Politica antiretentie
Last Updated: Nov 16 2023 10:43, Started by
m00n88
, Nov 15 2023 13:16
·
5
#19
Posted 15 November 2023 - 14:56
#20
Posted 15 November 2023 - 14:58
Zacopati, on 15 noiembrie 2023 - 13:39, said:
Nu e amenintare, e informare. Daca faci contract si este specificat taxa pentru reziliere anticipata vei plati. Chiar si peste un an. Asa zisele taxe de reziliere sunt ilegale cat timp, inafara serviciilor nu primesti vreo gratuitate cuantificabila. Mai informeaza-te. Poate sa fie trecute in contract cu litere de-o schioapa, nici un contract nu poate fi deasupra legilor. Am avut acest meci cu Vodafone acum... 2 ani cred. De la 200 de lei cat au cerut, au redus la 100 si apoi au renuntat de tot dupa ce le-am citat legea si le-am zis ca-i paste ANPC-ul. E o tactica smechereasca. Daca musca bibanul bine, daca nu, tot inainte. Nu fiti fraieri, informati-va asupra drepturilor pe care le aveti. Poftim si legea sa nu ziceti ca vorbesc aiurea: https://anpc.ro/anpc...2000_131017.pdf Edited by bluesnake, 15 November 2023 - 15:06. |
#21
Posted 15 November 2023 - 15:08
Oricum, cel mai bine e sa verifici inca odata, daca anterior cererii de portare, ai beneficiat de vreo reducere de pret servcii ( mobil sau fixe sau toate ) si daca da, nu are ce face decat sa platrsti acea taxa de Reziliere Anticipata, iar daca Nu ai beneficiat / acceptat nimic, poti sa te portezi linistit, fara a fi nevoit sa platesti vreo taxa de reziliere.
Succes |
#22
Posted 15 November 2023 - 15:40
raducanu969, on 15 noiembrie 2023 - 14:18, said:
omu a spus anterior ca a sunat in call center si operatorul ia spus ca este un mesaj standard ... este un mesaj trimis standard ( ceea ce lasa de inteles ca, indiferent daca esti sau nu sub perioada contractuala, se trimite acelasi mesaj ) Ala nu e conținut de mesaj standard. Cum ar fi dacă de fiecare data când se generează o factura, DIGI ar trimite un mesaj de genul: "Regretăm să vă informăm, dar aveți 30 de facturi restante, plătiți 30000% penalități dacă nu plătiți în următoarele 2 secunde." la toată lumea, chiar și la cei ce nu au nicio restanta. Pe urma sa vina sa zică: " E doar un mesaj standard boss, care-i problema??" Edited by radonys, 15 November 2023 - 15:41. |
#23
Posted 15 November 2023 - 15:58
Am primit in repetate randuri mesaje prin care eram amenintat cu deconectarea de la Enel sau RDS pentru neplata facturii. În conditiile in care banca mea le virase (prin direct debit, am verificat rapoartele) banii cu o zi inainte ca ei sa-mi trimita mesajul. E R0, incearca sa nu pui la suflet toate (micile) rahaturi.
Edited by __Dan__, 15 November 2023 - 15:59. |
#24
Posted 15 November 2023 - 17:53
#25
Posted 15 November 2023 - 21:53
Pareri și păreri, initiator, suna la *777 și afli exact dacă și cât ai de plata.
Dupa aceea poți discuta aici Se plătesc TOATE REDUCERILE acordate în caz de reziliere înainte de a expira contractul. Ceva normal și firesc... |
#26
Posted 15 November 2023 - 22:24
raducanu969, on 15 noiembrie 2023 - 15:08, said:
Oricum, cel mai bine e sa verifici inca odata, daca anterior cererii de portare, ai beneficiat de vreo reducere de pret servcii ( mobil sau fixe sau toate ) si daca da, nu are ce face decat sa platrsti acea taxa de Reziliere Anticipata, iar daca Nu ai beneficiat / acceptat nimic, poti sa te portezi linistit, fara a fi nevoit sa platesti vreo taxa de reziliere. Succes Din motive pe care numai AlexEn le stie, chiar daca am raportat userul acesta, il lasa sa zburde pe forum in nestire, citand sau repetand mereu cei spun ceilalti useri si spunand nimic... absolut nimic... |
#27
Posted 16 November 2023 - 01:07
MELODY, on 15 noiembrie 2023 - 22:24, said: Tot inutilitati scrii in toate mesajele. Din motive pe care numai AlexEn le stie, chiar daca am raportat userul acesta, il lasa sa zburde pe forum in nestire, citand sau repetand mereu cei spun ceilalti useri si spunand nimic... absolut nimic... Păi, mai mult ca sigur e fostul user "ser23vl", "expertul" de Vâlcea, care le știe pe toate, dar dezinformează mult și vrea să adune comentarii, care să-i aducă un rang de "user profi". Și el și fostul user "ser23vl" scriu "roming", (fiind, de fapt, una și aceeași persoană) lucru care l-a dat de gol, precum și prezența cu mesaje inutile pe toate ariile Softpedia. |
#28
Posted 16 November 2023 - 06:30
A avut vreo 3 useri.Pe cel anterior era fan Vodafone.S-a schimbat userul,s-au schimbat si preferințele.Acum e fan Telekom.
|
|
#29
Posted 16 November 2023 - 08:59
GlCA_Contras, on 15 noiembrie 2023 - 17:53, said:
Ei te dezinformeaza de fapt cand te anunta ca mai esti in perioada contractuala cand de fapt tu nu esti. bre nea gică, tu ar trebui să știi - mai bine decât mine (că io nu-s pfa) - că nu poți fi „în afara contractului” niciodat' dacă inițial ai avut contract pe o anumită perioadă, iar la expirarea perioadei niciunul nu zice nimic, atunci contractul se prelungește automat! dacă „pui botu' ” la un discount, atunci - la portare - trebuie să plătești diferența acelui discount, DOAR dacă NU a expirat perioada contractuală nou semnată! |
#30
Posted 16 November 2023 - 09:55
Macar sa fi scris eventuale taxe pentru reziliere anticipata... Tot mesajul este la tonul imperativ pe care eu il definesc drept amenintator. Degeaba o dai cotita ma gushpi. Ca sa fie tupeul maxim iti trimit un SMS "automat". De ce nu fac ei apel telefonic ca sa lamureasca clientul sa ramana sau sa-l fidelizeze in loc sa o dea oficial cu SMSuri fake?
Cand ai de-a face cu mincinosi sigur nu-ti vei mai prelungi contractul. Teparii sunt evitati si pe viitor. Prostia lor e cu bataie lunga... |
#31
Posted 16 November 2023 - 10:32
DEH, acu' oi fi io mai insensibil!
dar mai bine un sms d-ăsta, decât 31 de telefoane cu oferte de căkt, cum am primit io de la orange când am fugit de la ei... (un apel/zi ) |
#32
Posted 16 November 2023 - 10:43
Ofertele de kkt le refuzi politicos... Amenintarile in scris merg la ANPC de obicei.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users