Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...
 Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 

glc 300e vs BMW x3 30e

- - - - -
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
caesar_sw

caesar_sw

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 419
  • Înscris: 16.04.2003
Salut,

Lansez acest thread din dorinta de a afla cat mai multe pareri despre aceste 2 auto plug in hybrid. (GLC modelul facelift 2019, nu cel aparut in 2023).

Ar fi interesat de vazut consum, fiabilitate, costuri mentenanta.

       GLC <--> BMW
4 Number of clynders 4
4 Number of valves 4
211 hp Power 184 hp
5500 rpm Max output (P) 5000 rpm
350 Nm Torque 300 Nm
1200 rpm Max output Power (T) 1350 rpm
Front wheel drive Wheel drive Front wheel drive
Start&Stop
5 Number of doors 5
5 Number of seats 5
235/60 R18 Tire size
front 225/60 R18
Body Type
4658 mm Length 4708 mm
1890 mm Width 1891 mm
1644 mm Height 1676 mm
2873 mm Wheelbase 2864 mm
11.8 m Turning Circle 12 m
395 liter Trunk Volume 450 liter
1955 kg Weight (Empty) 1990 kg
2615 kg Total load weight 2600 kg
660 kg Loading capacity 610 kg
75 kg Roof load 100 kg

All the best!

Edited by caesar_sw, 12 November 2023 - 10:18.


#2
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
Masinile sunt similare, dar in functie de sofer, fiecare cauta alta tinuta de drum, eci e de dorit un test drive, chiar daca nu se potrivesc exact motorizarile ce le gasesti pt test.

#3
caesar_sw

caesar_sw

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 419
  • Înscris: 16.04.2003
Am facut test drive cu modelul nou de la GLC, 2l 204hp, bateria mai mare - tine cam 70-100km - dar se incarca destul de greu la priza > 16h.
Scaunele nu prea m-au dat pe spate, mai ales piele intoarsa pe fetele de scaun chiar ma deranjeza.
Portbagaj cam mic.
In rest, masina se comporta bine, n-ai ce-i reprosa.

#4
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,790
  • Înscris: 08.01.2010
X3 e masina mai buna la condus, dar portbagajul e mic si motorul de doi litri e nerafinat si va trebui muncit serios cand bateria e goala. As face neaparat test drive.

#5
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017
Tu ai auzit vreodată de baterie golită la vreo hibridă?

#6
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,585
  • Înscris: 17.08.2007
@ford4 aici e vorba de plugin Hybrid care are nevoie de priza ptr incarcare, adica altceva fara de hibridul Toyota.

#7
Laur-

Laur-

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 466
  • Înscris: 24.01.2007

View Postatupi, on 12 noiembrie 2023 - 13:16, said:

@ford4 aici e vorba de plugin Hybrid care are nevoie de priza ptr incarcare, adica altceva fara de hibridul Toyota.

Are nevoie de priza pentru un stoc de curent. Cand stocul se epuizeaza, nu tot hibrida clasica ramane? Se transforma din PHEV in FHEV.

#8
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017

View Postatupi, on 12 noiembrie 2023 - 13:16, said:

@ford4 aici e vorba de plugin Hybrid care are nevoie de priza ptr incarcare, adica altceva fara de hibridul Toyota.

Indiferent că este plug-in sau selfcharge, principiul este același. Hibridul nu rămâne niciodată fără baterie. De la un anumit nivel al bateriei pornește motorul termic pentru a o incarca astfel încât motorul termic sa nu tragă singur la demaraje.


View PostLaur&#045;, on 12 noiembrie 2023 - 14:03, said:



Are nevoie de priza pentru un stoc de curent. Cand stocul se epuizeaza, nu tot hibrida clasica ramane? Se transforma din PHEV in FHEV.

Corect

#9
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,180
  • Înscris: 16.05.2012
ideea cred ca era alta...cum toarce motorul cand intra in modul hibrid (nu mai are destula baterie sa sustina modul EV.)

#10
radu103

radu103

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,463
  • Înscris: 15.11.2003

View PostCumulus, on 12 noiembrie 2023 - 11:59, said:

X3 e masina mai buna la condus, dar portbagajul e mic si motorul de doi litri e nerafinat si va trebui muncit serios cand bateria e goala. As face neaparat test drive.
GLC tot timpul si ptr orice (posed BMW IX3 care-i aprox la fel si un prieten a avut GLC care mi-a placut mai mult)
Sunt masini grele asa ca luati in seama minim 18 kwh / h consum in oras pe electric -> range in functie de baterie
X3 la 190 cai e submotorizata

Edited by radu103, 12 November 2023 - 15:01.


#11
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,790
  • Înscris: 08.01.2010
Au in jur de doua tone, cand ramai fara baterie ( da, da, stiu se pastreaza o rezerva acolo) tragi de motoarele alea mici de le sar fulgii. Nu am mers cu X3 30 e, dar am mers cu un Q7 plug in, care e mai puternic, dar si mai greu si dupa ce am iesit din Bucuresti si am ramas doar cu motorul termic, pe autostrada se simtea inertia mare la accelerare, net inferior unui Diesel de putere similara. De aceea spun neaparat test drive.

#12
alexandrualexww2

alexandrualexww2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 759
  • Înscris: 15.05.2017
Acum fac si eu ca ala de pe tiktok, vin sa te intreb, cu ce te ocupi de ai masina asta frumix ?

#13
caesar_sw

caesar_sw

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 419
  • Înscris: 16.04.2003
Voi ce consum scoateti la GLC benzina, 2l? Am mers cu ea in jur de 150km , pe mixt se ducea undeva la 12-14 l/100km, mers normal , neintepat.

Edited by caesar_sw, 12 November 2023 - 18:00.


#14
CRG

CRG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,959
  • Înscris: 30.08.2005
Am condus in 2 ocazii o seria 5, cu aceeasi configuratie ca x3 plug-in (motor termic 2l 184 cp). La drum lung fără baterie consuma cam 7 litri/%. Dar motorul este într-adevăr nu foarte rafinat. Nu e 6 cilindri in linie...

Oricum recomand un plugin in care puterea motorului electric trece și ea prin cutie, nu se duce pe o punte separată.  Probabil costa mai mult, necesitând o cutie de viteze supradimensionata,  dar e un ansamblu mult mai rafinat. Adică vorbim de x3/seria 5 vs un 225XE (motor electric pe puntea spate, separat de motorul termic care e pe puntea față). Nu stiu la Glc cum e.

#15
radu103

radu103

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,463
  • Înscris: 15.11.2003
Conceptul hybrid cu electric + mecanic prin aceeasi cutie e destul de nou.
De fapt cutia include motorul electric in ea, vine producatorul de conserva doar cu bateria si partea de incarcare
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Zl84b6Tu3sE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by radu103, 13 November 2023 - 11:35.


#16
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,967
  • Înscris: 03.12.2005
E doar o optimizare de impachetare/lant de aprovizionare prin comasare. Si pana acum tot intre motor si cutie statea motorul electric, doar ca era grija proiectantului modelului sa il integreze acolo.
Ii ajuta pe producatorii mai mici sa hybrid everything. Concernele mari cred ca vor prefera sa pastreze in house electrificarea.

#17
radu103

radu103

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,463
  • Înscris: 15.11.2003

 Cumulus, on 12 noiembrie 2023 - 11:59, said:

X3 e masina mai buna la condus, dar portbagajul e mic
X3 dupa 2020 are portbagaj suficient de mare
https://www.automobi... cm.,Dashboard.

#18
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,790
  • Înscris: 08.01.2010
Depinde. 450l cat are plug in-ul e putin la cat de mare e masina. E cu 70l mai mult decat la un Golf hatchback, adica nici 20% in plus.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate