Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Renault Arkana E-tech full hybrid VS Noua Toyota CHR
#1
Posted 29 December 2023 - 20:08
Salutare tuturor!
Sunt intr-o mare dilema. Doresc sa imi cumpar o masina noua, full hibrida, de preferat crossover. In general o voi folosi la naveta la munca, drumuri Ploiesti Bucuresti pe DN1, poate vacanta prin tara, cumparaturi etc. ( momentan nu am familie mare, adica nu sunt casatorit, nu am copii ) ) Dupa multe cautari, m-am orientat spre Renault Arkana varianta Techno full hibrid e-tech sau, mai nou, noua Toyota CHR, varianta Active. Pana de curand ramasesem setat pe Arkana, dar am vazut ca multa lume are probleme de la caseta de directie, la erori care nu te lasa sa pleci de pe loc decat pe platforma, clima e aiurea, piesele vin foarte foarte greu si pot continua. Asa ca m-am gandit ca Toyota CHR ar fi alta varianta potrivita pentru mine. Cum au scos si varianta 2024, care e redesenata, are un bord cu totul modern si au hibride de zeci de ani. Am zis ca ar fi o solutie mai sigura pentru pretul de aprox 30k euro plus minus. Cel mai nasol lucru la Toyoya mi se pare ca e cam puturoasa, atinge 100km/h in 10 secunde, asta poate ca e si cam grea. Plus ca in spate e foarte inghesuit. Voi ce ziceti? Ca aspect imi place mult mai mult Arkana, dar ca fiabilitate as alege Toyota. Merci! |
#2
Posted 29 December 2023 - 20:21
1. Arkana are o vecina. E la a 3-a cutie de directie si vrea sa ii faca vant ca iese din garantie.
2. CHR este foarte inghesuita si puturoasa... Mai cauta |
#3
Posted 29 December 2023 - 20:27
#5
Posted 29 December 2023 - 20:53
Adm, on 29 decembrie 2023 - 20:21, said:
1. Arkana are o vecina. E la a3-a cutie de directie si vrea sa ii faca vant ca iese din garantie. 2. CHR este foarte inghesuita si puturoasa... Mai cauta stoshiba, on 29 decembrie 2023 - 20:39, said:
Corolla Cross hybrid. Excelsior01, on 29 decembrie 2023 - 20:27, said:
sincer mai bine Captur decat Fordurile, nu ma incanta deloc Austral imi cam depaseste bugetul PS: Oare Captur, full hybrid are aceleasi probleme ca Arkana ? Edited by vladuzz7, 29 December 2023 - 21:04. |
#6
Posted 29 December 2023 - 21:23
vladuzz7, on 29 decembrie 2023 - 20:53, said:
mai caut ) aia cu cutia de directie pare ca e o problema la multi posesori ar fi o varianta.. sincer mai bine Captur decat Fordurile, nu ma incanta deloc Austral imi cam depaseste bugetul PS: Oare Captur, full hybrid are aceleasi probleme ca Arkana ? Atunci,ori bagi o Vitara:) ori astepti Duster hibrid:)))) Edited by Excelsior01, 29 December 2023 - 21:25. |
#7
Posted 29 December 2023 - 21:38
Corolla Cross imi place mult doar ca-i foarte scumpa pentru ce ofera, mai ales daca vrei 4x4 sau ceva dotari pe ea. Dar in orice caz e mult mai ok fata de CHR imho. Daca trebuie sa stai mai mult de 5 min pe bancheta din spate in CHR e groaznic, portbagajul e ridicol de mic, etc.
Si Captur are aceeasi problema. Cand am vazut cat e portbagajul nici n-am mai vrut test drive. Depinde ce vrei de la ea, cum o folosesti, pe unde o plimbi, cat de mult in oras cat de mult p-afara, cati membri are familia, cat cari in portbagaj, etc. Daca tre' sa fie doar crossover ca sa o conduca o domnisoara prin oras e ok si CHR. |
#8
Posted 29 December 2023 - 21:50
La orice masina stai dupa piese de-ti vine rau acum.
La Arkana hibrid am citit si eu multe cazuri de motor electric cu probleme, de ramai cu masina imobilizata. De ce vrei neaparat hibrid? Ala te ajuta in oras, la mers extra-urban nu face mare lucru. Arkana are si varianta mild-hibrid (care nu te ajuta chiar la nimic, in afara de taxe ), unde sunt mult mai putine probleme. |
#9
Posted 29 December 2023 - 22:18
Pe Hibrid japonezii sunt pionierii.Nu te incadrezi la Corolla?
|
#10
Posted 29 December 2023 - 23:11
Alice, on 29 decembrie 2023 - 21:50, said:
La orice masina stai dupa piese de-ti vine rau acum. La Arkana hibrid am citit si eu multe cazuri de motor electric cu probleme, de ramai cu masina imobilizata. De ce vrei neaparat hibrid? Ala te ajuta in oras, la mers extra-urban nu face mare lucru. Arkana are si varianta mild-hibrid (care nu te ajuta chiar la nimic, in afara de taxe ), unde sunt mult mai putine probleme. PiticVerde, on 29 decembrie 2023 - 22:18, said:
Pe Hibrid japonezii sunt pionierii.Nu te incadrezi la Corolla? TehCube, on 29 decembrie 2023 - 21:38, said:
Corolla Cross imi place mult doar ca-i foarte scumpa pentru ce ofera, mai ales daca vrei 4x4 sau ceva dotari pe ea. Dar in orice caz e mult mai ok fata de CHR imho. Daca trebuie sa stai mai mult de 5 min pe bancheta din spate in CHR e groaznic, portbagajul e ridicol de mic, etc. Si Captur are aceeasi problema. Cand am vazut cat e portbagajul nici n-am mai vrut test drive. Depinde ce vrei de la ea, cum o folosesti, pe unde o plimbi, cat de mult in oras cat de mult p-afara, cati membri are familia, cat cari in portbagaj, etc. Daca tre' sa fie doar crossover ca sa o conduca o domnisoara prin oras e ok si CHR. Excelsior01, on 29 decembrie 2023 - 21:23, said:
Nu stiu,dar nu stiam de problema la cutie...si ca fapt divers,imi place Arkana,mai ales asta cu facelift... Atunci,ori bagi o Vitara:) ori astepti Duster hibrid:)))) |
|
#12
Posted 30 December 2023 - 00:06
vladuzz7, on 29 decembrie 2023 - 23:11, said:
e un pic cam prea mult pentru ce buget alocasem eu. Adica porneste de la 36k.. Tot nu ne-ai zis ce faci cu ea, ca sa stim ce sa recomandam. Un Corolla TS cu echipari mid e vreo 30k cu rabla, si bagi tot chru' in portbagaj. Sau si mai bine, iti iei Corolla cu badge de Suzuki, adica Swace, si aia e vreo 26k varianta "de baza" si 30k cu optiuni de dynamic. Si ai aceeasi masina cu aceeasi fiabilitate, cu dezavantajul ca faci reviziile la suzuki. ...sau daca vrei neaparat SUV, as zice Tucson. Style+ cu 7DCT mild e vreo 31k si e mult mai multa 'masina' decat captur/chr/arkana daca ma intrebi pe mine. Kona e ok dar la fel, portbagaju' e asa de mic ca ti-e frica sa inchizi usa cand e gol. |
#13
Posted 30 December 2023 - 00:42
#14
Posted 30 December 2023 - 01:19
Nu prea se pupa crossover cu naveta și călătorii. Nu se pupa nici cu hybrid care e gândit pentru oraș mai mult. Așteptam să înțeleg de ce ai vrea dezavantajele unui crossover fără să profiți de avantaje prea tare.
Fara glumă, pentru naveta m-aș uita la ceva gen mazda3 sau Octavia, sau un superb/Passat/Mazda 6 puțin folosit. Hai Camry dacă vrei fiabilitatea Toyota. |
#15
Posted 01 January 2024 - 06:40
parere personala...Renaul Arkana mi se pare o panarama de masina, urata cu spume si deloc practica . Am avut onoarea de a avea de-aface cu asa ceva , interiorul e hidos rau. Nu as da banii pe asa ceva. Repet, e parere personala.
Nu prea inteleg de ce te-ai oprit exact la cele doua, e oferta pe piata destula . PS...ce e aia FULL hybrida ? cand zici hybrid, nu e full nicium ceva, ci e combinatie intre...... care e faza cu acel FULL ? am mai intalnit expirmarea asta si nimeni nu a stit sa imi explice. Dar suna kinky ..full hybrida, da bine la marketing. |
|
#16
Posted 01 January 2024 - 12:44
cuculea, on 01 ianuarie 2024 - 06:40, said:
PS...ce e aia FULL hybrida ? cand zici hybrid, nu e full nicium ceva, ci e combinatie intre...... care e faza cu acel FULL ? am mai intalnit expirmarea asta si nimeni nu a stit sa imi explice. Dar suna kinky ..full hybrida, da bine la marketing. " Sistemul Full Hybrid combină un motor pe benzină, unul sau mai multe motoare electrice și o baterie cu litiu-ion. În funcție de condițiile predominante, selectează și trece automat între modurile de conducere disponibile (electric, hybrid și termic) în vederea asigurării permanente a performanței și eficienței optime. " Spre deosebire de sistemul hybrid obișnuit, sistemul mild hybrid reprezintă o tehnologie simplă și puțin costisitoare care reduce consumul de combustibil și emisiile de carbon ale mașinilor cu motor cu ardere internă. În general, implică existența unui mic generator electric care înlocuiește elementele tradiționale de pornire a motorului și alternatorul (dispozitivul care păstrează bateria de 12V încărcată) și o mică baterie de tip litiu-ion. Majoritatea sistemelor mild hybrid funcționează pe baza unui sistem de 48V (un voltaj mai mare decât cel al sistemelor electrice cu care sunt dotate autoturismele tradiționale). Sistemul de 48 V alimentează componente care la modelele non hybrid erau alimentate de motor. Acest lucru permite o funcționare mai eficientă." Edited by biggie1976, 01 January 2024 - 12:46. |
#17
Posted 01 January 2024 - 13:10
cuculea, on 01 ianuarie 2024 - 06:40, said:
da bine la marketing. Practic, full hybrid e cand masina poate rula doar pe baterie SI isi incarca singura bateria (altfel e plug-in hibrid). Daca nu poate rula doar pe baterie, ci doar e asistata de aceasta intr-un fel sau altul, e mild hybrid. |
#18
Posted 01 January 2024 - 13:24
Am plug-in hybrid și pot merge doar electric sau combinat sau doar termic sau pot incarca bateria in timp ce merg pe termic.
Full hybrid este altceva decât explicația de mai devreme. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users