Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
GOLF VI 1.4 TSI VS HONDA mkVIII 1.4 V-TEC (2006-2011)
Last Updated: Jun 10 2023 20:42, Started by
Ciurcan
, May 29 2023 08:27
·
9
#2
Posted 29 May 2023 - 09:25
In perioada aia motorul 1.4 TSI de la VAG a fost un mic "gunoi" :-D Daca ziceai de 1.4 TSI pe curea dupa 2013 atunci era ok.
Motorul ala aspirat de pe Honda va fi mult mai fiabil. DAR trebuie sa iti placa Honda aia - mie nu imi place de nici o culoare, dar tine de gusturi. As zice sa faci un "drive test" cu una si sa vezi cum iti place. In plus: sa cauti una intretinuta bine (ulei schimbat la timp, consumabile, etc). Pentru ca motorul este fiabil => unii oameni si-au batut joc de el (au tinut de exemplu uleiul ani de zile in motor si nu l-au schimbat la timp). Daca gasesti una intretinuta ok ar fi foarte buna pentru oras. |
#3
Posted 29 May 2023 - 10:28
#4
Posted 29 May 2023 - 10:34
Dpdv design generatia aia de Civic e superba. Dar va trebui sa te obisnuiesti cu faptul ca nu vezi colturile masinii in oglinzi. Motorul de 1.4 mi s-a parut la limita, dar daca stai mai mult in oras, e ok.
Motorul ala de Golf nu-l stiu first hand, pt ca n-a avut o reputatie f buna, deci am stat departe de el. Plus ca interiorul de Golf, indiferent de generatie, e cel mai trist interior vazut la vreo masina, pt ca e facut astfel incat sa nu displaca nimanui. Nu trebuie sa placa tuturor, trebuie sa nu displaca, asta e filosofia lor, cu care eu nu rezonez, dar e chestie de gusturi. |
#5
Posted 29 May 2023 - 11:23
#6
Posted 29 May 2023 - 12:14
Ciurcan, on 29 mai 2023 - 08:27, said:
Salut tot caut o masina pentru mine micuta pentru oras Ce pareri aveti despre batranul golf 6 si o Honda v-tec? Toate parerile sunt bine venite Mororu 1.4 (chiar si v-tec) e cam moartea pasiunii pe masina aia, cauta 1.8 140cp. Golfu ar fi cel mai ok/practic, dar motorul e unul dintre cele mai stricacioase motoare facute vreodata |
#7
Posted 29 May 2023 - 13:03
Octavian___, on 29 mai 2023 - 12:14, said:
Mororu 1.4 (chiar si v-tec) e cam moartea pasiunii pe masina aia, cauta 1.8 140cp. dan210, on 29 mai 2023 - 11:23, said:
alea care au avut probleme cu lantul, unele puteau fi tratate dar s-au neglijat daca a trecut de 100 000 mile si nu este zgomotoasa distributia, parerea mea este ca-i ok |
#8
Posted 29 May 2023 - 13:16
Motorul de 1.4 de la Honda:
1. are distributie pe lant 2. 2 bujii/cilindru 3. din ce imi aduc eu aminte nu e vtec nici pe departe 4. e lesinat pentru masina aia Iti recomand ca si alti colegi sa mergi pe motorul de 1.8 daca vrei Civicul. Masutatsu-Oyama, on 29 mai 2023 - 13:11, said:
automobil japonez -> piese scumpe, proaste, cu durate lungi de livrare: eg luni, si chiar ani, pentru o bujie. Iar incepi cu aberatiile? |
#9
Posted 29 May 2023 - 13:49
#10
Posted 29 May 2023 - 17:49
Xman_ghio, on 29 mai 2023 - 13:03, said: Orice 1.4-1.6 aspirat e "moartea pasiunii", dar el vrea masina pentru oras... Ce "pasiune" sa aiba cand merge bara-la-bara??? :-) ..... ..... Mai bine se misca un Clio 1.0 aspirat, pe departe mai ok/sprinten pt foiala in oras, reprize scurte si bune, consum mic. RealThing, on 29 mai 2023 - 13:16, said:
Motorul de 1.4 de la Honda: 1. are distributie pe lant 2. 2 bujii/cilindru 3. din ce imi aduc eu aminte nu e vtec nici pe departe 4. e lesinat pentru masina aia Iti recomand ca si alti colegi sa mergi pe motorul de 1.8 daca vrei Civicul. .... ... Ala de 80 e muertes, chiar trist pt masina in cauza. |
|
#11
Posted 29 May 2023 - 17:56
1.4 de 160 cai CAVD e problematic la G6 pentru ca se sparg pistoanele.
1.4 de 122 cai CAXA este ok si doar se schimba distributia atunci cand este cazul si mai face joc la clapeta turbinei. La Honda e belea mare cu piesele de caroserie. Este printre singurele japoneze cu elememte de caroserie greu de gasit pe relatia aftermarket. Avantajul masinilor europene este ca gasesti piese pt ele la fiecare colț de stradă. |
#12
Posted 29 May 2023 - 18:00
Octavian___, on 29 mai 2023 - 17:49, said:
Parca erau doua variante 1.4, unu de 80cp si altu de 100 cp. Ala de 80 e muertes, chiar trist pt masina in cauza. Stiu de ala de 100 cp, n-am idee daca e si de 80 dar avand in vedere ca am prin zona o chestie cu 85 cp la 1300 kg...da e moartea in vacanta daca vrei sa faci o depasire. Edited by RealThing, 29 May 2023 - 18:01. |
#13
Posted 29 May 2023 - 18:01
Atenție mare la motorizare.
Pentru mers 99% din timp în oraș, am cumpărat o mașină cu un motor de 1,8 l,140cp aspirat/benzină. Foarte fiabil,dar ...chinuitor. Într-o mașină cu un raport de cp/kg de sub 1cp/kg,îți cam faci cruce într-o depășire în rampă. Probabil că ,,turbatele" sunt altfel,nu știu. Edited by Clio1973, 29 May 2023 - 18:04. |
#15
Posted 30 May 2023 - 08:25
dar dintre un golf 6 tsi si unul tdi... pe care il recomandati?
6000 eur maxim Edited by Dany_Darke, 30 May 2023 - 08:40. |
|
#16
Posted 30 May 2023 - 09:43
Ciurcan, on 30 mai 2023 - 08:25, said:
dar dintre un golf 6 tsi si unul tdi... pe care il recomandati? 6000 eur maxim De preferat ar fi MPI (aspirat). Ala gasesti doar 1.4 si 1.6. Eu am lua si motoarele astea (sotia are de 5 ani un 1.4 aspirat de 75 de cai. Este moartea pasiunii, dar daca mergi 90% in oras este IDEAL. Consum mic - 8l/100km in oras, nu are ce sa se strice, nu are turbo, nu are DPF). Daca nu gasesti MPI cauta un TSI in "mintile lui". Dar 1.4, nu avioane 1.8-2.0 TSI ca iti consuma 15l/100km (si ulei) TDI in oras o sa il "ucizi" repede! |
#17
Posted 30 May 2023 - 10:59
#18
Posted 30 May 2023 - 23:30
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users