Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Totul despre Dan Air
Last Updated: Apr 10 2024 22:47, Started by
fab1an
, Jun 16 2023 11:04
·
11
#37
Posted 18 June 2023 - 09:23
#38
Posted 18 June 2023 - 09:28
danigoleman, on 16 iunie 2023 - 14:31, said:
Mi se pare aiurea sa nu faci turn de control... Aparatura și controlorii pot lucra și în pivniță. Nu le mai trebuie geamuri cu vedere spre pistă. Dacă ajung în stadiul în care dirijează zborurile uitîndu-se prin binoclu e momentul să paseze avioanele unui alt aeroport. |
#39
Posted 18 June 2023 - 10:21
Nu e total inutila vederea direct out the window. Pe langa ca e cea mai ieftina, nu se defecteaza niciodata si nu are nevoie de redundante.
Valabil absolut identic si pentru binoclu. Nici superman nu iti vede in coltul opus al aeroportului daca un avionas a intrat cu nasul in vreo intersectie sau pe finala daca-s pasari sau alte detalii importante care iti pot permite sau interzice anumite chestii. Se poate suplini cu mijloace tehnice, dar cheltui sute de mii in loc de sute si nu te poti muta oricum cu ele asa rapid si simplu din zare in vecinatate si inapoi. |
#40
Posted 18 June 2023 - 14:03
Dacă va aduceți aminte, și Blue Air a vrut sa ia calea companiilor de linie. Dădeau mâncare și bagaj la cala inclus acum câțiva ani. RIP. Romanii merg doar cu tractoristii, nu merge cu așa finețuri pe plaiurile mioritice.
|
#41
Posted 18 June 2023 - 14:32
Nenea Zap, on 18 iunie 2023 - 09:23, said:
Încearcă să cumperi un bilet și vezi. Tu unde ai citit că nu e gratuit? Ce ziceam, unii doar hate știu La orice bilet economy te bucuri de 2 x bagaje de cală de 23 kg complet gratuite + un bagaj de mână de 10 kg. La orice bilet Business Class te bucuri de 2 x bagaje de cală de 32 kg + 1 x bagaj de mână de 10 kg. |
#42
Posted 18 June 2023 - 14:47
Lex404, on 18 iunie 2023 - 14:03, said:
Dacă va aduceți aminte, și Blue Air a vrut sa ia calea companiilor de linie. Dădeau mâncare și bagaj la cala inclus acum câțiva ani. RIP. Romanii merg doar cu tractoristii, nu merge cu așa finețuri pe plaiurile mioritice. Pe extern nu țin minte să fi avut vreodată bagaj de cala inclus. |
#43
Posted 19 June 2023 - 16:37
Eu chiar sper sa le iasă. România chiar are nevoie de o alta companie de linie.
|
#45
Posted 19 June 2023 - 19:17
Lex404, on 18 iunie 2023 - 14:03, said:
Dacă va aduceți aminte, și Blue Air a vrut sa ia calea companiilor de linie. Dădeau mâncare și bagaj la cala inclus acum câțiva ani. RIP. Romanii merg doar cu tractoristii, nu merge cu așa finețuri pe plaiurile mioritice. Aia e poleiala aplicata rahatului cu mot. Blueair avea un lung istoric de tepe, gainarii si datorii neachitate. Ultima data a fost doar prima ocazie sa si-o fure si calatorii. Unii nu au invatat absolut nimic. |
#46
Posted 20 June 2023 - 01:26
https://www.bizbraso...r-de-la-brasov/
"Dan Air și-a schimbat astăzi programul orar pentru toate cursele spre și de la Brașov, pentru a putea ateriza și decola în intervalul orar redus de funcționare pus la dispoziție de Aeroportul Internațional Brașov Ghimbav și ROMATSA" "multe curse sunt comasate ( destinații Brașov și București în același avion), astfel încât aeronavele vor ateriza la Brașov după care vor decola spre București, pentru a lăsa acolo pasagerii pentru acea destinație" https://mytex.ro/exp...panie-low-cost/ "Dan Air: „Nu suntem companie low cost”" Edited by andreic, 20 June 2023 - 01:27. |
|
#47
Posted 20 June 2023 - 03:01
E doar o chestiune de timp pana factorul de umplere va fi suficient de prost din Bucuresti cat sa renunte si la ideea asta. Sa zicem.. 7-8 saptamani daca au bani de aruncat?
|
#48
Posted 20 June 2023 - 07:03
#50
Posted 20 June 2023 - 08:54
“Ziariștii” aia nu știu diferența între am/ pm
Also, au folosit o poza de la proiectare, nu puteau cumpara și ei o poza adevarata? |
#51
Posted 25 June 2023 - 12:58
15.000euro paguba zilnica cu oprilie de la Ghimbav.
Interesant... am aflat ca BlueAir Technic n-a dat si el coltul, si le fac mentenanta la DanAir (de la min 12:50 incep) [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6WdlfWlYkH4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Iar aseara aeronava lor a tras obloanele la aer curat, daca tot au ajuns tarziu. Attached Files |
|
#52
Posted 26 June 2023 - 16:20
Compania DAN AIR, organizează marți, 27 iulie 2023, orele 13:00, la sediul nostru, din Strada Gârlei, nr. 190A, 013726, Sector 1, București, o conferință de presă pe tema suspendării operării zborurilor de pe aeroportul Brașov de către DAN AIR. Compania noastră este singura care operează în prezent pe Aeroportul din Brașov.
|
#53
Posted 26 June 2023 - 20:58
ghitapg2, on 25 iunie 2023 - 12:58, said:
15.000euro paguba zilnica cu oprilie de la Ghimbav. Asta ma gandeam si eu, ii costa multisor sa faca escala aia la Brasov, taxe de aeroport+din cate stiu la decolare se consuma si mult combustibil, plus timpul pierdut. Edited by danigoleman, 26 June 2023 - 20:59. |
#54
Posted 06 July 2023 - 19:01
Quote Compania aeriană Dan Air a decis, joi, să suspende temporar zborurile regulate de pe mai multe rute cu plecare din aeroportul „Henri Coandă” (Otopeni) din București. ,,2.598 de pasageri sunt afectați, din nou, de programul de funcționare al Aeroportului Brașov-Ghimbav și a lipsei de personal al Administrației Române a Serviciilor de Trafic Aerian - ROMATSA R.A. Din cauze independente de operatorul aerian, în perioada 09.07.2023 - 29.09.2023 cursele DAN AIR, singura companie care operează în prezent zboruri regulate din Brașov, cu plecare din Otopeni către Nuernberg, Bruxelles, Munchen, Malaga, Stuttgart, Londra și Brașov-Malaga vor fi anulate.”, au informat, joi, reprezentanţii Dan Air. Potrivit acestora, compania este obligată să anuleze aceste curse din cauza programului de lucru limitat al Aeroportului din Brașov. Acest orar de funcționare restrictiv afectează, implicit, și programul celorlate curse conectate din București sau din alte țări. „În primul rând ne cerem scuze bucureștenilor și sperăm să înțeleagă decizia noastră de a anula zborurile din București. Decizia a fost luată în baza unor analize îndelungate și unde a fost principal factorul uman. Bucureștenii au multe alternative de transport întrucât pe Aeroportul Otopeni sunt prezente multe companii aeriene, în schimb pe Aeroportul din Brașov la momentul actual este doar DAN AIR și ca atare nu-i putem lăsa pe brașovenii noștri și fără sigura lor modalitate de transport aerian. Pe cale de consecință, ne asumăm pierderile care vor fi generate de anularea programului de la București iar toți pasagerii își vor primi banii integral pe bilete înapoi în maxim 14 zile, cu posibilitatea de a formula cerere de compensare pe adresa [email protected].”, explică Matt Ian DAVID, CEO DAN AIR . Pentru a explica mai bine situația, acesta precizează că zborurile din Brașov sunt interconectate cu cele de pe Otopeni și cu cele de pe aeroporturile externe. ,,Am încercat să propunem modificarea orarului pentru zborurile afectate de anulări astfel încât să ne încadram în programul de lucru al Aeroportulului din Brașov. Acest lucru din păcate este imposibil în acest program de vară, pentru că discutăm despre hub-uri europene unde sloturile de zbor se alocă cu multe luni înainte, așa cum au fost alocate și pentru programul inițial propus de DAN AIR și luat la cunoștință de către autorități care nu s-au opus. Din moment ce nu reușim să respectăm sloturile inițial alocate de către aeroporturile europene pe care zburăm suntem nevoiți să anulăm anumite frecvențe și destinații.”, spune reprezentantul Dan Air. Conform sursei citate, al II-lea factor care afectează programul de pe București este rigiditatea organelor de poliție de frontieră în a accepta curse de pasageri cu origine multiplă fără debarcare la primul punct de intrare în țările de destinație fapt ceea ce generează întârzieri și mai mari care se acumulează pentru ca pasagerii să poată trece încă o dată prin controlul de frontieră pentru a-și continua călătoria. ,,Din cauza faptului că nu am reușit să găsim o soluție tehnică și nu avem parte de niciun suport din partea autorităților, suntem obligați să renunțăm la zborurile din București (Otopeni) pentru a putea efectua cursele din Brașov, în scenariul invers, mult mai mulți pasageri ar avea de suferit, ca atare ne-am aflat în fața unei decizii unde am ales răul cel mai mic”, mai arată Matt Ian DAVID. CEO-ul companiei aeriene menţionează că aceasta urmează să oblige în instanță atât Aeroportul Brașov cât și ROMATSA să-și îndeplinească obligațiile de a face și de a rezolva problema cu care se confruntă brașovenii deoarece soluții legale există. ,,În continuare facem tot ceea ce este posiblul pentru a reduce impactul acestor modificări sau anulări asupra pasagerilor. De fiecare dată am acționat corect, tocmai pentru ca pasagerii noștri să resimtă cât mai puțin efectele acestui dezinteres fața de un operator economic român care a investit considerabil în dezvoltarea unor rute noi de pe aeroportul din Brașov. DAN AIR, a reușit să plaseze aeroportul Brașov în top 4 din România. Cea mai mare pierdere este însă a pasagerilor care, astfel, vor petrece mult mai mult timp pentru a ajunge la destinația dorită chiar dacă ar fi existat toate condițiile necesare pentru timp redus, confort sporit și costuri decente", mai spune Matt Ian DAVID, CEO DAN AIR. https://adevarul.ro/...la-2281883.html Edited by mccrya, 06 July 2023 - 19:01. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users