Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Ping spike seara pe jocuri de cand am pus router Fiberhome de la digi
Last Updated: Nov 11 2023 18:12, Started by
BogdanArad
, Nov 05 2023 21:58
·
3
#1
Posted 05 November 2023 - 21:58
Buna seara,
Poate ma ajuta si pe mine cineva sa inteleg ca atat Cei de la serviciul client digi cat si cei care administreaza jocul spun ca nu e problema de la ei, dar eu seara am ping spike pe jocuri si nu se poate juca nimic online. Sare de la 50 la 500. E destul de frustrant mai ales ca am primit de la Digi,, noi garantam viteza de download si upload in teste sa te uiti pe netflix si youtube si nu garantan cum iti merge netul in jocuri... Am facut un winMTR test Host % Sent Recv Best Avrg Wrst Last 192.168.1.1 0 3769 3769 0 2 16 0 10.0.0.1 0 3769 3769 0 3 29 1 10.24.241.65 0 3769 3769 0 3 30 1 10.220.155.48 0 3768 3768 8 13 99 9 99.82.182.214 0 3767 3767 8 13 64 9 150.222.118.55 0 3767 3767 7 18 234 18 150.222.118.38 0 3768 3768 6 10 43 7 Precum si o diagnoza. Stie cineva de ce intre hop1 si Hop 2 imi da acel 100% pakcet loss? Source to Here This Node/Link Hop RTT Lost/Sent = Pct Lost/Sent = Pct Address 0 DESKTOP-RGRFT1K [192.168.1.130] 0/ 50 = 0% | 1 3ms 0/ 50 = 0% 0/ 50 = 0% 192.168.1.1 50/ 50 =100% | 2 --- 50/ 50 =100% 0/ 50 = 0% StamAcasa.rdsnet.ro [10.0.0.1] 0/ 50 = 0% | 3 --- 50/ 50 =100% 0/ 50 = 0% TotulVaFiBine.rdsnet.ro [10.24.241.65] 0/ 50 = 0% | 4 --- 50/ 50 =100% 0/ 50 = 0% 10.220.184.205 Multumesc anticipat |
#2
Posted 06 November 2023 - 08:03
Asa sunt setate acele echipamente sa nu raspunda la ping. Raspunsul la ping le ia din puterea de calcul si capacitatatea de retea, ele avand alte treburi mai importante.
|
#4
Posted 08 November 2023 - 13:05
Am făcut mai multe teste împreună cu cineva care se pricepe mai bine și într-adevăr am hopuri la net. Pe test my latency îmi isu aproape tot pe rosu seara. Am vorbit cu o doamna la serviciul clienți care nu cred ca a înțeles prea mult și mi-a dat un reset la modem. Exista o platforma sau un mod de escaladare către Digi pentru a verifica de la ei cineva care înțelege ce inseamna acest lucru?
Mulțumesc |
#5
Posted 09 November 2023 - 11:21
BogdanArad, on 08 noiembrie 2023 - 13:05, said:
Am făcut mai multe teste împreună cu cineva care se pricepe mai bine și într-adevăr am hopuri la net. Pe test my latency îmi isu aproape tot pe rosu seara. Am vorbit cu o doamna la serviciul clienți care nu cred ca a înțeles prea mult și mi-a dat un reset la modem. Exista o platforma sau un mod de escaladare către Digi pentru a verifica de la ei cineva care înțelege ce inseamna acest lucru? Mulțumesc Nu cred ca-ti garanteaza nimeni latenta in afara retelei proprii. Si oricum esti pe un serviciu de tip best effort. N-ai nimic contractual care sa-ti garanteze o anumita latenta. Deci, ce sa escaladezi? |
#6
Posted 09 November 2023 - 11:38
Bună ziuă,
Adică e normal sa am download 50 mb, apoi 30 apoi 100 kb, apoi 50 apoi 100kb, apoi nu mai merge apoi 50mb. În decurs de 2 minute? Sau o ședință online în care ma aud 2 minute, apoi nu ma mai aud 1 minut apoi, iar ma aud 2 min, apoi iar pauza? Sunt la digi de mai bine de 10 ani, pana acum o săptămână nu am avut astfel de probleme. |
#7
Posted 09 November 2023 - 11:55
BogdanArad, on 09 noiembrie 2023 - 11:38, said:
Bună ziuă, Adică e normal sa am download 50 mb, apoi 30 apoi 100 kb, apoi 50 apoi 100kb, apoi nu mai merge apoi 50mb. În decurs de 2 minute? Sau o ședință online în care ma aud 2 minute, apoi nu ma mai aud 1 minut apoi, iar ma aud 2 min, apoi iar pauza? Sunt la digi de mai bine de 10 ani, pana acum o săptămână nu am avut astfel de probleme. Cred ca ai vazut si tu ce scrie pe site pentru abonamentul FirberLink 1000. Viteză maximă 940Mbps download / 450Mbps upload Viteză medie 850Mbps download / 400Mbps upload Viteză minimă 200Mbps download / 100Mbps upload Pentru partea asta, da poti sa faci o sesizare si va veni probabil o echipa sa testeze cu echipamente proprii Digi. |
#8
Posted 09 November 2023 - 12:03
Am vazut ce scrie, problema mea se întâmplă legat de orice fac pe internet în intervalul orar 20:00-00:00 în fiecare zi de o săptămână. Am fost acasă și în timpul zilei, am teste dimineata, am testat la prânz am testat ieri la 6 seara, totul merge bine, latenta normala indiferent de ce fac. După 19:30( nu în fiecare seara începe la ora fix), apare aceast săptămână de latenta, ca și cum ar face un bec un scurt circuit. Merge bine 2 minute, ,,se sugruma,,, apoi iar merge bine apoi iar se sugruma și tot asa pana pe la miezul noptii, când totul merge iar în parametri normali. Am făcut sesizare la ei, trimit o echipa diseară, dar am vrut sa vad niște păreri, poate ceva omit eu sau nu înțeleg.
Mulțumesc totuși pentru răspunsuri |
#9
Posted 09 November 2023 - 12:43
Cu observatia ca throughput-ul minim garantat este doar in reteaua RDS. ATAT.
Ca iti merge tie "incet" cand iei ceva de pe un server in Burkina Faso...asta nu mai e treaba RDS-ului. Iar cu latentele, pune si tu date reale....ultimele 3 ip-uri publice din trace-ul din primul post nu sunt rutabile in internet... 99.82.182.214 - Address is not announced by any AS 150.222.118.55 - Address is not announced by any AS 150.222.118.38 - Address is not announced by any ASsi in plus, nici nu conteaza in vreo sesizare de la RDS...pt ca deja nu mai sunt in gradina lor... |
#10
Posted 09 November 2023 - 13:14
ogo, on 09 noiembrie 2023 - 12:43, said: 99.82.182.214 - Address is not announced by any AS 150.222.118.55 - Address is not announced by any AS 150.222.118.38 - Address is not announced by any AS Cu ce tool scoti informatia? Ca eu asa o scot Multumesc. andrei@ANDREI-PC:~$ whois -h whois.cymru.com "-v 194.102.255.2" Warning: RIPE flags used with a traditional server. AS | IP | BGP Prefix | CC | Registry | Allocated | AS Name 12302 | 194.102.255.2 | 194.102.252.0/22 | RO | ripencc | 1998-07-08 | VODAFONE_RO Charles de Gaulle nr.15, RO |
|
#11
Posted 09 November 2023 - 13:23
bgp.he.net
sau dintr-un route-server route-server> show ip bgp 99.82.182.214 % Network not in table in cazul tau -doar primul path route-server> show ip bgp 194.102.255.2 BGP routing table entry for 194.102.252.0/22 Paths: (15 available, best #8, table Default-IP-Routing-Table) Not advertised to any peer 1273 12302 184.104.203.46 from 216.218.252.67 (216.218.253.2) Origin IGP, metric 0, localpref 100, valid, internal Originator: 216.218.253.2, Cluster list: 216.218.252.67 Last update: Wed Nov 8 19:03:14 2023 Edited by ogo, 09 November 2023 - 13:24. |
#12
Posted 09 November 2023 - 13:43
Bună
Mulțumesc pentru feedback. Cu mențiunea ca nu sunt un expert în aceste lucruri, și acum scriu de pe telefon, nefiind acasa, nu pot momentan sa pun alte rezultate. În ultimele seri am tot testat cu testmylatency.com unde am tot testat latenta către servere din EU( Anglia, Germania) precum și Google și Amazon. Pana la orele 19-20 îmi da latenta între 45-50, deviație de 2-3% între ele. După orele menționate mai sus, același proces îmi da latente către aceleași servere menționate mai sus, latente între 50-1000, cu nimic altceva deschis, doar pagina de google. Ca o descriere mai comuna a problemei, e ca și când aprind un bec, luminează bine apoi din când în când este un scurt pe fir undeva și scade din intensitatea luminii 5-10 secunde apoi iar revine la intensitatea luminii normale. Cam asa merge și netul când am voicecall, gaming, download pana după miezul nopții ( presupun ca lumea merge la somn și nu mai e încărcată reteaua). Am aceeași configurație cred ca din 2015, nu am avut nici o modificare pana acum vreo 3 săptămâni când am pus router de la digi.( aveam router personal pana atunci). Mulțumesc din nou pentru răspunsuri |
#13
Posted 09 November 2023 - 15:48
Router sau ONT cu functie de router?
De fapt unde se face conexiunea PPPoE? Eu recomand calduros router propriu pe care sa se faca partea de PPPoE, ONT-ul fiind pus in bridge. Cum am mai zis, nimeni nu-ti va garanta ceva inafara retelei proprii si in niciun caz pe un serviciu de tip best effort. Pentru voicecall teoretic n-ai probleme pentru latency sub 150ms pentru VoIP clasic, daca ai un SBC se poate duce si mai sus. (exemplu pentru Teams: https://learn.micros...ity-performance) |
#14
Posted 09 November 2023 - 16:34
Ont digi, router digi. Ppoe făcut de ei in router. Problemele au cam apărut la 2 zile după ce am pus router digi și schimbat abonament de la 500 la 1000. Am pus înapoi și routerul meu și acum aceeași problema și pe routerul meu.
|
#15
Posted 09 November 2023 - 16:36
Am uitat sa menționez ca voice call am făcut cu cineva tot din Arad, tot pe digi, deci rețea locală.
|
|
#16
Posted 09 November 2023 - 19:15
nu e chiar asa...voip nu este echivalent intotdeauna cu peer-to-peer....
|
#17
Posted 11 November 2023 - 18:12
Din pacate asta e politica best effort. Nu poti sa faci reclamatie, ca se intampla doar in anumite perioade seara cand reteaua este superaglomerata. Si la mine face la fel cam de la inceputul anului, cu router personal si modemul lor in mod bridge. M-am obisnuit cu situatia. La mine nu se manifesta chiar in fiecare seara.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users