Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Ford KUGA FHEV vs Skoda KODIAQ
#1
Posted 16 June 2023 - 10:33
Salutare,
Am de ales pentru masina de serviciu intre doua modele. looking for opinions Ford Kuga FHEV 2.5L190CP CVT Echipare Titanium optionale: Pachet iarna cu scaune fata-spate, volan si parbriz incalzite si Skoda Kodiaq 1.5 TSI DSG 150CP Echipare Ambition Optionale: Scaune fata spate incalzite Pachet Business: camera video spate si auto light assist (auto activare faza lunga) Facut drive test cu amandoua. Ford imi place ca e sportiv si fasnet, dar are portbagajul ca mic la 430ish litri si sistemul de infotainment SYNC3 e destul de trist, deja pare foarte invechit. Pe hartie, motorul hibrid pare foarte eficient, insa fiind relativ noua aceasta imperechere, nu am gasit mai nimic pe forumuri date despre consum. Temerea mea este ca acest motor de 2.5l benzina natural aspirat folosit si de Mazda, in lipsa unui condus foarte echilibrat care sa recupereze energia pentru motorul electric, va fi un gas guzler. Skoda e mare si spatioasa, este mai smooth in livrarea puterii fata de Ford care cam smuceste, infotainmentul e mai ok, pot conecta wireless telefonul pentru Android Auto, insa motorul nu imi inspira incredere la drumuri lungi, concedii cu 2 copii si masina incarcata cu bagaje. Cifrele de consum pe care le vad pe forumuri arata consumuri mixte de peste 9l/100km, ceea ce mie mi se pare enorm, venind de la un consum mediu de 7l/100km pe masina mea perosnala Audi A4 Allroad cu 2.0 TDI 163cp Preponderent insa masina va fi folosita prin oras si ocazional o data la doua saptamani iesiri de 200km in afara orasului. M-am uitat si la un Karoq, care cu acelasi motor de1.5 TSI imi pare un match mult mai bun si pentru mine era prima alegere, insa nu ma incadrez in bugetul alocat de firma. Desi masina e mai mica decat Kodiaq si un pic mai dotata, iese rata mai mare la leasing. |
#2
Posted 16 June 2023 - 10:38
Salut!
+1 la Skoda din perspectiva. Kunga e in urma rau la interioare, sunt tristute rau, si cum timpul ti-l petreci in interior si nu in exteriorul masinii, e important atat comfortul cat si cum arata interiorul si ce ergonomie are. Nu mai zic ca in Kodiaq atat in fata cat si in spate are toata lumea loc berechet, si in portbagaj bagi 3 porci cu tot cu frigider. Oricum ar fi, daca ai facut deja TD, cam sti diferentele. Alege ce-ti place tie si ce se potriveste mai bine nevoilor si stilului de condus. Drumuri faine! P.S. Motorul de 2.5 litri de la Mazda nu consuma mai mult decat cel de 2 litri. E tot pe acolo, dar e mai relaxat. Cat timp nu platesti tu impozitul, nu ar trebui sa-l simti ca pe o povara. Edited by A_Stere, 16 June 2023 - 10:41. |
#3
Posted 16 June 2023 - 10:45
alexneo, on 16 iunie 2023 - 10:33, said:
Salutare, Am de ales pentru masina de serviciu intre doua modele. looking for opinions Ford Kuga FHEV 2.5L190CP CVT Echipare Titanium optionale: Pachet iarna cu scaune fata-spate, volan si parbriz incalzite si Skoda Kodiaq 1.5 TSI DSG 150CP Echipare Ambition Optionale: Scaune fata spate incalzite Pachet Business: camera video spate si auto light assist (auto activare faza lunga) Facut drive test cu amandoua. Ford imi place ca e sportiv si fasnet, dar are portbagajul ca mic la 430ish litri si sistemul de infotainment SYNC3 e destul de trist, deja pare foarte invechit. Pe hartie, motorul hibrid pare foarte eficient, insa fiind relativ noua aceasta imperechere, nu am gasit mai nimic pe forumuri date despre consum. Temerea mea este ca acest motor de 2.5l benzina natural aspirat folosit si de Mazda, in lipsa unui condus foarte echilibrat care sa recupereze energia pentru motorul electric, va fi un gas guzler. Skoda e mare si spatioasa, este mai smooth in livrarea puterii fata de Ford care cam smuceste, infotainmentul e mai ok, pot conecta wireless telefonul pentru Android Auto, insa motorul nu imi inspira incredere la drumuri lungi, concedii cu 2 copii si masina incarcata cu bagaje. Cifrele de consum pe care le vad pe forumuri arata consumuri mixte de peste 9l/100km, ceea ce mie mi se pare enorm, venind de la un consum mediu de 7l/100km pe masina mea perosnala Audi A4 Allroad cu 2.0 TDI 163cp Preponderent insa masina va fi folosita prin oras si ocazional o data la doua saptamani iesiri de 200km in afara orasului. M-am uitat si la un Karoq, care cu acelasi motor de1.5 TSI imi pare un match mult mai bun si pentru mine era prima alegere, insa nu ma incadrez in bugetul alocat de firma. Desi masina e mai mica decat Kodiaq si un pic mai dotata, iese rata mai mare la leasing. Ia Kodiaqul. Nici una nu e masina de oras, sunt de naveta/drum lung. Daca e consumul o problema, cauta diesel sau orice altceva in afara de SUV. Semnat, Posesor de SUV Cum naiba are Kuga doar 430 l portbagaj? Eu am la Korando 520 si e mai mica decat Kuga Edited by Moinesti72, 16 June 2023 - 10:53. |
#4
Posted 16 June 2023 - 10:57
Moinesti72, on 16 iunie 2023 - 10:45, said:
Cum naiba are Kuga doar 430 l portbagaj? Eu am la Korando 520 si e mai mica decat Kuga |
#5
Posted 16 June 2023 - 11:00
are portbagajul mic pentru ca este hibrid. si bateriile ocupa spatiu. la kuga nu ma deranjeaza asa mult sistemul de infotainment (cat timp merge apple carplay), dar scaunele mi se par incomode. au sezutul foarte scurt (cel putin pt mine, sunt inalt). alt dezavantaj ar fi cutia cvt, desi pe un motor fhev nu se simte asa rau - cea de pe skoda este net superioara.
skoda are in schimb motorul ala trist… am condus un Kodiaq cu 1.5 si desi n-as putea sa zic ca e lenesa, mie nu mi-a placut. mai ales la gabaritul si aerodinamica masinii. alta problema la skoda e interiorul, finisajele sunt triste rau pe variantele mai slab dotate. una peste alta, eu personal as alege kuga. se potriveste mai bine pe nevoile si cerintele mele. A_Stere, on 16 iunie 2023 - 10:57, said:
Pai e PHEV (plugin hybrid) ...deci parte mare din portbagaj e ocupata de bateria aia. Baterie care e utila doar daca o incarci la priza si duce vreo 40-50km. Eu nu m-as lega la cap daca nu cumva initiatorul sta la casa, sau incarca gratis la birou. Edited by born2lose, 16 June 2023 - 11:01. |
#7
Posted 16 June 2023 - 11:02
alexneo, on 16 iunie 2023 - 10:33, said:
Skoda Kodiaq 1.5 TSI DSG 150CP Echipare Ambition Facut drive test insa motorul nu imi inspira incredere la drumuri lungi, concedii cu 2 copii si masina incarcata cu bagaje. |
#8
Posted 16 June 2023 - 11:03
Fa o incercare si la Seat Ateca, poate primesti ceva pret mai bun ca la Karoq. Masinile par cam la fel, dar Karoq a primit recent un facelift si cred ca d-aia e pretul un pic mai sus.
La skoda pachetul ambition nu pare cine stie ce, chiar si style e destul de chel. Ideal ar fi Style + extraoptiuni, sau echivalentul de la Seat |
#9
Posted 16 June 2023 - 11:03
A_Stere, on 16 iunie 2023 - 10:57, said:
Pai e PHEV (plugin hybrid) ...deci parte mare din portbagaj e ocupata de bateria aia. Baterie care e utila doar daca o incarci la priza si duce vreo 40-50km. Eu nu m-as lega la cap daca nu cumva initiatorul sta la casa, sau incarca gratis la birou. Pai atunci Kodiaq all the way. Nu mergi in concediu cu 2 copii si portbagaj mic. 1.5 l e ok, la motor, la fel am si eu, 163 CP, merge brici la drum lung( Grecia), cu 4 persoane si incarcat full. Edited by Moinesti72, 16 June 2023 - 11:09. |
#10
Posted 16 June 2023 - 11:23
A_Stere, on 16 iunie 2023 - 10:57, said:
Pai e PHEV (plugin hybrid) ...deci parte mare din portbagaj e ocupata de bateria aia. Baterie care e utila doar daca o incarci la priza si duce vreo 40-50km. Eu nu m-as lega la cap daca nu cumva initiatorul sta la casa, sau incarca gratis la birou. Este FHEV nu PHEV,. Aia costa inca vreo 5000 euro, sare din buget lejer adrian_r5, on 16 iunie 2023 - 11:02, said:
Neincrederea asta a aparut dupa ce ai facut "drive test" ? bani002, on 16 iunie 2023 - 11:03, said:
Fa o incercare si la Seat Ateca, poate primesti ceva pret mai bun ca la Karoq. Masinile par cam la fel, dar Karoq a primit recent un facelift si cred ca d-aia e pretul un pic mai sus. La skoda pachetul ambition nu pare cine stie ce, chiar si style e destul de chel. Ideal ar fi Style + extraoptiuni, sau echivalentul de la Seat Seat chiar nu am prin apropriere si nici prin orasele invecinate. Da, din pacate e pachet ambition + vreo 3 optiuni. asta e atat se poate dpdv bani Edited by alexneo, 16 June 2023 - 11:23. |
|
#11
Posted 16 June 2023 - 11:32
alexneo, on 16 iunie 2023 - 11:23, said:
Este FHEV nu PHEV,. Aia costa inca vreo 5000 euro, sare din buget lejer In acelasi buget nu ar intra poate si un Toyota Corolla Cross? E Full hybrid, spatiu decent (nu ca la Kodiaq) si dotari bunicele, plus interior mai decent decat la Ford? |
#12
Posted 16 June 2023 - 11:59
alexneo, on 16 iunie 2023 - 10:33, said:
insa motorul nu imi inspira incredere la drumuri lungi, concedii cu 2 copii si masina incarcata cu bagaje. Cifrele de consum pe care le vad pe forumuri arata consumuri mixte de peste 9l/100km, ceea ce mie mi se pare enorm, venind de la un consum mediu de 7l/100km pe masina mea perosnala Audi A4 Allroad cu 2.0 TDI 163cp ...si uita de consumuri din alea de TDI. Nu o sa vezi asa ceva la benzina, dar nici alte probleme (pe termen lung) de la TDI. La Kodiaq poti sa iti configurezi si cu 7 locuri (in caz ca mai cari pe drumuri scurte niste copii in plus/bunici, etc. |
#13
Posted 16 June 2023 - 12:39
Kodiak-ul cu motor de 1.5 e cam moartea pasiunii cand masina e plina, iar consumul pe autostrada la 130 e peste 8, daca mergi cu 110 scade sub 7. Motorul de 1.5 e mai potrivit pentru Karoq. Iar interiorul la chel-line e trist rau.
Daca in concedii mergi mult pe autostrazi si nu trebuie sa depasesti atunci cei 150 cp se descurca. Incearca si la alte firme poate gasesti altceva cu un interior mai ok si cu un raport putere - greutate mai bun. |
#14
Posted 16 June 2023 - 13:24
Moinesti72, on 16 iunie 2023 - 10:45, said:
Cum naiba are Kuga doar 430 l portbagaj? Eu am la Korando 520 si e mai mica decat Kuga La korando nu par 520 reali, probabil sunt masurati pana in tavan nu pana la polita asa vizual probabil sunt vreo 420 korando https://carsguide-re...00x800p-(4).jpg kuga fhev https://www.motorhan...f67469843e7.JPG |
#15
Posted 16 June 2023 - 13:34
Am facut research si/sau test pe la mai multi.
De japoneze nu te apropii ca bani. Poate doar la Nissan unde am condus Qashqai care nu m-a impresionat si nici nu intra in buget nici ala. Koreenele, desi sunt fan, ori dureaza mult livrarea ori sunt scumpe in draci si alea daca vrei o cutie automata. Karoq, desi mai ieftina un pic decat Kodiak a iesit mai scumpa la rata de leasing operational si iar ieseam din buget. Singurii care au dat oferta foarte competitiva sunt Ford, unde aveam de ales intre un Ecoblue 2l 120CP motorina (nu merci), si acel FHEV Duratec 190cp pe care l-am condus. Ok-ish masina dar cu un portbagaj foarte mic pentru marimea ei si pentru nevoile mele. |
|
#16
Posted 16 June 2023 - 14:15
stalker2142, on 16 iunie 2023 - 13:24, said:
La korando nu par 520 reali, probabil sunt masurati pana in tavan nu pana la polita asa vizual probabil sunt vreo 420 korando https://carsguide-re...00x800p-(4).jpg kuga fhev https://www.motorhan...f67469843e7.JPG Korando nu e chiar in clasa Kuga, mai degraba Rexton. Ca sa comparam mere cu mere. Asa cum Karoq nu e in clasa lui Kodiak. Edited by Moinesti72, 16 June 2023 - 14:16. |
#17
Posted 16 June 2023 - 14:34
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users