Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Citroen e-C3 (concurent Dacia Spring)
Last Updated: Feb 07 2024 12:16, Started by
Adm
, Oct 18 2023 08:33
·
4
#19
Posted 03 January 2024 - 14:23
Eu ca si cumparator de EV second hand as vrea sa fac asta. De unde stiu eu ca la 5% unei celule nu-i scade voltajul brusc astfel incat masina se opreste in drum ca asa zice BMS?
Eu unu mai astept, macar sa ma urc in acel Citroen chel de 18500 sau cat o fi sa vad cum e. Macar are baterie LFP, e noua. Asta e, ma intorc inapoi la racleta si spray de dezghetat Edited by Meister, 03 January 2024 - 14:23. |
#21
Posted 07 January 2024 - 19:30
Foarte putin probabil oricare din ele - de fapt, doar V2L ar putea fi acolo, V2G presupune mult mai mult hardware si inca nu suntem acolo (cu exceptia povestii CHAdeMO).
Stellantis nu a pus V2L nici pe platforma cealalta (C4/208/2008/corsa/mokka), deci ma indoiesc ca o vor face pe varianta mai budget friendly. |
#24
Posted 22 January 2024 - 17:31
Intre timp a mai scazut autonomia pe site-ul Citroen.fr de la 320 la 300km. Degeaba baterie mare daca eficienta ciuciu.
Unii francezi care au rezervat acum, au primit termen de livrare august/septembrie. La noi m-am inscris pe site ca "vreau sa fiu informat" si nu am primit nici macar un mail. Deci mai e cale lunga... |
#25
Posted 30 January 2024 - 12:04
La cum au crescut asigurarile, manopera in service, piesele de schimb la ev, nici nu prea ma mai gandesc la asa ceva, desi de placut imi plac maxim.
|
#26
Posted 30 January 2024 - 13:48
E masina de 18.000, hai 23 fara rabla, cat poa sa coste?
Doar nu e Tesla facuta dintr-o bucata ca sa iasa cu dauna totala. Iar dupa garantie mai poate pica ori un invertor la 1000 de euro, ori un port de incarcare la vreo 600... Si la ICE dadeai lejer pe injectoare 1000 de euro daca aveai ghinion. Eu am eUP si aia mai seamana a masina traditionala, nu imi fac griji ca nu gasesc una alta piesa pt ea. Casco e vreo 2300 lei. Masina de noua a fost 24.000, cu rabla 14 si un pic. Oricum, se asigura la pretul intreg nu la cat dam noi pe masina dupa subventii . Nu stiu la Citroen daca se strica ceva la suspensia aia jmekera a lor cat costa sa o repari. |
#27
Posted 30 January 2024 - 14:01
Problema la electrice este că la ITP se uită la orice problemă de etanșare sau elemente de protecție a bateriei. După un accident e greu să verifici că ansamblul este etanș și nu intră apă la celule. De la Citroen au fost rechemate pt. verificări și reparații o grămadă de PHEV pt. că apărea rugină pe scutul de metal de sub mașină, în zona unde era bateria, și nu mai treceau inspecția periodică. Și la cotețul meu de i3 s-au uitat la ultimul ITP cu ceva aparat special dacă nu apar neetanșeități la chederul de la capacul bateriei.
Edited by mihaicozac, 30 January 2024 - 14:01. |
#30
Posted 30 January 2024 - 18:59
In 5 ore se inchid precomenzile in cele 9 tari initiale. Vedem daca incep la noi si ce termene de livrare dau, daca cei care au semnat recent au mai nou Septembrie/Octombrie.
La noi in perioada asta se cam termina programul rabla+. |
#32
Posted 02 February 2024 - 09:14
700 euro pentru pachetul de iarna!!! atasat la versiunea Max.
400 euro upgrade la 11kw AC Deci pana acum avem 27.800 masina + 520 culoarea (doar bleo e standard si in pret inclus) + 700 pachetul de iarna = 29020 - 5000 rabla plus 24020. Pai daca ajungi aici si iti mai permiti cativa euro la rata, de ce sa nu iei un MG4 cu baterie de 50kw, spatiu mai mult, motor pe spate? Mie unu mi se pare enorm. Cel putin anul asta nu mi se pare un an bun pentru a cumpara o masina decat daca dispui de cash. Ma uit la dobanzile la credite, 18% DAE in conditiile in care as dispune de 50% avans? Hai 13% daca gasesti un credit special pt achizitionat masini electrice, desi astea vor veni la pachet cu alte obligatii financiare. E absurd! Pana apuci sa achiti masina, la anu sigur apar masini cu baterii mai mari la preturi mult mai mici. Si mira-m-as sa poti scapa de ea la un pret bun daca vrei sa faci upgrade. Eu am o masina electrica la vanzare de 3 luni si nimeni in afara de cativa bulgari nu se intereseaza de ea, desi e relativ noua, in garantie si un pic sub pretul pietei. Si mai cunosc persoane in aceeasi situatie. La fel ca si in Germania, nici la noi nu exista o piata pentru masini electrice 2nd hand. |
#33
Posted 02 February 2024 - 09:30
Meister, pe 02 februarie 2024 - 09:14, a scris: Deci pana acum avem 27.800 masina + 520 culoarea (doar bleo e standard si in pret inclus) + 700 pachetul de iarna = 29020 - 5000 rabla plus 24020. Mie unu mi se pare enorm. |
|
#34
Posted 02 February 2024 - 10:30
Caut dar nici din alea nu prea gasesti sub 25.000 care sa aiba garantie. La banii astia nu risc sa cumpar o electrica fara macar un minim de garantie acolo.
Gasisem una la 23.000, am intrebat daca pot conduce masina 100% -2%, asa, de proba. Nimic. Degeaba imi dai tu rapoarte car vertical si mai stiu eu ce asigurari ca daca probleme garantie etc, in tara asta eu stau prost cu increderea. Ba mai citisem undeva pe site la Hyundai ca garantia ar fi doar la primul cumparator, restul... Clientul inseamna o persoana fizica, companie sau orice alta entitate care cumpara un autoturism nou Hyundai de la un distribuitor autorizat Hyundai, dar nu in scopul revanzarii acestuia sau un autoturism Hyundai achizitionat initial de la un distribuitor autorizat Hyundai de catre o persoana fizica, companie sau orice alta entitate, dar nu in scopul revanzarii. Sau poate am inteles eu gresit. Edited by Meister, 02 February 2024 - 10:34. |
#35
Posted 02 February 2024 - 10:41
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users