Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Am primit inapoi monitorul de la service-ul Asus la fel de defect cum l-am trimis, ce se poate face ?
Last Updated: Jul 27 2023 18:46, Started by
BG_183
, Jul 24 2023 04:21
·
8
#1
Posted 24 July 2023 - 04:21
Salutare.
Am cumparat acum 3 luni un monitor Asus ProArt PA32UCR (https://www.asus.com...isplay-pa32ucr/) pentru editare foto in special. Cand mi-am dat seama ca e stricat, dupa trecerea perioadei de retur, defectiunea aparea doar dupa vreo 30 min de folosinta, si cumva resetand monitorul din meniu castigam alte 30 min de functionare fara defect, dupa care trebuia sa il resetez iar. Asta pana cand defectul s-a permanentizat. Pentru ca am tot fost plecat din localitate de mai multe ori si prins cu o gramada de treburi nu am apucat sa il trimit in service mai din timp. Defectul este prezentat destul de clar in video-ul asta scurt: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/rbXn5Qj2U4Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] . Dupa mai multe instalari si reinstalari de Windows, drivere video, probat pe alte PC-uri, citit manuale, sapat multe zeci de ore pe net si prin forumuri dupa modelul monitorului, am izolat problema ca fiind 99% din cauza lui, deci nu era de la mine sau de la PC-ul meu. L-am trimis acum 3 saptamani la garantie si a ajuns mai intai in service-ul ForIT (magazinul de la care l-am cumparat), dupa care in service-ul Asus Romania. Cei de la ForIT m-au sunat si mi-au zis ca l-au testat si nu are nimic monitorul, dupa care m-au intrebat ce are de fapt ca sa stie si ei. Eu i-am indrumat spre video pentru a gasi acel defect, dar chiar si asa, la un al doilea apel dupa inca o zi, mi-au spus ca e perfect functional, si cand i-am intrebat din nou daca s-au uitat la acel filmulet sa afle pana la urma ce e in neregula cu el, au zis ca nu. Mi-au mai zis ca daca vreau, o sa il trimita si in service-ul Asus. Am acceptat si a trecut si pe la Asus Romania prin service. La sfarsit am primit acasa monitorul exact cum l-am trimis. Nu i-au facut nimic: nu l-au reparat, nu mi l-au schimbat, absolut nimic. Va dati seama ca sunt un car de nervi ca trebuie sa plec iar din localitate pentru 2 saptamani si nu pot fi acasa sa stau sa trimit si sa primesc monitorul din service. Pfffff. Ar exista un compromis care poate fi facut ca acele tonuri de gri din filmulet sa se vada corect, si asta ar fi sa renunt complet la full array local dimming (FALD), dar daca fac asta nivelul de negru se duce in pom rau, de la un OLED-like black se transforma intr-un gri inchis. Am platit bani grei pe FALD la monitor si sa nu pot sa il folosesc e revoltator, plus ca e printre lucrurile cu care se lauda si le baga in fata Asus la produsul asta cand il vinde. Nu mai zic ca am platit un pret premium pentru acest feature, pe langa altele: 7500 ron. Nu sunt singurul cu problema asta particulara, o au si altii am gasit pe forumuri, exact ca a mea, doar ca altii au apucat sa il dea retur. Aveti idee care ar fi o cale de atac eficienta ? Sa apelez la suportul Asus international, sa le scriu ? ANPC ? |
#2
Posted 24 July 2023 - 04:40
Nu pare defectiune, ci doar nu corespunde pretentiilor.
Greu de crezut ca poti face ceva. |
#3
Posted 24 July 2023 - 05:00
Din ce scrii nici tu nu poti identifica clar problema, daca exista problema
Ceea ce trebuie sa faci este: produsul trebuie sa faca ASTA si face ALTCEVA si sa exemplifici PE PRODUSUL TAU nu pe ce citesti pe youtube si sa spui ca TU CREZI ca 99% e din cauza monitorului si sa pui un film al altui produs |
#4
Posted 24 July 2023 - 05:05
Atasez aici si imaginea cu chartul de calibrare sa vedeti daca pe monitorul vostru se afiseaza corect. Si ar trebui, ca nu iti trebuie cine stie ce monitor pentru asta.
Attached Files |
#5
Posted 24 July 2023 - 05:12
Ca sa poti RECLAMA ceva trebuie definit foarte clar ce nu e in concordanta cu performantele descrise de producator ale obiectului.
"Ia uite cum se vede" nu e suficient |
#6
Posted 24 July 2023 - 05:32
Eu am urmărit filmulețul de pe telefon și vedeam pete de culoare ușor diferite de alb și pe imaginea redată de Asus. Nu pătrate ca pe Dell, dar oricum ceva diferit de fundal...
Sunt la al 3-lea monitor diferit cu certificat de calibrare din fabrică și m-am convins că asta nu garantează acuratețea redării culorilor. Ba chiar, primele 2 le-am folosit împreună și aveau diferențe subtile de temperatură a culorilor, fiind nevoit să reglez diferit unul dintre ele pentru a se apropia imaginea de a celuilalt. Eu nu cred că e defect monitorul, ci că nu e calibrat. Ca să scapi de stres și dubii, apelează cu încredere la băieții de pe aria Video care se ocupă de calibrări https://forum.softpe...i-3-in-romania/ PS. Semnalul video transmis către Asus e Full Range sau Limited? Setarea Default in Windows e Limited. Ce intrare video a monitorului folosești? Edited by nei-k, 24 July 2023 - 05:35. |
#7
Posted 24 July 2023 - 08:40
Vorbesti de liniile alea de moire?
Eu zic ca ai un cablu prost care colecteaza si ceva interferente electromagnetice. Incearca cu alt cablu. nei-k, on 24 iulie 2023 - 05:32, said:
Sunt la al 3-lea monitor diferit cu certificat de calibrare din fabrică și m-am convins că asta nu garantează acuratețea redării culorilor. Ba chiar, primele 2 le-am folosit împreună și aveau diferențe subtile de temperatură a culorilor, fiind nevoit să reglez diferit unul dintre ele pentru a se apropia imaginea de a celuilalt. Calibrarea de fabrica e o sintagma de luat banii la fraieri. Acuratetea culorilor este subiectiva, depinde de multi factori. Singurul lucru care iti poate garanta cat de cat acuratetea culorilor, este un colorimetru. Edited by murdar, 24 July 2023 - 08:41. |
#8
Posted 24 July 2023 - 08:54
Probabil ca ai dreptate ca e un defect de fabricatie. Nu are voie sa-si modifice calibrarea in timpul utilizarii. La mine, pe un monitor vechi si fara nici o pretentie, se disting diferentele de luminozitate pe zona cu patrate chiar si fara o calibrare profesionala.
Edited by Leo2006, 24 July 2023 - 08:55. |
#9
Posted 24 July 2023 - 09:32
BG_183, on 24 iulie 2023 - 04:21, said:
Aveti idee care ar fi o cale de atac eficienta ? Sa apelez la suportul Asus international, sa le scriu ? ANPC ? Incearca direct la Asus si daca iti confirma ca e o problema, te duci cu rapsunul lor la service-ul din Romania. Daca nici asa nu te ajuta, atunci ANPC. Incearca totusi si la un alt PC, poate e o problema cu setarile placii video. Edited by george_alexandru, 24 July 2023 - 09:33. |
#10
Posted 24 July 2023 - 09:49
Si ANPC ce vrei sa faca daca nu stii ce sa reclami din chestiile pe care producatorul zice ca le face ?
Eu inteleg ca monitorul asta poate stinge fiecare LED individual din backlight, iar cand face asta nu esti multumit de calitatea imaginii. Daca dezactivezi functia asta si lasi aprins tot backlightul ( adica cum e la orice monitor ieftin ) se vede bine, dar nu mai ai nivel de negru ZERO ca la un OLED ( adica explicabil, e ca orice alt monitor cu backlight aprins ). |
|
#11
Posted 24 July 2023 - 09:52
Daca producatorul confirma ca e un defect iar service-ul refuza sa il repare pe garantie, atunci e de competenta ANPC.
|
#12
Posted 24 July 2023 - 09:57
In practica nu se intampla niciodata asa, service-ul e bucuros sa dea stornare si sa incaseze comisionul de la producator oricand.
|
#13
Posted 24 July 2023 - 10:02
BG_183, on 24 iulie 2023 - 04:21, said:
Am cumparat acum 3 luni un monitor Asus ProArt PA32UCR (https://www.asus.com...isplay-pa32ucr/) pentru editare foto in special. Edited by andreic, 24 July 2023 - 10:03. |
#14
Posted 24 July 2023 - 10:05
Colegul mentioneaza ca problema se manifesta dupa 30 minute de functionare, adica la inceput merge conform asteptarilor. Ma gandesc sa nu fie vreo functie, fie la monitor fie la placa video, care modifica semnalul dupa x minute de functionare in ideea de a consuma mai putina energie, de a fi mai eco sau cine stie ce alt motiv.
|
#15
Posted 24 July 2023 - 10:51
Tsunamii, on 24 iulie 2023 - 05:00, said:
Din ce scrii nici tu nu poti identifica clar problema, daca exista problema Ceea ce trebuie sa faci este: produsul trebuie sa faca ASTA si face ALTCEVA si sa exemplifici PE PRODUSUL TAU nu pe ce citesti pe youtube si sa spui ca TU CREZI ca 99% e din cauza monitorului si sa pui un film al altui produs M-a rezolvat cu o plasma Panasonic, tableta Njoy, telefon Ulefone.Aduce el piesele la comanda nu ca altii nu se gasesc domne si ti le da desfacute in brate Edited by dani1985, 24 July 2023 - 10:53. |
|
#17
Posted 24 July 2023 - 12:17
Ia legătura direct cu asus, vezi ce zic.
Părerea mea (de necunoscător) posibil să revină la setări din da fabrică, ca un fel de failsafe. |
#18
Posted 24 July 2023 - 14:55
Multumesc tuturor pentru sugestii.
Tind sa cred ca problema e de la full array local dimming. Pentru ca daca il dezactivez tonurile de gri ca prin minune se vad corect, doar ca na, nu imi convine sa nu pot folosi local dimmingul pe care tocmai ce am dat o carca de bani, ca nivelul e negru se duce in pom. Atasez un filmulet de cateva secunde in care dimmingul il dau pe OFF si ON, alternativ, diferenta dintre ele e evidenta, poate trebuia inclus si asta in filmuletul original: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/AA1qAqwTJbA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] In rest, monitorul e in setarile Nvidia control panel la 'Output dynamic range' = Full, nu Limited. Am incercat si pe alte PC-uri, diferite cabluri, si prin hdmi, si prin display port etc. Cred ca voi chema pe cineva, un calibrator acasa ca sa am si parerea unui specialist si mi-l si calibreaza cu ocazia asta, daca ziceti sa nu ma bazez pe calibrarea din fabrica. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users