Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...
 Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 

Oferta INTESA Black Friday

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
315 replies to this topic

#19
Vettel

Vettel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,332
  • Înscris: 29.03.2017
De unde au primit confirmarea?

Mail, telefonic?

#20
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 25.11.2009
Mail.

Am reușit,a mers până la final, singura chestie idioata e că cer pin de 8 și cifrele nu sunt in ordine le tot cauți 😁dar poți seta și amprenta.

#21
nepot

nepot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,129
  • Înscris: 15.03.2005
Salut, am aplicat si eu acum.
Totul ok, astept acum mailul de confirmare/activare. Aveti idee cam cat dureaza pasul asta?

#22
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 25.11.2009
De seara până dimineața, mi-au activat serviciul de baza Start cu care nu se pot face transferuri bancare în euro din câte am înțeles eu deci practic am făcut nimic. Nu mi-a apărut nicăieri sa aleg Start Plus Premium.

#23
daddypuff

daddypuff

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,329
  • Înscris: 07.01.2014
Pai apare in aplicatie sa selectezi tipul de cont. Dar probabil cum n-ai fost atent sa citesti oferta completa, n-ai vazut nici pachetul ales

#24
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 25.11.2009
Nu știu, poate sunt prea multe date și m-au zăpăcit complet. Eu nu îmi amintesc sa fi apărut ptr că știam ca trebuie ales premium.

#25
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,621
  • Înscris: 13.03.2005
Primul pas era alegerea pachetului și apoi urmai pașii de înregistrare..

La revedere.
Pachetul îl Poți schimba din sucursală, probabil, dar nu în condițiile dorite, cele de gratuitate.

#26
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 25.11.2009
Hai ca am incercat sa vad unde am gresit, asa e el default iti pune contul Start si trebuie sa dai swipe stanga pana ajungi la Premium, mea culpa. O sa incerc in agentie ca e langa mine sa schimb in Premium si daca nu se poate asta e transferam tot in lei in XTB si pierdem 0,3-0,5% la conversie, pe 10 ani nici nu se simte si se compenseaza cu faptul ca nu au comisioane.

#27
Y0samiteSam

Y0samiteSam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,240
  • Înscris: 22.04.2005
Eu nu primit de la ei email-ul de validare al datelor dar nu pot sa reiau procesul. De fiecare data, dupa ce bag pinul imi apare mesajul: "Oops a aparut o eroare, etc..."
De ieri tot incerc dar fara succes.

#28
marcgm

marcgm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,710
  • Înscris: 27.11.2007
Care ar fi avantajul pt xtb?

#29
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 25.11.2009
Nu mai pierd 0,3-0,5% la ING când transfer lei.
Cumpăr euro la cursul BNR și îi transfer din Intesa in XTB.

#30
User1920

User1920

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 83
  • Înscris: 10.08.2023
Salut. Cam cat timp a durat verificarea? Eu am facut azi (duminica) pe la ora 10 si inca n-am primit confirmarea.

#31
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 25.11.2009
Eu am făcut sâmbătă seară și dimineața am primit mail.

#32
petrepescarul

petrepescarul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,018
  • Înscris: 15.02.2012
Attached File  IMG_20231112_142833.jpg   121.25K   85 downloads

Nici nu stiu ce cerinte minime au cerut.
- am ales Premium
- am configurat pin-ul de autentificare
- am configurat pinul de recuperare
- am validat emailul
- am vaildat numarul de telefon prin sms-ul
- am facut copie dupa CI
- am facut selfie
- am validat datele din actul de identitate si adresa de domiciliu
- si gata sa terminat filmul, stop joc, mai departe du-te in agentie sa deschizi cont ONLINE.

Edited by petrepescarul, 12 November 2023 - 14:50.


#33
altuser09

altuser09

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 25.08.2009
Am cautat aplicația in magazinul google, nu e in romana. Poate nu am stiut eu sa selectez. Care este numele complet?
Astazi de dimineața, am incercat de pe PC, din browser. Am ales oferta premium, am selectat sucursala, am completat nume, telefon, adresa email.Am primi imediat raspuns, la cod nu e completat nimc. Care o fi cauza?

Edited by altuser09, 12 November 2023 - 19:37.


#34
tgorun

tgorun

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 73
  • Înscris: 01.04.2006
Pe Android in Play, cauta Intesa Sanpaolo Mobile

Trebuie sa instalezi  ISPRO - MOBILE BANKING de la Intesa Mobile

#35
nepot

nepot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,129
  • Înscris: 15.03.2005
Este ISPRO - mobile banking. La mine este in romana.
Dar ai link pe pagina bancii catre magazinul play sau appstore. Si din aplicatie faci solicitarea.
Cred ca tu ai completat rubrica de "contact" din browser prin care ceri sa te caute ei.

#36
altuser09

altuser09

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 25.08.2009
Va mulțumesc, am reușit sa instalez, m-am blocat la identificare, probabil nu prea seamana poza din CI cu aspectul meu de acum, mai voi duce la o sucursala.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate