Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...
 Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 

facultatea de arhitectura Ion Mincu

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
vladbrack

vladbrack

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 15.06.2021
Bună, sunt student la Urbanism la Ion Mincu. Îmi place facultate și îmi doresc s-o termin însă întodeauna mi-am dorit să fiu arhitect și de aceea îmi doresc să urmez si facultatea de arhitectură. Din câte știu, în momentul în care ai absolvit facultatea de Urbanism poți să te transferi în anul 3 de Arhitectură. Problema mea este că nu găsesc informații nicăieri, secretarele sunt foarte shady la facultate si nu-ți spune nimeni nimic. M-am uitat pe fișele de transfer din alți ani și am văzut că doar o singură persoană s-a transferat. Întrebările mele sunt următoarele:
1. Cât de greu este să te transferi?
2. Câte locuri sunt pentru studenții transferați?
3. Ce medie trebuie să ai sau în ce constă dosarul de transfer?
Dacă este cineva care știe detalii și poate să mă ajut, m-aș bucura enorm.

#2
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
La intrebarile astea iti poate raspunde numai decanul/prodecanii facultatii de arhitectura.

#3
DaculScoril0

DaculScoril0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,670
  • Înscris: 03.12.2014

 pasilla, on 30 iulie 2023 - 23:25, said:

La intrebarile astea iti poate raspunde numai decanul/prodecanii facultatii de arhitectura.
sau cineva de la secretariat

#4