Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
UE a stabilit durata de viață minima a unui vehicul. Câți ani trebuie să reziste o mașină nouă
#37
Posted 22 December 2023 - 18:01
cipri2bau, on 22 decembrie 2023 - 17:47, said:
america de nord și chiar el Salvador. Depinde ce înțelegi prin libertate. Daca la unii libertatea înseamnă doar sa fi un sclavele programat nu are rost discutia. Nu se gândesc și ăștia sa înlocuiască gratis parcul auto din Cuba? Poluează aia cât toată UE. Culmea ar fi să-ți iei masinancu credit și să o ții langa bloc și să faci f putini km și să o dai la casat dupe 10 ani sau cât vor aia și să nu termini creditul de platit. Da, depinde ce intelege colegul prin libertate. In UE ai libertate de circulatie, nu ai asta in multe alte tari din cauza ca celelalte tari ori nu au acorduri cum au tarile UE, ori nu te lasa guvernul sa iesi usor din ele. Din pacate e cam singura libertate care a mai ramas. Libertatea de expresie e pe cale sa dispara. Cenzura peste tot, diferenta fata de dictaturi e ca nu esti pedepsit fizic, si "doar" iti sunt sterse opiniile sau esti pur si simplu descurajat sa ti le exprimi prin izolare sociala. In unele domenii asta produce efecte foarte grave si asupra tuturor, de exemplu medicina, pentru ca se ignora efectiv efectele secundare si demonizeaza orice este contrar directivei de la centru, de ex. medicina alternativa. Libertatea financiara a cam disparut si ea. Esti urmarit la sange, cati bani ai, ce ai facut cu ei etc. UE a fost ok pana prin 2000 - 2005. De atunci a luat-o la vale rapid si inca e suportabil, dar nu cred ca pentru prea mult timp. America de Nord sta mai bine in unele privinte, dar sta prost in altele din cauza tarilor "libere" care ii tin in sah prin sanctiuni si reguli de export |
#38
Posted 22 December 2023 - 18:02
#39
Posted 22 December 2023 - 18:04
KiloW, on 22 decembrie 2023 - 17:16, said:
Inițiatorul și încă vreo doi olimpici fix la aia maxima se gândeau. Ca vine UE și le eutanasiaza cazanul in curte când împlinește 10 ani sau a trecut odometrul peste 199999.9 km Ce zice de baterii la norma euro7 ? Toate punctele incep cu "PANA LA" .. deci ar fi durata maximala, nu minima! desi in prealabil articolul face referire la niste cerinte MINIME Tot la Euro7 zice ca "trebuie" sa reziste 10 ani sau 200000 km, indiferent daca e masina mica sau duba de carat lapte.. Deci bateria se poate duce, dar nu e o problema... Cum sa tina atunci 10 ani? Redactarea e de rahat, sau chiar UE e de rahat pana la final |
#40
Posted 22 December 2023 - 18:06
KiloW, on 22 decembrie 2023 - 17:16, said:
Inițiatorul și încă vreo doi olimpici fix la aia maxima se gândeau. Ca vine UE și le eutanasiaza cazanul in curte când împlinește 10 ani sau a trecut odometrul peste 199999.9 km Iar unii care veneau vara la meditații, pt ca erau corigenți, nu pot pricepe ca va creste calitatea daca producătorul va fi obligat să asigure o garantie mai lungă ... Inteleg ca e greu cu un neuron stingher, facem totusi un efort ? |
#41
Posted 22 December 2023 - 18:08
Toata prostimea anti UE, ca ei isi doresc revenirea la alimentarele si buzunarele goale, s-au adunat pe topicul asta.
Nu sunt in stare sa inteleaga un text, dar daca scrie de UE, atunci ei sunt anti. |
#42
Posted 22 December 2023 - 18:14
Citate din articol, începând cu primul paragraf:
Uniunea Europeană a stabilit care este durata de viață MINIMA a unui vehicul, conform normelor de poluare Euro 7. ... Pachetul de norme Euro 7 prevede și introducerea unor cerințe MINIME de performanță pentru mașinile electrice. .... Uniunea Europeană a stabilit prin noile standarde Euro 7 și o durată MINIMA de viață a vehiculelor. Astfel, conform Consiliului European, durata de viață pentru autoturisme și vehicule de marfă (dube) noi este de: 10 ani de la data fabricației 200.000 de kilometri de la prima înmatriculare. @octavian Articolul este într-adevăr extrem de prost scris, începând cu titlul. Și amesteca doua chestii. Mașinile electrice trebuie să aibă MINIM 80% capacitate a bateriei după 5 ani. Partea complet ratata de jurnalist e ca aia 10 ani/200kkm se refera la perioada la care toate mașinile trebuie sa rămână conforme. La electrice nu-i asa relevant însă la fosile înseamnă să nu te trezești la primul itp că ai catalizatorul sau gpf-ul dus. Chestie care în normele americane de exemplu exista de decenii. Edited by KiloW, 22 December 2023 - 18:22. |
#43
Posted 22 December 2023 - 18:15
krtyna, on 22 decembrie 2023 - 18:01, said: Da, depinde ce intelege colegul prin libertate. In UE ai libertate de circulatie, nu ai asta in multe alte tari din cauza ca celelalte tari ori nu au acorduri cum au tarile UE, ori nu te lasa guvernul sa iesi usor din ele. Din pacate e cam singura libertate care a mai ramas. Libertatea de expresie e pe cale sa dispara. Libertatea financiara a cam disparut si ea. Esti urmarit la sange, cati bani ai, ce ai facut cu ei etc. UE a fost ok pana prin 2000 - 2005. De atunci a luat-o la vale rapid si inca e suportabil, dar nu cred ca pentru prea mult timp. America de Nord sta mai bine in unele privinte, dar sta prost in altele din cauza tarilor "libere" care ii tin in sah prin sanctiuni si reguli de export Intrarea în viața privată e deja f evidenta și deranjanta. Banii noștrii sunt sub controlul lor, imobiliarele pamanturile automobilele firmele și libertatea de mișcare. Libertate nu e aia că nu ai domiciliu forțat cum cred unii, libertatea e aia sa faci cum vrei și ce vrei că. Unii cred că dacă 2 săptămâni pleacă în concediu in grecia sau Paris au mare liberate că înainte de 90 nu puteau merge acolo ci doar in Varșovia și berlinul de est. Pai și chinezii și vietnamezii fac excursii la Paris când au chef și timp. Și sunt tari autointitulate socialiste cu partid unic. Libertățile le vezi în viața de zi cu zi. Nu trebuie sa existe ceva ce nu găsesc sa cumpăr și nici ceva ce nu e voie să folosesc sau sa detin, bine in anumite limite câtă vreme nu ii afectez pe altii. In UE nu exista nimic MINIM. Pe ei îi deranjează doar MAXIMELE. Sa nu ai bani multi, sa nu fii bogat sa nu folosești prea mult mașină, sa nu fie prea longeviva mașină și nici viața omului, sa nu consumi mult zahar sa nu faci CO2 mult sa nu ai prea mare temperatura in locuință, sa nu mănânci mult, sa nu bei suc mult nici bere, sa nu dormi mult. Am mai auzit de astea undeva acum vreo 40 de ani. Mai trebuie sa nu avem mașini de scris multe și droguri multe. Edited by cipri2bau, 22 December 2023 - 18:28. |
#44
Posted 22 December 2023 - 18:20
KiloW, on 22 decembrie 2023 - 17:51, said:
Incredibil câți oameni n-au înțeles încă ce înseamnă durata de viata MINIMA. Mai sunteți? Dar cum să nu, și încă câți... Nici n-am citit articolul dar îmi par spumoase comentariile de pe forum. Acum, și eu -Toma necredinciosul- perioada aia MINIMĂ de 5 ani/8 ani poate fi înțeleasă și altfel... |
#45
Posted 22 December 2023 - 18:24
tytysor, on 22 decembrie 2023 - 17:49, said:
daca au ''requirementuri'' se schimba total situatia! |
#46
Posted 22 December 2023 - 18:24
Atunci când ai dubii cauți sursa originala a informației.
Btw apropo de niște cerințe MINIME, jurnalistul respectiv ar fi trebuit să precizeze chiar el care e sursa informației. |
|
#47
Posted 22 December 2023 - 18:25
Imi place cand oamenii discuta fara sa citeasca textul original, desi el este accesibil in limba romana.
directiva este aici Anexa 4 ne lamureste cum e cu Durata de viață a vehiculelor, a motoarelor și a dispozitivelor de schimb pentru controlul poluării, si pentru masinile din categoriile M1, N1 și M2 stabileste Durata de viață principală Până la 160 000 km sau 8 ani, oricare dintre acestea survine mai întâi Durata de viață suplimentară După durata de viață principală și până la 200 000 km sau 10 ani, oricare dintre acestea survine mai întâi. Iar bateriile sunt in anexa 2, separat pentru vehicule M1 sau N1 Cerințe minime de performanță (Minimum performance requirements – MPR) Euro 7 privind durabilitatea bateriilor pentru vehiculele din categoria M1 MPR bazate pe energia bateriei De la începutul duratei de viață până la 5 ani sau 100 000 km, oricare dintre acestea survine mai întâi OVC-HEV 80 % PEV 80 % MPR bazate pe energia bateriei Vehicule care depășesc 5 ani sau 100 000 km, și până la 8 ani sau 160 000 km, oricare dintre acestea survine mai întâi OVC-HEV 70 % PEV 70% Tabelul 2: Cerințe minime de performanță (Minimum performance requirements, MPR) Euro 7 privind durabilitatea bateriilor pentru vehiculele din categoria N1 MPR bazate pe energia bateriei De la începutul duratei de viață până la 5 ani sau 100 000 km, oricare dintre acestea survine mai întâi OVC-HEV 75% PEV 75% MPR bazate pe energia bateriei Vehicule care depășesc 5 ani sau 100 000 km, și până la 8 ani sau 160 000 km, oricare dintre acestea survine mai întâi OVC-HEV 65% PEV 65% De pe siteul RAR: Categoria M 1 - Vehicule concepute şi construite pentru transportul de persoane, care au, în afara scaunului conducătorului, cel mult opt locuri pe scaune Categoria N 1 - vehicule concepute şi construite pentru transportul de mărfuri cu o masă maximă care nu depăşeşte 3,5 t. Categoria M 2 - Vehicule concepute şi construite pentru transportul de persoane, care au, în afara scaunului conducătorului, mai mult de opt locuri pe scaune şi o masă maximă ce nu depăşeşte 5 tone baterii.jpg 83.44K 1 downloads motoare.jpg 56.87K 2 downloads Edited by strongsss, 22 December 2023 - 18:33. |
#48
Posted 22 December 2023 - 18:37
Uniunea Europeană a stabilit prin noile standarde Euro 7 și o durată minimă de viață a vehiculelor.
Astfel, conform Consiliului European, durata de viață pentru autoturisme și vehicule de marfă (dube) noi este de: 10 ani de la data fabricației 200.000 de kilometri de la prima înmatriculare. Deci daca durata minima va fi de 10 ani/200.000 intrebarea logica care se pune este cum li se va impune producatorilor aceste norme? Le da UE amenzi daca nu le respecta si proprietarii raman cu buza umflata? Obliga UE ca toate contractele de cumparare masini EURO 7 sa includa garantie de 10 ani/200.000 km? Pot proprietarii in baza lor sa dea in judecata si sa fie fie despagubiti de producatorii care nu le respecta? Sunt ceva precum standardele de mediu la emisii si sunt penalizati producatorii doar daca in medie nu se respecta, gen daca in medie tin 10,1 ani e OK? Raspunsul la intrebarea asta lipseste cu desavarsire din articolul citat. |
#49
Posted 22 December 2023 - 18:39
strongsss, on 22 decembrie 2023 - 18:25, said: Anexa 4 ne lamureste cum e cu Durata de viață a vehiculelor, a motoarelor și a dispozitivelor de schimb pentru controlul poluării, si pentru masinile din categoriile M1, N1 și M2 stabileste Durata de viață principală Până la 160 000 km sau 8 ani, oricare dintre acestea survine mai întâi Durata de viață suplimentară După durata de viață principală și până la 200 000 km sau 10 ani, oricare dintre acestea survine mai întâi. Exact. Iar tabelul asta din anexa IV se refera la citez "2.Producătorii proiectează, construiesc și asamblează vehicule pentru a se conforma prezentului regulament, inclusiv pentru a respecta valorile-limită ale emisiilor stabilite în anexa I și valorile declarate în certificatul de conformitate și în documentația de omologare de tip pe întreaga durată de viață a vehiculului, astfel cum se prevede în tabelul 1 din anexa IV." Cu alte cuvinte nu scrie nicăieri că vine Ursula și-ți ia Golful 4 din ograda ci ca mașinile astea respecta regulile o perioada minima, chestie care pana acum n-a existat. Acum o mașină e muci la primul itp (care în mod normal e la 4 ani) o repari pe banii tai, dacă nu e în garanție. |
#50
Posted 22 December 2023 - 18:40
ForsakenTotal, on 22 decembrie 2023 - 18:37, said:
...intrebarea logica care se pune este cum li se va impune producatorilor aceste norme?... Raspunsul la intrebarea asta lipseste cu desavarsire din articolul citat. Ii ia frumos de manutza, si ii trimite inapoi in China. Tangential, ajuta si consumatorul. Edited by stevetlangat, 22 December 2023 - 18:41. |
#51
Posted 22 December 2023 - 18:46
vestale, on 22 decembrie 2023 - 18:24, said:
Sunt cerinte stricte,trecute in contracte. Se fac diverse teste de "imbatranire" prin care se demonstreaza indeplinirea acelor cerinte, la fel cum si furnizorii au cerintele transmise mai departe furnizorilor lor. |
|
#52
Posted 22 December 2023 - 18:56
dennis_2005, on 22 decembrie 2023 - 16:44, said:
UE a stabilit durata de viață a unui vehicul. Câți ani trebuie să reziste o mașină nouă. Conform Consiliului European, durata de viață pentru autoturisme și vehicule de marfă (dube) noi este de: Bravo UE, tot asa inainte. Precedentul s-a creat. In scurt timp vom primi "oferta" pentru durata de viata a unui cetatean sanatos, al unui cetatean diabetic si eventual al unui avorton (dupa chipul si asemanarea UE) |
#53
Posted 22 December 2023 - 19:28
#54
Posted 22 December 2023 - 19:29
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users