Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
recomandare curatare DPF
Last Updated: Nov 15 2023 20:00, Started by
sebastian-ionescu
, Oct 01 2023 12:03
·
6
#1
Posted 01 October 2023 - 12:03
Ați putea sa îmi recomandați un service auto care curata filtru de particule (DPF)
In vestul tarii m-ar interesa dar nu numai. Ce metoda de curățare ar fi recomandata ? Sunt unii care folosesc doar temperatura si presiune de aer înaltă. Sunt alții care curata cu apa sub presiune. Alții diferite substanțe de curățare : acid etc. M-ar interesa recomandări din experienta proprie ca altfel găsesc si eu pe google sute de oferte si metode. |
#2
Posted 01 October 2023 - 15:59
''va rog'', ''multumesc''.
Altul nou, sau anuleaza-l si mergi fara. |
#3
Posted 01 October 2023 - 17:21
Curățare DPF. Pot să-ți recomand un service specializat pe așa ceva, în Cluj-Napoca, la care am apelat și eu în urmă cu aproximativ trei ani. De atunci n-am mai avut probleme cu filtrul de particule.
DPF Clean Netparts Edited by glassofwine, 01 October 2023 - 17:27. |
#4
Posted 01 October 2023 - 19:52
glassofwine, on 01 octombrie 2023 - 17:21, said:
Curățare DPF. Pot să-ți recomand un service specializat pe așa ceva, în Cluj-Napoca, la care am apelat și eu în urmă cu aproximativ trei ani. De atunci n-am mai avut probleme cu filtrul de particule. DPF Clean Netparts |
#5
Posted 01 October 2023 - 19:56
Aveam martor aprins în bord, check engine, motorul nu avea putere din cauză că era colmatat filtrul de particule. După procedura asta a dispărul eroarea și motorul trăgea foarte bine.
|
#6
Posted 01 October 2023 - 19:59
#7
Posted 01 October 2023 - 20:01
Nu am verificat noxele în mod special, ce pot spune e că am trecut ITP-ul cu bine. Acolo se verifică și noxele.
Edited by glassofwine, 01 October 2023 - 20:02. |
#8
Posted 01 October 2023 - 20:04
DPFul retine particule. Catalizatorul elimina noxele. Daca masina nu scoate fum si merge la putere normala au facut bine ce au facut.
|
#9
Posted 01 October 2023 - 20:39
#10
Posted 01 October 2023 - 21:56
Eu l-am dat jos si curatat dupa niste tutoriale a lui Steven Tuner, l-am spalat cu soda caustica de cateva ori, clatit bine de tot si dupa aia cu acid clorhidric si iar clatit mult si bine.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Vsicb0LsIiQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#11
Posted 02 October 2023 - 07:57
HAL9000, on 01 octombrie 2023 - 21:56, said:
Eu l-am dat jos si curatat dupa niste tutoriale a lui Steven Tuner, l-am spalat cu soda caustica de cateva ori, clatit bine de tot si dupa aia cu acid clorhidric si iar clatit mult si bine. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Vsicb0LsIiQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Ai făcut curățarea preventiv sau in urma unei probleme? La ce mașină ? In acest videoSteven Turner curata un DPF de la un Volvo care are catalizatorul integrat. Si explica riscurile atunci cand catalizatorul este integrat. Fără a ma da specialist dar presupun ca e vorba de unul dintre motoarele PSA(folosite de Volvo) cu aditiv Eolys si mizeria rosie/maro sunt resturile de cerine. De asta caut recomandări si experiente fericite pe forum , pentru ca am sunat la un service care folosesc doar o metoda cu temperatura înaltă si aer sub presiune. Si se jura ca orice alta metoda e rea sau nu funcționează. Tot ei vor sa taie cu flexul un filtru cu catalizator integrat , după care sa curețe DPF , ca la urma sa îl sudeze la loc cu catalizatorul. |
#12
Posted 02 October 2023 - 08:02
Aia e abordarea corecta. Orice acid sau temperatura prea inalta va avaria catalizatorul cu mult inainte sa curate DPFul. Noroc ca metalele chiar se pot suda.
Poti sa iti faci si vreo imbinare custom acolo daca ai vreun tacanit specializat in evacuari prin jur, dar nu vad rostul. |
#13
Posted 02 October 2023 - 08:09
sebastian-ionescu, on 02 octombrie 2023 - 07:57, said:
Mulțumesc de răspuns . Ai făcut curățarea preventiv sau in urma unei probleme? La ce mașină ? In acest videoSteven Turner curata un DPF de la un Volvo care are catalizatorul integrat. Si explica riscurile atunci cand catalizatorul este integrat. Fără a ma da specialist dar presupun ca e vorba de unul dintre motoarele PSA(folosite de Volvo) cu aditiv Eolys si mizeria rosie/maro sunt resturile de cerine. De asta caut recomandări si experiente fericite pe forum , pentru ca am sunat la un service care folosesc doar o metoda cu temperatura înaltă si aer sub presiune. Si se jura ca orice alta metoda e rea sau nu funcționează. Tot ei vor sa taie cu flexul un filtru cu catalizator integrat , după care sa curețe DPF , ca la urma sa îl sudeze la loc cu catalizatorul. Opel Astra H 1.7 81kW cu peste 230mii km. Aveam probleme destul de mari in ultima perioada si erori in bord care tot apareau, la Opel e naspa ca ba zice de bujii arse, ba iti taie turbo de la sovrapresiune... La mine catalizatorul este separat, imediat dupa turbina. Dupa curatarea filtrului masina a reinceput sa mearga foarte bine, chiar ma bucur ca am reusit sa mi-l fac acasa fara sa cheltui o groaza de bani. Edited by HAL9000, 02 October 2023 - 08:10. |
#14
Posted 02 October 2023 - 19:59
#15
Posted 03 November 2023 - 18:59
am facut si eu curățarea cu soda caustica si acid clorhidric.
A ieșit multa funingine rosie , cerine - depuneri cauzate de aditivul Eolys. Dar ma așteptam sa iasă mai mult. Oricum la mine era foarte curat in spate, adică se vedea structura ceramica curata. Cred totuși ca e nevoie sa fie conectat filtrul DPF la o sursa de apa cu presiune. Chiar daca presiunea apei e mica gen de la rețea. Dar ajuta mult sa existe o conexiune nu doar sa bagi furtunul pe teava filtrului. La următoarea spălare pe asta am sa ma concentrez . |
|
#16
Posted 04 November 2023 - 11:05
Ce fel de soda caustica ai folosit? trebuie sa fie din aia in solzi cu concentratie de 98 sau 99%
|
#17
Posted 12 November 2023 - 12:08
HAL9000, on 04 noiembrie 2023 - 11:05, said:
Ce fel de soda caustica ai folosit? trebuie sa fie din aia in solzi cu concentratie de 98 sau 99% Dar amestecul cu apa l-am făcut la ochi . Ideea e ca amestecul se încălzește foarte tare , îndoaie recipientul de plastic . Iar Steven zice ca trebuie sa fie amestecul rece sau nu foarte cald pentru a nu afecta catalizatorul. Daca mașina funcționează corect nu ar trebui sa existe urme de ulei sau funingine amestecata cu ulei in filtrul de particule. Deci teoretic soda caustica nu ar fi necesara, doar acidul clorhidric pentru a disloca cenușa. inca ceva: Calculatorul mașinii nu are de unde sa știe ca filtrul a fost curățat. El continua sa facă regenerări tot mai dese crezând ca filtrul este tot mai plin cu fiecare km parcurs. Nu tine cont de presiunea diferențială din filtru. Trebuie resetat si trebuie sa ii spui ca ai pus filtru nou. Eu nu am facut asta pentru ca nu sunt 100% sigur ca am curatat filtrul bine si mi-e frica ca e mai riscant sa creada ca e filtru nou iar el sa fie semi-plin decat sa creada ca e filtru vechi si el sa fie semi-plin. Sper ca m-am facut inteles. |
#18
Posted 12 November 2023 - 13:21
Aia in fulgi e ok, amestecul ar trebui facut destul de exact (te folosesti de un cantar de bucatarie) iar fulgii se varsa intr-un recipient de sticla sau metalic unde deja este apa. Niciodata sa facem greseala de a turna apa peste soda, e periculos.
Faza aia cand Steven spune ca temperatura ridicata poate afecta filtru sincer nu prea m-a convins, filtru atinge temperaturi de cateva sute de grade in regim de functionare, iar apa cu soda caustica poate ajunge la 80 de grade max, oricum si eu am preferat sa torn solutia dupa ce soda s-a dizolvat bine de tot si temperatura a mai scazut putin. Referitor la calculatorul masinii sa stii ca si eu trebuie sa fac ceva deoarece desi masina merge bine se tot pornesc regenerari aiurea si singura explicatie este ca trebuie informat ca are un filtru nou. Ma gandesc sa-l mai dau jos odata si sa-l curat iar, ca oricum nu cred ca strica. Din curiozitate ce masina ai, tot Opel? Edited by HAL9000, 12 November 2023 - 13:31. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users