Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
CFR -Calatorie
#37
Posted 10 August 2023 - 12:42
Da, astea-s variantele, probabil. Poate or fi si autocare interne, nu stiu.
Din pacate da, infrastructura de transport e foarte proasta in Romania. Edited by mdt, 10 August 2023 - 12:42. |
#38
Posted 10 August 2023 - 14:34
Pacat, aria se numeste Transport ieftin si bun dar nu-i nici bun nici ieftin
|
#39
Posted 11 August 2023 - 12:11
Sper că într-un viitor nu foarte îndepărtat cursele aeriene pe distanțe care pot fi parcurse(teoretic!) In mai puțin de 8 ore cu trenul(asta normal de maxim 160 kmh) să fie scoase în afara legii. Inclusiv zborurile private! Practic în România, dacă s-ar moderniza calea ferată la nivelul secolului trecut n-ar trebui să mai existe zboruri interne. La noi m-aș opune construcției de cai ferate de mare viteză cu două excepții.... Viena, Budapesta.... București... Istanbul și București - Iași - Chișinău (dacă intră în UE) LE. Avem o restanță istorică față de Iași care a pierdut din importanță după unire.
Edited by echoshoworacle, 11 August 2023 - 12:18. |
#40
Posted 11 August 2023 - 18:25
Lol
Dar nu vrei tu sa mergi cu caruta? Vezi ca si in DPRK e cu interziceri, nu au zboruri interne si nici trenuri de mare viteza. Edited by Lex404, 11 August 2023 - 18:27. |
#41
Posted 11 August 2023 - 18:25
@echoshoworacle:
Ar fi frumos, eu unul nu cred ca o sa se intampla asa ceva.... pana ies la pensie ori crap. Pur si simplu nu se vrea. Pe ici pe colo se mai face ceva... se mai carpeste. Recent cand am fost prin Brasov, chiar m-am uitat pe tablitele cu renovarile prin fonduri europene. Pentru 80km intre Brasov - Apata si Cata - Sighisoara: 480mil de euro. Asta ca sa avem infrastructura de pana la 160km/h. Cate fonduri au fost ratate de ai nostri preaiubiti politiceni pana acuma? Si sa zicem infrastructura s-ar rezolva.... mai ramane problema cu materialul rulant. Cum saracie Taiwano tara de 23mil de locuitori are tren de mare viteza din 2007. Conecteaza nordul de sudul tarii (12 statii, 350km). Ca si turist cu 60USD iti cumperi un pass cu calatorii nelimitate. Leo2006, on 09 august 2023 - 17:17, said:
E bine sa va luati la un drum atat de lung niste papuci sau sandale si un set de sosete. O sa fie sauna in vagon. Si ceva haleala si apa/racoritoare/alcool (gusturile nu se discuta ) Lex404, on 10 august 2023 - 12:14, said:
Si totusi, nu exista optiuni de zbor intern intre orasele din provincie. Ce eu nu inteleg, chiar nu se pot conecta marile orase de catre o companie? Bun... nu ai pasageri ca sa umpli constant un A320/737. Nici un ATR nu e posibil sa umpli constant? Go slimer. Un Embraer 120/130... care parca au 30locuri. OK... clar nu ar fi 20euro/bilet, dar ar fi alternativa. Lex404, on 10 august 2023 - 12:14, said:
In trenul Cluj - Iasi (aka Timisoara - Iasi, asa numitul "trenul foamei") nu cred ca as mai avea curaj sa ma urc. M-am aventurat eu anul asta pe trenul asta. Nu mai sunt vagoanele alea vechi (care erau prin 2007 - 2008), de puteau de zici ca faci hepatita. Dar infrastructura (din pacate) e aceeasi (daca nu chiar mai subreda). Lex404, on 10 august 2023 - 12:14, said:
Dar: de unde am garantia ca nu intarzie peste o ora? Sau ca sunt conditii decente? curatenie? internet? Eu am ajuns la o concluzie dupa ce am calatorit cu CFR / Astratranscarpatic / Softrans / RegioCalatori / InterRegionalCalatori. Degeaba vii cu material rulant nou (ATC/Softrans), ori second hand adus de-afara (cum are InterRegional, adus de la DB din zona Dortmund/Dusseldorf; care arata oricum peste ce are CFR-ul). Cat timp oamenii sunt cum sunt.... degeaba. Am calatorit... eram doar 20oameni si tot au reusit sa "rezolve" toaleta. Lex404, on 10 august 2023 - 12:14, said:
Nimeni nu vrea sa zboare pe aeroporturile din Romania, in afara de low costs, care zboara doar spre destinatii de capsunari sau de vacanta. Asa e. Eu am facut in trecut treaba asta in trecut. Dintr-un colt al tarii in celalalt colt via o destinatie de capsunari. In 5-6ore eram acolo (fata de 15-17ore). In ultima vreme... la cate anulari au avut, cam riscant. |
#42
Posted 11 August 2023 - 18:45
ghitapg2, on 11 august 2023 - 18:25, said:
Ce eu nu inteleg, chiar nu se pot conecta marile orase de catre o companie? Bun... nu ai pasageri ca sa umpli constant un A320/737. Nici un ATR nu e posibil sa umpli constant? Go slimer. Un Embraer 120/130... care parca au 30locuri. OK... clar nu ar fi 20euro/bilet, dar ar fi alternativa. AFAIK load factor era chiar decent pe Cluj - Iasi. Also, o chestie importanta. In toate tarile normale ai anumite prevederi si incentives pentru a conecta comunitatile (daca nu exista variante decente de transport, statul va acoperi o parte din cost ca o companie aeriana sa tina locul ca solutie). Tarom daca avea management puteau face asta foarte usor, costurile operationale nu sunt asa mari, puteau scoate incentives, puteau face chiar si Timisoara - Cluj - Iasi la inceput pana isi faceau load factor cat de zboruri separate (qatar a facut asta cand a intrat pe marketuri noi, zborul bucuresti - doha era de fapt sofia - bucuresti - doha). Vinzi biletele cu 50 EUR doar bagaj de mana OW, cine vrea extras plateste ca bagajele cantaresc greu la kerosen. intre timp ministerul transporturilor sa faca linie de tren rapida intre Bucuresti si Iasi si intre Craiova si Constanta via Bucuresti. Si ai rezolvat problema. Linii de viteza intre ardeal si restul nu o sa fie, ca munti, costa o gramada. Dar macar pe dincolo sa faca si unde nu se poate, avion. |
#43
Posted 12 August 2023 - 08:24
#44
Posted 12 August 2023 - 18:37
Eu am menționat două posibile rute de tren mai rapid doar în măsura în care vor fi proiecte europene. România nu are nevoie de cale ferată rapidă. Cu avionul va dau scris că se incepe cu interzicerea pe 300km ca în Franța și apoi ușor ușor în 20 de ani nu se va mai zbura pe rute scurte. Și nu, speranța nu e la noi, e la Bruxelles! Și cu finanțarea lafel; "băgați doi bani in feroviar și unul în rutier". Asta e norocul nostru. Trecem munții pe valea Oltului, mai facem și A8 pe care unii ar fi vrut-o anulată și gata cu rutierul, cam coincide și cu ieșirea din circulație a motorului termic pentru transportul individual și apoi ..doar întreținere! In lumea civilizată lumea protestează împotriva construcției de autostrăzi și de parcări! Repet, noroc cu UE. Cât privește termenele de realizare, eu... dacă apuc pe astea rutiere, făcute 50%...mă declar mulțumit.
LE Și nu, nu mai vreau cu căruța, sunt sătul de căruță, am și eu una pe GPL Edited by echoshoworacle, 12 August 2023 - 18:44. |
#45
Posted 15 September 2023 - 13:58
Calatorie cu trenul Sighisoara-Bucuresti, septembrie 2023.
- trenul intarzie, poate de la caldura (e ora 2 noaptea) - informatii despre tren - deloc sau vechi, trebuie sa astepti "crainica" sau sa deranjezi casierita - astia inca nu au auzit de ventilarea spatiilor - mirosul in interiorul garii e demential. - stie cineva ce numar are primul vagon dupa locomotiva? Evident, numarul 8, tu ai bilet la 1 - primele vagoane sunt tip cuseta - angajatul cfr are in fisa postului sa doarma in ele si/sau sa se ratoie la cei care nu stiu ca trebuie sa faca un sprint pana la ultimul vagon, vagon care de fapt e primul (nr 1). Transport ieftin? Bun? Va dorim calatorie placuta! Edited by tclau, 15 September 2023 - 14:00. |
#46
Posted 15 September 2023 - 15:12
Apropos de vagoanele de dormit, cred ca ar fi prudent sa le evitați.
https://clubferoviar...nele-de-dormit/ |
|
#47
Posted 15 September 2023 - 19:39
@corinadaniela
Cred ca e primul si singurul politician de care am auzit ca merge cu trenul. Si 10ore+. tclau, on 15 septembrie 2023 - 13:58, said:
- stie cineva ce numar are primul vagon dupa locomotiva? Evident, numarul 8, tu ai bilet la 1 Asta se intampla pe calatorii de distante mai mari. La plecare locomotiva e legata la primul vagon. Undeva pe traseu locomotiva e deconectata si legata in celalalt capat al trenului, apoi isi continua calatoria. Prin statiile mari sunt afisate compozitia trenurilor, in unele statii sunt chiar pe peron tabelele respective (parca in Cluj am vazut asa). Prin tarile cu apa calda, ai fie indicatoare, monitoare sau pe peron vopsit unde opreste fiecare vagon. Stii dinainte sa ajunga trenul. La noi.... mare minune ca mai avem peroane ))) |
#48
Posted 15 September 2023 - 19:43
Stie cineva cum pot alege locurile ca sa pot fi cu fata in directia de mers?
|
#49
Posted 24 December 2023 - 01:56
helen76, on 09 august 2023 - 10:20, said:
Buna ziua.Pt cei care ati mers ruta Bucuresti-Timisoara cu IR , ruta are intaziere mare? IR București N Timișoara N, 23 decembrie, seara, ajunge in statie cu 20 minute MAI DEVREME! Notati-va data, se poate verifica miracolul asta de Crăciun! |
#50
Posted 24 December 2023 - 08:09
Dacă se poate muta topicul de la transport ieftin și bun la transport scump și de proasta calitate, tocmai s-au scumpit biletele de tren cu aprox 8%.
Ex: Oradea-Bucuresti 156.5 lei Suceava-Bucuresti IC 136 de lei, IR 118.5 lei |
#51
Posted 24 December 2023 - 09:30
Oradea Bucuresti nu mi se pare un pret prea mare pt distanta aia.
La microbuz/autocar unde stai ca sardeaua si e riscul mult mai mare pe drumurile pline de idioti vitezomani, pretul pleaca de la 112 lei https://www.virail.r...radea-bucuresti Am fost de curand cu trenul dupa vreo 17 ani pe relatia P Neamt - B Nord, IC - clasa 1, si pot spune ca mi-a placut. Mult mai relaxant decat sa merg cu masina |
|
#52
Posted 24 December 2023 - 10:14
Atreides, on 24 decembrie 2023 - 01:56, said:
IR București N Timișoara N, 23 decembrie, seara, ajunge in statie cu 20 minute MAI DEVREME! Notati-va data, se poate verifica miracolul asta de Crăciun! |
#53
Posted 24 December 2023 - 13:51
mccrya, on 24 decembrie 2023 - 09:30, said:
… Am fost de curand cu trenul dupa vreo 17 ani pe relatia P Neamt - B Nord, IC - clasa 1, si pot spune ca mi-a placut. Mult mai relaxant decat sa merg cu masina Da, așa e! Păcat că acel IC stă 36 minute la Bacău, în loc de maxim 12 minute! IC pierde tot câștigul de timp față de IR din cauza acestei stationări aberante. Manevra de făcut este ca după sosirea pe linia 5, se dezleagă locomotiva și se pune alta la coadă, apoi atașează vagoanele la IC care sosește întretimp sincronizat, de la Suceava cu vagoane de Iași atașate de la Pașcani. Edited by nasty2, 24 December 2023 - 13:52. |
#54
Posted 26 December 2023 - 08:45
Puferiu_, on 15 septembrie 2023 - 19:43, said:
Stie cineva cum pot alege locurile ca sa pot fi cu fata in directia de mers? Ia biletele din aplicatia lor mobila (dar trebuie cumparat cu mai mult de 24h inainte de daca calatoriei, altfel nu te lasa sa-ti alegi locurile). La automatele din gari nu-ti indica locurile. In trecut in agentiile CFR (pe unde mai exista) angajatele stiau sa-ti aleaga locurile. Prin gari... cum ti-e norocul (probabil sa se fi pierdut skill-ul asta in timp printre angajatele din gari). Atreides, on 24 decembrie 2023 - 01:56, said:
IR București N Timișoara N, 23 decembrie, seara, ajunge in statie cu 20 minute MAI DEVREME! Notati-va data, se poate verifica miracolul asta de Crăciun! Iar in 25decembrie a ajuns cu 13min mai devreme ))) S-ar putea sa fie cateva MIRACOLE la rand... sau sa fie altceva la mijloc. S-a schimbat recent mersul trenurilor pt urmatorul an si posibil sa se fi schimbat si timpii de sosire/plecare (aka au crescut in principiu timpii de calatorie). #### Conform vechiului orar (am verificat bilete mai vechi din aplicatie) [15:43] Timisoara - [21:21] Satu Mare [02:00] Satu Mare - [07:33] Timisoara #### Conform noului orar [15:43] Timisoara - [21:58] Satu Mare [01:50] Satu Mare - [08:00] Timisoara ... mda intamplarea face ca am calatorit prin vara si eu cu trenul respectiv: i-au mai adaugat 18min. #### Conform vechiului orar (am verificat bilete mai vechi din aplicatie) [11:10] Bucuresti - [21:12] Timisoara IR 1691 #### Conform noului orar [11:07] Bucuresti - [21:30] Timisoara IR 1691 Attached FilesEdited by ghitapg2, 26 December 2023 - 08:48. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users