Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
GOLF VI 1.4 TSI VS HONDA mkVIII 1.4 V-TEC (2006-2011)
Last Updated: Jun 10 2023 20:42, Started by
Ciurcan
, May 29 2023 08:27
·
9
#19
Posted 31 May 2023 - 20:26
Golf 6 pe benzina,una dintre cele mai proaste masini din istorie.
Honda e de 10 ori mai buna din toate punctele de vedere. Daca vrei neaparat VW,cauti motorul 1.8 TFSI cod BZB,Euro4,montat pana prin 2009,dar in paralel cu aceeasi motorizare,dar EA888 generatia 2 a,cu norma Euro 5. Se gaseste pe Passat CC. Banuiesc ca esti tinerel. Masina mai frumoasa decat un CC nu vei gasi la banii aia. |
#20
Posted 03 June 2023 - 10:16
Ciurcan, on 30 mai 2023 - 08:25, said:
dar dintre un golf 6 tsi si unul tdi... pe care il recomandati? 6000 eur maxim Oricum, dacă iei 2.0 TDI, să verifici mașina bine, recomand în reprezentanță, să aibă DPF și EGR active. Ca fapt divers, filtrul de particule se înfundă câte 0.07 g la fiecare 100k km. Bugetul tău este la limită pentru un Golf 6 în mințile lui. marius2k, on 30 mai 2023 - 10:59, said:
TDI pana in 150k km, merge si 200k, ... marius2k, on 30 mai 2023 - 10:59, said:
daca a fost intretinuta, atentie la ambreiaj si verifica sa fie curate tevile de evacuare! |
#21
Posted 10 June 2023 - 20:42
_R_A_D_U, on 03 iunie 2023 - 10:16, said:
Cel TDI, normal.Dar musai 2.0 TDI, Să fugi ca dracu de tămâie de 1.6 TDI de pe Golf 6, are probleme la injectaore, nepoata mea a schimbat deja 2 IAR MAȘINA ARE UNDEVA LA 180K. Eu, la al meu 2.0 TDI (cod motor CFFB), luna trecută (la 314k km) am schimbat EGR și pompa abreiaj (piese OE, in reprezentanță), mașina are soft dieselgate. Dacă eram cu obrazul gros, mergea un DPF/EGR off și scuteam bani de-o ciorbă. Oricum, dacă iei 2.0 TDI, să verifici mașina bine, recomand în reprezentanță, să aibă DPF și EGR active. Ca fapt divers, filtrul de particule se înfundă câte 0.07 g la fiecare 100k km. Bugetul tău este la limită pentru un Golf 6 în mințile lui. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users