Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Masina electrica care baga cald/rece cand e la incarcat
Last Updated: Oct 11 2023 08:37, Started by
vasilemb2021
, Oct 06 2023 15:55
·
6
#56
Posted 09 October 2023 - 13:05
Ok perfect si cu siguranta tetrapolara de 16A ce facem ca trebuia sa declanseze clar la 27.5 A... iar chargerul este o chinezarie, imi este greu sa cred ca stie sa insumeze faze ca sa traga Spring maxim. Totusi timpul de incarcare a fost normal pentru puterea maxima.
|
#57
Posted 09 October 2023 - 13:10
Ori era un charger super-deștept care știe să combine fazele, ori a fost o eroare de aproximare a prietenului.
Timpul afișat inițial pe bord, când îl bagi în priză, poate fi foarte aproximativ, nu m-aș baza pe el. Din păcate Springul nu afișează puterea de încărcare pe bord, dar poate fi citită pe OBD. Eu nu am charger de 11kW, așa că nu pot să testez. |
#58
Posted 09 October 2023 - 13:54
#59
Posted 09 October 2023 - 15:04
atw, on 09 octombrie 2023 - 13:10, said:
Ori era un charger super-deștept care știe să combine fazele, ori a fost o eroare de aproximare a prietenului. Timpul afișat inițial pe bord, când îl bagi în priză, poate fi foarte aproximativ, nu m-aș baza pe el. Din păcate Springul nu afișează puterea de încărcare pe bord, dar poate fi citită pe OBD. Eu nu am charger de 11kW, așa că nu pot să testez. Tot ce e posibil sa fie aproximat gresit de prieten... charger este unul dintre cele mai slabe de pe piata, stie doar limitarea puterii (6, 10, 13 16 A) pe total. kolfleading, on 09 octombrie 2023 - 13:54, said:
Nu. 7.4 kW este de cele mai multe ori monofazat 230V / 32A. Mai pe la inceputurile electromobilitatii pe la unii producatori au existat si ceva exceptii, dar nu mai sunt de actualitate. Atunci e chiar foarte prost, pe mine in mod special nu m-a interesat subiectul dar sa tragi 7.4kw pe monofazat e crima... iti cam trebuiesc conductori de 10 mmp. Ford imi amintes ca se lauda ca poti trage din 2 faze parca pe Kuga PHEV |
#60
Posted 09 October 2023 - 15:16
atw, on 09 octombrie 2023 - 10:44, said:
Esti sigur? Din cate stiu eu, majoritatea masinilor (si statiilor) de 7.4kW sunt monofazate, 230V*32A. Avantajul e ca poti sa incarci si acasa cu 7kW, daca ai monofazat si te tine instalatia, preferabil cu o priza industriala. cate instalarii cu ATR pt monofazat avem? nu prea m-as hazarda sa afirm ca exista inconistienti care "Trag" cu 7 dintr-un bransament rezidential monofazat. sau nu prea multa vreme.. |
#61
Posted 09 October 2023 - 15:25
Mini Countryman PHEV detinut anterior, model 2018 - prima iteratie, cu baterie de 8Kwh brut, 5.8Kwh utilizabili avea on-board charger AC de 3,7Kw monofazic (nu mai spun si de faptul ca puteai folosi fara probleme climatizarea cat timp se incarca)..
La asa baterie inteleg oarecum solutia, desi este viabila doar pentru momente cand stai mult pe loc (putand sa incarci fara griji in 2 ore). La un BEV care are ca singur mod de deplasare o baterie incarcata este inadmisibil (din nou, in viziunea mea) on-board charger monofazat.Poate ca gresesc dar din ce masini electrice stiu eu pana acum doar Renault a implementat abominatia asta sub pretextul de a micsora pretul de productie (nu si cel de vanzare, caci diferenta de pret se traduce in profit net pentru ei). Edited by ro_explorer, 09 October 2023 - 15:26. |
#62
Posted 09 October 2023 - 15:34
foxbat, on 09 octombrie 2023 - 15:16, said:
cate instalarii cu ATR pt monofazat avem? nu prea m-as hazarda sa afirm ca exista inconistienti care "Trag" cu 7 dintr-un bransament rezidential monofazat. sau nu prea multa vreme.. Eu nu mi-am luat, tocmai pentru ca n-am incredere in bransament. Iar ca sa-mi pun trifazat e deranjul prea mare. De doi ani incarc Springul (iar mai nou si Kona) cu o chinezarie portabila de 8/10/13/16A, fara probleme. Mai verific din cand in cand legaturile si priza, so far so good. ro_explorer, on 09 octombrie 2023 - 15:25, said:
La un BEV care are ca singur mod de deplasare o baterie incarcata este inadmisibil (din nou, in viziunea mea) on-board charger monofazat.Poate ca gresesc dar din ce masini electrice stiu eu pana acum doar Renault a implementat abominatia asta sub pretextul de a micsora pretul de productie (nu si cel de vanzare, caci diferenta de pret se traduce in profit net pentru ei). La Kona am 11kW, si n-am ce face cu ei. Am luat versiunea asta din alte motive, dar aveau si versiuni cu OBC monofazat, deci nu e doar Renault. Edited by atw, 09 October 2023 - 15:28. |
#63
Posted 09 October 2023 - 15:39
@atw avand 2 EV in locul tau m-as uita cu prioritate pentru modificarea bransamentului din monofazat in trifazat. La curte nu ai trifazat acum cand sunt atatea electrice pe langa curte mi se pare de neconceput. La concurenta exista trifazat de 10kw, o alta mizerie. Eu la curte am trifazat aprobat de 24kw, am cerut 30kw... nu s-a dat din prostia unor dorei (nu aproba sefu de zona siguranta de 50A, si cand mi-au pus siguranta nu aveau decat de 63A)
|
#64
Posted 09 October 2023 - 16:08
atw, on 09 octombrie 2023 - 15:34, said:
Sunt destule statii monofazate de 7.4kW la vanzare, presupun ca unii le si folosesc. Eu nu mi-am luat, tocmai pentru ca n-am incredere in bransament. Iar ca sa-mi pun trifazat e deranjul prea mare. De doi ani incarc Springul (iar mai nou si Kona) cu o chinezarie portabila de 8/10/13/16A, fara probleme. Mai verific din cand in cand legaturile si priza, so far so good. La mine ar fi admisibil, ca n-am trifazat in curte La Kona am 11kW, si n-am ce face cu ei. Am luat versiunea asta din alte motive, dar aveau si versiuni cu OBC monofazat, deci nu e doar Renault. stai un pic.daca iti iei Maserati dar mergi pe ulita cu max 40km/h ca altfel se rupe nu inseamna ca nu ai maserati statiile alea de 7.4 sunt setate pe 3 sau cat iesi (10, 13 , 15 A), concret- am amic care sta la casa cu bransametn de 6. ce sa faca? are EV. exclus marire putere. |
|
#65
Posted 09 October 2023 - 18:30
relu11051, on 09 octombrie 2023 - 15:39, said:
@atw avand 2 EV in locul tau m-as uita cu prioritate pentru modificarea bransamentului din monofazat in trifazat. La curte nu ai trifazat acum cand sunt atatea electrice pe langa curte mi se pare de neconceput. Deci ar trebui ori sa sap tot drumul, ori sa trag un cablu trifazat prin copaci, pe la geamurile vecinilor. In plus, ar trebui sa-mi schimb toata instalatia din casa. Tot deranjul si cheltuiala doar ca sa incarc Kona un pic mai repede, desi n-am nevoie? Neah. |
#66
Posted 09 October 2023 - 21:11
Nu trebuie sa schimbi instalația din casă.
Doar trebuie.sa refaci panoul de siguranțe ca să echilibrezi fazele. |
#67
Posted 10 October 2023 - 08:52
atw, on 09 octombrie 2023 - 18:30, said:
M-am uitat, dar chiar e prea mare deranjul. Stau pe un drum de servitute de 150m, betonat, iar panoul e la strada. Cablul e monofazat, am verificat. N-am construit eu casa, nu dati vina pe mine Deci ar trebui ori sa sap tot drumul, ori sa trag un cablu trifazat prin copaci, pe la geamurile vecinilor. In plus, ar trebui sa-mi schimb toata instalatia din casa. Tot deranjul si cheltuiala doar ca sa incarc Kona un pic mai repede, desi n-am nevoie? Neah. 150m cu panou la strada este situatia buna pentru tine din punct de vedere al costurilor, asta inseamna ca iti poti cumpara singur cei 150m de cablu armat si poti executa singur sapatura, bransamentul se face tot in cutia actuala. Situatia nasoala era sa iti puna operatorul de distributie 150m de cablu la pretul lui... |
#68
Posted 11 October 2023 - 08:37
Și la c4 (și restul fraților stellantis) merge climatizarea când ești la încărcat. In afara de spring nu am mai auzit de alt model cu problema asta. Nu merge nici când se incarca DC?!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users