Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Plata neinregistrata NETOPIA Payments în numele REVO TECHNOLOGIES I.F.N. S.A..Mokka
Last Updated: Jan 05 2024 12:32, Started by
cristi_cristi00
, May 09 2023 10:33
·
1
#1
Posted 09 May 2023 - 10:33
Buna ziua,
situatia mea sta in felul urmator.Am apelat la cei de la Mokka sa achizitionez diferite produse pe site-uri, luand credite in rate. De 1 an si ceva lucrez cu ei si mi-am achitat ratele la timp si punctual. Pe data de 26 aprilie aveam o rata de 23.5 Ron. Am achitat-o pe 24.04.2023. Am dovada platii plus si dovada scrisa a lor cum ca plata este inregistrata. Pe site apare ca nu am facut plata, au trimis mai departe catre Creditexpress ca sa-mi recupereze datoria. De 3 saptamani zic ca au probleme in actualizarea bazelor de date, dar nu se rezolva inca nimic! din nou am facut plata pentru rata din 10 mai de 257.88 Ron, la fel nu a fost inregistrata, la fel am dovada platii Deja vad ca suma din aprilie incepe sa creasca. Ei tot ma asigura ca platile sunt ok, doar ca au probleme cu sistemul lor. intrebarea mea este ce se poate intampla? adica nu mi se pare corect, eu nu am intarziat nicioadata platile, si le voi plati in continuare la zi. dovezile de plata raman oricum A mai fost cineva in situatia asta? as putea face o sesizare undeva? multumesc anticipat! |
#3
Posted 09 May 2023 - 12:32
bogdan_o, on 09 mai 2023 - 12:28, said: Buna ziua,multumesc, dar asta nu este pentru cei care nu pot sa isi achite ratele la timp, si nu au posibilitate? LA mine este problema ca am posibilitatea sa le achit si le-am achitat la timp, doar ca ei nu actualizeaza pe site si apar ca si cum as fi dator.. |
#4
Posted 09 May 2023 - 15:04
Solicita situatia contului tau, un fel de extras de cont. De asemeena sa ai in vedere in ca din acel extras de cont sa se vada care-i stuatia datoriei la data emiterii extrasului.
|
#5
Posted 09 May 2023 - 15:57
Ciubex, on 09 mai 2023 - 15:04, said:
Solicita situatia contului tau, un fel de extras de cont. De asemeena sa ai in vedere in ca din acel extras de cont sa se vada care-i stuatia datoriei la data emiterii extrasului. Cam asa suna : Situatia dumneavoastra este in atentia colegilor din departamentul abilitat. Va rugam sa asteptati solutionarea situatiei si sa ignorati mesajele de avertizare. |
#6
Posted 09 May 2023 - 17:14
Daca Nu au nici Nr. Oficial de Tel. sunt cam Dubiosi.
A.N.P.C., sau Autoritatea Financiara care are indatorirea sa-i supervizeze! |
#7
Posted 09 May 2023 - 17:58
Orice instituie financiara trebuie sa aiba o forma de contact prin care sa li se solicite informatii.
Nu stiu legislatia, insa poti sa te interesezi in acest sens, orice insititutie trebuie sa ofere niste raspunsuri la solicitari intr-un termen de timp (parca e vorba de 30 de zile pentru solutionarea petitiilor). Pe baza solicitarilor tale si a raspunsurilor primite poti face niste petitii, fie la protectia consumatorului fie la cei ce reglementeaza piata financiara. Site-uri: - protectia consumatorului: https://anpc.ro/ - litigii financiare: https://csalb.ro/ Daca cei in cazul tau is astia: https://mokka.ro/contacts/ Adresa de email pe care poti sa le socliciti inofrmatii pare sa fie: [email protected] |
#8
Posted 10 May 2023 - 08:42
Ciubex, on 09 mai 2023 - 17:58, said:
Orice instituie financiara trebuie sa aiba o forma de contact prin care sa li se solicite informatii. Nu stiu legislatia, insa poti sa te interesezi in acest sens, orice insititutie trebuie sa ofere niste raspunsuri la solicitari intr-un termen de timp (parca e vorba de 30 de zile pentru solutionarea petitiilor). Pe baza solicitarilor tale si a raspunsurilor primite poti face niste petitii, fie la protectia consumatorului fie la cei ce reglementeaza piata financiara. Site-uri: - protectia consumatorului: https://anpc.ro/ - litigii financiare: https://csalb.ro/ Daca cei in cazul tau is astia: https://mokka.ro/contacts/ Adresa de email pe care poti sa le socliciti inofrmatii pare sa fie: [email protected] da acolo comunica cu ei, referitor la plata . "Pe data de 26 aprilie aveam o rata de 23.5 Ron. Am achitat-o pe 24.04.2023 "=> mi=au zis ca este inregistrata la ei in sistem si au primit-o, dar inca au probleme tehnice cu actualizarea. Dar nu prea cred Desi mi se pare ciudat ce incearca ei sa faca, desi recunosc plata, dar totusi primesc somatii de plata ca sunt in intarziere |
#9
Posted 10 May 2023 - 12:46
cristi_cristi00, on 09 mai 2023 - 12:32, said:
Buna ziua, multumesc, dar asta nu este pentru cei care nu pot sa isi achite ratele la timp, si nu au posibilitate? LA mine este problema ca am posibilitatea sa le achit si le-am achitat la timp, doar ca ei nu actualizeaza pe site si apar ca si cum as fi dator.. Salut Este pentru toate problemele pe care le ai cu o banca sau IFN. Daca primesti somatii pentru neplata, sansele sunt mari sa ajungi sa fii inregistrat ca rau platnic in Biroul de Credit. Ca sa te stearga de pe lista tot tu va trebui sa dovedesti ca ai fost bun platnic si de fapt problema e la IFN-ul ala. Pentru asta: - fa sesizarea scrisa la CSALB - pastreaza toate conversatiile cu IFN-ul pe tema asta, inclusiv confirmarile de plata din partea lor si dovezile platilor efectuate. Poate chiar au probleme tehnice, dar daca ajungi la Biroul de Credite tot tu vei avea de tras ca sa repari situatia. |
#11
Posted 11 May 2023 - 08:45
Buna dimineata,
dupa 3 zile de stres , etc, zeci de sesizari E-mail, l-am gasit pe facebook si pe CEo acestei companii si am vb direct cu el. Se pare ca s-a rezolvat intr-un final, au recunoscut platile si s-a actualizat pe site. Nu stiu daca a fost chiar o problema de soft la ei sau au incercat sa mai ciupeasca ceva..sa vada cu cine le merge. SA aveti oricum mare grija cu aceste IFN-uri,!!! DAca era un om mai in varsta care nu se pricepe sa caute atata pe internet ? ce sa intampla? probabil ca unii saracii platesc o gramada nevinovati. CU mine nu le merge, degeaba incearca tertipuri de genu. Multumesc de sfaturi |
#12
Posted 05 January 2024 - 10:48
Buna ziua! Aceeasi problema o am si eu cu cei de la Mokka. Am platit integral dar primesc notificari de intarziere platala si nu pot sa ii contactez. Imi puteti spune cristi_cristi00 cum i-ati gasit pe facebook?
|
#13
Posted 05 January 2024 - 11:08
Ajutor cristi_cristi00. Si eu sunt in aceeasi situatie, am platit imprumutul integral si acum primesc notificari de plata intarziata.
|
#14
Posted 05 January 2024 - 12:32
Lavi-15-AL, on 05 ianuarie 2024 - 11:08, said:
Ajutor cristi_cristi00. Si eu sunt in aceeasi situatie, am platit imprumutul integral si acum primesc notificari de plata intarziata. https://www.facebook...100005225237619 |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users