Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Cat de legal este pentru o banca sa incaseze comisioane dintr-un cont nou, cu balanta zero?
Last Updated: Jul 11 2023 11:30, Started by
palr1234
, Jul 09 2023 16:08
·
5
#19
Posted 09 July 2023 - 18:49
FreeThinker, on 09 iulie 2023 - 16:26, said: Nu înțeleg, PIN la card virtual? "Virtual cards do not have a PIN code" (a trebuit să verific în aplicație că nu eram sigur) Da. Cardurile virtuale pot avea și pin, PIN pe care îl poti folosi la retragere la bancomatele contactless cu telefonul via Portofel Google sau Apple Pay sau Curve Pay pentru telefoane Huawei fara servicii Google. Exemplu concret cardurile virtuale de la ING sau CEC Multicurrency. Edited by wertyck, 09 July 2023 - 18:50. |
#20
Posted 09 July 2023 - 18:54
Guys,
Discuția asta s-a depărtat tare de topic și as dori sa adaug câteva clarificări la OP. - vorbim despre un cont de debit fără overdraft. definiția unui astfel de cont este ca absolut niciodată nu poate avea balanta negativa. o tranzactie care ar duce la balanta negativa este obligatoriu rejectata. exemplu: retragere de 10000ron cand ai 0ron in cont. - cand am vorbit cu agenții singurul lucru pe care l-am menționat este ca nu pot folosi cardul pentru ca nu am pin. niciodată agenții nu au cerut permisiunea de re-emitere a cardului și nici nu au menționat comisionul. ultimul agent este cel care mi-a spus ce au făcut cei 3 anteriori. - prin lege, orice comision aplicat unui client trebuie postat pe primul statement, in cel mult 30 de zile. o banca legal nu poate cere comision pentru o tranzactie care s-a intamplat cu ani în urma. As aprecia mult comentarii la topic. Multumesc. |
#21
Posted 09 July 2023 - 19:08
Overdraftul nu se refera la comisioanele bancii.
Cum ar trebui sa procedeze ? Sa iti blocheze o suma de bani, ca poate faci niste operatiuni si la sfarsitul lunii ei nu mai au de unde sa incaseze plata serviciilor prestate ? Despre comisioane, sunt sigur ca ai semnat un contract si ca ai luat la cunostinta cu T&C |
#22
Posted 09 July 2023 - 19:20
wertyck, on 09 iulie 2023 - 18:49, said:
Da. Cardurile virtuale pot avea și pin, PIN pe care îl poti folosi la retragere la bancomatele contactless cu telefonul via Portofel Google sau Apple Pay sau Curve Pay pentru telefoane Huawei fara servicii Google. Exemplu concret cardurile virtuale de la ING sau CEC Multicurrency. Ok. Dar pot seta limita de plată mai sus astfel încât să nu am nevoie de acel PIN. De exemplu, am card ING și revolut. Când folosesc cardul fizic cere PIN la plăți peste 100 de lei sau la 10 tranzacții. Când plătesc cu telefonul nu-mi cere PIN, și am făcut frecvent plăți peste 100 lei. De fapt, nu-mi amintesc să fi cerut PIN vreodată pe telefon. Asta nu înseamnă că nu pot folosi acel card. |
#23
Posted 09 July 2023 - 19:28
palr1234, on 09 iulie 2023 - 18:54, said:
Guys, Discuția asta s-a depărtat tare de topic și as dori sa adaug câteva clarificări la OP. - vorbim despre un cont de debit fără overdraft. definiția unui astfel de cont este ca absolut niciodată nu poate avea balanta negativa. o tranzactie care ar duce la balanta negativa este obligatoriu rejectata. exemplu: retragere de 10000ron cand ai 0ron in cont. - cand am vorbit cu agenții singurul lucru pe care l-am menționat este ca nu pot folosi cardul pentru ca nu am pin. niciodată agenții nu au cerut permisiunea de re-emitere a cardului și nici nu au menționat comisionul. ultimul agent este cel care mi-a spus ce au făcut cei 3 anteriori. - prin lege, orice comision aplicat unui client trebuie postat pe primul statement, in cel mult 30 de zile. o banca legal nu poate cere comision pentru o tranzactie care s-a intamplat cu ani în urma. As aprecia mult comentarii la topic. Multumesc. |
#24
Posted 09 July 2023 - 19:44
Cum s-a zis lasă telefonul și mergi într-un sediu al băncii pt clarificare.
Sigur ai dat Nr corect de telefon la deschiderea contului? Posibil ți-au tot trimis codurile alea pe alt număr... Edited by sirgoofy, 09 July 2023 - 19:46. |
#25
Posted 09 July 2023 - 19:52
#26
Posted 09 July 2023 - 20:06
palr1234, on 09 iulie 2023 - 18:54, said:
- vorbim despre un cont de debit fără overdraft. definiția unui astfel de cont este ca absolut niciodată nu poate avea balanta negativa. o tranzactie care ar duce la balanta negativa este obligatoriu rejectata. exemplu: retragere de 10000ron cand ai 0ron in cont. Adica tot ce trebuie sa fac este sa imi scot/transfer banii in ziua de comisioane. II pun a 2a zi la loc. Zero comisioane administrare la orice banca. Ce destept sunt... Stii ce vreau sa stiu. La ce iti trebuia card virtual, daca nu aveai bani pe cont? Nu cred ca exista o banca in RO, care sa permita DEPUNERI in baza cardului virtual. Ceea ce inseamna ca voiai sa faci, fie retrageri fie tranzactii. Si cum retrageri nu aveai cum, neavand fonduri. Raman tranzactiile. Ce fel de tranzactii? De verificare. Bune pentru trial-uri. Doar ca, daca nu aveai bani in cont. Nu ai cum sa treci de verificari. Verificarile se fac in general, cu 1 unitate moneda. (1RON, 1 USD, etc). Care este blocata 1 secunda si apoi eliberata. Pentru ca nu apare pe extras, unii au impresia ca nu sunt necesare fonduri. Sunt 99% sigur ca e vina ta. |
#27
Posted 09 July 2023 - 20:58
palr1234, on 09 iulie 2023 - 18:54, said:
- vorbim despre un cont de debit fără overdraft. definiția unui astfel de cont este ca absolut niciodată nu poate avea balanta negativa. o tranzactie care ar duce la balanta negativa este obligatoriu rejectata. exemplu: retragere de 10000ron cand ai 0ron in cont. da, nu poti efectuia tranzactii care sa-ti duca soldul sub zero. dar comisioanele aplicate de banca nu sunt considerate "tranzactii". palr1234, on 09 iulie 2023 - 18:54, said:
- cand am vorbit cu agenții singurul lucru pe care l-am menționat este ca nu pot folosi cardul pentru ca nu am pin. niciodată agenții nu au cerut permisiunea de re-emitere a cardului și nici nu au menționat comisionul. ultimul agent este cel care mi-a spus ce au făcut cei 3 anteriori. palr1234, on 09 iulie 2023 - 18:54, said:
- prin lege, orice comision aplicat unui client trebuie postat pe primul statement, in cel mult 30 de zile. o banca legal nu poate cere comision pentru o tranzactie care s-a intamplat cu ani în urma. |
#28
Posted 09 July 2023 - 23:29
Am lucrat la banca si foarte des au fost conturi de debit (cu sau fara card si fara overdraft) care intrau pe credit din cauza comisioanelor neplatite.
Fraza ta este complet gresita, nu stii ce vorbesti ("definiția unui astfel de cont este ca absolut niciodată nu poate avea balanta negativa.") De asemenea nu trebuie sa iti mentioneze verbal nimeni niciun comision la internatiunea de la ghiseu sau telefonic. La activarea unui cont sau unui card primesti tot timpul termenii/contractul peste care semnezi(asta pentru fizic), iar la online este semnatura digitala. Toate comisiaonele sunt expunse fie public pe site, la activarea serviciului printat sau in termeni. 100% banca are dovada cerintei tale pentru activare sau reemite, nu face nimeni nimic asa din neant, crede-ma. Chestiile astea trec prin dubla verificare/aprobare interna. Is acoperiti de 100 ori peste tine, dpvd juridic. SIngura chestie de care te poti lega este faptul ca nu ai primit pinul si serviciul nu a fost functional, sa salvezi dovada ca i-ai notificat de acest aspect. Acum daca merita durerea de cap pentru suma aia...tu stii. Aici este procedura clasica a firmelor mari, cand se intalnesc probleme mici, sunt ignorate, ca si asa sunt destule mari. Nu exista nicio lege care sa oblige banca sa isi afiseze in 30 de zile ceva pe statement. Poate ai gasit tu ceva legat de creditare si plati lunare, cine stie ce film ai gasit, dar vezi ca fiecare serviciu are termenii lui. Daca se mentioneaza "comision lunar 10 lei" si dupa 6 luni primesti notificare sa platesti 60 lei, atunci ei au dreptate. Tu ramai de prost si fara dreptate cand vei cere ca "aaaa, stati, eu nu am vazut in prima luna nu mi-ai luat nimic, ca e nush ce lege". Nu ii pasa nimanui de asta. Nici nu e lege, nici nu aveau de unde sa iti ia ca tu esti permanent pe 0 probabil, normal. Tu ai contract care spune clar costul, de ala nu scapi. Edited by elless, 09 July 2023 - 23:44. |
|
#29
Posted 10 July 2023 - 05:49
Am și eu un cont de debit cu card atașat fara overdraft.
Însă am "reușit" sa fac o plata neautorizată de 8.000 lei. Îmi arata sold fix zero. De abia după o săptămână când s-au făcut decontare a plăților au văzut că a fost o descoperire de cont neautorizată. M-au taxat și cu un comision de vreo 30 lei. Însă l-au anulat după ce am reclamat asta. |
#30
Posted 10 July 2023 - 07:44
#31
Posted 10 July 2023 - 09:26
FreeThinker, on 09 iulie 2023 - 19:20, said: Ok. Dar pot seta limita de plată mai sus astfel încât să nu am nevoie de acel PIN. De exemplu, am card ING și revolut. Când folosesc cardul fizic cere PIN la plăți peste 100 de lei sau la 10 tranzacții. Când plătesc cu telefonul nu-mi cere PIN, și am făcut frecvent plăți peste 100 lei. De fapt, nu-mi amintesc să fi cerut PIN vreodată pe telefon. Asta nu înseamnă că nu pot folosi acel card. |
#32
Posted 10 July 2023 - 12:23
Și mie mi-au cerut cei de la Unicredit bani pentru un card virtual. Am instalat Monese și pot avea câte carduri virtuale vreau gratis.
|
#33
Posted 11 July 2023 - 11:30
Daca iti iei o caseta de valori la o banca si nu pui nimic in ea timp de 1 an, ce zici, iti ia banca bani pentru acest job?
Exact asa e si la cont, ca doar banca nu munceste pentru tine moca. Iar daca zici tu ca banca n-a facut nimic, fiindca tu l-ai deschis on-line si doar tu ai muncit, ghiceste cate chestii legale implica pentru o banca deschiderea unui cont - ei, alea toate costa. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users