Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Bugetul Ro / 2024
Ultima postare: dec 19 2023 10:44, Inițiat de
MembruAnonim
, dec 15 2023 14:36
·
7
#21
Publicat: 15 decembrie 2023 - 17:50
Bursul, on 15 decembrie 2023 - 15:41, said: La educatie e bine ca se dau bani mai multi, dar pentru ce? Cu asta se spala ciolacii pe maini de problema educatiei. O cretinitate de zile mari, sa bagi mai multi bani intrun sistem gripat din toate articulatiile. Abia astept sa aud de la guvernanti replica: Nu v-am dat bani mai multi, de ce la testele Pisa suntem ultimii?! De fapt este redirectioanrea raspunderii pentru calitatea procesului, de la decident catre oricine altcineva. |
#22
Publicat: 15 decembrie 2023 - 17:54
https://epochtimes-r...e-2024---350036
Quote "FĂRĂ PRECEDENT. Ciolacu şi Boloş îşi dau OUG de amnistie pentru falsificarea bugetului pe 2024. În draftul de OUG apar la art. XXI următoarele prevederi: Guvernul se exceptează pe sine de la obligaţia de a construi un buget care să respecte principiile de responsabilitate fiscală. Pentru 2024, în mod excepţional, premierul Ciolacu şi ministrul PNL al Finanţelor Boloş nu mai semnează declaraţia obligatorie că bugetul respectă legea responsabilităţii fiscal-bugetare. În fiecare an, obligaţi de Legea 69/2010, prim-ministrul şi ministrul Finanţelor semnează o declaraţie angajantă legal conform căreia bugetul este conform cu principiile responsabilităţii fiscale, regulile fiscale şi strategia fiscal-bugetară. Ciolacu şi Boloş nu vor să semneze. Pentru că ştiu că bugetul este falsificat şi se tem că vor ajunge să răspundă. Aşa că îşi dau OUG de amnistie prin care să nu mai dea declaraţia. |
#23
Publicat: 15 decembrie 2023 - 18:03
#24
Publicat: 15 decembrie 2023 - 18:04
De remarcat si cresterile mici, sub inflatie, de la MAI, SRI si Presedintie, precum si scaderea importanta (zic eu oportuna) de la SPP. Asadar situatia financiara e confirmat super-naspa.
Dramatica e reducerea de la Sanatate, in conditiile in care acolo oricum era dezastru, lipsind SI banii de citostatice. Editat de __Dan__, 15 decembrie 2023 - 18:07. |
#26
Publicat: 15 decembrie 2023 - 18:42
__Dan__, on 15 decembrie 2023 - 18:04, said:
De remarcat si cresterile mici, sub inflatie, de la MAI, SRI si Presedintie, precum si scaderea importanta (zic eu oportuna) de la SPP. Asadar situatia financiara e confirmat super-naspa. Dramatica e reducerea de la Sanatate, in conditiile in care acolo oricum era dezastru, lipsind SI banii de citostatice. |
#27
Publicat: 15 decembrie 2023 - 19:00
Cred că e separat. Nu cred că bugetul CNAS face parte din bugetul național.
Oricum, pe lângă ce dă CNAS la Spitale, mai vin bani acolo și din alte surse. Iar majoritatea Spitalelor sunt în subordinea Primăriilor sau CJ. Editat de Valy_User, 15 decembrie 2023 - 19:09. |
#28
Publicat: 15 decembrie 2023 - 19:20
argonaut, on 15 decembrie 2023 - 17:50, said:
Cu asta se spala ciolacii pe maini de problema educatiei. O cretinitate de zile mari, sa bagi mai multi bani intrun sistem gripat din toate articulatiile. Abia astept sa aud de la guvernanti replica: Nu v-am dat bani mai multi, de ce la testele Pisa suntem ultimii?! De fapt este redirectioanrea raspunderii pentru calitatea procesului, de la decident catre oricine altcineva. |
|
#29
Publicat: 15 decembrie 2023 - 20:05
Deci aia sunt toti banii primiti la anu de fiecare minister in parte, exprimati in mii de lei, adica se mai pun trei zerouri la urma?
Pentru mine cresterile nu reprezinta nimic, mai importanta mi se pare valoarea alocata pentru fiecare minister in parte, mai ales daca se tine cont de faptul ca ministerele au dimensiuni diferite si ca unele, prin natura lor trebuie sa faca investitii constante, nu doar sa plateasca functionari. Nu inteleg cum sunt exprimate sumele la Ministerul Educatiei si la Ministerul Justitiei, undeva lipseste o cifra sau cineva a pus punctele alea aiurea, poate chiar vreun specialist de prin guvern ca ala cu "mii de mii jdemii de milioane". Excluzandu-le, ordinea bogatiei ministerelor este: Ministerul Muncii - 75.941.830.000 Ministerul Finantelor - 65.887.452.000 (aici ar putea fi Ministerul Educatiei cu peste 61 de miliarde) Ministerul Apararii Nationale - 39.544.618.000 Ministerul Transporturilor si Infrastructurii - 30.001.915.000 Ministerul Afacerilor Interne - 27.987.183.000 Ministerul Agriculturii - 25.195.956.000 Ministerul Sanatatii - 19.405.054.000 Ministerul Dezvoltarii - 13.208.743.000 Ministerul Investitiilor si Proiectelor Europene - 8.667.443.000 Ministerul Economiei - 7.017.626.000 Ministerul Energiei - 7.017.626.000 SGG - 4.738.718.000 SRI - 3.959.208.000 Ministerul Cercetarii - 3.166.764.000 Ministerul Mediului - 3.144.156.000 (Aici ar pute fi Ministerul Justitiei cu cca 3 miliarde) Ministerul Culturii - 1.483.551.000 STS - 1.479.642.000 Ministerul Afacerilor Externe - 1.341.528.000 Camera Deputatilor - 663.055.000 Ministerul Familiei - 363.174.000 Senat - 357.765.000 SPP - 356.869.000 Administratia Prezidentiala - 109.699.000 |
#31
Publicat: 15 decembrie 2023 - 20:18
Valy_User, on 15 decembrie 2023 - 15:05, said:
Nu înțeleg deciziile de genul ale instanțelor. Cam asta este practica judiciară. Dar nu înțeleg unde scrie că trebuie să fie plătiți egal oamenii din sistem. Sunt plătiți cu salariul din contractul de muncă. Acum ce o să fac, dacă aș fi mecanic la un service de cartier, pot să am pretenția să fiu plătit ca un mecanic la Bugatti? Tu nu intelegi multe, dar te mai arunci sa iti dai cu parerea. Instantele, in primul rand, judeca dupa legile scrise in Parlament. Unde lucreaza aia stampilati de fiecare om in parte in proportiile rezultate de acolo. Nu viseaza ei noaptea niste legi noi. In al doilea rand, instantele completeaza cu principii de drept comun, din care unele sunt mentionate explicit in constitutie sau mai jos in legi, iar altele tin pur si simplu de valori umane primare, cum e echitatea sau libertatea. Uneori omul in sine nu stie ca ii este lezat un drept, sau e constrans sa il accepte in forma dezavantajoasa pentru ca nu are puterea sa se impuna. Cam asta e cazul si aici, banuiesc. Dar, in general, cand mai ai dubii despre ceva provenit din justitie cauta hotararea motivata. O sa afli mult mai pe larg decat iti doreai care a fost rationamentul. Daca nu va plac legile, solutia e una singura. Nu mai votati cretini. Mai deschideti un televizor, vedeti cum in toata lumea ajung in parlament oameni cu pregatire juridica si practica relevanta, nu analfabeti ca la noi. |
#32
Publicat: 15 decembrie 2023 - 21:33
Si daca legiuitorii legifereaza si iese sa zicem o lege in directia buna din punctul de vedere al majoritatii populatiei (uite de exemplu taierea pensiilor speciale)iar instantele sau CCR decid ca nu sunt bune legile si nu le aplica din varii motive care e atunci solutia?
Editat de ForsakenTotal, 15 decembrie 2023 - 21:33. |
#33
Publicat: 15 decembrie 2023 - 21:56
Inversezi schimbarile. Pana acum ai votat 20 de ani cretini care numesc slugi la curtea constitutionala. Acum votezi unii care supun referendumului speta. Si rezultatul referendumului e obligatoriu si pentru CCR la urmatoarea prezentare.
ps: asta e cea mai la indemana confuzie provenita din incultura juridica. CCR nu e o instanta in sensul clasic. E o institutie de arbitraj constitutional de inspiratie (parca) franceza diluata si ametita de Iorgovan ca sa le ofere sansa tuturor puterilor din stat sa inverseze periodic raportul de forte. Ulterior, alesii vostri au profitat de faptul ca pot controla numirile ca s-o politizeze si s-o conduca conform intereselor. Dar viermuiala de acolo e tot rezultatul alegerilor voastre. |
|
#34
Publicat: 15 decembrie 2023 - 22:09
Sistemul de salarizare reglementat prin prezenta lege are la bază următoarele principii:
a) principiul legalităţii, în sensul că drepturile de natură salarială se stabilesc prin norme juridice de forţa legii, cu excepţia hotărârilor prevăzute la art. 11 alin. (1), conform principiilor enunţate de art. 120 din Constituţia României, republicată, dar cu încadrare între limitele minime şi maxime prevăzute prin prezenta lege; b) principiul nediscriminării, în sensul eliminării oricăror forme de discriminare şi instituirii unui tratament egal cu privire la personalul din sectorul bugetar care prestează aceeaşi activitate şi are aceeaşi vechime în muncă şi în funcţie; c) principiul egalităţii, prin asigurarea de salarii de bază egale pentru muncă cu valoare egală; Legea 153/2017 Deci legea e proastă. O portiță imensă care crează multe probleme. Acum ce să înțeleg din legea asta? Cineva care lucrează la Primăria din Cuca Măcăii poate ridca aceleași pretenții salariale ca cineva de la Primăria din București? Editat de Valy_User, 15 decembrie 2023 - 22:19. |
#35
Publicat: 15 decembrie 2023 - 22:14
Nu e deloc proasta. E o chestie de foarte mult bun simt. Daca maine colegul tau obtine in instanta un spor care va fusese refuzat ai vrea sa il primesti si tu, sau sa trebuiasca sa te duci sa pierzi si tu timp si bani in instanta ca sa se judece inca o data o speta identica doar ca sa obtii o hotarare identica cu numele tau?
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi