Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Oferta INTESA Black Friday
Last Updated: Mar 05 2024 23:19, Started by
Remicade
, Nov 11 2023 18:09
·
15
#20
Posted 12 November 2023 - 09:56
Mail.
Am reușit,a mers până la final, singura chestie idioata e că cer pin de 8 și cifrele nu sunt in ordine le tot cauți 😁dar poți seta și amprenta. |
#21
Posted 12 November 2023 - 10:04
Salut, am aplicat si eu acum.
Totul ok, astept acum mailul de confirmare/activare. Aveti idee cam cat dureaza pasul asta? |
#22
Posted 12 November 2023 - 10:42
De seara până dimineața, mi-au activat serviciul de baza Start cu care nu se pot face transferuri bancare în euro din câte am înțeles eu deci practic am făcut nimic. Nu mi-a apărut nicăieri sa aleg Start Plus Premium.
|
#23
Posted 12 November 2023 - 10:44
Pai apare in aplicatie sa selectezi tipul de cont. Dar probabil cum n-ai fost atent sa citesti oferta completa, n-ai vazut nici pachetul ales
|
#24
Posted 12 November 2023 - 10:45
Nu știu, poate sunt prea multe date și m-au zăpăcit complet. Eu nu îmi amintesc sa fi apărut ptr că știam ca trebuie ales premium.
|
#25
Posted 12 November 2023 - 11:03
Primul pas era alegerea pachetului și apoi urmai pașii de înregistrare..
La revedere. Pachetul îl Poți schimba din sucursală, probabil, dar nu în condițiile dorite, cele de gratuitate. |
#26
Posted 12 November 2023 - 11:22
Hai ca am incercat sa vad unde am gresit, asa e el default iti pune contul Start si trebuie sa dai swipe stanga pana ajungi la Premium, mea culpa. O sa incerc in agentie ca e langa mine sa schimb in Premium si daca nu se poate asta e transferam tot in lei in XTB si pierdem 0,3-0,5% la conversie, pe 10 ani nici nu se simte si se compenseaza cu faptul ca nu au comisioane.
|
#27
Posted 12 November 2023 - 12:31
Eu nu primit de la ei email-ul de validare al datelor dar nu pot sa reiau procesul. De fiecare data, dupa ce bag pinul imi apare mesajul: "Oops a aparut o eroare, etc..."
De ieri tot incerc dar fara succes. |
#29
Posted 12 November 2023 - 12:40
Nu mai pierd 0,3-0,5% la ING când transfer lei.
Cumpăr euro la cursul BNR și îi transfer din Intesa in XTB. |
#30
Posted 12 November 2023 - 13:17
Salut. Cam cat timp a durat verificarea? Eu am facut azi (duminica) pe la ora 10 si inca n-am primit confirmarea.
|
#31
Posted 12 November 2023 - 13:18
Eu am făcut sâmbătă seară și dimineața am primit mail.
|
#32
Posted 12 November 2023 - 14:49
IMG_20231112_142833.jpg 121.25K
85 downloads
Nici nu stiu ce cerinte minime au cerut. - am ales Premium - am configurat pin-ul de autentificare - am configurat pinul de recuperare - am validat emailul - am vaildat numarul de telefon prin sms-ul - am facut copie dupa CI - am facut selfie - am validat datele din actul de identitate si adresa de domiciliu - si gata sa terminat filmul, stop joc, mai departe du-te in agentie sa deschizi cont ONLINE. Edited by petrepescarul, 12 November 2023 - 14:50. |
#33
Posted 12 November 2023 - 19:30
Am cautat aplicația in magazinul google, nu e in romana. Poate nu am stiut eu sa selectez. Care este numele complet?
Astazi de dimineața, am incercat de pe PC, din browser. Am ales oferta premium, am selectat sucursala, am completat nume, telefon, adresa email.Am primi imediat raspuns, la cod nu e completat nimc. Care o fi cauza? Edited by altuser09, 12 November 2023 - 19:37. |
|
#34
Posted 12 November 2023 - 19:39
Pe Android in Play, cauta Intesa Sanpaolo Mobile
Trebuie sa instalezi ISPRO - MOBILE BANKING de la Intesa Mobile |
#35
Posted 12 November 2023 - 19:45
Este ISPRO - mobile banking. La mine este in romana.
Dar ai link pe pagina bancii catre magazinul play sau appstore. Si din aplicatie faci solicitarea. Cred ca tu ai completat rubrica de "contact" din browser prin care ceri sa te caute ei. |
#36
Posted 12 November 2023 - 20:10
Va mulțumesc, am reușit sa instalez, m-am blocat la identificare, probabil nu prea seamana poza din CI cu aspectul meu de acum, mai voi duce la o sucursala.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users