Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Alimentare motor 3.5 KW din invertor
Last Updated: Oct 28 2023 20:13, Started by
vladutz_techno_04
, Oct 28 2023 10:40
·
3
#1
Posted 28 October 2023 - 10:40
Bună ziua,
Aș vrea să alimentez un motor asincron monofazat de 3.5 kW, la o moară, dintr-un invertor auto de 5 kW. Motivul pentru care nu aleg să îl alimentez din rețeaua electrică e că în zona respectivă ar fi periculos să trag curent. Întrebarea e: care ar fi capacitatea potrivită a acumulatorului ca să facă față și dacă trebuie invertor cu undă modificată sau undă sinusoidală pură. De exemplu, am un acumulator de 62 Ah, dar nu știu dacă ar putea face față unui invertor de 5 kW. |
#2
Posted 28 October 2023 - 13:25
Daca acumulatorul tau are 12V, ca sa scoti 3500W din el iti trebuie un curent de 291 Amperi. cat de groase ar trebui sa fie cablurile sa tina 290 Amperi?
In plus, la pornire motorul trage, pentru o scurta perioada de timp, o putere si mai mare > amperaj si mai mare. Daca ai deja invertorul auto, uita-te pe specificatii, s-ar putea sa mearga cu acumulatori de 48V, eventual doi acumulatori. Edited by strongsss, 28 October 2023 - 13:28. |
#3
Posted 28 October 2023 - 14:19
Initiator cate secunde vrei sa functioneze acel motor de 3,5kw ?
|
#4
Posted 28 October 2023 - 14:29
#5
Posted 28 October 2023 - 14:36
Nu se merită. M-am uitat în general, un invertor de 5 kW de exemplu se alimentează la 30 de volți, plus că e foarte scump.
|
#6
Posted 28 October 2023 - 14:51
Invertor auto=12 sau 24V.
Sigur nu are sinus pur, sigur invertorul va intra in protectie la pornirea motorului (care poata sa suga pt cateva secunde de 3-5 ori puterea nominala), chiar daca va functiona, acumulatorul moare in mai putin de 1 minut. Asa ca...renunta. Sau mergi pe un sistem fotovoltaic cu baterii si un invertor de cel putin 10kW. Edited by rinaldoparaipan, 28 October 2023 - 14:52. |
#7
Posted 28 October 2023 - 15:01
Eu nu am inteles de ce e "periculos" sa alimentezi cu 230v ?!
|
#8
Posted 28 October 2023 - 15:25
Ar merge o alimentare hibridă: îl pornești cu rețeaua apoi treci pe invertor, astfel e sigur că pornește corect fără să suprasolicite bateria sau invertorul.
|
#9
Posted 28 October 2023 - 18:51
Cel mai probabil invertorul ala auto are oricum specificatiile umflate si nicivorba sa poata duce asa sarcini. Baterie - ai nevoie de mii de amperi nu zeci sau sute daca tensiunea de intrare e 12V.
Edited by LunaCrystal, 28 October 2023 - 18:52. |
#10
Posted 28 October 2023 - 18:56
Pt. o ora ii trebuie o baterie de acumulatori de 340 Ah/12v , la 24 v cam 2x170 Ah ca la camioane .. doar O ORA ! Cablul cam 50mmp la 12v si 25 mmp la 48v....
|
|
#11
Posted 28 October 2023 - 19:06
Salut
Cum au spus si ceilalti colegi, nu este economic rentabil sa faci asa ceva. In primul rand nu poti folosi baterii de masina. Alea sunt gandite pentru: - a furniza un curent mare pentru o perioada extrem de scurta (la pornirea masinii). - a sta tot timpul incarcate la (sau aproape de) 100% Nu sunt proiectate pentru a fi descarcate in mod constant la sub 75% din capacitate. Daca descarci total (sau aproape total) o baterie de masina de 5-6 ori e adio... Pentru ce vrei tu, un sistem de baterii cu invertor costa minim 14.000 EUR si ai putea folosi acel motor cam 2h15min. |
#12
Posted 28 October 2023 - 20:13
Nu ar merge mai bine sa folosesti un generator benzina/diesel?
Eventual schimbi motorul monofazat cu unul trifazat. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users