Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
BMW 330i xDrive sau Audi A5 45 TFSI Quattro
Last Updated: Mar 19 2024 04:42, Started by
Bazilide
, Oct 10 2023 13:45
·
4
#19
Posted 22 October 2023 - 16:00
vinciun, on 21 octombrie 2023 - 22:43, said:
Ciudat ce spui. Esti sigur ca nu-i vorba de vreo defectiune? Sunt multe pagini de discutii pe bimmerpost despre asta; unii au schimbat caseta pe garantie, acelasi comportament, altii zic ca n-au nicio problema; posibil sa tina si de asteptari. De mers drept pe autostrada, cand autostrada e in stare buna, e ok, problema e cand e denivelata si mai trebuie sa faci corectii: feedbackul in volan aproape de centru e nul, parca ar avea o zona moarta si tot timpul eram in situatia in care corectam prea mult si apoi iarasi incercam sa corectez "corectia" si tot asa. La X1 si Seria2 GC mi s-a parut mult mai ok. (dar alea sunt si pe alta platforma primar FWD) Edited by sirronkcuhc, 22 October 2023 - 16:03. |
#20
Posted 22 October 2023 - 19:22
Sufera de ce sufera toate masinile nemtesti, directie asistata pana nu mai simti nimic din drum. Doar ca in jurul a zero grade deflectie nu ai cine stie ce eforturi de invins in geometria directiei si atunci ai un motor puternic versus mai nimic cu care sa se lupte.
|
#21
Posted 23 October 2023 - 12:00
La a mea nu e asa, dar o fi si de la faptul ca-i din 2000. Sambata cred (si sper) va pun mana pe alta si vedem
|
#22
Posted 26 January 2024 - 17:40
vinciun, on 23 octombrie 2023 - 12:00, said:
La a mea nu e asa, dar o fi si de la faptul ca-i din 2000. Sambata cred (si sper) va pun mana pe alta si vedem Pai in 2000, directia nu era asistata electric. Ai E46 sau E90? Acum e variabila, moale in parcare, tare si foarte tare in functie de setari (sasiu, cutie). Achizitia a ramas pending. La presiunea sotiei, mergem sa testam SUV-uri |
#23
Posted 03 February 2024 - 18:34
In 2000 mai mult ca sigur E46; eu am avut un E46 din 2004 si directia era intr-adevar din alta liga fata de G20.
Sunt multe alte masini care au directie asistata electric ce sunt peste G20 (Golf GTI, Giulia, Mazda3, chiar si BMW X1!) si eu tot consider ca fie au gresit pe partea de proiectare la Seria3 G20 sau efectiv asta a fost intentia lor: directie proasta pe G20 320-330i ca sa simti o imbunatatire considerabila pe M340i si apoi mai sus in M3. Sunt multe topicuri pe subiectul asta pe generatia G20: chiar recent am vazut un thread nou cu un proprietar ce a postat asta (fix la fel se intampla si la mine atat p-aia a mea cat si pe loaner; a fost si un poll pe treaba pe undeva si majoritatea au reclamat comportamentul asta) Eu n-am mai intalnit comportamentul asta pe un alt model de la BMW (dar nici nu am condus prea multe ci astea mai ieftine gen X1, Seria2 GC, X3). Nu stiu sincer ce mi-a displacut mai mult din istoricul meu: faptul ca am cumparat odata masina cu CVT sau G20 330i-ul cu directia asta si am facut in ambele cazuri aceiasi greseala la test drive cand am zis ca sigur e o chestie de obisnuinta. Recent am testat Giulia si acolo nu mi-a placut deloc feelingul la pedala de frana (brake by wire) si nici motorul care are linia rosie cam ca un diesel pe la 5500RPM si, oricat de mult mi-a placut in rest masina (in special directia), nu mai risc Edited by sirronkcuhc, 03 February 2024 - 18:46. |
#24
Posted 06 February 2024 - 04:06
Bazilide, on 26 ianuarie 2024 - 17:40, said:
Pai in 2000, directia nu era asistata electric. Ai E46 sau E90? Acum e variabila, moale in parcare, tare si foarte tare in functie de setari (sasiu, cutie). Achizitia a ramas pending. La presiunea sotiei, mergem sa testam SUV-uri Bmw x1 si x3 nu as lua cu xdrive, nu se descurca bine sistemul 4x4 al lor in teren sau pe zapada mare |
#25
Posted 07 February 2024 - 08:43
Nu se descurca bine la niciunele, pentru ca e genul care cupleaza ferm cealalta punte cand incepe sa patineze o roata.
Si daca ar face-o, nu te duci la mocirla cu o masina la care costa 150 euro carenajele din jurul unei singure roti. Si la care iti incap doua degete intre roata si aripa. |
#26
Posted 16 February 2024 - 20:30
Bazilide, on 26 ianuarie 2024 - 17:40, said: La presiunea sotiei, mergem sa testam SUV-uri ha.. a mea nu vrea sa mearga cu x5-u nici sa-i dai bani ia un x3 daca nu cazi la pace , motorul de 2l benzina b48 se numeste, e fantastic , consuma putin si face 300 cp foarte usor sau iei un f30 LCI cu b58 si u f25 cu n47 pt nevasta in orice caz comparatia cu orice Audi e inutila, BMW avand un avans de 15-20 de ani la sasiu si cel putin 10 ani la motoare |
#27
Posted 17 February 2024 - 18:39
Preach..
"De ce ne trebuie noua dulapul asta?" "Pentru ca in aia mica nu incap toate fiarele mele si tu ai loc pentru un metru cub de cumparaturi." |
#28
Posted 17 February 2024 - 20:20
Pentru mine perioada locuita in Irlanda cu Ryanair si zecile zboruri cu carry-on de 55 x 40 x 20cm ne-a facut sa vedem un hatchback compact mare cat un depozit
B48 + ZF8 cred ca e cea mai buna combinatie de patru cilindri pe care o poti gasi acum pe o masina: consum bun, performante decente si fiabilitate buna. (similar cu B58 + ZF8 pentru 6 cilindri) Asta oricum conteaza din ce in ce mai putin ca mai orice EV e superior din punct de vedere al raspunsului la pedala de acceleratie cu un cuplu instant de la 0 RPM, fara vibratii si fara cutie de viteze. Edited by sirronkcuhc, 17 February 2024 - 20:24. |
|
#29
Posted 18 February 2024 - 07:55
#31
Posted 18 February 2024 - 16:28
Vine si cu pantograf? macar sa incarce putin bateria daca tot asteapta in statie.
|
#32
Posted 26 February 2024 - 05:57
Nu e 330i dar e i4: 1 minut de vazut de la 16:20 https://youtu.be/LHa...cN_f-HylWQrgu1a
Chiar nu știu ce naiba au greșit cu direcția ca nu am mai întâlnit fenomenul asta si atât de multi sa remarce asta la nicio altă masina. (nici pe Seria2GC sau X1; pare specific la platforma asta pe care e G20) Edited by sirronkcuhc, 26 February 2024 - 06:02. |
#33
Posted 26 February 2024 - 20:49
Cam asa se manifesta ce ziceam mai demult. Asistare mult prea puternica pentru a compensa lipsa unei geometrii care sa favorizeze revenirea pasiva pe centru (unghi de fuga). Ar putea fi compensata pana la un punct cu un pic de unghi de convergenta pe fata (toe in), dar cu pretul uzurii mai rapide a cauciucurilor. Posibil si zgomot de rulare.
|
|
#34
Posted 27 February 2024 - 16:44
Si au facut asta doar pe G20? care e pana la urma scopul?
|
#35
Posted 18 March 2024 - 21:53
Hmm, asta îmi aduce aminte de BMW ix. Am avut constant senzația ca trebuie sa fac corecție și ca mașina nu se așează bine pe autostrada la viteze mari, în regim relaxat - 100-120 km/h. Am crezut ca e mai mult o chestie de suspensie ca e mai sensibila la denivelări și unghiul roților o trage stânga dreapta (în loc sa fie drepte sau îndreptate spre interior pe direcția înainte, îs ușor înspre exterior)
Eu sincer as face o verificare a unghiurilor. Țin minte de un video cu supra ce din fabrica avea niște unghiuri groaznice pt un mers mai alert și trebuia setata diferit vs cum ieșea de noua. |
#36
Posted 19 March 2024 - 04:42
Eu nu mai am ce verifica (am dat-o inapoi de acum vreo 8 luni).
Edited by sirronkcuhc, 19 March 2024 - 04:42. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users