Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Renault Arkana E-tech full hybrid VS Noua Toyota CHR
Last Updated: Jan 19 2024 14:30, Started by
vladuzz7
, Dec 29 2023 20:08
·
6
#19
Posted 01 January 2024 - 16:52
cuculea, on 01 ianuarie 2024 - 06:40, said: Nu prea inteleg de ce te-ai oprit exact la cele doua, e oferta pe piata destula . ma uitam si la Mazda cx 30, dar au doar varianta de mild si atat, care e un mare " fas" |
#20
Posted 01 January 2024 - 16:58
DY2, on 01 ianuarie 2024 - 13:24, said:
Am plug-in hybrid și pot merge doar electric sau combinat sau doar termic sau pot incarca bateria in timp ce merg pe termic. Full hybrid este altceva decât explicația de mai devreme. Plug-in-ul se baga in priza tocmai pentru ca in timpul mersului se incarca prea incet bateria. Este baterie mare si e ineficient s-o incarci de la motorul termic, d-aia i-au pus "priza". E gandit ca sa il folosesti doar electric pe cat posibil, si doar "la nevoie" sa folosesti motorul termic, la drumuri mai lungi or whatever. E cel mai eficient cand folosesti 90%+ in modul EV. Daca NU il incarci de la priza, e mai ineficient decat un "full hybrid". Daca nu ma crezi, cauta pe youtube teste cu Rav4 HEV vs PHEV. Full hybrid e fix hibrid-ul original, care exista pe piata de peste 20j de ani. Ca unii folosesc sistemul de la Toyota, sau hibrid in paralel cu termicul, sau in serie, e irelevant, difera eficienta, puterea, etc., dar toate sistemele folosesc doar motorul termic pentru a incarca bateria de tractiune. Daca NU ai baterie de tractiune, e mild hybrid, daca bateria de tractiune e prea mare, ii pui priza. |
#21
Posted 03 January 2024 - 20:51
vladuzz7, on 29 decembrie 2023 - 20:08, said:
Salutare tuturor! Sunt intr-o mare dilema. Doresc sa imi cumpar o masina noua, full hibrida, de preferat crossover. In general o voi folosi la naveta la munca, drumuri Ploiesti Bucuresti pe DN1, poate vacanta prin tara, cumparaturi etc. ( momentan nu am familie mare, adica nu sunt casatorit, nu am copii ) ) Dupa multe cautari, m-am orientat spre Renault Arkana varianta Techno full hibrid e-tech sau, mai nou, noua Toyota CHR, varianta Active. Pana de curand ramasesem setat pe Arkana, dar am vazut ca multa lume are probleme de la caseta de directie, la erori care nu te lasa sa pleci de pe loc decat pe platforma, clima e aiurea, piesele vin foarte foarte greu si pot continua. Asa ca m-am gandit ca Toyota CHR ar fi alta varianta potrivita pentru mine. Cum au scos si varianta 2024, care e redesenata, are un bord cu totul modern si au hibride de zeci de ani. Am zis ca ar fi o solutie mai sigura pentru pretul de aprox 30k euro plus minus. Cel mai nasol lucru la Toyoya mi se pare ca e cam puturoasa, atinge 100km/h in 10 secunde, asta poate ca e si cam grea. Plus ca in spate e foarte inghesuit. Voi ce ziceti? Ca aspect imi place mult mai mult Arkana, dar ca fiabilitate as alege Toyota. Merci! In plus fata de cele spuse de tine (ca si eventuale minusuri, insa eu nu le privesc asa) ar mai putea fi adaugat si rezervorul destul de mic si calitatea foarte proasta a parbrizului. Ar mai fi si faptul ca daca esti mai inalt de 1.80 m, e posibil sa ajungi cu capul in plafon cu scaunul lasat la maxim in jos. Eu am din 2021 varianta 2.0 echipare C-lassy si per total eu spun ca e o masina ok, mai ales pentru oras. Afara se comporta ca un benzinar clasic aspirat (din punct de vedere al consumului), mai ales dupa ce depasesti 100-110. Pentru ce ai tu nevoie (naveta, fara familie extinsa) masina asta te poate satisface ca fiabilitate, intretinere si mod de utilizare (sistemele de siguranta si asistenta iti usureaza la maxim condusul), daca poti trece peste minusurile enumerate de tine. Eu de exemplu am copil mic si nu ma deranjeaza nici spatiul din spate - nu m-am urcat niciodata ca nu am de ce - nici portbagajul - aici exista solutii (vezi Thule). Cat despre faptul ca e puturoasa, probabil ai facut test drive cu motorul de 1.8 litri si nu te pot contrazice. Dupa cum stii, Toyota are ca sistem de transmisie cutia E-CVT, dar eu cu motorul de 2 litri nu simt ca imi lipseste ceva in depasiri sau la plecarea de pe loc, pastrand binenteles limitele materialului clientului. Din pacate, masinile s-au cam scumpit din 2021 incoace si la banii de care dispui e pacat ca poti achizitiona doar echiparea de baza la C-HR. Si nici ca se mai da vreun discount semnificativ. |
#22
Posted 04 January 2024 - 19:03
biggie1976, on 03 ianuarie 2024 - 20:51, said:
Salutare. In plus fata de cele spuse de tine (ca si eventuale minusuri, insa eu nu le privesc asa) ar mai putea fi adaugat si rezervorul destul de mic si calitatea foarte proasta a parbrizului. Ar mai fi si faptul ca daca esti mai inalt de 1.80 m, e posibil sa ajungi cu capul in plafon cu scaunul lasat la maxim in jos. Eu am din 2021 varianta 2.0 echipare C-lassy si per total eu spun ca e o masina ok, mai ales pentru oras. Afara se comporta ca un benzinar clasic aspirat (din punct de vedere al consumului), mai ales dupa ce depasesti 100-110. Pentru ce ai tu nevoie (naveta, fara familie extinsa) masina asta te poate satisface ca fiabilitate, intretinere si mod de utilizare (sistemele de siguranta si asistenta iti usureaza la maxim condusul), daca poti trece peste minusurile enumerate de tine. Eu de exemplu am copil mic si nu ma deranjeaza nici spatiul din spate - nu m-am urcat niciodata ca nu am de ce - nici portbagajul - aici exista solutii (vezi Thule). Cat despre faptul ca e puturoasa, probabil ai facut test drive cu motorul de 1.8 litri si nu te pot contrazice. Dupa cum stii, Toyota are ca sistem de transmisie cutia E-CVT, dar eu cu motorul de 2 litri nu simt ca imi lipseste ceva in depasiri sau la plecarea de pe loc, pastrand binenteles limitele materialului clientului. Din pacate, masinile s-au cam scumpit din 2021 incoace si la banii de care dispui e pacat ca poti achizitiona doar echiparea de baza la C-HR. Si nici ca se mai da vreun discount semnificativ. Am primit oferta azi pt vechiul CHR care e deja pe stoc si o lista de preturi pentru noul CHR, dar parca prea mult e pentru echiparea Elegance.. In schimb am fost azi la drive test cu arkana full etech. Mi-a placut foarte tare experienta, nu e asa rigida precum imi imaginam. Sper doar, daca o iau sa nu fiu la fel de ghinionist ) |
#23
Posted 04 January 2024 - 19:46
vladuzz7, on 04 ianuarie 2024 - 19:03, said:
nu am facut inca test drive cu CHR, doar din ce m-am mai informat, din pareri. dar se si vede diferenta de secunde la diferitele motoare pentru 0-100. Am primit oferta azi pt vechiul CHR care e deja pe stoc si o lista de preturi pentru noul CHR, dar parca prea mult e pentru echiparea Elegance.. In schimb am fost azi la drive test cu arkana full etech. Mi-a placut foarte tare experienta, nu e asa rigida precum imi imaginam. Sper doar, daca o iau sa nu fiu la fel de ghinionist ) |
#24
Posted 04 January 2024 - 23:06
Tehnologia e interesanta, dar e pe piata de putin timp. E un risc ca si daca nu ai problemele aparute deja, sa apara altele noi.
Asa ca ar trebui sa te decizi in functie de garantie / cat vrei s-o tii. Iei niste garantie extra daca se poate, si cand iese din garantie o vinzi. Ca sa dormi linistit. Altfel nu vad sensul sa te blochezi pe un singur model, sunt destule modele pe piata. |
#25
Posted 04 January 2024 - 23:39
TehCube, on 04 ianuarie 2024 - 23:06, said:
Tehnologia e interesanta, dar e pe piata de putin timp. E un risc ca si daca nu ai problemele aparute deja, sa apara altele noi. Asa ca ar trebui sa te decizi in functie de garantie / cat vrei s-o tii. Iei niste garantie extra daca se poate, si cand iese din garantie o vinzi. Ca sa dormi linistit. Altfel nu vad sensul sa te blochezi pe un singur model, sunt destule modele pe piata. |
#26
Posted 04 January 2024 - 23:44
Era un jurnal de bord si cu HR-V p-aici. Si ceva teste mai serioase de la atelieruldedetaliling pe youtube. Incep de pe la 35k amanadoua, aprox.
(si e mult mai fain decat CH-R imho) Edited by TehCube, 04 January 2024 - 23:44. |
#29
Posted 05 January 2024 - 15:00
#31
Posted 05 January 2024 - 18:04
#32
Posted 10 January 2024 - 11:46
#33
Posted 10 January 2024 - 20:42
|
#34
Posted 14 January 2024 - 19:07
vladuzz7, on 10 ianuarie 2024 - 20:42, said: de unde 7k reducere? mie dealerul la arkana mi-a dat 1200 reducere..avand in vedere ca rabla si ecobonusuri nu prea mai sunt, mai greu |
#35
Posted 14 January 2024 - 21:06
robinson1998, on 14 ianuarie 2024 - 19:07, said:
Eu l-am scos de la 44k la 38k însă cu multe insistenta...poți sa încerci și tu, e o varianta de luat în calcul. CHR e puturoasa și urata, Kuga e și ea o varianta buna. Edited by vladuzz7, 14 January 2024 - 21:07. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users