Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Volvo EX30
Last Updated: Mar 19 2024 10:58, Started by
add
, Jul 21 2023 14:01
·
3
#1
Posted 21 July 2023 - 14:01
https://www.volvocar.../ex30-electric/
Pe hartie suna bine. Varianta dual motor e racheta. Ok-ish la bani. Nu-mi dau seama foarte bine de dimensiuni, sper ca e destul de mic sa il parchezi usor in oras. Are careva XC40 recharge ala? E fiabil? De Polestar nu intreb ca n-am vazut niciunu la noi. |
#4
Posted 21 July 2023 - 14:21
In E-tech m-am suit cateva secunde, parea destul de marisor.
|
#5
Posted 21 July 2023 - 14:37
@jmek4you specificiatia nu bate cu ce spui tu... Volvo 318L, Megane e-tech 440 L
https://ev-database....Tech-EV60-220hp |
#6
Posted 21 July 2023 - 14:40
Eu am luat datele de pe auto-data.net , nu stiu care dintre ele e mai exacta
|
#7
Posted 21 July 2023 - 14:44
Pe site produucator scrie ce am dat eu....
LE cred ca ai vazut in varianta cu banchete rabatate... Edited by relu11051, 21 July 2023 - 14:47. |
#8
Posted 21 July 2023 - 21:04
Ce-mi mai place la EX30, pe langa ce s-a spus mai sus: sistemul de infotainment cu google services (ma rog, pe hartie cel putin), sistemele de asistenta la condus (inclusiv cu schimbarea benzii automate and stuff), plafonul panoramic, dimensiunea taman buna pentru ce vreau de la o masina.
Ce ramane de vazut / simtit: interiorul / calitatea materialelor (mult accent pe materiale reciclate, de vazut implementarea), sistemul audio (e un fel de soundbar pe bord, nu sunt difuzoare in usi). Ce n-o sa-mi placa: butoanele capacitive de pe volan . 3.6s 0-100 la ~43k EUR vindeca multe neajunsuri, insa . |
#9
Posted 21 July 2023 - 21:57
Schimbarea benzii automate nu cred ca e legala in UE si mai ales in Romania nici nu vad unde poti folosi asa ceva.
|
#10
Posted 21 July 2023 - 23:01
Este deja disponibila pe unele masini - eu stiu de Ioniq 5, probabil ca si la altele. La EX-30 apare in lista de dotari de pe site-ul romanesc, deci nu cred ca e vreo problema de disponibilitate.
In Romania o folosesti pe autostrazi, evident. Edited by emacs, 21 July 2023 - 23:02. |
|
#11
Posted 24 July 2023 - 16:10
emacs, on 21 iulie 2023 - 21:04, said:
Ce ramane de vazut / simtit: interiorul / calitatea materialelor (mult accent pe materiale reciclate, de vazut implementarea), sistemul audio (e un fel de soundbar pe bord, nu sunt difuzoare in usi). Ce n-o sa-mi placa: butoanele capacitive de pe volan De prin videourile cu astia pe care i-au lasat sa se suie in ea inteleg ca materialele sunt ok. Volvo are in general materiale bune la interior. Ma sparg si pe mine astia fara butoane fizice in masini. Dar na, dupa Tesla, nu te mai poti plange la treaba asta, aia n-au nici la torpedou. |
#12
Posted 04 August 2023 - 09:14
#13
Posted 04 August 2023 - 09:49
#15
Posted 05 August 2023 - 11:15
Megane-ul electric nu mi s-a parut mai incapator decat Kona. Niro si ID.3 sunt mai incapatoare, intr-adevar.
Comparatia dintre EX30 si Model 3/Y are sens si prin prisma sistemului de infotainment / serviciilor dedicate EV-urilor care par mult mai bine implementate la Volvo decat la alti producatori consacrati. De asemenea, modelul care atrage cel mai mult atentia (pe care si eu si @add il ocheam), adica cel dual-motor cu 470cai si 0-100 in 3.6s, este perfect comparabil cu cele mai rapide Y/3 si in complet alta liga vs. oricare dintre celelalte modele. De fapt, e mai rapid 0-100 decat Model YP si un pic mai lent decat Model 3P, la o idee mai putin bani. Sistemele de asistenta la condus sunt peste orice ofera Renault sau Hyundai in Megane e-Tech / Kona. |
|
#16
Posted 05 August 2023 - 11:19
add, on 21 iulie 2023 - 14:01, said:
https://www.volvocar.../ex30-electric/ Pe hartie suna bine. Varianta dual motor e racheta. Ok-ish la bani. Nu-mi dau seama foarte bine de dimensiuni, sper ca e destul de mic sa il parchezi usor in oras. Are careva XC40 recharge ala? E fiabil? De Polestar nu intreb ca n-am vazut niciunu la noi. Am XC40 single motor, nu am luat dual motor pentru ca 408 cai sunt prea multi si nu ai unde sa ii folosesti. La test drive m-a socat brutalitatea cu care accelereaza si am zis pas, single motor este ceea ce imi trebuie. Si asa cei 231 de cai sunt suficienti sa enervez multi inganfati, iar in afara poti efectua orice depasire de tir din scurt fara nici o emotie. Ma oftic umpic pentru ca acum au scos varianta cu propulsie si cu baterie mai mare, dar una peste alta, desi nu sunt fanboy Volvo, XC40 este singura electrica pe care as cumpara-o in acest moment de la noi de pe piata raportat la nevoile mele. Despre fiabilitate nu am ce sa spun pentru ca in afara de curent nu a avut nevoie de nimic in cei aproximativ 10.000 km parcursi. Totul merge ca in prima zi, se fac updat-uri aproape in fiecare luna pentru imbunatatirea confortului la volan. Polestar ar fi trebuit sa vina anul acesta, asa mi-a zis dealarul de la Volvo anul trecut cand am luat XC40-ul, eram in dubiu daca sa mai astept sau nu, dar am facut bine pentru ca inca nu se stie nimic despre asta. EX30 arata foarte bine, dar este mult mai mic decat XC40, frunk-ul este mai mic, in pozitia de condus a unei persoane inalta de 197cm, in spate nu mai incape nimeni, portbagajul este vizibil mai mic, mie imi da impresia ca se incadreaza ca dimensiuni alaturi de Kona. |
#17
Posted 05 August 2023 - 11:24
Din punctul meu de vedere aproape toate masinile electrice de pe piață (mereu vor fi exceptii) au depasit pragul de "good enough" in ceea ce priveste siguranta si confortul. Puterea efectiv nu conteaza căci fiind atat de usor de implementat pe electrice nu mainprezinta hype (pentru mine cel putin). Tot ce are peste 150-200 cai e mai mult decat are nevoie 99.o% din utilizatori. Diferentierea se face la autonomie, viteza de incarcare si sistemele smart.
|
#18
Posted 07 August 2023 - 07:45
Casper80, on 05 august 2023 - 11:19, said:
Am XC40 single motor, nu am luat dual motor pentru ca 408 cai sunt prea multi si nu ai unde sa ii folosesti. La test drive m-a socat brutalitatea cu care accelereaza si am zis pas, single motor este ceea ce imi trebuie. Si asa cei 231 de cai sunt suficienti sa enervez multi inganfati, iar in afara poti efectua orice depasire de tir din scurt fara nici o emotie. Ma oftic umpic pentru ca acum au scos varianta cu propulsie si cu baterie mai mare, dar una peste alta, desi nu sunt fanboy Volvo, XC40 este singura electrica pe care as cumpara-o in acest moment de la noi de pe piata raportat la nevoile mele. Despre fiabilitate nu am ce sa spun pentru ca in afara de curent nu a avut nevoie de nimic in cei aproximativ 10.000 km parcursi. Totul merge ca in prima zi, se fac updat-uri aproape in fiecare luna pentru imbunatatirea confortului la volan. Polestar ar fi trebuit sa vina anul acesta, asa mi-a zis dealarul de la Volvo anul trecut cand am luat XC40-ul, eram in dubiu daca sa mai astept sau nu, dar am facut bine pentru ca inca nu se stie nimic despre asta. EX30 arata foarte bine, dar este mult mai mic decat XC40, frunk-ul este mai mic, in pozitia de condus a unei persoane inalta de 197cm, in spate nu mai incape nimeni, portbagajul este vizibil mai mic, mie imi da impresia ca se incadreaza ca dimensiuni alaturi de Kona. Te cred ca esti multumit de xc40 insa e o masina clasica cu motor electric si baterie, ev inseamna mai mult de atat. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users