Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?
 Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...
 Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina
 Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei
 

Politica antiretentie

- - - - -
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#19
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,114
  • Înscris: 17.01.2012

View PostGlCA_Contras, on 15 noiembrie 2023 - 14:06, said:

veti achita taxele de reziliere pentru reziliarea anticipată.

iar alea-s trecute-n contract
...
ei DOAR îți amintesc asta!

#20
bluesnake

bluesnake

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,752
  • Înscris: 22.11.2006

View PostZacopati, on 15 noiembrie 2023 - 13:39, said:

Nu e amenintare, e informare. Daca faci contract si este specificat taxa pentru reziliere anticipata vei plati. Chiar  si peste un an.

Asa zisele taxe de reziliere sunt ilegale cat timp, inafara serviciilor nu primesti vreo gratuitate cuantificabila. Mai informeaza-te. Poate sa fie trecute in contract cu litere de-o schioapa, nici un contract nu poate fi deasupra legilor.

Am avut acest meci cu Vodafone acum... 2 ani cred. De la 200 de lei cat au cerut, au redus la 100 si apoi au renuntat de tot dupa ce le-am citat legea si le-am zis ca-i paste ANPC-ul.

E o tactica smechereasca. Daca musca bibanul bine, daca nu, tot inainte.

Nu fiti fraieri, informati-va asupra drepturilor pe care le aveti.

Poftim si legea sa nu ziceti ca vorbesc aiurea: https://anpc.ro/anpc...2000_131017.pdf

Edited by bluesnake, 15 November 2023 - 15:06.


#21
raducanu969

raducanu969

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,402
  • Înscris: 30.06.2023
Oricum, cel mai bine e sa verifici inca odata, daca anterior cererii de portare, ai beneficiat de vreo reducere de pret servcii ( mobil sau fixe sau toate ) si daca da, nu are ce face decat sa platrsti acea taxa de Reziliere Anticipata, iar daca Nu ai beneficiat / acceptat nimic, poti sa te portezi linistit, fara a fi nevoit sa platesti vreo taxa de reziliere.
Succes

#22
radonys

radonys

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 350
  • Înscris: 04.02.2013

View Postraducanu969, on 15 noiembrie 2023 - 14:18, said:

omu a spus anterior ca a sunat in call center si operatorul ia spus ca este un mesaj standard ...  este un mesaj trimis standard ( ceea ce lasa de inteles ca, indiferent daca esti sau nu sub perioada contractuala, se trimite acelasi mesaj )


Ala nu e conținut de mesaj standard. Cum ar fi dacă de fiecare data când se generează o factura, DIGI ar trimite un mesaj de genul: "Regretăm să vă informăm, dar aveți 30 de facturi restante, plătiți 30000% penalități dacă nu plătiți în următoarele 2 secunde." la toată lumea, chiar și la cei ce nu au nicio restanta. Pe urma sa vina sa zică: " E doar un mesaj standard boss, care-i problema??"

Edited by radonys, 15 November 2023 - 15:41.


#23
__Dan__

__Dan__

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,953
  • Înscris: 15.04.2019
Am primit in repetate randuri mesaje prin care eram amenintat cu deconectarea de la Enel sau RDS pentru neplata facturii. În conditiile in care banca mea le virase (prin direct debit, am verificat rapoartele) banii cu o zi inainte ca ei sa-mi trimita mesajul. E R0, incearca sa nu pui la suflet toate (micile) rahaturi.

Edited by __Dan__, 15 November 2023 - 15:59.


#24
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,666
  • Înscris: 21.03.2020

View Postgushpi, on 15 noiembrie 2023 - 14:56, said:


iar alea-s trecute-n contract
...
ei DOAR îți amintesc asta!
Ei te dezinformeaza de fapt cand te anunta ca mai esti in perioada contractuala cand de fapt tu nu esti. E o escrocherie pana la urma si amenintare cu penalizari inexistente.

#25
csachiri

csachiri

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,451
  • Înscris: 03.04.2007
Pareri și păreri, initiator, suna la *777 și afli exact dacă și cât ai de plata.
Dupa aceea poți discuta aici

Se plătesc TOATE REDUCERILE acordate în caz de reziliere înainte de a expira contractul.

Ceva normal și firesc...

#26
MELODY

MELODY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,672
  • Înscris: 21.03.2005

View Postraducanu969, on 15 noiembrie 2023 - 15:08, said:

Oricum, cel mai bine e sa verifici inca odata, daca anterior cererii de portare, ai beneficiat de vreo reducere de pret servcii ( mobil sau fixe sau toate ) si daca da, nu are ce face decat sa platrsti acea taxa de Reziliere Anticipata, iar daca Nu ai beneficiat / acceptat nimic, poti sa te portezi linistit, fara a fi nevoit sa platesti vreo taxa de reziliere.
Succes
Tot inutilitati scrii in toate mesajele.
Din motive pe care numai AlexEn le stie, chiar daca am raportat userul acesta, il lasa sa zburde pe forum in nestire, citand sau repetand mereu cei spun ceilalti useri si spunand nimic... absolut nimic...
:(

#27
Lord_Paul

Lord_Paul

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 18.11.2015

View PostMELODY, on 15 noiembrie 2023 - 22:24, said:


Tot inutilitati scrii in toate mesajele.
Din motive pe care numai AlexEn le stie, chiar daca am raportat userul acesta, il lasa sa zburde pe forum in nestire, citand sau repetand mereu cei spun ceilalti useri si spunand nimic... absolut nimic...
:(

Păi, mai mult ca sigur e fostul user "ser23vl", "expertul" de Vâlcea, care le știe pe toate, dar dezinformează mult și vrea să adune comentarii, care să-i aducă un rang de "user profi". Și el și fostul user "ser23vl" scriu "roming", (fiind, de fapt, una și aceeași persoană) lucru care l-a dat de gol, precum și prezența cu mesaje inutile pe toate ariile Softpedia.

#28
clader

clader

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,654
  • Înscris: 06.03.2004
A avut vreo 3 useri.Pe cel anterior era fan Vodafone.S-a schimbat userul,s-au schimbat si preferințele.Acum e fan Telekom. :)

#29
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,114
  • Înscris: 17.01.2012

View PostGlCA_Contras, on 15 noiembrie 2023 - 17:53, said:

Ei te dezinformeaza de fapt cand te anunta ca mai esti in perioada contractuala cand de fapt tu nu esti.

bre nea gică, tu ar trebui să știi - mai bine decât mine (că io nu-s pfa) - că nu poți fi „în afara contractului” niciodat'
dacă inițial ai avut contract pe o anumită perioadă, iar la expirarea perioadei niciunul nu zice nimic, atunci contractul se prelungește automat!

dacă „pui botu' ” la un discount, atunci - la portare - trebuie să plătești diferența acelui discount, DOAR dacă NU a expirat perioada contractuală nou semnată!

#30
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,666
  • Înscris: 21.03.2020
Macar sa fi scris eventuale taxe pentru reziliere anticipata... Tot mesajul este la tonul imperativ pe care eu il definesc drept amenintator. Degeaba o dai cotita ma gushpi. Ca sa fie tupeul maxim iti trimit un SMS "automat". De ce nu fac ei apel telefonic ca sa lamureasca clientul sa ramana sau sa-l fidelizeze in loc sa o dea oficial cu SMSuri fake?

Cand ai de-a face cu mincinosi sigur nu-ti vei mai prelungi contractul. Teparii sunt evitati si pe viitor. Prostia lor e cu bataie lunga...

#31
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,114
  • Înscris: 17.01.2012
DEH, acu' oi fi io mai insensibil! :P
dar mai bine un sms d-ăsta, decât 31 de telefoane cu oferte de căkt, cum am primit io de la orange când am fugit de la ei...
(un apel/zi :( )

#32
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,666
  • Înscris: 21.03.2020
Ofertele de kkt le refuzi politicos... Amenintarile in scris merg la ANPC de obicei.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate