dar, asta-i viața.

#51
CRG

CRG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,959
  • Înscris: 30.08.2005

 KiloW, on 31 decembrie 2023 - 08:49, said:

Cum bre opt revizii în 4 ani?!

Nu mi-am bătut joc de mașină.  La ce regim de funcționare ai în zona București-Ilfov, după 10k km arăta uleiul de ziceai că-i păcură.  Să nu uităm că ungerea turbibei se făcea cu același ulei...


Colegu' Radu, tu poți să iei o informație și să faci ce vrei cu ea: să o folosești,  să o ignori, sau să te dezbraci de caracter, cazul de față.  Eu nu vorbesc să mă aflu în treabă,  îți spun cum stau lucrurile in cazul meu. În Focus puțea a fum de eșapament,  in i3 nu. Da, începe să pută in habitaclu când dau de un gherțoi în trafic, dar mirosul nu persistă pentru că schimb banda sau pun pe recirculare. In schimb la semafor, cand stai cu motorul pornit, in funcție de direcția vântului,  îți intră propriul fum în habitaclu. It's a fact.

Edited by CRG, 31 December 2023 - 10:31.


#52
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013

 Autumn_Dream, on 31 decembrie 2023 - 04:20, said:

El si restul ca voi cei cu electrice nu vreti sa intelegeti cum sta treaba cu bateriile la aceste masini. Nu voi sta eu sa explic. Trebuie sa va dati seama singuri. In timp.
Noi ne-am dat seama ca nu este nici o problema cu bateriile.

 Autumn_Dream, on 31 decembrie 2023 - 04:20, said:

Electricele vor continua sa scada in vanzari si in cerere. Lumea s-a convins de ele. Daca a picat bateria la ele, nu se schimba bateria, se schimba masina cu totul. Iau foc din orice. Pur si simplu nu sunt rentabile pe termen lung. Autonomia lor actuala nu permite clientului sa se bucure de ea la potential maxim. Trebuie sa faca multe compromisuri cu care el nu este obisnuit.
Sunt o gramada de informatii eronate in citatul de mai sus.

In multe cazuri sunt mult mai rentabile decat masinile cu pistoane.
Nu trebuie sa faci "multe compromisuri".
Nu iau foc "din orice".
In general nu se schimba masina cu totul, desi au existat si astfel de cazuri punctuale care au fost promovate in media tip click-bait.

Si mai sunt si multe omisiuni in citatul respectiv.

Propulsia electrica ofera un nivel de rafinament care nu exista la masinile cu pistoane din aceeasi gama de pret.
Propulsia electrica ofera performante complet inaccesibile pentru masinile cu pistoane din aceeasi gama de pret.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/OyrTLYyIvNI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by kolfleading, 31 December 2023 - 10:35.


#53
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,088
  • Înscris: 16.10.2018

 CRG, on 31 decembrie 2023 - 10:20, said:


Colegu' Radu, tu poți să iei o informație și să faci ce vrei cu ea: să o folosești,  să o ignori, sau să te dezbraci de caracter, cazul de față.  Eu nu vorbesc să mă aflu în treabă,  îți spun cum stau lucrurile in cazul meu. În Focus puțea a fum de eșapament,  in i3 nu. Da, începe să pută in habitaclu când dau de un gherțoi în trafic, dar mirosul nu persistă pentru că schimb banda sau pun pe recirculare. In schimb la semafor, cand stai cu motorul pornit, in funcție de direcția vântului,  îți intră propriul fum în habitaclu. It's a fact.
Ai avut tu mașina greșită, băiatu”meu! Măcar nu mai zice asta că te faci de râs...

#54
andreyvsjoker

andreyvsjoker

    unProfessional Joker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,254
  • Înscris: 25.01.2007
Nu inteleg de ce ti se pare tie ca se face de ras. Pari umpic confuz, nu stii exact ce idee combati..
Stand la semafor poti foarte usor sa-ti mirosi propriul esapament.

Edited by andreyvsjoker, 31 December 2023 - 10:52.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate