Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...
 

Ford KUGA FHEV vs Skoda KODIAQ

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#1
alexneo

alexneo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,454
  • Înscris: 11.03.2006
Salutare,

Am de ales pentru masina de serviciu intre doua modele. looking for opinions

Ford Kuga FHEV 2.5L190CP CVT Echipare Titanium
optionale:
Pachet iarna cu scaune fata-spate, volan si parbriz incalzite

si Skoda Kodiaq 1.5 TSI DSG 150CP Echipare Ambition
Optionale: Scaune fata spate incalzite
Pachet Business: camera video spate si auto light assist (auto activare faza lunga)


Facut drive test cu amandoua.
Ford imi place ca e sportiv si fasnet, dar are portbagajul ca mic la 430ish litri si sistemul de infotainment SYNC3 e destul de trist, deja pare foarte invechit. Pe hartie, motorul hibrid pare foarte eficient, insa fiind relativ noua aceasta imperechere, nu am gasit mai nimic pe forumuri date despre consum. Temerea mea este ca acest motor de 2.5l benzina natural aspirat folosit si de Mazda, in lipsa unui condus foarte echilibrat care sa recupereze energia pentru motorul electric, va fi un gas guzler.

Skoda e mare si spatioasa, este mai smooth in livrarea puterii fata de Ford care cam smuceste, infotainmentul e mai ok, pot conecta wireless telefonul pentru Android Auto, insa motorul nu imi inspira incredere la drumuri lungi, concedii cu 2 copii si masina incarcata cu bagaje. Cifrele de consum pe care le vad pe forumuri arata consumuri mixte de peste 9l/100km, ceea ce mie mi se pare enorm, venind de la un consum mediu de 7l/100km pe masina mea perosnala Audi A4 Allroad cu 2.0 TDI 163cp

Preponderent insa masina va fi folosita prin oras si ocazional o data la doua saptamani iesiri de 200km in afara orasului.

M-am uitat si la un Karoq, care cu acelasi motor de1.5 TSI imi pare un match mult mai bun si pentru mine era prima alegere, insa nu ma incadrez in bugetul alocat de firma. Desi masina e mai mica decat Kodiaq si un pic mai dotata, iese rata mai mare la leasing.

#2
A_Stere

A_Stere

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 553
  • Înscris: 06.01.2022
Salut!
+1 la Skoda din perspectiva. Kunga e in urma rau la interioare, sunt tristute rau, si cum timpul ti-l petreci in interior si nu in exteriorul masinii, e important atat comfortul cat si cum arata interiorul si ce ergonomie are. Nu mai zic ca in Kodiaq atat in fata cat si in spate are toata lumea loc berechet, si in portbagaj bagi 3 porci cu tot cu frigider.
Oricum ar fi, daca ai facut deja TD, cam sti diferentele. Alege ce-ti place tie si ce se potriveste mai bine nevoilor si stilului de condus.
Drumuri faine!

P.S. Motorul de 2.5 litri de la Mazda nu consuma mai mult decat cel de 2 litri. E tot pe acolo, dar e mai relaxat. Cat timp nu platesti tu impozitul, nu ar trebui sa-l simti ca pe o povara.

Edited by A_Stere, 16 June 2023 - 10:41.


#3
Moinesti72

Moinesti72

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,073
  • Înscris: 30.07.2006

 alexneo, on 16 iunie 2023 - 10:33, said:

Salutare,

Am de ales pentru masina de serviciu intre doua modele. looking for opinions

Ford Kuga FHEV 2.5L190CP CVT Echipare Titanium
optionale:
Pachet iarna cu scaune fata-spate, volan si parbriz incalzite

si Skoda Kodiaq 1.5 TSI DSG 150CP Echipare Ambition
Optionale: Scaune fata spate incalzite
Pachet Business: camera video spate si auto light assist (auto activare faza lunga)


Facut drive test cu amandoua.
Ford imi place ca e sportiv si fasnet, dar are portbagajul ca mic la 430ish litri si sistemul de infotainment SYNC3 e destul de trist, deja pare foarte invechit. Pe hartie, motorul hibrid pare foarte eficient, insa fiind relativ noua aceasta imperechere, nu am gasit mai nimic pe forumuri date despre consum. Temerea mea este ca acest motor de 2.5l benzina natural aspirat folosit si de Mazda, in lipsa unui condus foarte echilibrat care sa recupereze energia pentru motorul electric, va fi un gas guzler.

Skoda e mare si spatioasa, este mai smooth in livrarea puterii fata de Ford care cam smuceste, infotainmentul e mai ok, pot conecta wireless telefonul pentru Android Auto, insa motorul nu imi inspira incredere la drumuri lungi, concedii cu 2 copii si masina incarcata cu bagaje. Cifrele de consum pe care le vad pe forumuri arata consumuri mixte de peste 9l/100km, ceea ce mie mi se pare enorm, venind de la un consum mediu de 7l/100km pe masina mea perosnala Audi A4 Allroad cu 2.0 TDI 163cp

Preponderent insa masina va fi folosita prin oras si ocazional o data la doua saptamani iesiri de 200km in afara orasului.

M-am uitat si la un Karoq, care cu acelasi motor de1.5 TSI imi pare un match mult mai bun si pentru mine era prima alegere, insa nu ma incadrez in bugetul alocat de firma. Desi masina e mai mica decat Kodiaq si un pic mai dotata, iese rata mai mare la leasing.

Ia Kodiaqul.

Nici una nu e masina de oras, sunt de naveta/drum lung.
Daca e consumul o problema, cauta diesel sau orice altceva in afara de SUV.

Semnat,
Posesor de SUV Posted Image

Cum naiba are Kuga doar 430 l portbagaj?
Eu am la Korando 520 si e mai mica decat Kuga

Edited by Moinesti72, 16 June 2023 - 10:53.


#4
A_Stere

A_Stere

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 553
  • Înscris: 06.01.2022

 Moinesti72, on 16 iunie 2023 - 10:45, said:

Cum naiba are Kuga doar 430 l portbagaj?
Eu am la Korando 520 si e mai mica decat Kuga
Pai e PHEV (plugin hybrid) ...deci parte mare din portbagaj e ocupata de bateria aia. Baterie care e utila doar daca o incarci la priza si duce vreo 40-50km. Eu nu m-as lega la cap daca nu cumva initiatorul sta la casa, sau incarca gratis la birou.

#5
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,784
  • Înscris: 06.09.2004
are portbagajul mic pentru ca este hibrid. si bateriile ocupa spatiu. la kuga nu ma deranjeaza asa mult sistemul de infotainment (cat timp merge apple carplay), dar scaunele mi se par incomode. au sezutul foarte scurt (cel putin pt mine, sunt inalt). alt dezavantaj ar fi cutia cvt, desi pe un motor fhev nu se simte asa rau - cea de pe skoda este net superioara.

skoda are in schimb motorul ala trist… am condus un Kodiaq cu 1.5 si desi n-as putea sa zic ca e lenesa, mie nu mi-a placut. mai ales la gabaritul si aerodinamica masinii. alta problema la skoda e interiorul, finisajele sunt triste rau pe variantele mai slab dotate.

una peste alta, eu personal as alege kuga. se potriveste mai bine pe nevoile si cerintele mele.

 A_Stere, on 16 iunie 2023 - 10:57, said:

Pai e PHEV (plugin hybrid) ...deci parte mare din portbagaj e ocupata de bateria aia. Baterie care e utila doar daca o incarci la priza si duce vreo 40-50km. Eu nu m-as lega la cap daca nu cumva initiatorul sta la casa, sau incarca gratis la birou.
atentie, kuga este fhev, nu phev. nu se incarca la priza. doar din motorul pe combustie se poate incarca bateria.

Edited by born2lose, 16 June 2023 - 11:01.


#6
Mondeo

Mondeo

    Everything Woke Turns To Shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,425
  • Înscris: 15.11.2005
depinde de “picior”, eu nu as lua Kodiaq ul in veci, e prea leșinat.

#7
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,701
  • Înscris: 23.04.2007

 alexneo, on 16 iunie 2023 - 10:33, said:

Skoda Kodiaq 1.5 TSI DSG 150CP Echipare Ambition
Facut drive test

insa motorul nu imi inspira incredere la drumuri lungi, concedii cu 2 copii si masina incarcata cu bagaje.
Neincrederea asta a aparut dupa ce ai facut "drive test" ?

#8
bani002

bani002

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 780
  • Înscris: 03.11.2006
Fa o incercare si la Seat Ateca, poate primesti ceva pret mai bun ca la Karoq. Masinile par cam la fel, dar Karoq a primit recent un facelift si cred ca d-aia e pretul un pic mai sus.
La skoda pachetul ambition nu pare cine stie ce, chiar si style e destul de chel. Ideal ar fi Style + extraoptiuni, sau echivalentul de la Seat

#9
Moinesti72

Moinesti72

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,073
  • Înscris: 30.07.2006

 A_Stere, on 16 iunie 2023 - 10:57, said:

Pai e PHEV (plugin hybrid) ...deci parte mare din portbagaj e ocupata de bateria aia. Baterie care e utila doar daca o incarci la priza si duce vreo 40-50km. Eu nu m-as lega la cap daca nu cumva initiatorul sta la casa, sau incarca gratis la birou.

Pai atunci Kodiaq all the way.
Nu mergi in concediu cu 2 copii si portbagaj mic.

1.5 l e ok, la motor, la fel am si eu, 163 CP, merge brici la drum lung( Grecia), cu 4 persoane si incarcat full.

Edited by Moinesti72, 16 June 2023 - 11:09.


#10
alexneo

alexneo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,454
  • Înscris: 11.03.2006

 A_Stere, on 16 iunie 2023 - 10:57, said:

Pai e PHEV (plugin hybrid) ...deci parte mare din portbagaj e ocupata de bateria aia. Baterie care e utila doar daca o incarci la priza si duce vreo 40-50km. Eu nu m-as lega la cap daca nu cumva initiatorul sta la casa, sau incarca gratis la birou.

Este FHEV nu PHEV,. Aia costa inca vreo 5000 euro, sare din buget lejer

 adrian_r5, on 16 iunie 2023 - 11:02, said:

Neincrederea asta a aparut dupa ce ai facut "drive test" ?
Neincrederea e mai mult din cauza ca in drive test nu m-am dus cu sotie, ambii copii si niste geamantane. Oricum acest use case este de 5-6 ori pe an cand avem iesiri mai prelungite. In rest ma fatzai doar eu cu ea.


 bani002, on 16 iunie 2023 - 11:03, said:

Fa o incercare si la Seat Ateca, poate primesti ceva pret mai bun ca la Karoq. Masinile par cam la fel, dar Karoq a primit recent un facelift si cred ca d-aia e pretul un pic mai sus.
La skoda pachetul ambition nu pare cine stie ce, chiar si style e destul de chel. Ideal ar fi Style + extraoptiuni, sau echivalentul de la Seat

Seat chiar nu am prin apropriere si nici prin orasele invecinate.
Da, din pacate e pachet ambition + vreo 3 optiuni. asta e atat se poate dpdv bani Posted Image

Edited by alexneo, 16 June 2023 - 11:23.


#11
A_Stere

A_Stere

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 553
  • Înscris: 06.01.2022

 alexneo, on 16 iunie 2023 - 11:23, said:

Este FHEV nu PHEV,. Aia costa inca vreo 5000 euro, sare din buget lejer
Ce inseamna la Ford FHEV? full hybrid? Daca da, teoretic ar trebui sa consume decent (desi nu au hybrid la nivel de toyota).
In acelasi buget nu ar intra poate si un Toyota Corolla Cross? E Full hybrid, spatiu decent (nu ca la Kodiaq) si dotari bunicele, plus interior mai decent decat la Ford?

#12
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,216
  • Înscris: 26.06.2009

 alexneo, on 16 iunie 2023 - 10:33, said:

insa motorul nu imi inspira incredere la drumuri lungi, concedii cu 2 copii si masina incarcata cu bagaje. Cifrele de consum pe care le vad pe forumuri arata consumuri mixte de peste 9l/100km, ceea ce mie mi se pare enorm, venind de la un consum mediu de 7l/100km pe masina mea perosnala Audi A4 Allroad cu 2.0 TDI 163cp
Daca doar asta e temerea ta: mergi linistit pe Skoda! Eu cu 3 copii, bagaje si tot ies cam la 6.5l/100km la 120-130km/h. Daca ii dai 160 pe autostrada o sa creasca consumul!

...si uita de consumuri din alea de TDI. Nu o sa vezi asa ceva la benzina, dar nici alte probleme (pe termen lung) de la TDI.

La Kodiaq poti sa iti configurezi si cu 7 locuri (in caz ca mai cari pe drumuri scurte niste copii in plus/bunici, etc.

#13
relu_24

relu_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,779
  • Înscris: 23.09.2005
Kodiak-ul cu motor de 1.5 e cam moartea pasiunii cand masina e plina, iar consumul pe autostrada la 130 e peste 8, daca mergi cu 110 scade sub 7. Motorul de 1.5 e mai potrivit pentru Karoq. Iar interiorul la chel-line e trist rau.
Daca in concedii mergi mult pe autostrazi si nu trebuie sa depasesti atunci cei 150 cp se descurca.

Incearca si la alte firme poate gasesti altceva cu un interior mai ok si cu un raport putere - greutate mai bun.

#14
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,701
  • Înscris: 29.10.2017

 Moinesti72, on 16 iunie 2023 - 10:45, said:

Cum naiba are Kuga doar 430 l portbagaj?
Eu am la Korando 520 si e mai mica decat Kuga

La korando nu par 520 reali, probabil sunt masurati pana in tavan nu pana la polita
asa vizual probabil sunt vreo 420

korando
https://carsguide-re...00x800p-(4).jpg

kuga fhev
https://www.motorhan...f67469843e7.JPG

#15
alexneo

alexneo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,454
  • Înscris: 11.03.2006
Am facut research si/sau test pe la mai multi.
De japoneze nu te apropii ca bani. Poate doar la Nissan unde am condus Qashqai care nu m-a impresionat si nici nu intra in buget nici ala.
Koreenele, desi sunt fan, ori dureaza mult livrarea ori sunt scumpe in draci si alea daca vrei o cutie automata.
Karoq, desi mai ieftina un pic decat Kodiak a iesit mai scumpa la rata de leasing operational si iar ieseam din buget.
Singurii care au dat oferta foarte competitiva sunt Ford, unde aveam de ales intre un Ecoblue 2l 120CP motorina (nu merci), si acel FHEV Duratec 190cp pe care l-am condus. Ok-ish masina dar cu un portbagaj foarte mic pentru marimea ei si pentru nevoile mele.

#16
Moinesti72

Moinesti72

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,073
  • Înscris: 30.07.2006

 stalker2142, on 16 iunie 2023 - 13:24, said:

La korando nu par 520 reali, probabil sunt masurati pana in tavan nu pana la polita
asa vizual probabil sunt vreo 420

korando
https://carsguide-re...00x800p-(4).jpg

kuga fhev
https://www.motorhan...f67469843e7.JPG

Korando nu e chiar in clasa Kuga, mai degraba Rexton.
Ca sa comparam mere cu mere.
Asa cum Karoq nu e in clasa lui Kodiak.

Edited by Moinesti72, 16 June 2023 - 14:16.


#17
relu_24

relu_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,779
  • Înscris: 23.09.2005
deci ai de ales intre o masina puturoasa si cu interiorul anost si una cu scaunul mic, ecran vechi si portbagaj mai mic.
daca astea sunt singurele optiuni atunci alege ceva.
Personal m-as uitat si la Peugeot, Kia, Hyundai. Eventual renunt la suv si iau break. 150 CP pe octavia se simnt mai bine

#18
lexraz

lexraz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,224
  • Înscris: 24.05.2022
Care este bugetul sa ne putem fac o idee? Renault Koleos e diesel, 190CP. Asta daca-ti faci griji pentru consum.
Portbagaj 498l.

Austral mai ieftin doar variante hibrid benzina. Portbagaj tot la 430l.

Tesla Y?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate