Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cand o sa fie si Romania asa
#1
Posted 11 November 2023 - 22:10
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/sN2oWELKsrA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
10,20,100 de ani?niciodata? Au trecut 40 de ani de la comunism,si eu nu vad sa fie prea mare diferenta |
#2
Posted 11 November 2023 - 22:13
Niciodata. Eventual cand altii o sa aiba trenuri zburatoare & shit, o sa evoluam si noi la trenuri care nu troncane la 50 km/h.
|
#3
Posted 11 November 2023 - 22:19
Cand o sa avem si noi PIB-ul japonezilor. Asa ca la munca
|
#4
Posted 11 November 2023 - 22:20
Nu cred că se va moderniza prea mult infrastructura feroviară.
Noi ca popor avem percepția că infrastructura feroviară este ceva antic și depășit. Chiar dacă am avea ceva care să mai aducă a 2024 în curând, tot nu ar avea clienți. Și transportul de marfă se face în mare parte rutier. dtd234, on 11 noiembrie 2023 - 22:10, said:
Au trecut 40 de ani de la comunism,si eu nu vad sa fie prea mare diferenta Politicienii de azi nu au fost în stare nici măcar să mențină ceea ce s-a construit atunci, multe poduri feroviare sunt foarte degradate. Edited by Valy_User, 11 November 2023 - 22:31. |
#5
Posted 11 November 2023 - 22:20
#6
Posted 11 November 2023 - 22:20
Daca ne luam strict dupa trenul ala, nici in Germania nu e asa. De Romania nu mai vorbim.
|
#7
Posted 11 November 2023 - 22:22
neagu_laurentiu, on 11 noiembrie 2023 - 22:19, said:
Cand o sa avem si noi PIB-ul japonezilor. Asa ca la munca |
#8
Posted 11 November 2023 - 22:23
Asteptam teleportarea , nu aruncam cu banii degeaba !
|
#9
Posted 11 November 2023 - 22:30
Pai cu Ciolaci si ciuci... ce pretentii sa avem.
Ciolacu are doua mari reusite in viata lui: si-a inchis balconul si a vandut covrigi. Edited by ioppo, 11 November 2023 - 22:31. |
#11
Posted 11 November 2023 - 22:40
Trenul ala este mai mult interurban decat inter-regional. Si este unul, nu au toata infrastructura asa. Dar va place unora sa nu filtrati ce vedeti pe net.
"N-am vazut nimic diferit din comunism incoace". Nici n-o sa vada vreodata diferente cineva care n-a iesit inca din comunism cu mentalitatea. |
#12
Posted 11 November 2023 - 22:44
ioppo, on 11 noiembrie 2023 - 22:30, said:
Pai cu Ciolaci si ciuci... ce pretentii sa avem. Ciolacu are doua mari reusite in viata lui: si-a inchis balconul si a vandut covrigi. De parca oamenii nu sunt mare parte niste mojici fara cuvant, lepre, betivi etc... Criticam politicienii, dar mare parte din populatie este la fel sau mai rau, asta e problema, de fapt. E destul sa ai de-aface cu oamenii, in general, sa vezi ca de fapt marti e joi, ora 2 e de fapt ora 3 fara ceva etc... Ce pretentii ar putea avea oamenii astia ca trenul sa vina la secunda? Pentru cine? Pentru unii de teapa asta, care sunt majoritari in randul populatiei? Pe langa asta, noi am devenit o tara mai mult rutiera, trenurile sunt intretinute din pomeni de la guvern, nu din banii calatorilor. Edited by RaimondMacelaru, 11 November 2023 - 22:47. |
#13
Posted 11 November 2023 - 22:44
Liniile de tren dedicate pentru mare viteza sunt scumpe si trebuie puse preturi prohibitive ca sa se amortizeze intr-o viata de om. De aceea si le pot permite numai tarile foarte bogate si fara teritoriu foarte intins: Japonia, Franta, Germania. Italia etc. Nici in State nu sunt decat cateva linii de viteza, plus ca acolo trenurile de marfa au prioritate in fata Amtrak (trenurile de calatori), si deci apar intarzieri de ore intregi pe traseele lungi.
Tot asa puteti sa va intrebati de ce n-auy japonezii trenuri cu levitatie magnetica (Maglev). Din cate stiu, in afara de centrul de testare din Germania, nu exista decat o linie comerciala Maglev: intre centrul Shanghai-ului si aeroport. Si asta pentru ca e al dreq de scump: trebuie linie separata, trenurile au magneti supraconductori si raciti pana la cateva zeci de grade Kelvin etc. Deci e scump de construit si de operat. Ceea ce putem noi spera e o retea decenta de linii "normale" cu viteze de 160-200 km/h. Deocamdata nu atingem 160 decat pe Buc-CT si unele portiuni intre Sighisoara si Simeria, sau 140 intre Buc-Campina. Restul, se lucreaza si nu stiu cand vor fi gata. Iar magistrala 900 (Buc-Craiova-TM) e varza. |
#14
Posted 11 November 2023 - 22:47
#15
Posted 11 November 2023 - 22:48
dtd234, on 11 noiembrie 2023 - 22:10, said:
Cand o sa fie si Romania asa Dupa 20 de ani de cand se va schimba sistemul educational. Dar romanul vrea sa ramana prost, nu-l intereseaza educatia sau progresul, ci doar mila, cerseala. Daca te gandesti nici un UE nu meritam si nici in NATO, au venit ca noroc pe capul nostru. Vrei sa scanezi atitudinea romanului? 2 filme de capatai: Moromoetii Filantropica |
|
#16
Posted 11 November 2023 - 23:26
dtd234, on 11 noiembrie 2023 - 22:10, said:
10,20,100 de ani?niciodata? Au trecut 40 de ani de la comunism,si eu nu vad sa fie prea mare diferenta Edited by johndoes, 11 November 2023 - 23:29. |
#17
Posted 11 November 2023 - 23:40
neagu_laurentiu, on 11 noiembrie 2023 - 22:20, said:
Este o mare dif. Tsunamii, on 11 noiembrie 2023 - 22:48, said:
Dupa 20 de ani de cand se va schimba sistemul educational. Se va schimba cum? Acum scoala e suboirdonata parintilor si autoritatilor locale, care au majoritatea in consiliile de administratie. Cum sa schimbe scoala ceva in societate in felul asta? pufonel, on 11 noiembrie 2023 - 22:44, said:
Nici in State nu sunt decat cateva linii de viteza,. Care-s alea? Eu n-am auzit. N-am mers in state cu trenul, am mers in Canada. Montreal-Quebec, e o distanta cam de 230 km. A facut 6 ore !!! Am zis ca CFR-ul e lux...la coborare i-am si zis unui angajat din gara "cel mai prost tren din lume, si-am umblat pe vreo 6 continente, ar trebui sa imi dati banii inapoi". La care el face: se poate si mai rau, Amtrak-ul din state...m-a bufnit rasul )) Ann0nyym0us, on 11 noiembrie 2023 - 22:40, said:
Trenul ala este mai mult interurban decat inter-regional. Si este unul, nu au toata infrastructura asa. Au destul, este Shinkansen-ul care merge cu 320 la ora, ajunge dintr-un capat in altul al Japoniei [ https://images.chinahighlights.com/allpicture/2020/01/63fb3f03e102457fba044da2_800x536.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Cat despre "cand o sa fie Romania asa"?? Niciodata, zic. In Japonia e cu totul alta mentalitate. Ar trebui sa faceti o calatorie pe acolo, eu cand m-am intors in Romania dupa 5 saptamani de Japonia am zis ca m-am intors in Evul Mediu... Edited by danigoleman, 11 November 2023 - 23:45. |
#18
Posted 11 November 2023 - 23:40
In primul rand trebuie sa te intrebi DACA SE VREA CA Romania SA FIE ASA.
Ia o pereche de ochelari daca nu vezi diferenta de 30 de ani de la comunism incoa. Unde si ce era Romania atunci in comparatie cu ce a ajuns acum. Poate daca mai eram in comunism si nu il omorau pe Ceausescu, aveam si noi trenuri d-alea sau macar se mentinea daca nu crestea limita si viteza media pe calea ferata, comparativ cu situatia dezastruasa de acum. Edited by Mihaitsa07, 11 November 2023 - 23:41. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users