Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Tepuirea statului roman cu Springul
Last Updated: Apr 11 2023 17:20, Started by
Mohombi
, Mar 02 2023 14:45
·
0
#1
Posted 02 March 2023 - 14:45
Tocmai ce citeam pe grupul de Fb cum o duduie prezinta un tutorial de vinzare a Springului cat mai in profit in afara. Cautand pe site-urile auto de profil , intr-adevar sunt o gramada care si-au scos masina la vanzare de noua. Adica astepti intre 6 si 12 luni sa-ti vina si dupa o scoti imediat la vanzare ? Pai cum vine asta ?
Pai da. Afacere si gandire de romanash. Pentru oricine din afara e avantajos sa cumpere Springul la orice pret (vezi atasament) si 13k , si la 14, si la 15, si la 16. Reteta e sigura de profit pt vanzator. Problema e ca statul iti permite sa instrainezi(in afara teritoriului tarii) o masina noua pentru care ti-a dat 11000 euro, din bani publici. Evident ca eu nu sunt de acord cu asta, ca contribuabil. De ce statul permite asa ceva ? N-ar trebui schimbate regulile contractuale de achizitie a masinii ? Attached FilesEdited by Mohombi, 02 March 2023 - 14:53. |
#2
Posted 02 March 2023 - 14:53
statul nu ți-a dat ție nimic - a subvenționat direct fabrica!
sau altfel: io, român, cumpăr mașina din .ro - dar o folosesc în italia, că acolo muncesc de 30 de ani ai fo' problemă? |
#3
Posted 02 March 2023 - 14:56
Asta vine de la modul de implementare a eco-bonusului. Aici la noi nu mai e deloc de la 1 ianuarie dar cat timp a fost tu plateai masina full si primeai bani in cont dupa 6 luni de la achizitie, daca o mai aveai in posesie, altfel nu.
Intr-adevar este o problema prin faptul ca nu se reglementeaza cumva. Statul roman ar putea continua asa cum e acum dar cu o clauza prin care trebuie sa returnezi banii cu pricina daca instrainezi masina mai repede de X luni. Edited by ro_explorer, 02 March 2023 - 15:00. |
#4
Posted 02 March 2023 - 15:02
Subventia nu este pentru cumparator, ci pentru producator conform Regulamentul (UE) nr. 1.407 si a https://legislatie.j...Document/251368
Edited by pasilla, 02 March 2023 - 15:04. |
#5
Posted 02 March 2023 - 15:02
Conform legii, nu o poti instraina mai devreme de 12 luni. Cine a facut chestia asta (contracte de comodat, etc) o face pe raspunderea lui. Erau pe facebook mai multe postari cu masini trimise afara si tot felul de probleme legale prin tari straine. E posibil sa fie si exemple cu persoana de mai sus, insa nu cred ca sunt mai mult de 20-30. Marea majoritate a Spring vandute la noi au ramas in tara. Dupa 12 luni poti face ce vrei cu masina. Multi au luat-o sa vada cum se descurca cu o electrica in viata de zi cu zi. Eu o am din decembrie 2021 - prima serie ajunsa in tara, o sa o pun la vanzare imediat dupa ce apare rabla Plus pe anul curent si se aproba dosarul pentru o noua masina electrica (mai mare).
|
#8
Posted 02 March 2023 - 15:53
business11, on 02 martie 2023 - 15:16, said:
Cum fac si eu rost de o Dacia Spring cu bonusuri cum zice voi? Am nevoie de o masina full electrica pentru Austria ca sa ma plimb in oras si nu vreau sa dau mai mult de 15k. |
#9
Posted 02 March 2023 - 16:31
#10
Posted 02 March 2023 - 16:49
Mohombi, on 02 martie 2023 - 14:45, said:
Problema e ca statul iti permite sa instrainezi(in afara teritoriului tarii) o masina noua pentru care ti-a dat 11000 euro, din bani publici. Evident ca eu nu sunt de acord cu asta, ca contribuabil. De ce statul permite asa ceva ? N-ar trebui schimbate regulile contractuale de achizitie a masinii ? Ai bani atunci cumperi masina, daca nu ai atunci te duci la munca pana ai bani sa cumperi masina. Ce e prostia asta sa dai bani oamenilor sa isi cumpere masina, mascand prin asta acordarea de subventii si profituri mari catre niste companii straine din bani publici obtinuti de la cetateni prin taxe marite. Si mai faci prostia asta in contextul in care propaganda e ca e naspa cu masini, ca doar bogatii trebuie sa aiba masini, ca e naspa cu subventii catre companii... dar tu dai bani sa maresti numarul de masini si sa umflii niste companii straine cu subventii. |
|
#12
Posted 02 March 2023 - 18:10
in 2020 cand am luat eu EV erau 2 reguli : masina nu poate fi instrainata timp de 1 an + inmatriculare in max 3 luni de la data cand ai ridicat-o. eu am avut probleme cu termenul de 3 luni , masina nu avea omologare (opel corsa) in RO si am ajuns cu ea la RAR. acolo au decoperit ca era o discrepanta de 5 kg intre sticker si greutatea reala. dealerul s-a zbatut si a rezolvat problema, mai erau cateva zile si ar fi trebuit sa returneze prima de la stat (trecuse aproape 3 luni)
|
#13
Posted 02 March 2023 - 18:21
1. Poti vinde masina doar dupa 12 luni de la achizitia cu programul Rabla Plus.
2. Problema este ca programul este gandit extrem de prost, de o maniera ca te gndesti daca puteau sa il faca mai prost decat atat. Rabla Plus are doua deziderate: - sa scoata cat mai multe rable din circulatie, de aceea primesti banii doar dupa ce ai casat 1/2 rable foarte vechi (peste 15 ani vechime). - sa consume banii de la fondul de mediu, care se tot strangeau de la diverse taxe si nu se consumau. Nu poti sa ii folosesti la fondul de Pensii, de ex. Acum problema este ca programul e blocat si putini vor apuca banii de la stat candse va deschide, adic ain cateva minute/ore, adio fondul respectiv. Nu e gandit sa incurajeze fiscalizarea, ex sa imi deduca banii din darile de la stat in X ani. |
#14
Posted 02 March 2023 - 19:15
De la fiecare masina electrica pentru care ti-a dat subventia de 10K EUR, statul incaseaza TVA vreo 6000 EUR.
Deci subventia asta este si o forma de "spalare de bani" (cu randament 60%), prin care banii care sunt la Fondul de Mediu si nu pot fi chelutiti pentru PNDL ajung la buget unde se pot cheltui pe orice altceva. Deci subventia neta care merge la producatorul auto e semnificativ mai mica de 10K EUR...poate jumatate... Edited by kolfleading, 02 March 2023 - 19:16. |
#15
Posted 02 March 2023 - 21:54
TVA 6.000 la o masina electrica? ultima oara Spring era 22.000 eur iar TVA 19% din cei 22.000 inseamna putin peste 4.000
|
|
#16
Posted 03 March 2023 - 09:24
sftp, on 02 martie 2023 - 16:49, said:
Da, ar trebui schimbate regulile. Sa se revina la capitalism si economie de piata. Ai bani atunci cumperi masina, daca nu ai atunci te duci la munca pana ai bani sa cumperi masina. Ce e prostia asta sa dai bani oamenilor sa isi cumpere masina, mascand prin asta acordarea de subventii si profituri mari catre niste companii straine din bani publici obtinuti de la cetateni prin taxe marite. Si mai faci prostia asta in contextul in care propaganda e ca e naspa cu masini, ca doar bogatii trebuie sa aiba masini, ca e naspa cu subventii catre companii... dar tu dai bani sa maresti numarul de masini si sa umflii niste companii straine cu subventii. BRAVO! nici io nu agreez modalitatea de a băga pe gâtul oamenilor diverse tipuri de mașini în plus, se distorsionează ideea valorică a unei mașini exemplu cu electrica: -un ZOE se fabrică cu 10000$, și se vinde cu 30000$ -dar pt că statul dă 10000$, ajunge să coste DOAR 20000$ DACA nici asta nu-i păcăleală pe bani publici, atunci nici operațiunea specială nu-i război! benis, on 02 martie 2023 - 17:32, said:
Oricum în cazul Dacia barem se mai întorc bani în economie. ai sărit articolul ista? https://economie.hot...nti-romania.htm Adm, on 02 martie 2023 - 18:21, said:
- sa consume banii de la fondul de mediu, care se tot strangeau de la diverse taxe si nu se consumau. Nu poti sa ii folosesti la fondul de Pensii, de ex. doar atât zic: HA! kolfleading, on 02 martie 2023 - 19:15, said:
De la fiecare masina electrica pentru care ti-a dat subventia de 10K EUR, statul incaseaza TVA vreo 6000 EUR. OK! Deci subventia asta este si o forma de "spalare de bani" (cu randament 60%), prin care banii care sunt la Fondul de Mediu si nu pot fi chelutiti pentru PNDL ajung la buget unde se pot cheltui pe orice altceva. BRAVO! (asta vine în ajutorul comentului meu la cel al lui @Adm ) Deci subventia neta care merge la producatorul auto e semnificativ mai mica de 10K EUR...poate jumatate... asta nu... Edited by gushpi, 03 March 2023 - 09:27. |
#17
Posted 03 March 2023 - 09:46
Spălare de bani nu cred că e termenul potrivit, mai degrabă deturnare de fonduri, dar tot infracțiune e.
|
#18
Posted 03 March 2023 - 15:42
Metoda de spalare/deturnare, sau cum vrei sa ii spui, nu este noua. Acum ceva vreme se practia prin vest aceasta "procedura" cu modele Tesla. Tineau masinile vreo 9 luni prin garaje ca sa obtina prima de 9000 de Eur, apoi le vindeau cu Km 0-100 in tari unde subventia nu exista, finlanda spre exemplu.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users