Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...
 Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 

Admitere poli pe baza de proiect personal

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
bencxikyoungG

bencxikyoungG

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 16.02.2019
Salut, sunt elev in clasa a XI-a si am citit ca la UPT poti sa intri in facultate pe baza de proiect personal, adica tu prezinti ceva proiect personal unei comisii si esti direct admis, fara examenul de admitere la matematica.

Sunt interesat sa incerc sa fiu admis asa pentru ca am strans ceva experienta in domeniul asta(pot face site uri, jocuri windowed, boti de discord) si sunt pasionat de cam tot ce inseamna programare, asa ca cei care ati fost admisi asa la UPT(sau oricare alta politehnica daca se aplica la toate din tara) imi puteti spune cam ce ati facut?

As vrea sa stiu cam cat de complex trebuie sa fie proiectul cat sa fiu admis pentru ca am reale sanse sa ma scap de examenul la mate ca macar la info ma pricep :))
Scuze daca s-a mai postat, am cautat si n-am gasit niciunde.

#2
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Nu iti face griji pentru admitere. E extrem de usoara la orice Poli.
Absolivrea e mai grea.

#3
adip1962

adip1962

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,487
  • Înscris: 01.07.2020

 bencxikyoungG, on 25 februarie 2023 - 02:33, said: