Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...
 Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...
 

Renault Arkana E-tech full hybrid VS Noua Toyota CHR

- - - - -
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#19
vladuzz7

vladuzz7

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,067
  • Înscris: 17.05.2012

View Postcuculea, on 01 ianuarie 2024 - 06:40, said:


Nu prea inteleg de ce te-ai oprit exact la cele doua, e oferta pe piata destula .

pretul, dotarile pe care le primesti in pretul ala, designul etc.. Cat despre full hibrid au spus colegii de ce se  numeste asa. Daca asa o denumeste producatorul, cum sa ii zic ca sa facem diferenta intre modele ? :)))

ma uitam si la Mazda cx 30, dar au doar varianta de mild si atat, care e un mare " fas"

#20
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,800
  • Înscris: 09.01.2007

View PostDY2, on 01 ianuarie 2024 - 13:24, said:

Am plug-in hybrid și pot merge doar electric sau combinat sau doar termic sau pot incarca bateria in timp ce merg pe termic.
Full hybrid este altceva decât explicația de mai devreme.

Plug-in-ul se baga in priza tocmai pentru ca in timpul mersului se incarca prea incet bateria. Este baterie mare si e ineficient s-o incarci de la motorul termic, d-aia i-au pus "priza". E gandit ca sa il folosesti doar electric pe cat posibil, si doar "la nevoie" sa folosesti motorul termic, la drumuri mai lungi or whatever. E cel mai eficient cand folosesti 90%+ in modul EV. Daca NU il incarci de la priza, e mai ineficient decat un "full hybrid". Daca nu ma crezi, cauta pe youtube teste cu Rav4 HEV vs PHEV.

Full hybrid e fix hibrid-ul original, care exista pe piata de peste 20j de ani. Ca unii folosesc sistemul de la Toyota, sau hibrid in paralel cu termicul, sau in serie, e irelevant, difera eficienta, puterea, etc., dar toate sistemele folosesc doar motorul termic pentru a incarca bateria de tractiune. Daca NU ai baterie de tractiune, e mild hybrid, daca bateria de tractiune e prea mare, ii pui priza. :P

#21
biggie1976

biggie1976

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 162
  • Înscris: 25.06.2010

View Postvladuzz7, on 29 decembrie 2023 - 20:08, said:

Salutare tuturor!

Sunt intr-o mare dilema. Doresc sa imi cumpar o masina noua, full hibrida, de preferat crossover.
In general o voi folosi la naveta la munca, drumuri Ploiesti Bucuresti pe DN1, poate vacanta prin tara, cumparaturi etc. ( momentan nu am familie mare, adica nu sunt casatorit, nu am copii Posted Image) )
Dupa  multe cautari, m-am orientat spre Renault Arkana varianta Techno full hibrid e-tech sau, mai nou, noua Toyota CHR, varianta Active.
Pana de curand ramasesem setat pe Arkana, dar am vazut ca multa lume are probleme de la caseta de directie, la erori care nu te lasa sa pleci de pe loc decat pe platforma, clima e aiurea, piesele vin foarte foarte greu si pot continua. Asa ca m-am gandit ca Toyota CHR ar fi alta varianta potrivita pentru mine.

Cum au scos si varianta 2024, care e redesenata, are un bord cu totul modern si au hibride de zeci de ani.
Am zis ca ar fi o solutie mai sigura pentru pretul de aprox 30k euro plus minus.

Cel mai nasol lucru la Toyoya mi se pare ca e cam puturoasa, atinge 100km/h in 10 secunde, asta poate ca e si cam grea. Plus ca in spate e foarte inghesuit.
Voi ce ziceti? Ca aspect imi place mult mai mult Arkana, dar ca fiabilitate as alege Toyota.

Merci!
Salutare.
In plus fata de cele spuse de tine (ca si eventuale minusuri, insa eu nu le privesc asa) ar mai putea fi adaugat si rezervorul destul de mic si calitatea foarte proasta a parbrizului.
Ar mai fi si faptul ca daca esti mai inalt de 1.80 m, e posibil sa ajungi cu capul in plafon cu scaunul lasat la maxim in jos.
Eu am din 2021 varianta 2.0 echipare C-lassy si per total eu spun ca e o masina ok, mai ales pentru oras. Afara se comporta ca un benzinar clasic aspirat (din punct de vedere al consumului), mai ales dupa ce depasesti 100-110.
Pentru ce ai tu nevoie (naveta, fara familie extinsa) masina asta te poate satisface ca fiabilitate, intretinere si mod de utilizare (sistemele de siguranta si asistenta iti usureaza la maxim condusul), daca poti trece peste minusurile enumerate de tine.
Eu de exemplu am copil mic si nu ma deranjeaza nici spatiul din spate - nu m-am urcat niciodata ca nu am de ce - nici portbagajul - aici exista solutii (vezi Thule).
Cat despre faptul ca e puturoasa, probabil ai facut test drive cu motorul de 1.8 litri si nu te pot contrazice.
Dupa cum stii, Toyota are ca sistem de transmisie cutia E-CVT, dar eu cu motorul de 2 litri nu simt ca imi lipseste ceva in depasiri sau la plecarea de pe loc, pastrand binenteles limitele materialului clientului.
Din pacate, masinile s-au cam scumpit din 2021 incoace si la banii de care dispui e pacat ca poti achizitiona doar echiparea de baza la C-HR. Si nici ca se mai da vreun discount semnificativ.

#22
vladuzz7

vladuzz7

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,067
  • Înscris: 17.05.2012

View Postbiggie1976, on 03 ianuarie 2024 - 20:51, said:

Salutare.
In plus fata de cele spuse de tine (ca si eventuale minusuri, insa eu nu le privesc asa) ar mai putea fi adaugat si rezervorul destul de mic si calitatea foarte proasta a parbrizului.
Ar mai fi si faptul ca daca esti mai inalt de 1.80 m, e posibil sa ajungi cu capul in plafon cu scaunul lasat la maxim in jos.
Eu am din 2021 varianta 2.0 echipare C-lassy si per total eu spun ca e o masina ok, mai ales pentru oras. Afara se comporta ca un benzinar clasic aspirat (din punct de vedere al consumului), mai ales dupa ce depasesti 100-110.
Pentru ce ai tu nevoie (naveta, fara familie extinsa) masina asta te poate satisface ca fiabilitate, intretinere si mod de utilizare (sistemele de siguranta si asistenta iti usureaza la maxim condusul), daca poti trece peste minusurile enumerate de tine.
Eu de exemplu am copil mic si nu ma deranjeaza nici spatiul din spate - nu m-am urcat niciodata ca nu am de ce - nici portbagajul - aici exista solutii (vezi Thule).
Cat despre faptul ca e puturoasa, probabil ai facut test drive cu motorul de 1.8 litri si nu te pot contrazice.
Dupa cum stii, Toyota are ca sistem de transmisie cutia E-CVT, dar eu cu motorul de 2 litri nu simt ca imi lipseste ceva in depasiri sau la plecarea de pe loc, pastrand binenteles limitele materialului clientului.
Din pacate, masinile s-au cam scumpit din 2021 incoace si la banii de care dispui e pacat ca poti achizitiona doar echiparea de baza la C-HR. Si nici ca se mai da vreun discount semnificativ.
nu am facut inca test drive cu CHR, doar din ce m-am mai informat, din pareri. dar se si vede diferenta de secunde la diferitele motoare pentru 0-100.
Am primit oferta azi pt vechiul CHR care e deja pe stoc si o lista de preturi pentru noul CHR, dar parca prea mult e pentru echiparea Elegance..
In schimb am fost azi la drive test cu arkana full etech. Mi-a placut foarte tare experienta, nu e asa rigida precum imi imaginam. Sper doar, daca o iau sa nu fiu la fel de ghinionist :))

#23
vladuzz7

vladuzz7

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,067
  • Înscris: 17.05.2012

View Postvladuzz7, on 04 ianuarie 2024 - 19:03, said:

nu am facut inca test drive cu CHR, doar din ce m-am mai informat, din pareri. dar se si vede diferenta de secunde la diferitele motoare pentru 0-100.
Am primit oferta azi pt vechiul CHR care e deja pe stoc si o lista de preturi pentru noul CHR, dar parca prea mult e pentru echiparea Elegance..
In schimb am fost azi la drive test cu arkana full etech. Mi-a placut foarte tare experienta, nu e asa rigida precum imi imaginam. Sper doar, daca o iau sa nu fiu la fel de ghinionist Posted Image)
full hibrid*

#24
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,800
  • Înscris: 09.01.2007
Tehnologia e interesanta, dar e pe piata de putin timp. E un risc ca si daca nu ai problemele aparute deja, sa apara altele noi.
Asa ca ar trebui sa te decizi in functie de garantie / cat vrei s-o tii. Iei niste garantie extra daca se poate, si cand iese din garantie o vinzi. Ca sa dormi linistit.

Altfel nu vad sensul sa te blochezi pe un singur model, sunt destule modele pe piata.

#25
vladuzz7

vladuzz7

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,067
  • Înscris: 17.05.2012

View PostTehCube, on 04 ianuarie 2024 - 23:06, said:

Tehnologia e interesanta, dar e pe piata de putin timp. E un risc ca si daca nu ai problemele aparute deja, sa apara altele noi.
Asa ca ar trebui sa te decizi in functie de garantie / cat vrei s-o tii. Iei niste garantie extra daca se poate, si cand iese din garantie o vinzi. Ca sa dormi linistit.

Altfel nu vad sensul sa te blochezi pe un singur model, sunt destule modele pe piata.
Intr-adevar, ma mai gandeam si la Honda civic. Nu e in gama de crossovere, dar mi-ar placea si asta.

#26
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,800
  • Înscris: 09.01.2007
Era un jurnal de bord si cu HR-V p-aici. Si ceva teste mai serioase de la atelieruldedetaliling pe youtube. Incep de pe la 35k amanadoua, aprox. Posted Image
(si e mult mai fain decat CH-R imho)

Edited by TehCube, 04 January 2024 - 23:44.


#27
flaviuf

flaviuf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 869
  • Înscris: 05.09.2007
Eu as lua in considerare un Subaru XV, poti sa-l iei chiar pe cel de 2litri, hibrid...sau 1.6 accesorizare de varf. Facut in Japonia, motor sanatos, multe calitati...si ceva minusuri, probabil.

Edited by flaviuf, 05 January 2024 - 13:32.


#28
q_p

q_p

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 707
  • Înscris: 30.10.2023
N-are hybrid, omu vrea masina cu baterii , ca altfel avea Tucson de pe stoc la 23k.

Iar de 7k baga benzina vreo 70k km !

#29
vladuzz7

vladuzz7

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,067
  • Înscris: 17.05.2012

 q_p, on 05 ianuarie 2024 - 14:34, said:

Iar de 7k baga benzina vreo 70k km !
asa poti lua una SH, poate o nimeresti ok si facand calculul de restul pana la 30k bagi benzina..si discutia asta poate fi la nesafarsit :))

#30
RealMe

RealMe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 281
  • Înscris: 15.12.2023
Austral? E mai nou,arată mai bine ca arkana

#31
vladuzz7

vladuzz7

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,067
  • Înscris: 17.05.2012

 RealMe, on 05 ianuarie 2024 - 17:19, said:

Austral? E mai nou,arată mai bine ca arkana
asa e, dar are un pret prea mare sa il faci cat de cat ok..

#32
robinson1998

robinson1998

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 08.01.2024

 vladuzz7, on 05 ianuarie 2024 - 18:04, said:

asa e, dar are un pret prea mare sa il faci cat de cat ok..
45k pret lista, 38k dupa toate reducerile, poate se scoate la 36k, o sa incerc sa vedem daca se poate face asta :)

#33
vladuzz7

vladuzz7

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,067
  • Înscris: 17.05.2012

 robinson1998, on 10 ianuarie 2024 - 11:46, said:

45k pret lista, 38k dupa toate reducerile, poate se scoate la 36k, o sa incerc sa vedem daca se poate face asta Posted Image
de unde 7k reducere? mie dealerul la arkana mi-a dat 1200 reducere..avand in vedere ca rabla si ecobonusuri nu prea mai sunt, mai greu

#34
robinson1998

robinson1998

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 08.01.2024

 vladuzz7, on 10 ianuarie 2024 - 20:42, said:


de unde 7k reducere? mie dealerul la arkana mi-a dat 1200 reducere..avand in vedere ca rabla si ecobonusuri nu prea mai sunt, mai greu
Eu l-am scos de la 44k la 38k însă cu multe insistenta...poți sa încerci și tu, e o varianta de luat în calcul. CHR e puturoasa și urata, Kuga e și ea o varianta buna.

#35
vladuzz7

vladuzz7

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,067
  • Înscris: 17.05.2012

 robinson1998, on 14 ianuarie 2024 - 19:07, said:

Eu l-am scos de la 44k la 38k însă cu multe insistenta...poți sa încerci și tu, e o varianta de luat în calcul. CHR e puturoasa și urata, Kuga e și ea o varianta buna.
a luat matusa mea mai demult de la respectiva dealerita, o masina, se mai cunosc. Nu stiu exact cum e cu reducerile astea. Se pot da asa de cum vrea dealerul? Cum functioneaza? De ex am fost eu singur la Renault si am cerut oferta, mi-a dat doar 1200 euro reducere. In afara de rabla

Edited by vladuzz7, 14 January 2024 - 21:07.


#36
flaviuf

flaviuf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 869
  • Înscris: 05.09.2007
La ora actuala, as culege date si despre Honda ZRV, cea de baza cred ca e pe la 40k EUR. Mi se pare o abordare interesanta.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate