![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Bagaj de mana dimensiuni maxime
Last Updated: Nov 25 2023 17:55, Started by
ceromiedo
, Jun 16 2023 09:34
·
7

#1
Posted 16 June 2023 - 09:34

Salut,duminică urmează sa plec in Portugalia si cei de la companie mi-au luat un bilet de avion de la Ryanair acolo am citit ca dimensiunile maxime pentru un bagaj de mana(rucsac) limitele maxime ar fi 40x20x25.
Eu detin acest rucsac: https://www.emag.ro/..._medium=android Intrebarea mea este daca ar fi sa il iau cat ar fi costurile ca sa il pot lua cu mine fiindca pe site-ul companiei nu scrie nimic si sa stiu daca e sa imi iau unul mai mic sau sa raman cu acesta si sa mai platesc in plus daca este de bun simt(10-20 euro). Va mulțumesc pentru ajutor. Edited by ceromiedo, 16 June 2023 - 09:34. |
#2
Posted 16 June 2023 - 09:44

Nu te-ai uitat unde trebuie.
Bagajul de mână supradimensionat va fi refuzat la poarta de îmbarcare sau, unde este cazul, amplasat la cală pentru o taxă de £/€69.99 (taxă supusă cotei de TVA pentru zborurile interne, la cotele aplicabile). Asigură-te că scoți obiectele de valoare din bagaje la poarta de îmbarcare dacă acestea trebuie transferate la cala aeronavei. În cazul în care nu eşti sigur, verifică la ghişeul de preluare a bagajelor înainte de a ajunge la controlul de securitate. Limitarile la bagajele de mana sunt, in principal, din cauza spatiului restrans din avion. Edited by AlexEn, 16 June 2023 - 09:44. |
#3
Posted 16 June 2023 - 09:45

#4
Posted 16 June 2023 - 10:23

Ar merge adus in avion daca iti cumperi optiunea Priority unde dimensiunile sunt 55x40x20.
|
#5
Posted 16 June 2023 - 10:32

^asta voiam sa zic si eu, sunt 2 tipuri de bagaje de mana:
- mici, cu dimensiuni specificate de tine, gratuite cam peste tot - mari, cu dimensiuni care difera de la linie la linie, dar in general sunt 55x40x20 La cum arata ghiozdanul, nici daca-l umpli doar pe jumate nu o sa intre la categoria mici, poti sa incerci dar e riscant, sanse mari sa te puna sa-l bagi la cala, cost suplimentar, etc. Daca e relativ ieftin sa cumperi priority vei avea SI un bagaj de 55x40x20 (pe langa cel gratuit de 40x20x25). Daca nu-i ieftin, atunci fa rost de unu mai mic. Poate depasi acel 40x20x25, de obicei nu comenteaza, dar nu cu foarte mult (adica un 2-3-5 cm poate fi mai mare, ca-l comprimi la nevoie ![]() |
#6
Posted 16 June 2023 - 11:14

Nevasta-mea a plecat in Germania acum doua saptamani cu Wizz-ul si a avut un troler cu dimensiunile 40x30x20. L-am masurat acasa si era perfect pentru bagaj de mana gratuit.
Cand a ajuns la avion, stupoare! Nu s-a incadrat ca marime deoarece ei au socotit la marime si rotile trolerului. (altadata, exact cu acelasi troler am circulat ca si bagaj de mana si nu a fost problema) Asa ca a trebuit sa mai scoata din buzunar inca 50 euro si l-au incadrat la clasa priority. La intoarcere l-a lasat la baiat in Germania si a venit cu un rucsacel mic. Edited by vasileraz, 16 June 2023 - 11:20. |
#7
Posted 16 June 2023 - 11:23

Daca nu îl umpli și îl faci să intre în șablonul lor de la poarta, treci.
Daca nu ai bagaj de cala, te prezinți direct la poarta de îmbarcare (nu mai mergi pe la check in). Părerea mea e că te lasă chiar daca are 51 cm. Că nu e rigid. Îl pui sub scaunul din fata. |
#8
Posted 16 June 2023 - 11:34

De obicei nu verifica rucsacii deoarece sunt usor de indesat in sablonul lor (doar sa nu fie un monstru)
Ei tintesc bagajele rigide, si da, rotile intra in calcul. |
#9
Posted 16 June 2023 - 12:08

Fun fact: eu am un rucsac pe care producatorul canadian il certifica ca valid pentru zborurile in cadrul IATA (International Air Transport Association), in care si Wizz si Ryanair sunt membri.
Teoretic 11.8 (L) x 17.7 (H) x 10.6 (W) inches (45*30*27 cm, echivalent), in care rucsacul se incadreaza, pe masurate. Eu il folosesc zi de zi, laptop si multe alte chestii, in masina, ca sa am toate lucrurile intr.o singura papornita. Sotia a avut un drum de facut pana.n Romania si a ales Wizz. Am vrut sa.i ofer rucsacul meu pentru drum, pt eficienta maxima, dar nu a riscat, pt ca Wizz someaza la conditii sa se incadreze in 40 x 30 x 20 cm. Deci, cine ne minte?.. ![]() |
#10
Posted 16 June 2023 - 12:13

dimripper, on 16 iunie 2023 - 12:08, said:
Fun fact: eu am un rucsac pe care producatorul canadian il certifica ca valid pentru zborurile in cadrul IATA (International Air Transport Association), in care si Wizz si Ryanair sunt membri. Teoretic 11.8 (L) x 17.7 (H) x 10.6 (W) inches (45*30*27 cm, echivalent), in care rucsacul se incadreaza, pe masurate. Eu il folosesc zi de zi, laptop si multe alte chestii, in masina, ca sa am toate lucrurile intr.o singura papornita. Sotia a avut un drum de facut pana.n Romania si a ales Wizz. Am vrut sa.i ofer rucsacul meu pentru drum, pt eficienta maxima, dar nu a riscat, pt ca Wizz someaza la conditii sa se incadreze in 40 x 30 x 20 cm. Deci, cine ne minte?.. ![]() Nu te minte nimeni, poti lua rucsacul respectiv la bord, numai ca acum este contra-cost. Cel de 40x30x20 este gratuit. |
|
#11
Posted 16 June 2023 - 12:43

vasileraz, on 16 iunie 2023 - 11:14, said:
Nevasta-mea a plecat in Germania acum doua saptamani cu Wizz-ul si a avut un troler cu dimensiunile 40x30x20. L-am masurat acasa si era perfect pentru bagaj de mana gratuit. Cand a ajuns la avion, stupoare! Nu s-a incadrat ca marime deoarece ei au socotit la marime si rotile trolerului. (altadata, exact cu acelasi troler am circulat ca si bagaj de mana si nu a fost problema) Asa ca a trebuit sa mai scoata din buzunar inca 50 euro si l-au incadrat la clasa priority. La intoarcere l-a lasat la baiat in Germania si a venit cu un rucsacel mic. Faptul ca unii inchid ochii la incalcarea regulilor, asta nu inseamna ca o fac toti. Nu este zbor cu low-cost-ul in care sa nu vad 8-10 persoane care au ruleta mai scurta acasa, decat ce e la aeroport. dimripper, on 16 iunie 2023 - 12:08, said:
Fun fact: eu am un rucsac pe care producatorul canadian il certifica ca valid pentru zborurile in cadrul IATA (International Air Transport Association), in care si Wizz si Ryanair sunt membri. Teoretic 11.8 (L) x 17.7 (H) x 10.6 (W) inches (45*30*27 cm, echivalent), in care rucsacul se incadreaza, pe masurate. Eu il folosesc zi de zi, laptop si multe alte chestii, in masina, ca sa am toate lucrurile intr.o singura papornita. Sotia a avut un drum de facut pana.n Romania si a ales Wizz. Am vrut sa.i ofer rucsacul meu pentru drum, pt eficienta maxima, dar nu a riscat, pt ca Wizz someaza la conditii sa se incadreze in 40 x 30 x 20 cm. Deci, cine ne minte?.. Apropo aceste dimensiuni au variant de-a lungul anilor, cautati pe topic. Edited by vestale, 16 June 2023 - 12:47. |
#12
Posted 16 June 2023 - 12:50

Bagajul de 40x30x20 ar trebui sa intre sub staunul din fata ta. Daca e mai mare nu intra, sau intra foarte greu, mai ales daca e troller si nu ghiozdan.
Bagajul de 55cm trebuie sa intre in compartimentul de deasupra pus de-a lungul. Daca il pui de-a latul vor incapea mai putine bagaje sus. Rotile fac parte din lungime pentu ca nu se poate inchide compartimentul de sus lasand rotile pe afara si nici trollerele cu roti exterioare extra nu incap sub scaun. Ei vor sa/si puna lumea bagajul sub scaun by default ca sa mearga treaba mai repede cu imbarcarea si debarcarea pasagerilor ca sa aiba timpi mai scurti in aeroport (taxe mai mici plus rulaj mai mare al avioanelor) |
#13
Posted 16 June 2023 - 15:08

mdt, on 16 iunie 2023 - 12:50, said:
Ei vor sa/si puna lumea bagajul sub scaun by default ca sa mearga treaba mai repede cu imbarcarea si debarcarea pasagerilor ca sa aiba timpi mai scurti in aeroport (taxe mai mici plus rulaj mai mare al avioanelor) Ei vor...dar lumea le pune tot in compartimentele de deasupra in majoritatea cazurilor. Si pe buna dreptate, sub scaun acolo ar trebui sa stea picioarele, nu bagajele ![]() Oricum nici stewardezele nu fac prea mult caz pe lucrul asta,din ce-am observat, isi dau si ele seama ca e cam exagerat. Daca ar vrea sa mearga imbarcarea repede ar proceda altfel: ar imparti pe grupe si ar chema intai pe cei care stau la geam, etc. Nu stiu ce e cu haosul asta la imbarcare in Europa. M-au uimit in America de Sud cat de organizati erau, strigau exact ordinea locurilor la imbarcare. Iar la debarcare la fel, se debarcau cate 3-4 randuri, restul pasagerilor erau obligati sa astepte, nu se ridicau toti aiurea asa unii in altii ca la noi... Edited by danigoleman, 16 June 2023 - 15:09. |
#14
Posted 16 June 2023 - 15:18

Continutul unui geamantan intr-un rucsac militar nu il transforma in bagaj de mana.
|
#15
Posted 16 June 2023 - 16:13

danigoleman, on 16 iunie 2023 - 15:08, said:
Ei vor...dar lumea le pune tot in compartimentele de deasupra in majoritatea cazurilor. Si pe buna dreptate, sub scaun acolo ar trebui sa stea picioarele, nu bagajele ![]() Oricum nici stewardezele nu fac prea mult caz pe lucrul asta,din ce-am observat, isi dau si ele seama ca e cam exagerat. Daca ar vrea sa mearga imbarcarea repede ar proceda altfel: ar imparti pe grupe si ar chema intai pe cei care stau la geam, etc. Nu stiu ce e cu haosul asta la imbarcare in Europa. M-au uimit in America de Sud cat de organizati erau, strigau exact ordinea locurilor la imbarcare. Iar la debarcare la fel, se debarcau cate 3-4 randuri, restul pasagerilor erau obligati sa astepte, nu se ridicau toti aiurea asa unii in altii ca la noi... Tot prin Europa zboara si ei, vezi aici ce procedura de boarding au. |
|
#16
Posted 16 June 2023 - 16:51

Pai in mod normal bagajele de cala ar trebui sa fie gratuite si atunci lumea nu si-ar mai burdusi bagajele de mana, ar lua la bord strictul necesar si nu ar mai fi tot tambalaul. Dar ei au pornit modelul asta, cu bagajele contra cost si de aici toate complicatiile. Asta e modelul de business, ne adaptam, ce sa facem.
|
#17
Posted 16 June 2023 - 16:57

Ei care au inceput? Compara preturile minime de la operator ce iti ofera bagaj la cala cu cele minime de la un operator low cost pe acelasi traseu si o sa vezi diferente.
Am zburat de multe ori cu low cost fara bagaj la cala, doar cu un rucsac mic si cu pret bun. Daca erau preturi de zbor de linie, nu as fi calatorit. Dar puteti deschide o companie low cost care sa aiba incluse bagajele la cala. |
#18
Posted 16 June 2023 - 17:06

Pai clar ca exista multi calatori multumiti cu acest aranjament, de-asta modelul de business prospera in continuare. Si eu am zburat asa, foarte multumita. Ce am vrut eu sa punctez este legatura cauza - efect. Bagaje de cala pe bani => bagaje de mana mai multe => nevoia de a le restrictiona, de a cere plasarea bagajelor mici sub scaun, de a masura bagaje la imbarcare samd. Avantaje si dezavantaje, ca la orice pe lume.
Edited by mdt, 16 June 2023 - 17:07. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users