Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta
 Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...
 Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 

Examen licenta

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
ChristianaC

ChristianaC

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 02.03.2023
Imi cer scuze daca nu am nimerit forumul potrivit pentru acest topic insa sunt putin nelamurit.
Sunt un fost student al Facultatii de Economie si Administrarea Afacerilor Iasi, insa din nenumarate motive nu am reusit sa absolvez facultatea la timp, iar acum sunt plecat din tara definitiv.
Nelamurirea mea este urmatoarea: in regulamentul universitar este scris paragraful urmator
"La examenul de licență organizat de Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași, se poate prezenta orice absolvent al studiilor universitare de licență din România, absolvent în condițiile legii, dacă a acumulat cel puțin 50% din creditele domeniului în această instituție sau în alte instituții acreditate cu care Universitatea are acorduri de parteneriat"

Am doua restante, insa din cate cred eu, ar trebui sa imi fie acordat dreptul de a sustine examenul de licenta, in urma a ceea ce ei au pus in regulament.
Stie cineva daca este adevarat sau nu? Sau ce sa fac? Sau cu cine sa vorbesc?

Sunt panicat, as vrea sa dau examenul, sa imi iau diploma si sa ma inscriu la o facultate din afara.

Va multumesc!

#2
crios339

crios339

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 301
  • Înscris: 27.01.2007
https://www.feaa.uaic.ro/contact-feaa/

#3
helen76

helen76

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,410