Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...
 La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!
 Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...
 

Ceva studenti Academia Fortelor Aeriene, sau chiar absolventi?

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
ionutalemas

ionutalemas

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 22.09.2023
Salut ! Vreun student la Academia Fortelor Aeriene? Sunt elev pilot in cadrul Aeroclubui Romaniei, pe Avion Ultrausor, iar dupa absolvirea liceului am dorinta de a urma aceasta cariera militara, ca pilot in cadrul Fortelor Aeriene. Dar nu sunt sigur daca merita. Stiu ca admiterea este grea, dar cum sunt anii de studiu? Am inteles ca se zboara cat de cat la PAV, deci se acumuleaza ore de zbor, dar dupa este realizabil sa se urmeze o cariera pe acest drum? Care este faza cu examinarea psihologica? Am auzit ca anul asta din 100 de absolventi ai Liceului Militar din Alba Iulia, 10% au trecut aceste teste. Bine-cunoscutele pile si relatii din sistemul de stat se resimt asa tare si la Academie? Multumesc anticipat

#2
tioopedi

tioopedi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,734
  • Înscris: 01.12.2018

View Postionutalemas, on 22 septembrie 2023 - 19:42, said:

Care este faza cu examinarea psihologica?
E o masura de precautie. Sa nu ajunga oricine la mansa, implicit la butonul de lansare rachete/

View Postionutalemas, on 22 septembrie 2023 - 19:42, said:

Stiu ca admiterea este grea, dar cum sunt anii de studiu?
O formalitate, femei, bautura, tutun,  filme si permisii la greu.