Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

Totul despre Dan Air

- - - - -
  • Please log in to reply
100 replies to this topic

#37
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,055
  • Înscris: 10.04.2006

View Postpasilla, on 17 iunie 2023 - 23:36, said:

Unde scrie ca e gratuit ?
https://danair.ro/bagaje

Încearcă să cumperi un bilet și vezi.
Tu unde ai citit că nu e gratuit?

Ce ziceam, unii doar hate știu

#38
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,044
  • Înscris: 09.08.2005

View Postdanigoleman, on 16 iunie 2023 - 14:31, said:

Mi se pare aiurea sa nu faci turn de control...
Care în ziua de azi e necesar la ce? În afară de tradiție.
Aparatura și controlorii pot lucra și în pivniță. Nu le mai trebuie geamuri cu vedere spre pistă.
Dacă ajung în stadiul în care dirijează zborurile uitîndu-se prin binoclu e momentul să paseze avioanele unui alt aeroport.

#39
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,967
  • Înscris: 03.12.2005
Nu e total inutila vederea direct out the window. Pe langa ca e cea mai ieftina, nu se defecteaza niciodata si nu are nevoie de redundante.
Valabil absolut identic si pentru binoclu. Nici superman nu iti vede in coltul opus al aeroportului daca un avionas a intrat cu nasul in vreo intersectie sau pe finala daca-s pasari sau alte detalii importante care iti pot permite sau interzice anumite chestii. Se poate suplini cu mijloace tehnice, dar cheltui sute de mii in loc de sute si nu te poti muta oricum cu ele asa rapid si simplu din zare in vecinatate si inapoi.

#40
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,495
  • Înscris: 19.04.2009
Dacă va aduceți aminte, și Blue Air a vrut sa ia calea companiilor de linie. Dădeau mâncare și bagaj la cala inclus acum câțiva ani. RIP. Romanii merg doar cu tractoristii, nu merge cu așa finețuri pe plaiurile mioritice.

#41
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

View PostNenea Zap, on 18 iunie 2023 - 09:23, said:

Încearcă să cumperi un bilet și vezi.
Tu unde ai citit că nu e gratuit?

Ce ziceam, unii doar hate știu
Am gasit:
La orice bilet economy te bucuri de 2 x bagaje de cală de 23 kg complet gratuite + un bagaj de mână de 10 kg.
La orice bilet Business Class te bucuri de 2 x bagaje de cală de 32 kg + 1 x bagaj de mână de 10 kg.


#42
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,055
  • Înscris: 10.04.2006

View PostLex404, on 18 iunie 2023 - 14:03, said:

Dacă va aduceți aminte, și Blue Air a vrut sa ia calea companiilor de linie. Dădeau mâncare și bagaj la cala inclus acum câțiva ani. RIP. Romanii merg doar cu tractoristii, nu merge cu așa finețuri pe plaiurile mioritice.
Eu știu că făceau asta doar pe intern, unde voia să ia din felia Tarom care făcea același lucru.

Pe extern nu țin minte să fi avut vreodată bagaj de cala inclus.

#43
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,495
  • Înscris: 19.04.2009
Eu chiar sper sa le iasă. România chiar are nevoie de o alta companie de linie.

#44
fab1an

fab1an

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,596
  • Înscris: 23.12.2010
Zboruri noi din Brasov: Madrid, Malaga si Roma

#45
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,967
  • Înscris: 03.12.2005

View PostLex404, on 18 iunie 2023 - 14:03, said:

Dacă va aduceți aminte, și Blue Air a vrut sa ia calea companiilor de linie. Dădeau mâncare și bagaj la cala inclus acum câțiva ani. RIP. Romanii merg doar cu tractoristii, nu merge cu așa finețuri pe plaiurile mioritice.

Aia e poleiala aplicata rahatului cu mot. Blueair avea un lung istoric de tepe, gainarii si datorii neachitate. Ultima data a fost doar prima ocazie sa si-o fure si calatorii. Unii nu au invatat absolut nimic.

#46
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,632
  • Înscris: 07.02.2003
https://www.bizbraso...r-de-la-brasov/
"Dan Air și-a schimbat astăzi programul orar pentru toate cursele spre și de la Brașov, pentru a putea ateriza și decola în intervalul orar redus de funcționare pus la dispoziție de Aeroportul Internațional Brașov Ghimbav și ROMATSA"
"multe curse sunt comasate ( destinații Brașov și București în același avion), astfel încât aeronavele vor ateriza la Brașov după care vor decola spre București, pentru a lăsa acolo pasagerii pentru acea destinație"

https://mytex.ro/exp...panie-low-cost/
"Dan Air: „Nu suntem companie low cost”" Posted Image

Edited by andreic, 20 June 2023 - 01:27.


#47
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,967
  • Înscris: 03.12.2005
E doar o chestiune de timp pana factorul de umplere va fi suficient de prost din Bucuresti cat sa renunte si la ideea asta. Sa zicem.. 7-8 saptamani daca au bani de aruncat?

#48
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,398
  • Înscris: 06.02.2008

View Postandreic, on 20 iunie 2023 - 01:26, said:

https://mytex.ro/exp...panie-low-cost/
"Dan Air: „Nu suntem companie low cost”" Posted Image

"If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck"

Edited by caiuscorneliu, 20 June 2023 - 07:03.


#49
ghitapg2

ghitapg2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,528
  • Înscris: 07.04.2005
Hai ca s-a aflat "adevarul", de fapt la baza tuturor problemelor sunt rozaliii care vor sa-i dea lovitura finala lupului dacic de pe aeronavele DanAir :)))))))

#50
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,495
  • Înscris: 19.04.2009
“Ziariștii” aia nu știu diferența între am/ pm :lol:

Also, au folosit o poza de la proiectare, nu puteau cumpara și ei o poza adevarata?

#51
ghitapg2

ghitapg2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,528
  • Înscris: 07.04.2005
15.000euro paguba zilnica cu oprilie de la Ghimbav.

Interesant... am aflat ca BlueAir Technic n-a dat si el coltul, si le fac mentenanta la DanAir (de la min 12:50 incep)

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6WdlfWlYkH4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Iar aseara aeronava lor a tras obloanele la aer curat, daca tot au ajuns tarziu.

Attached Files



#52
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Compania DAN AIR, organizează marți, 27 iulie 2023, orele 13:00, la sediul nostru, din Strada Gârlei, nr. 190A, 013726, Sector 1, București, o conferință de presă pe tema suspendării operării zborurilor de pe aeroportul Brașov de către DAN AIR. Compania noastră este singura care operează în prezent pe Aeroportul din Brașov.

#53
danigoleman

danigoleman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,551
  • Înscris: 13.09.2022

View Postghitapg2, on 25 iunie 2023 - 12:58, said:

15.000euro paguba zilnica cu oprilie de la Ghimbav.


Asta ma gandeam si eu, ii costa multisor sa faca escala aia la Brasov, taxe de aeroport+din cate stiu la decolare se consuma si mult combustibil, plus timpul pierdut.

Edited by danigoleman, 26 June 2023 - 20:59.


#54
mccrya

mccrya

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,360
  • Înscris: 05.03.2005

Quote

Compania aeriană Dan Air a decis, joi, să suspende temporar zborurile regulate de pe mai multe rute cu plecare din aeroportul „Henri Coandă” (Otopeni) din București.

,,2.598 de pasageri sunt afectați, din nou, de programul de funcționare al Aeroportului Brașov-Ghimbav și a lipsei de personal al Administrației Române a Serviciilor de Trafic Aerian - ROMATSA R.A. Din cauze independente de operatorul aerian, în perioada 09.07.2023 - 29.09.2023 cursele DAN AIR, singura companie care operează în prezent zboruri regulate din Brașov, cu plecare din Otopeni către Nuernberg, Bruxelles, Munchen, Malaga, Stuttgart, Londra și Brașov-Malaga vor fi anulate.”, au informat, joi, reprezentanţii Dan Air.

Potrivit acestora, compania este obligată să anuleze aceste curse din cauza programului de lucru limitat al Aeroportului din Brașov.
Acest orar de funcționare restrictiv afectează, implicit, și programul celorlate curse conectate din București sau din alte țări.
„În primul rând ne cerem scuze bucureștenilor și sperăm să înțeleagă decizia noastră de a anula zborurile din București. Decizia a fost luată în baza unor analize îndelungate și unde a fost principal factorul uman.

Bucureștenii au multe alternative de transport întrucât pe Aeroportul Otopeni sunt prezente multe companii aeriene, în schimb pe Aeroportul din Brașov la momentul actual este doar DAN AIR și ca atare nu-i putem lăsa pe brașovenii noștri și fără sigura lor modalitate de transport aerian. Pe cale de consecință, ne asumăm pierderile care vor fi generate de anularea programului de la București iar toți pasagerii își vor primi banii integral pe bilete înapoi în maxim 14 zile, cu posibilitatea de a formula cerere de compensare pe adresa [email protected].”, explică Matt Ian DAVID, CEO DAN AIR .

Pentru a explica mai bine situația, acesta precizează că zborurile din Brașov sunt interconectate cu cele de pe Otopeni și cu cele de pe aeroporturile externe.
,,Am încercat să propunem modificarea orarului pentru zborurile afectate de anulări astfel încât să ne încadram în programul de lucru al Aeroportulului din Brașov. Acest lucru din păcate este imposibil în acest program de vară, pentru că discutăm despre hub-uri europene unde sloturile de zbor se alocă cu multe luni înainte, așa cum au fost alocate și pentru programul inițial propus de DAN AIR și luat la cunoștință de către autorități care nu s-au opus. Din moment ce nu reușim să respectăm sloturile inițial alocate de către aeroporturile europene pe care zburăm suntem nevoiți să anulăm anumite frecvențe și destinații.”, spune reprezentantul Dan Air.

Conform sursei citate, al II-lea factor care afectează programul de pe București este rigiditatea organelor de poliție de frontieră în a accepta curse de pasageri cu origine multiplă fără debarcare la primul punct de intrare în țările de destinație fapt ceea ce generează întârzieri și mai mari care se acumulează pentru ca pasagerii să poată trece încă o dată prin controlul de frontieră pentru a-și continua călătoria.

,,Din cauza faptului că nu am reușit să găsim o soluție tehnică și nu avem parte de niciun suport din partea autorităților, suntem obligați să renunțăm la zborurile din București (Otopeni) pentru a putea efectua cursele din Brașov, în scenariul invers, mult mai mulți pasageri ar avea de suferit, ca atare ne-am aflat în fața unei decizii unde am ales răul cel mai mic”, mai arată Matt Ian DAVID.
CEO-ul companiei aeriene menţionează că aceasta urmează să oblige în instanță atât Aeroportul Brașov cât și ROMATSA să-și îndeplinească obligațiile de a face și de a rezolva problema cu care se confruntă brașovenii deoarece soluții legale există.

,,În continuare facem tot ceea ce este posiblul pentru a reduce impactul acestor modificări sau anulări asupra pasagerilor. De fiecare dată am acționat corect, tocmai pentru ca pasagerii noștri să resimtă cât mai puțin efectele acestui dezinteres fața de un operator economic român care a investit considerabil în dezvoltarea unor rute noi de pe aeroportul din Brașov. DAN AIR, a reușit să plaseze aeroportul Brașov în top 4 din România. Cea mai mare pierdere este însă a pasagerilor care, astfel, vor petrece mult mai mult timp pentru a ajunge la destinația dorită chiar dacă ar fi existat toate condițiile necesare pentru timp redus, confort sporit și costuri decente", mai spune Matt Ian DAVID, CEO DAN AIR.


https://adevarul.ro/...la-2281883.html

Edited by mccrya, 06 July 2023 - 19:01.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate