Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

laptop nefunctional Emag

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#1
redsnake74

redsnake74

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 511
  • Înscris: 18.05.2020
Am achizitionat de la Emag un Laptop Gaming ASUS TUF Gaming F17 FX706HEB-HX085 . Am intampinat numeroase probleme in functionarea acestui laptop . Principala problema este ca laptopul uneori nu porneste . Problema este cunoscuta de producatorul Asus intrucat descrie remedii pe siteul de Asistenta Asus la aceasta adresa https://www.asus.com...ort/FAQ/1014276 . Mi se intampla de mai multe ori pe zi sa nu pot porni laptopul , moment neplacut care include deconectarea tuturor celorlalte aparate conectate la acesta si reinstalarea BIOS conform producatorului . Uneori toate aceste manevre sunt fara efect , eu neputand sa ma folosesc de acest laptop . Intrucat nu il pot porni l-am dus la Depanero , firma agreata de Emag pentru reparatii . Acestia afirma ca in conditiile de testare agreate de Asus laptopul functioneaza , desi le-am prezentat un film care dovedeste ca laptopul nu functioneaza . Mint ca la ei nu se manifesta defectul desi le-am demonstrat ca nu-l pot folosi . Laptopul mi-l inapoiaza dupa samtamani fara a prelungi garantia cu perioada cat a stat in service . Insa umbla la el intrucat functioneaza dupa ce mi-l inapoiaza (doar cateva zile dupa care defectul apare din nou ).   Laptopul este in garantie pana in martie 2024 . Am reusit sa aflu de la un angajat  ca desi afirma ca nu umbla la el si dau ,, Defect nemanifestat '' consumatorului   , Depanero face o reinstalare de BIOS , neaccesibila utilizatorului .... Pentru care va trebui sa platesc dupa expirarea garantiei .... Doresc restituirea banilor , nu ma pot folosi de acest laptop si pierd ore in sir incercand sa-l depanez acasa ..
Desi au dat ,,defect nemanifestat’’ si au refuzat sa prelungeasca garantia in discutiile telefonice avute cu reprezentantii Depanero au recunoscand ca laptopul are un defect sustinand ca acesta se manifesta deoarece ,, inchid laptopul punandu-i capacul ‘’ si produsele Asus nu suporta aceasta optiune a Windowsului .
Ulterior cand l-am inchis manual cu Shutdown au gasit alta scuza ca nu are Windowsul licenta ( merge la tot cartierul fara probleme  ) . Pare ca vor sa ma plimbe pana expira garantia ….
Cum procedez sa iau banii inapoi ? Am dat 4300 lei pe el si e inutil …
Mai se intampla ceva , daca reusesc sa-l pornesc , la nivel de jocuri din 2015 se incinge si se inchide .

#2
Userul_80

Userul_80

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 558
  • Înscris: 26.06.2022
"in discutiile telefonice avute cu reprezentantii Depanero au recunoscand ca laptopul are un defect sustinand ca acesta se manifesta deoarece ,, inchid laptopul punandu-i capacul ‘’"
what? ai inregistrarea discutiei?
ANPC , si mult calm .

#3
Varonul

Varonul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,225
  • Înscris: 02.06.2021
Duci laptopul la garantie si filmezi defectul acolo pe loc.
Si ii anunti ca urmeaza reclamatie la ANPC

P.S garantia la asus e o gluma, au un suport si un service de rahat

#4
Augustus1978

Augustus1978

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 934
  • Înscris: 01.02.2019
Instalarea de BIOS este ceva ce oricine poate face - nu este ceva inaccesibil cum sustii.
Lucrez și eu în vânzãri și incredibil câte probleme de ""garanție"" nu se manifesta - sau sunt probleme false - aș zice 90%. Dacã 1 din 10 este problema reala.

#5
redsnake74

redsnake74

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 511
  • Înscris: 18.05.2020
Nu am inregistrarea  . Am avut convorbiri pe numerele de telefon personale ale mai multor persoane de la Emag , Depanero . Si pe numere oficiale de la Emag , Depanero , Asus Romania , la acestea se afirma ca sunt inregistrate . Am avut reclamatie la ANPC dar una Elena Neagoe de la Emag m-a sunat si m-a amagit ca  rezolva ea .... I-am trimis un email ca sunt de acord cu rezolvarea amiabila a conflictului si cred ca l-a prezentat la ANPC , eu nu am m-ai primit nici un raspuns de la acestia .

#6
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 redsnake74, on 24 iunie 2023 - 19:04, said:

Am avut reclamatie la ANPC dar una Elena Neagoe de la Emag m-a sunat si m-a amagit ca  rezolva ea. I-am trimis un email ca sunt de acord cu rezolvarea amiabila a conflictului si cred ca l-a prezentat la ANPC

Rau ai facut. Prin declaratia ta rezulta ca esti de acord cu inchiderea reclamatiei la anpc.
Totusi, ce inseamna pt tine rezolvare amiabila, ce rezolvare ti-a dat respectiva de la Emag ? Pt ca rezolvare amibaila inseamna ca ati ajuns de comun acord la o soltuie finala. Care este aia?

Edited by MembruAnonim, 24 June 2023 - 19:08.


#7
redsnake74

redsnake74

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 511
  • Înscris: 18.05.2020

 Augustus1978, on 24 iunie 2023 - 18:58, said:

Instalarea de BIOS este ceva ce oricine poate face - nu este ceva inaccesibil cum sustii.


Instalarea de BIOS este ceva banal , daca porneste laptopul insa ....
Si pornitul laptopului a fost ceva banal pentru mine de la HC-85 pana la ultimul Dell pe care l-am avut . Mizeria asta de laptop nu vrea sa porneasca insa .

 MembruAnonim, on 24 iunie 2023 - 19:06, said:

Rau ai facut. Prin declaratia ta rezulta ca esti de acord cu inchiderea reclamatiei la anpc.
Totusi, ce inseamna pt tine rezolvare amiabila, ce rezolvare ti-a dat respectiva de la Emag ? Pt ca rezolvare amibaila inseamna ca ati ajuns de comun acord la o soltuie finala. Care este aia?

Treaba interesanta este ca acum cand m-ai intrebat am sunat-o pe aceasta Elena Neagoe , cum figura la mine in mobil , de la Emag a zis ca este , si mi-a raspuns o voce ,, Ati sunat la Depanero . Voiam sa o intreb la ce solutie amiabila am ajuns . Emag si Depanero e acelasi lucru ? Asa s-a prezentat Elena Neagoe de la Emag . Cred ca mai am un mail de la ea sau cine o fi . Ii reclam iar , nu mai renunt . Laptopul asta e o mizerie , cred ca stiu si cei de la Asus ca i-am intrebat daca asa sunt toate si mi-au zis ca nu-mi pot raspunde la telefon . Ma gandesc sa vorbesc cu un avocat , bani aruncati pe laptopul asta , nu e bun nici de Office ...

 Varonul, on 24 iunie 2023 - 18:56, said:

Duci laptopul la garantie si filmezi defectul acolo pe loc.
Si ii anunti ca urmeaza reclamatie la ANPC

P.S garantia la asus e o gluma, au un suport si un service de rahat

Asta chiar e o idee buna . La receptia produsului le-am aratat ca nu porneste , nu ma asteptam sa-mi dea defect nemanifestat dupa asta ....
Daca ii reclam la ANPC  nu pot cere inregistrarea de la receptie ?

#8
pateu_98

pateu_98

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,967
  • Înscris: 12.11.2012

 redsnake74, on 24 iunie 2023 - 19:04, said:

Am avut reclamatie la ANPC dar una Elena Neagoe de la Emag m-a sunat si m-a amagit ca  rezolva ea .... I-am trimis un email ca sunt de acord cu rezolvarea amiabila a conflictului si cred ca l-a prezentat la ANPC , eu nu am m-ai primit nici un raspuns de la acestia .

Ai cazut in capcana lu domsnisoara Elena Neagoe si ai ramas cu un laptop Asus de 43 de mii de RON defect din fabrica

Singura solutie e sa dai in judecata magazinu si serviciu pe care il agreaza magazinu si poate ai nororc sa primesti banii pe laptop inapoi
Daca nu ramai cu paguba! Nu cre sa ai nororc sa iti rezolve careva problema sa faca gaura de 4.300 Lei la magazin sau service pentru tine

Mult succes in continuare! Sper sincer sa iti rezolvi problema

#9
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,261
  • Înscris: 24.06.2006

 Augustus1978, on 24 iunie 2023 - 18:58, said:

Lucrez și eu în vânzări și incredibil câte probleme de ""garanție"" nu se manifesta - sau sunt probleme false - aș zice 90%. Dacă 1 din 10 este problema reala.
incredibil, cum ti-ai dat seama ca asta nu-i al zecelea?

#10
florinellll

florinellll

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,076
  • Înscris: 02.09.2009

 redsnake74, on 24 iunie 2023 - 19:29, said:

Instalarea de BIOS este ceva banal , daca porneste laptopul insa ....
Si pornitul laptopului a fost ceva banal pentru mine de la HC-85 pana la ultimul Dell pe care l-am avut . Mizeria asta de laptop nu vrea sa porneasca insa .



Treaba interesanta este ca acum cand m-ai intrebat am sunat-o pe aceasta Elena Neagoe , cum figura la mine in mobil , de la Emag a zis ca este , si mi-a raspuns o voce ,, Ati sunat la Depanero . Voiam sa o intreb la ce solutie amiabila am ajuns . Emag si Depanero e acelasi lucru ? Asa s-a prezentat Elena Neagoe de la Emag . Cred ca mai am un mail de la ea sau cine o fi . Ii reclam iar , nu mai renunt . Laptopul asta e o mizerie , cred ca stiu si cei de la Asus ca i-am intrebat daca asa sunt toate si mi-au zis ca nu-mi pot raspunde la telefon . Ma gandesc sa vorbesc cu un avocat , bani aruncati pe laptopul asta , nu e bun nici de Office ...



Asta chiar e o idee buna . La receptia produsului le-am aratat ca nu porneste , nu ma asteptam sa-mi dea defect nemanifestat dupa asta ....
Daca ii reclam la ANPC  nu pot cere inregistrarea de la receptie ?
Am avut o problema asemanatoare cu un Lenovo
Am dat ceva, undeva si.......... mi-au dat banii inapoi
Vorbesc foarte serios

#11
redsnake74

redsnake74

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 511
  • Înscris: 18.05.2020

 florinellll, on 24 iunie 2023 - 20:52, said:

Am avut o problema asemanatoare cu un Lenovo
Am dat ceva, undeva si.......... mi-au dat banii inapoi
Vorbesc foarte serios

Unde ai dat ?

#12
pateu_98

pateu_98

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,967
  • Înscris: 12.11.2012
@redsnake74 poti sa raspunzi la intrebarea lu colegu?

 MembruAnonim, on 24 iunie 2023 - 19:06, said:

Rau ai facut. Prin declaratia ta rezulta ca esti de acord cu inchiderea reclamatiei la anpc.
Totusi, ce inseamna pt tine rezolvare amiabila, ce rezolvare ti-a dat respectiva de la Emag ? Pt ca rezolvare amibaila inseamna ca ati ajuns de comun acord la o soltuie finala. Care este aia?
Ca sant si eu tare curios ce solutie ti a propus domnisoara Elena Neagoe de ai fost de acord

#13
redsnake74

redsnake74

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 511
  • Înscris: 18.05.2020

 pateu_98, on 24 iunie 2023 - 21:59, said:

@redsnake74 poti sa raspunzi la intrebarea lu colegu?Ca sant si eu tare curios ce solutie ti a propus domnisoara Elena Neagoe de ai fost de acord
Mi-a zis sa-i trimit un film cu laptopul care nu porneste si ea intervine pe langa seful de la Depanero sa mi-l repare . Intre timp eu sa-i trimit un mail ca sunt de acord sa incheiem amiabil litigiul . Asta a fost tot .  Cu Elena Neagoe .
Nu mi-am dat seama ca ma abureste . Probabil i-a dat o atentie inspectorului ce i-a facut sesizarea si a adaugat raspunsul meu ca ne intelegem amiabil , dar ea n-a facut nici o oferta concreta daca laptopul nu functioneaza in continuare  . Am mailurile cu ea .  Nici macar nu mi-au prelungit garantia cu perioada cat a stat in service . Nu mi-am dat seama ca astia de la Emag sunt toti cu inselatorii .
Dupa discutia cu Elena Neagoe m-a sunat un individ ce sustinea ca e seful Depanero , cand isi pronunta numele zicea ceva neinteligibil si ca nu intelege ce este in filmul trimis de mine intrucat el crede ca Windowsul isi face update si de aia nu se aprinde ecranul . Parea tampit , in film se vede ca nu se aprinde ledul de la SSD ...

#14
redsnake74

redsnake74

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 511
  • Înscris: 18.05.2020
Am pus filmul . Intrucat seful Depanero , asa s-a prezentat , nu intelegea explic ca apas de cateva ori sa vada ca nu se apride apoi tin apasat 40 secunde sa-i fac resetare fortata . Dupa ce scot incarcatorul ii fac din nou resetare fortata - tin apasat 40 secunde . Astea sunt conditiile in care se foloseste acest laptop de gaming cica ....  Dar nu merge nici asa  . Procedeul e descris aici https://www.asus.com...ort/FAQ/1014276 .
Daca nu e clar ce fac se vede totusi ca apas si nu se aprinde ledul de pe butonul off/on si ledul de la SSD . Deci nu porneste , astea au fost conditiile in care l-am predat , nefunctional , Emagul minte ca e fara defect . Am sunat si la Asus , nu vor sa-l schimbe , or fi toate TUF-urile la fel ?

Attached Files



#15
GeorgeGeo

GeorgeGeo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,066
  • Înscris: 01.05.2007
Problema provine de la HDD-ul pe care incearca sa-l acceseze  la start si sa-l recunoasca BIOS-ul. Daca schimbau HDD-ul se rezolva problema dar pierdeai ce ai pe el. Faci copii de pe HDD pe altul si le ceri schimbarea de HDD.


Bafta.

Problema provine de la HDD-ul pe care incearca sa-l acceseze  la start si sa-l recunoasca BIOS-ul. Daca schimbau HDD-ul se rezolva problema dar pierdeai ce ai pe el. Faci copii de pe HDD pe altul si le ceri schimbarea de HDD.


Bafta.

#16
redsnake74

redsnake74

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 511
  • Înscris: 18.05.2020
Cum fac copii ? Ca laptopul nu mai porneste si daca umblu in el pierd garantia .

Posibil sa fie ce zici tu ca au formatat ssd ul cand a fost in service prima data ca nu le-au placut partitiile facute de mine . Posibil ca ei sa nu-l fi partitionat cum trebuie ca imi amintesc ca trebuia un spatiu de rezerva . Eu nu mai stiu sa-l fac , era un driver pentru ssd care trebuia pus pe stickul cu windows , nu mai este pe site Asus , nu mai stiu cum l-am gasit pe varianta in limba engleza , pe Asistenta Asus in romana imi amintesc ca nu era .

#17
Varonul

Varonul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,225
  • Înscris: 02.06.2021
il trimiti in garantie si de data asta nu mai iti retragi plangerea de la anpc pana nu rezolva problema.
nu e de la nici un ssd.
e defect.

#18
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,756
  • Înscris: 23.05.2013
Upgrade-ul de BIOS este accesibil oricui.

Sa desfaci laptopul, schimbi SSD, RAM, poti sa faci si nu pierzi garantia.

In service astia nu sunt prea interesati si au un timp limitat, teoretic, pentru fiecare produs si nu vor sta sa intre in toate scenariile in care problema se manifesta, e posibil ca ei sa-l fi pornit de 1-2 ori, sa porneasca si aia e. Cu incinsul nu mai zic, ca toate se incalzesc si ei nu vor rula jocuri si sta sa se joace sau benchmarkuri incat sa vada ca daca atinge nu stiu ce temperatura laptopul se inchide.

Insa pare clar o problema si e foarte neplacut cand sunt situatii de genul asta. Cand vorbim de lucruri care valoreaza ceva, nu de 30 de lei, cred ca nu trebuie facuta nicio intelegere niciodata, doar service, ANPC si mai departe daca este cazul.

Tu iti poti filma scenariile - ambele cand nu porneste, cand se inchide, il si intorci in acelasi video sa se vada pe spate codul, atasezi la reclamatia ANPC si il duci iar in service.

Pe baza garantiei de conformitate, ai posibilitatea ca in maxim 6 luni de la achizitie sa anunti comerciantul ca acel produs nu este conform, avand un defect din fabrica care bineinteles, prin natura lui, nu este vizibil atat de usor precum un defect permanent si clar (ex. ecran defect, tastatura nefunctionala, etc), insa care are ca efect faptul ca acel produs nu poate fi utilizat in scopul sau - sesiuni de jocuri, taskuri prelungite cu incarcare mare pe partea hardware, fiind o configuratie care trebuie sa permita asta.

Pe baza garantiei de conformitate, poti cere sa ti-l repare, inlocuiasca, faca un discount sau retur si rambursarea totala a sumei.
Deasemenea, in baza Art.13 din Legea nr. 449/2003, daca respectivul comerciant nu a reparat/inlocuit produsul, poti cere anularea respectivei tranzactii.

Ai documentele de intrare in service si iesire in service, banuiesc, in care se vede perioada, produsul filmat, il duci la garantie. Iei legatura cu eMAG, le explici in fel si chip, le spui drepturile tale, tot, ca a fost in garantie - deci s-a anuntat imediat ce defectul a fost constatat - nu s-a rezolvat, produsul este neconform pentru scopul lui dar si pentru utilizare ocazionala, le ceri sa-ti dea banii inapoi si sa le trimiti laptopul. Daca nu vor, le poti spune sa ti-l inlocuiasca cu altul nou. Daca nu, faci la ANPC reclamatia cu toate detaliile, video, poze de la documente, raspunsurile de la eMAG/Depanero, nu mai inghiti nicio rezolvare amiabiala... dar tot dureaza. De asta zic sa vorbesti cu comerciantul intai, pentru ca teoretic el ti-ar da banii inapoi pe baza drepturilor tale.

Spor.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate