Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
BMW 330i xDrive sau Audi A5 45 TFSI Quattro
Last Updated: Mar 19 2024 04:42, Started by
Bazilide
, Oct 10 2023 13:45
·
4
#1
Posted 10 October 2023 - 13:45
Mi-ar placea sa aflu cateva opinii pe acest subiect. Stiu ca cele doua modele nu se suprapun, dar A4 nu ma atrage deloc, iar 430i-ul iese din buget.
Dincolo de sedan si grand coupe, cele doua masini sunt comparabile ca performante (2l, puteri si acceleratii apropiate, AWD) si spatiu interior. Bordul la Audi e ceva mai vechi, dar la exterior e ceva mai „sexy”. Ambele motoare au deja vechime si sunt testate indelung, cutia ZF de la BMW pare mai fiabila, 8v versus 7v. A5-ul are garda la sol putin mai mica, dar asta nu e un dezavantaj. Comparam masini noi sau aproape noi, daca am sansa sa gasesc o oferta buna in reteaua de dealeri. BMW am mai avut, Audi nu... |
#4
Posted 10 October 2023 - 15:10
#6
Posted 10 October 2023 - 17:04
Vei fi dezamagit de Audi ca tinuta de drum si directie. Am condus 530i xDrive, nu e chiar acelasi lucru, insa motorul trebuia muncit destul de mult (e drept ca masina e mai grea si mai moale). Era departe de dinamica si relaxarea unui 3 litri benzina sau Diesel si parca si 520d era mai relaxat. Pe Serie 3 ar trebui sa se miste binisor.
|
#7
Posted 10 October 2023 - 17:31
Eu as merge mai degraba pe Lexus, masina serioasa fara mituri...
|
#8
Posted 10 October 2023 - 18:26
Offtopic: Peugeout 508
Ontopic: seria 3 xdrive pentru o tinuta de drum mai sportiva, a5-ul se simte prea balena pe drumurile inguste. |
#9
Posted 10 October 2023 - 22:54
Daca este vorba de BMW seria 3 g20 si a5 f5 din 2019 motoarele sunt de 2L, am specificat asta deoarece am vazut mai sus la un coleg ca zicea ceva de 3.0
Revenind la subiect, fiecare o sa iti propuna sa alegi cam ceea ce ii place lui, si pana la urma tot dupa placerea ta o sa mergi. Personal as merge me bmw deoarece imi place personal mai mult Iar daca te intereseaza si ca viteza, bmw ul e mai rapid, cel putin pe 0-100 Edited by 1000FPS, 10 October 2023 - 22:55. |
#10
Posted 11 October 2023 - 08:33
Cumulus, on 10 octombrie 2023 - 17:04, said:
Vei fi dezamagit de Audi ca tinuta de drum si directie. Am condus 530i xDrive, nu e chiar acelasi lucru, insa motorul trebuia muncit destul de mult (e drept ca masina e mai grea si mai moale). Era departe de dinamica si relaxarea unui 3 litri benzina sau Diesel si parca si 520d era mai relaxat. Pe Serie 3 ar trebui sa se miste binisor. Serie 5 e prea mare si prea greu pentru un motor de 2L, serie 3 este insa mult mai agila si directia mult mai responsive. Dieselul pare intotdeauna mai relaxat pe motiv de cuplu, cred ca 320d are cuplu similar cu 330i. Am diesel, nu mai vreau insa... A4 sau A6 da, ma astept insa ca A5 sa fie mai incisiv. Am mers doar ca pasaget .m-am inscris la un drive test, dar dureaza. Ca look, A5 imi place insa cel mai mult. GlCA_Contras, on 10 octombrie 2023 - 17:31, said:
Eu as merge mai degraba pe Lexus, masina serioasa fara mituri... Nu as zice NU unui ES, insa ultima data cand am verificat nu aveau AWD si nici alt motor in afara hibridului ala lesinat cu CTV. |
|
#11
Posted 11 October 2023 - 09:38
Mie nici G20 nu mi se mai pare cine stie ce agila. A devenit doar o alta exec cruiser. Nu e rea, doar ca nu e pentru aruncat de colo colo in viraje.
|
#12
Posted 11 October 2023 - 12:43
sebulbus, on 11 octombrie 2023 - 09:38, said:
Mie nici G20 nu mi se mai pare cine stie ce agila. A devenit doar o alta exec cruiser. Nu e rea, doar ca nu e pentru aruncat de colo colo in viraje. @sebulbus dintr-o perspectiva relativ ingusta, ai dreptate. Si-a luat un amic Yaris GR si e fenomenala ca agilitate si legatura cu asfaltul,...Dar e o masina mica, scumpa dar cu interior ieftin si nu prea practica.... In categoria sedan pentru popor masinile de care zic sunt mult mai potrivite si versatile..duci copilul la scoala, mergi la job, pleci 4 oameni in weekend, iei si de pe drum un sac de cartofi...dar totodata ai reprize bune, stabilitate pe viraje la viteze cvasi-legale, nu ai griji ca e asfaltul ud sau ninge etc.. Mi-a placut si Julia de la Alfa...nice looking, interior fain, scaune mai bune ca la Serie 3..dar la condus mi s-a parut anosta + ca varianta veloce, nu e deloc ieftina Later edit:..si ar ami fi un aspect ..A5-ul va avea un model nou in curand, in timp ce G20 a avut facelift in 2022 si va mai ramane inca 2 cel putin Edited by Bazilide, 11 October 2023 - 12:46. |
#13
Posted 11 October 2023 - 15:31
Culmea e ca fix Giulia mi se pare referinta in materie de condus. Suspensia e un pic mai demna si feelingul in volan nu se compara cu nimic altceva. Asta e si opinia pasagerei mele, care e total dezinteresata de masini, asa ca nu are bias spre un brand sau altul.
Am si am avut multiple exemplare de Giulia, seria 2 coupe anterior, seria 3/4 anterior in toate formele in afara de break si acum si G20, dintre astea mai mici. Cu fiecare generatie e mai mare masina, mai moale suspensia, mai putin directa in comportament. Generatia F30 avea si o suspensie pe care nu o inteleg deloc ca si adresabilitate. Prea moale sa fie sport, prea bump sensitive sa fie exec cruiser. Seria 2 si Z4 sunt singurele cu care chiar poti spune ca te joci de colo colo din ce am avut eu de la BMW. Macar cu G20 pare ca s-au dus inspre confort si au lasat in urma taramul ala de mijloc in care nu era nici cal nici magar. |
#14
Posted 12 October 2023 - 12:34
#15
Posted 12 October 2023 - 14:29
sebulbus, on 11 octombrie 2023 - 15:31, said:
Culmea e ca fix Giulia mi se pare referinta in materie de condus. Suspensia e un pic mai demna si feelingul in volan nu se compara cu nimic altceva. Asta e si opinia pasagerei mele, care e total dezinteresata de masini, asa ca nu are bias spre un brand sau altul. Cu ziceam, Giulia mi-a placut, dar la viraje scurte, gen curbe foarte stranse sau viraje la 90 de grade, drectia nu mi s-a parut la fel de ”sharp„ ca la Serie 3. Evident, impresiile sunt post drive test, deci limitate. Oricum, nu iau Alfa, desi vad ca au mai umblat la preturi. Evident, nici serie 2 sau Z4 nu sunt in target, dar as lua o Honda S2000 asa de weekend.. |
|
#16
Posted 21 October 2023 - 16:05
Daca nu ma insel, A5 45 TFSI are quattro ultra, adica e 100% FWD pana ce patineaza spatele si trimite cuplu pe spate. (quattro permanent acum cred ca e doar de la S4/S5 in sus)
Sistemul xDrive de pe Seria3 e implicit RWD si transmite cuplu pe fata cand e nevoie. ZF8 mi se pare o cutie mult mai ok decat DCT-ul de pe Audi. Pe de alta parte mie mi se pare ca feedback-ul pe care il ai in volan la Seria3 e unul foarte, foarte prost; aproape de centru nu ai deloc feedback. Mie mi s-a parut foarte greu de tinut masina drept pe autostrada din cauza lipsei de feedback si corectezi tot timpul (e o chestiune discutata pe interent) si a fost unul din motivele mari pentru care am dat inapoi G20-ul meu (330i xDrive). Uita-te de la 16:10 doar 30 de secunde (pe video poate nu pare ceva deosebit dar senzatia a fost una ne-naturala; e una din putinele masini conduse de mine ce efectiv n-are deloc feedback pe centru): https://youtu.be/IiE...vAxpN&t=970 Edited by sirronkcuhc, 21 October 2023 - 16:11. |
#17
Posted 21 October 2023 - 22:43
Ciudat ce spui. Esti sigur ca nu-i vorba de vreo defectiune?
Exact asa simteam si eu cand am condus un e class w211 fata de al meu w210. La ala trebuia sa corectez mereu dar am observat ca are un pic de joc. La al meu in schimb directia e mai stransa. Pe autostrada daca tin volanul drept merg in linie dreapta fata nicio corectie. Doua masini de aceeasi marca, comportament diferit. La rusi in teste am vazut ca la BMW directia prinde joc destul de rapid. E cam sensibila. Era vorba de seria 5 f10, poate nu-i la toate la fel. |
#18
Posted 21 October 2023 - 22:58
Vezi ca la Audi nu-s mituri : am avut A5 2017 de nou si la 15.000 de km am vazut pom de craciun din beculete si-au cazut 2 computere total 2300 euro din senin. Eram pe la Snagov
In rest masina este ok si acum la peste 100.000 km, e tot "in familie" Consola centrala mi se pare mai faina la Audi vs BMW 3xx si-n locul tau as lua E 53 AMG Edited by radu103, 21 October 2023 - 22:59. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users