glc 300e vs BMW x3 30e
Last Updated: Nov 13 2023 13:16, Started by
caesar_sw
, Nov 12 2023 10:13
·
3
#1
Posted 12 November 2023 - 10:13
Salut,
Lansez acest thread din dorinta de a afla cat mai multe pareri despre aceste 2 auto plug in hybrid. (GLC modelul facelift 2019, nu cel aparut in 2023). Ar fi interesat de vazut consum, fiabilitate, costuri mentenanta. GLC <--> BMW 4 Number of clynders 4 4 Number of valves 4 211 hp Power 184 hp 5500 rpm Max output (P) 5000 rpm 350 Nm Torque 300 Nm 1200 rpm Max output Power (T) 1350 rpm Front wheel drive Wheel drive Front wheel drive Start&Stop 5 Number of doors 5 5 Number of seats 5 235/60 R18 Tire size front 225/60 R18 Body Type 4658 mm Length 4708 mm 1890 mm Width 1891 mm 1644 mm Height 1676 mm 2873 mm Wheelbase 2864 mm 11.8 m Turning Circle 12 m 395 liter Trunk Volume 450 liter 1955 kg Weight (Empty) 1990 kg 2615 kg Total load weight 2600 kg 660 kg Loading capacity 610 kg 75 kg Roof load 100 kg All the best! Edited by caesar_sw, 12 November 2023 - 10:18. |
#2
Posted 12 November 2023 - 10:23
Masinile sunt similare, dar in functie de sofer, fiecare cauta alta tinuta de drum, eci e de dorit un test drive, chiar daca nu se potrivesc exact motorizarile ce le gasesti pt test.
|
#3
Posted 12 November 2023 - 10:44
Am facut test drive cu modelul nou de la GLC, 2l 204hp, bateria mai mare - tine cam 70-100km - dar se incarca destul de greu la priza > 16h.
Scaunele nu prea m-au dat pe spate, mai ales piele intoarsa pe fetele de scaun chiar ma deranjeza. Portbagaj cam mic. In rest, masina se comporta bine, n-ai ce-i reprosa. |
#4
Posted 12 November 2023 - 11:59
X3 e masina mai buna la condus, dar portbagajul e mic si motorul de doi litri e nerafinat si va trebui muncit serios cand bateria e goala. As face neaparat test drive.
|
#5
Posted 12 November 2023 - 13:04
Tu ai auzit vreodată de baterie golită la vreo hibridă?
|
#7
Posted 12 November 2023 - 14:03
atupi, on 12 noiembrie 2023 - 13:16, said:
@ford4 aici e vorba de plugin Hybrid care are nevoie de priza ptr incarcare, adica altceva fara de hibridul Toyota. Are nevoie de priza pentru un stoc de curent. Cand stocul se epuizeaza, nu tot hibrida clasica ramane? Se transforma din PHEV in FHEV. |
#8
Posted 12 November 2023 - 14:37
atupi, on 12 noiembrie 2023 - 13:16, said:
@ford4 aici e vorba de plugin Hybrid care are nevoie de priza ptr incarcare, adica altceva fara de hibridul Toyota. Indiferent că este plug-in sau selfcharge, principiul este același. Hibridul nu rămâne niciodată fără baterie. De la un anumit nivel al bateriei pornește motorul termic pentru a o incarca astfel încât motorul termic sa nu tragă singur la demaraje. Laur-, on 12 noiembrie 2023 - 14:03, said: Are nevoie de priza pentru un stoc de curent. Cand stocul se epuizeaza, nu tot hibrida clasica ramane? Se transforma din PHEV in FHEV. Corect |
#9
Posted 12 November 2023 - 14:56
ideea cred ca era alta...cum toarce motorul cand intra in modul hibrid (nu mai are destula baterie sa sustina modul EV.)
|
#10
Posted 12 November 2023 - 14:59
Cumulus, on 12 noiembrie 2023 - 11:59, said:
X3 e masina mai buna la condus, dar portbagajul e mic si motorul de doi litri e nerafinat si va trebui muncit serios cand bateria e goala. As face neaparat test drive. Sunt masini grele asa ca luati in seama minim 18 kwh / h consum in oras pe electric -> range in functie de baterie X3 la 190 cai e submotorizata Edited by radu103, 12 November 2023 - 15:01. |
|
#11
Posted 12 November 2023 - 15:27
Au in jur de doua tone, cand ramai fara baterie ( da, da, stiu se pastreaza o rezerva acolo) tragi de motoarele alea mici de le sar fulgii. Nu am mers cu X3 30 e, dar am mers cu un Q7 plug in, care e mai puternic, dar si mai greu si dupa ce am iesit din Bucuresti si am ramas doar cu motorul termic, pe autostrada se simtea inertia mare la accelerare, net inferior unui Diesel de putere similara. De aceea spun neaparat test drive.
|
#12
Posted 12 November 2023 - 16:21
Acum fac si eu ca ala de pe tiktok, vin sa te intreb, cu ce te ocupi de ai masina asta frumix ?
|
#13
Posted 12 November 2023 - 17:59
Voi ce consum scoateti la GLC benzina, 2l? Am mers cu ea in jur de 150km , pe mixt se ducea undeva la 12-14 l/100km, mers normal , neintepat.
Edited by caesar_sw, 12 November 2023 - 18:00. |
#14
Posted 13 November 2023 - 06:42
Am condus in 2 ocazii o seria 5, cu aceeasi configuratie ca x3 plug-in (motor termic 2l 184 cp). La drum lung fără baterie consuma cam 7 litri/%. Dar motorul este într-adevăr nu foarte rafinat. Nu e 6 cilindri in linie...
Oricum recomand un plugin in care puterea motorului electric trece și ea prin cutie, nu se duce pe o punte separată. Probabil costa mai mult, necesitând o cutie de viteze supradimensionata, dar e un ansamblu mult mai rafinat. Adică vorbim de x3/seria 5 vs un 225XE (motor electric pe puntea spate, separat de motorul termic care e pe puntea față). Nu stiu la Glc cum e. |
#15
Posted 13 November 2023 - 11:35
Conceptul hybrid cu electric + mecanic prin aceeasi cutie e destul de nou.
De fapt cutia include motorul electric in ea, vine producatorul de conserva doar cu bateria si partea de incarcare [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Zl84b6Tu3sE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by radu103, 13 November 2023 - 11:35. |
|
#16
Posted 13 November 2023 - 12:32
E doar o optimizare de impachetare/lant de aprovizionare prin comasare. Si pana acum tot intre motor si cutie statea motorul electric, doar ca era grija proiectantului modelului sa il integreze acolo.
Ii ajuta pe producatorii mai mici sa hybrid everything. Concernele mari cred ca vor prefera sa pastreze in house electrificarea. |
#17
Posted 13 November 2023 - 12:36
Cumulus, on 12 noiembrie 2023 - 11:59, said:
X3 e masina mai buna la condus, dar portbagajul e mic https://www.automobi... cm.,Dashboard. |
#18
Posted 13 November 2023 - 13:16
Depinde. 450l cat are plug in-ul e putin la cat de mare e masina. E cu 70l mai mult decat la un Golf hatchback, adica nici 20% in plus.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users