Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Politica antiretentie
Last Updated: Nov 16 2023 10:43, Started by
m00n88
, Nov 15 2023 13:16
·
5
#1
Posted 15 November 2023 - 13:16
Pentru ca semnalul Digi s-a dus in cap masiv in zona mea am zis sa profit de BF si sa-mi portez unul din numerele Digi la Orange. Numarul era la Digi de vreo 5+ ani.
Azi ma anunta Orange ca a trimis cererea de portare la ANCOM si instant primesc mesajul din imagine. Bineinteles ca sun la dept. retentie unde mi se spune candid ca asta este mesajul standard care se transmite automat. Facand abstractie de faptul ca transmiterea de informatii false in comunicari oficiale este ilegala, ma intreb cum s-au gandit ei ca pot retine pe cineva in retea cu amenintari? Din punctul meu de vedere asta este o metoda sigura sa gonesti clientii. Screenshot_20231115_125847_Messages.jpg 94.21K 400 downloads |
#2
Posted 15 November 2023 - 13:27
Si eu am primit amenintarea asta de la rahatii de Digi...
|
#3
Posted 15 November 2023 - 13:29
Un motiv in plus sa pleci de la ei.
au inceput, din ce in ce mai des sa aplice politica marilor companii. avem milioane de clienti, sa-i footem un gura pe toti... |
#4
Posted 15 November 2023 - 13:30
e mesaj generat automat, si un coleg a primit un mesaj asemanator de la Vodafone si nu a platit nimic... El a portat in YOXO..
|
#5
Posted 15 November 2023 - 13:39
Nu e amenintare, e informare. Daca faci contract si este specificat taxa pentru reziliere anticipata vei plati. Chiar si peste un an.
|
#7
Posted 15 November 2023 - 13:53
Nu este o amenintare, este un mesaj standard trimis Automat, poti initia portarea lejer, numai sa nu mai fi in perioada contractuala si sa nu fi avut vreun device luat de la ei ( pentru care vei plati pana la achitarea integrala a acestuia ).
|
#8
Posted 15 November 2023 - 14:01
#9
Posted 15 November 2023 - 14:01
Și ești sau nu "sub perioada contractuala"?
Sub adică dedesubt? Nu ÎN perioada contractuala. Deci nu au greșit nimic. Au zis că ești SUB perioada contractuala. |
#10
Posted 15 November 2023 - 14:05
Au uitat sa puna un "daca". Ceva de genul acesta.
"Va reamintim ca daca sunteti in perioada contractuala, aveti obligatia achitarii taxelor de reziliere" Altfel chiar suna a amenintare. |
|
#11
Posted 15 November 2023 - 14:06
#12
Posted 15 November 2023 - 14:18
radonys, on 15 noiembrie 2023 - 14:01, said:
Pai SMS-ul zice clar ca numărul este în perioada contractuala. Sau vrei sa zici ca poate este un SMS mincinos, și sa nu ne bazam pe ce zice? omu a spus anterior ca a sunat in call center si operatorul ia spus ca este un mesaj standard ( Bineinteles ca sun la dept. retentie unde mi se spune candid ca asta este mesajul standard care se transmite automat. ) dar si un alt membru de pe forum mirel3003 a zis, ca si unui prieten i s-a intamplat acelasi lucru, desi numai era. citeste mai bine si ce au spus altii exact cum a zis colegul dorin_2k mai sus ( esti sau nu sub perioada contractuala ) dar repet, un alt membru afirma acelasi lucru care i l-a spus operatorul, initiatorului acestui topic GlCA_Contras, on 15 noiembrie 2023 - 14:06, said:
veti achita taxele de reziliere anticipate. problema e ca, nici el nu stie daca mai este sau nu sub perioada contractuala! desi mesajul ar trebui sa fie Credibil, tot cei din Call Center DIGI spune ca este un mesaj trimis standard ( ceea ce lasa de inteles ca, indiferent daca esti sau nu sub perioada contractuala, se trimite acelasi mesaj ). colegu ar trebui sa ne spuna, daca mai este sau nu, sub perioada contractuala. |
#13
Posted 15 November 2023 - 14:18
Mi se pare frumos că te-au anunțat că ești în ofsaid fiindcă puteau să-ți trimită factura cu taxele de reziliere incluse automat.
Am portat și eu un Nr de la Digi care era de mai bine de 10 ani la ei și nu a venit niciun mesaj, înseamnă că nu eram in perioada contractuala in care se aplică taxe de reziliere anticipate. De altfel, scrie in contract, 6-12 luni ești pasibil de astfel de taxe daca reziliezi, ai citit? |
#14
Posted 15 November 2023 - 14:21
Ce te retine sa faci o reclamatie la ANPC?
Raspunsul ca este un mesaj standard nu o sa tina in fata ANPC ului. Sa-si regleze baza de date dar nu e cazul deoarece il trimit asa pentru intimidare. Zau daca inteleg de ce nu apelati la institutii abilitatate ca sunt o puzderie in tara asta si cu oameni bine platiti sa-si faca treaba. |
#15
Posted 15 November 2023 - 14:24
xymzar, on 15 noiembrie 2023 - 14:21, said:
Ce te retine sa faci o reclamatie la ANPC? Raspunsul ca este un mesaj standard nu o sa tina in fata ANPC ului. Sa-si regleze baza de date dar nu e cazul deoarece il trimit asa pentru intimidare. Zau daca inteleg de ce nu apelati la institutii abilitatate ca sunt o puzderie in tara asta si cu oameni bine platiti sa-si faca treaba. Intradevar, ai foarte multa dreptate, sunt multi care NU apeleaza la aceste institutii si de aici si faptul ca ele, in cele mai multe cazuri dau refuz, pentru simplu fapt ca nu le sunt aduse la cunostinta si astfel, fiind multi " reclamagii " vor vedea ca este ceva in neregula si vor lua masuri. |
|
#16
Posted 15 November 2023 - 14:41
xymzar, on 15 noiembrie 2023 - 14:21, said:
Ce te retine sa faci o reclamatie la ANPC? raducanu969, on 15 noiembrie 2023 - 14:18, said:
problema e ca, nici el nu stie daca mai este sau nu sub perioada contractuala! Poate n-am fost destul de clar. Numarul este de peste 5 ani la Digi. Nu exista contracte pe 5 ani. Oricum, contractul initial a fost pe un an, fara nici un fel de reduceri.Nu este in perioada contractuala. SMSul este clar de intimidare, trimis exact in ideea ca nu stii sigur ce ai semnat. |
#17
Posted 15 November 2023 - 14:44
Asa ! Si ce reclami ? Ca ti-a venit un SMS ?
Citesti ce contract ai semnat , ai de plata...platesti...nu ai...nu te intereseaza ! Edited by Alltrack, 15 November 2023 - 14:45. |
#18
Posted 15 November 2023 - 14:46
m00n88, on 15 noiembrie 2023 - 14:41, said:
Nimic. Fac si reclamatie la ANPC. Poate n-am fost destul de clar. Numarul este de peste 5 ani la Digi. Nu exista contracte pe 5 ani. Oricum, contractul initial a fost pe un an, fara nici un fel de reduceri.Nu este in perioada contractuala. SMSul este clar de intimidare, trimis exact in ideea ca nu stii sigur ce ai semnat. Atunci, esti liber la portare. Mai exista si urmatoarea varianta ( odata cu prelungirea abonamentului de telefonie mobila, sa fi beneficiat de reducere pe 4 sau 6 luni de 50% sau de gratuitate, tu sti mai bine ) a tuturor servciilor de la ei, si de aici, si acel mesaj. Tu trebuie sa sti, daca ai acceptat o astfel de oferta, iti spun din proprie experinta, sotia are abonament DIGI si la prelungit cu inca 24 luni si am beneficiat de discount de 50% la factura ( TV + NET + Mobil ) timp de 6 luni. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users