Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...
 Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 

Reconversie profesională în IT. Care ar fi pașii de urmat?

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#1
VOID96

VOID96

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 05.03.2021
Salut! Împlinesc peste o lună vârsta de 26 de ani și am realizat că jobul pe care îl am în acest moment mă plictisește și nu mă satisface din punct de vedere financiar, dar și al satisfacțiilor proprii. Pe scurt, lucrez ca economist - contabil într-o instituție publică din noiembrie 2020 și, deși mi-a plăcut mult ce făceam în primele luni de zile, acum mă trezesc în fiecare dimineață cu o silă, deoarece simt că nu mă mai regăsesc deloc în ceea ce fac și fac totul pe modul de pilot automat. De asemenea, mă gândesc și la viitor, și nu am șanse să avansez în acest loc de muncă. Am fost foarte fericit când am intrat (am fost 25 de candidați pe un loc), dar de avansat, simt că nu am șanse că nu am pile și mai e și faza că nu îmi mai place.

Am început să mă gândesc din ce în ce mai serios la o reconversie profesională, deoarece îmi doresc un job la care să mai am provocări, să gândesc (la jobul actual parcă nici nu mai gândesc, sunt un robot, fac același ghiveci lună de lună), să câștig decent pentru a trăi cât de cât okay.