Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Monopol statii incarcare EV Bucuresti
Last Updated: May 14 2023 10:29, Started by
Ahasverus
, May 12 2023 17:27
·
6
#1
Posted 12 May 2023 - 17:27
In timp ce noi ne inghiontim cu ICE vs EV, se pregateste un mare tun, pentru ce ne place sau nu... EV e viitorul.
De pe whatsapp, grupul EV, de un om implicat si cunoscator, trage un semnal de alarma. Quote
In momentul de fata, PNL pregateste un monopol pentru statii de reincarcare in Bucuresti Autorizatia de functionare ar urma sa fie eliminata DOAR pentru domeniul public si RAMANE pentru privat. Pentru domeniul public nu se mai pot pune statii de catre cine doreste ci DOAR de catre compania de parking, companie care va da acel serviciu cui doreste, sa zicem... EnelX care a primit gratuit teren pentru statii prin mai multe sectoare si a fost blocat la S1. Modelul este probabil un proptotip pentru intreaga tara Daca nu va doriti o situatie similara cu operatorii de distributie de energie electrica care fac ce vor... si la statii... Am in fata o propunere de amendamente care pune 100% din putere in mainile companiei de parking... INCLUSIV la parcari private! Vrei statie la ... Mall Baneasa? Ai nevoie de aviz de la compania de parking a PMB. Art. 4 alin. (1) se va modifica și va avea următorul conținut: "Amplasarea stațiilor de încărcare a autovehiculelor electrice este permisă doar cu respectarea prevederilor prezentului Regulament și numai în baza următoarelor documente: a) avizului de amplasare sau a autorizației de construire, emise în conformitate cu prevederile legislației în vigoare, după caz; b) avizului Comisiei Tehnice de Circulație din cadrul Primăriei Municipiului București; c) avizului Operatorului serviciului public de administrare a parcajelor aparținând domeniului public sau privat al Municipiului București, dacă este cazul." Atasata e propunerea rezonabila pentru proiect. ph regulament statii electrice.pdf 1.21MB 11 downloads Asta e forma trimisa pt promulgare. Edited by Ahasverus, 12 May 2023 - 17:30. |
#2
Posted 12 May 2023 - 17:33
Adica vrea OMV, Petrom, Gigel etc sa isi puna statie de incarcare publica pe terenul sau, privat?
Trebuie sa ceara voie la sefu! avizului Operatorului serviciului public de administrare a parcajelor aparținând domeniului public sau privat al Municipiului București, dacă este cazul De ce e nevoie de asta si pe domeniul privat? |
#3
Posted 12 May 2023 - 17:57
Diferenta o face/ar trebui sa o faca expresia "daca este cazul".
La aia nu este cazul |
#4
Posted 12 May 2023 - 18:35
Adm, on 12 mai 2023 - 17:33, said: De ce e nevoie de asta si pe domeniul privat? Toți banii care vor dispărea în urma scoaterii mașinilor ICE din circulație trebuie redobândiți cumva. Și asta de unde? De la posesorii de EV-uri, normal. |
#5
Posted 12 May 2023 - 18:48
La atatea mismash-uri si invarteli, o sa coste kilowatt-ul la statiile ale de zici ca a pedalat Johannis in persoana la o bicicleta cu dinam, ca sa-l produca... Viitorul masinilor electrice e fezabil doar la cei cu casa si curte, unde pot monta o statie de 7,4 sau 11 kw, pentru uz propriu. Asta, daca vor o incarcare ceva mai rapida, altfel, o pui azi la incarcat si e gata poimaine... Nu stiu voi, dar nu ma vad aruncand prelungitor de la etajul 4, unde stau - asta dupa ce ma bat cu 6 vecini sa prind locul de sub geam, sa-mi ajunga prelungitorul - sa incarc EV-ul. As fi deliciul barfelor din bloc...
Edited by Raz0rblade, 12 May 2023 - 18:48. |
#6
Posted 12 May 2023 - 18:52
Adm, on 12 mai 2023 - 17:33, said:
Adica vrea OMV, Petrom, Gigel etc sa isi puna statie de incarcare publica pe terenul sau, privat? Trebuie sa ceara voie la sefu! avizului Operatorului serviciului public de administrare a parcajelor aparținând domeniului public sau privat al Municipiului București, dacă este cazul De ce e nevoie de asta si pe domeniul privat? Este vorba despre domeniul privat al Municipiului Bucuresti. Nu este vorba despre proprietatea privata a unor persoane fizice/juridice. |
#7
Posted 12 May 2023 - 19:31
CAPITOLUL4 : Norme generale
Art.4 (2) Amplasamentele aflate pe domeniul public sau privat al municipiului Bucuresti destinate statiilor de incarcare a autovehiculelor electrice, vor fi inchiriate/concesionate, potrivit reglementarilor legale in vigoare. Edited by STARTREK1, 12 May 2023 - 19:34. |
#8
Posted 12 May 2023 - 19:45
Banii pierduti de stat din benzina si motorina trebuie recuperati din curentul electric.
|
#9
Posted 12 May 2023 - 20:15
Este vorba de domeniul privat al Municipiului București, nu de domeniul privat de pe raza municipiului București.
Zice gugle ce înseamnă domeniul privat al statului https://www.google.c...le-gws-wiz-serp Mai multe aici, https://lege5.ro/gra...gi4tcojwhe4daoa sau aici , https://www.juridice...eritoriale.html Edited by cata, 12 May 2023 - 20:27. |
#10
Posted 12 May 2023 - 23:01
pnl, plicusor...succese! totusi restul partidelor dorm sau au si ele altele pregatite pt ei?
|
|
#11
Posted 12 May 2023 - 23:22
In principiu e bine sa fie o standardizare si o reglementare stricta a acestor instalatii de mare putere. Adica nu vrem sa luam foc incarcand masina.
Poate nu realizeaza toata lumea ce inseamna 22KW sau mai mult. Este o putere extrem de mare. Edited by abac, 12 May 2023 - 23:22. |
#12
Posted 12 May 2023 - 23:50
STARTREK1, on 12 mai 2023 - 19:31, said:
CAPITOLUL4 : Norme generale Art.4 (2) Amplasamentele aflate pe domeniul public sau privat al municipiului Bucuresti destinate statiilor de incarcare a autovehiculelor electrice, vor fi inchiriate/concesionate, potrivit reglementarilor legale in vigoare. |
#13
Posted 13 May 2023 - 12:26
Și uite așa ne inflamăm pentru chestii care nu există - în document nu scrie nicăieri de avizul companiei de parking - și nu vedem ce varză e alte locuri prin propunerea asta.
Spun onor autorii că stațiile astea se pot amplasa cu sau fără autorizație de construire în funcție de existența sau inexistența fundațiilor și a racordurilor la utilități. Ok. E o prostie dar scrie la lege în definirea mobilierului urban deci o lăsăm cum a căzut. Dacă e cu autorizație știm toți - e un balamuc în toată regula. Dar, dacă e fără autorizație, ce scrie la acest regulament că e necesar ca documentație? Păi: 1 cerere 2 identificare solicitant 3 identificare teren 4 memoriu tehnic 5 desene la scară din care să reiasă dimensiunile stației, suprafața ocupată, distanțe față de repere, tipul structurii de montare, secțiune din care să reiasă mpdul de fixare de sol. Planul trebuie făcut pe suport topo eliberat de OCPI. 6 planuri 1/500 și 1/2000 eliberate de OCPI 7 fotomontaj cu imaginea stație de încărcare în locul propus pentru amplasare 1-4 și 6 sînt OK. Restul intră la capitolul facem abuz fiindcă putem și nu pățim nimic. Ce vor la 5 și7 e practic conținutul dosarului de obținere a autorizației de construire - planuri, secțiuni, fațade. |
#14
Posted 13 May 2023 - 16:53
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users