Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Benzinarii / statii GPL in afara orasului?
#91
Posted 30 August 2023 - 14:44
MicroEdge, on 30 august 2023 - 14:08, said:
Întrebare, ce facem cu masinile electrice ce sunt puse la încărcare la câțiva m de pompe? Mai ales ca ev urile ard frumos și mult Eh, sa inceapa sa bubuie si al noi si pe urma o sa se gandeasca si autoritatile ce sa faca cu ele... Afara deja au probleme cu parcarea. Nu se mai accepta in parcarile sub si supraterane. |
#92
Posted 30 August 2023 - 14:57
In urma discutiilor de pe forum.softpedia.com , autoritatile au hotarat ...Compromis. Stațiile GPL rămân, dar bucureștenii vor fuma doar în afara orașului.
Controalele efectuate la stațiile GPL din București au scos la iveală o statistică îngrijorătoare. Mai bine de 99% din acestea sunt adevărate bombe cu ceas, nu au autorizație și sunt puse și lângă blocuri, grădinițe, orfelinate și azile de bătrâni. La reuniunea de urgență a Autorității Teritoriale de Ordine Publică s-a ajuns la un compromis în privința acestora, că nu pot fi închise toate. „Închiderea stațiile neconforme de GPL din București ar însemna un dezastru pentru economia capitalei, care se bazează, în proporție de 72% pe industria taximetriei, curieratului și a micului șmen. Riscăm să intrăm în colaps. Așa că mai bine interzicem fumatul”, a anunțat prefectul capitalei. În jurul Bucureștiului se vor forma așa numite „cercuri de permisie”. Asta înseamnă că în localitățile imediat limitrofe, cum ar fi Voluntari sau Chiajna se va putea fuma doar în locurile special amenajate în timp ce în cele mai depărtate de stațiile GPL din București, cum ar fi Săftica, se poate fuma absolut peste tot, inclusiv în biserică. „Dacă ne abținem la fumat cel puțin până ce trecem de centura Bucureștiului, estimez că șansele de a avea o explozie și aici până la finalul anului scad la aproape 50%”, a declarat prefectul. Edited by 2cata, 30 August 2023 - 14:57. |
#93
Posted 30 August 2023 - 15:38
Astia au ajuns la un tupeu imens, ameninta cetatenii si firmele corecte, cand sunt trasi la raspundere ptr. furaciunile clasice?
|
#94
Posted 31 August 2023 - 15:18
eiffel, on 30 august 2023 - 14:44, said:
Eh, sa inceapa sa bubuie si al noi si pe urma o sa se gandeasca si autoritatile ce sa faca cu ele... Afara deja au probleme cu parcarea. Nu se mai accepta in parcarile sub si supraterane. Păi nici mașini pe GPL nu acceptă de vreo 15 ani de zile. Cu toate astea nu am văzut pe nimeni să impună aceste reguli idioate, lumea intră acolo cu ce mașină are. |
#95
Posted 01 September 2023 - 04:17
https://economie.hot...bterane-asa.htm
Problema nu este neapărat de la mașinile cu GPL, ci de la proprietarii parcărilor subterane. Care ar trebui să investească în sisteme de detecție și ventilație. Soluția aleasă este, ca de obicei în România, construcție mai pe ieftinica și interzicere. Dacă normele legale ar prevedea explicit obligativitatea montării acestor sisteme alta ar fi situația. |
#96
Posted 01 September 2023 - 06:56
bikermanro, on 01 septembrie 2023 - 04:17, said:
https://economie.hot...bterane-asa.htm Problema nu este neapărat de la mașinile cu GPL, ci de la proprietarii parcărilor subterane. Care ar trebui să investească în sisteme de detecție și ventilație. Soluția aleasă este, ca de obicei în România, construcție mai pe ieftinica și interzicere. Dacă normele legale ar prevedea explicit obligativitatea montării acestor sisteme alta ar fi situația. |
#97
Posted 01 September 2023 - 08:41
bikermanro, on 01 septembrie 2023 - 04:17, said:
https://economie.hot...bterane-asa.htm Problema nu este neapărat de la mașinile cu GPL, ci de la proprietarii parcărilor subterane. Care ar trebui să investească în sisteme de detecție și ventilație. Soluția aleasă este, ca de obicei în România, construcție mai pe ieftinica și interzicere. Dacă normele legale ar prevedea explicit obligativitatea montării acestor sisteme alta ar fi situația. Este de acord ca posesorii de mașini gpl sa plătească de 7x mai mult ora de parcare? 😁 |
#98
Posted 01 September 2023 - 09:27
Credeți că în țările din vest unde există astfel de sisteme procentul de mașini pe GPL este mai mare decât în România?
|
#99
Posted 01 September 2023 - 09:46
bikermanro, on 01 septembrie 2023 - 04:17, said:
https://economie.hot...bterane-asa.htm Problema nu este neapărat de la mașinile cu GPL, ci de la proprietarii parcărilor subterane. Problema este ca nu am auzit de probleme la masinile cu GPL...fara scurgeri de gaz, fara explozii, iar statiile GPL au avut probleme din cauza manipularii sau instalarii defectoase. Masinile electrice sunt mult mai periculoase in subteran decat cele pe GPL. |
#100
Posted 01 September 2023 - 10:05
bikermanro, on 01 septembrie 2023 - 09:27, said:
Credeți că în țările din vest unde există astfel de sisteme procentul de mașini pe GPL este mai mare decât în România? Astea sunt gaselnite tipic romanesti, nu pt ca sa-si scoata cheltuiala pt sistemele de securitate gpl in parcari, ci pt a-si mari profitul, asta daca s-ar implementa sistemele astea. |
|
#101
Posted 01 September 2023 - 10:06
Octavian___, on 01 septembrie 2023 - 10:05, said:
Nu-i musai mai mare si nici nu platesc extra masinile gpl pt loc de parcare. Astea sunt gaselnite tipic romanesti, nu pt ca sa-si scoata cheltuiala pt sistemele de securitate gpl in parcari, ci pt a-si mari profitul, asta daca s-ar implementa sistemele astea. |
#102
Posted 01 September 2023 - 10:15
2cata, on 30 august 2023 - 14:57, said:
I......................... „Dacă ne abținem la fumat cel puțin până ce trecem de centura Bucureștiului, estimez că șansele de a avea o explozie și aici până la finalul anului scad la aproape 50%”, a declarat prefectul. Au facut rapid studiu peste noapte si stie prefectu exact ca minim 50% s-ar reduce exploziile. Sunt jalnic de ipocriti. Sa lase solutiile astea tampite, fumat, mutat statii afara etc, si sa se puna ei pe controale si sa inchida temporar statiile care nu sunt in regula. Chiar daca asta ar insemna pt mine sa nu mai gasesc o statie gpl in apropiere. Chiar zilele trecute m-am dus sa alimetez la un Petrom din oras, aveam o presimtire ca o sa fie inchisa, evident statia era inchisa temporar...ca nu mai e gaz, frectie la picioru de lemn. Probabil peste 50% din statiile gpl din Romania nu au acte si masuri de securitate in regula. jm2010, on 01 septembrie 2023 - 10:06, said:
Si ce este rau in asta? Asta daca nu vrei sa prinzi ideea ca nu s-ar justifica marirea grosolana a taxei de parcare la masinile gpl doar pt niste sisteme de securitate implementate. Oricum vorbim de ceva ce nu exista si nici nu va fi in RO . |
#103
Posted 01 September 2023 - 10:24
Octavian___, on 01 septembrie 2023 - 10:05, said: Nu-i musai mai mare si nici nu platesc extra masinile gpl pt loc de parcare. Astea sunt gaselnite tipic romanesti, nu pt ca sa-si scoata cheltuiala pt sistemele de securitate gpl in parcari, ci pt a-si mari profitul, asta daca s-ar implementa sistemele astea. Exact. |
#104
Posted 01 September 2023 - 11:06
)))
Pt Octavian si alti cativa care au luat in serios articolul...acela este un articol TNR - times new roman, adica pamflet, caterinca, intelegeti voi |
#105
Posted 01 September 2023 - 11:24
Octavian___, on 01 septembrie 2023 - 10:15, said: Chiar zilele trecute m-am dus sa alimetez la un Petrom din oras, aveam o presimtire ca o sa fie inchisa, evident statia era inchisa temporar...ca nu mai e gaz, frectie la picioru de lemn. Probabil peste 50% din statiile gpl din Romania nu au acte si masuri de securitate in regula. Dar totusi cred ca ar trebui sa se faca in Romania o analiza adevarata si curpinzatoarea asupra tuturor autorizatiilor/avizelor (in orice domeniu) sa vedem care sunt cu adevarat utile si necesare, care din acestea pot fi verificate ca reflecta corect realitatea si nu sunt doar chestii gen "declaratie pe propria raspundere", si sa simplificam si sa eficientizam acordarea celor necesare, relevante si verificabile. |
|
#106
Posted 03 September 2023 - 07:07
ForsakenTotal, on 01 septembrie 2023 - 11:24, said: Dar totusi cred ca ar trebui sa se faca in Romania o analiza adevarata si curpinzatoarea asupra tuturor autorizatiilor/avizelor (in orice domeniu) sa vedem care sunt Ilegalitățile sunt , toată lumea știe, dar ele aduc bani la buget. |
#107
Posted 03 September 2023 - 11:15
#108
Posted 03 September 2023 - 13:35
jm2010, on 03 septembrie 2023 - 11:15, said: Sau/Si la partid (ca nu prea mai e diferenta intre). Cei care vin pe alte căi și sunt băgați la evaziune, unde suntem campioni. https://www.google.c...ne-euro-1780365 Astfel, de la „partidele politice primesc anual subvenție de la bugetul de stat”, s-a ajuns la „suma alocată anual partidelor politice de la bugetul de stat este de cel puțin 0,01% și de cel mult 0,04% din produsul intern brut”. Edited by 2cata, 03 September 2023 - 13:34. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users