Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problemă mesaj supraîncălzire telefon
Last Updated: Feb 08 2023 11:38, Started by
marcelyno
, Feb 07 2023 20:52
·
0
#1
Posted 07 February 2023 - 20:52
Salut, am un telefon samsung A20 de ceva vreme de care sunt mulțumit de ce îmi oferă, până astăzi când citind ceva pe un site pe internet mi-a apărut mesajul cu supraîncălzire. Inițial nu am băgat în seamă dar după câteva secunde îmi închide aplicația. Scot telefonul din husă să văd dacă chiar este încins și era rece. Am încercat sa intru în altă aplicație și îmi spunea să aștept până telefonul nu va mai fi supraîncălzit. Am așteptat câteva ore dar degeaba tot așa face, nu pot intra nici în setări, iar cu telefonul stins și băgat la încărcat arată ca în poza de jos. La repornire pot intra în orice aplicație pentru aproximativ 1 minut până apare avertismentul în bară. Ce ar putea avea dacă a mai întâlnit cineva așa ceva și ce aș putea să îi mai fac?
Attached Files |
#2
Posted 07 February 2023 - 21:46
Lasa-l in balcon 10 minute si vezi daca isi revine. Alta idee nu mai am.
Edited by Leo2006, 07 February 2023 - 21:48. |
#5
Posted 08 February 2023 - 08:27
Contact cu lichide a avut ? Eventual incearca cu un modul de incarcare nou la un service gsm.
|
#6
Posted 08 February 2023 - 08:53
Sau s-a "busit" senzorul de temperatura de pe placa de baza (care de obicei masoara temperatura procesorului).
Da-i un "hard reset" si testeaza-l "pe curat". Daca tot asa face atunci mergi la un service, dar s-ar putea sa coste reparatia mai mult decat telefonul :-( |
#7
Posted 08 February 2023 - 11:38
Poate fi de la o aplicatie.
Eu aveam Bitdefender mobile Security pe un P30 si dupa un update a inceput sa consume bateria in draci si sa se incalzeasca. In cateva ore se descarca complet. Dat reset complet si pe urma instalat pe rand ce aveam nevoei, cate uan pe zi, pana am bagat iar BMS-ul si iar a inceput. in setari la bateria aparea ca avea 100% consum pe baterie chiar antivirusul. Dexinstalat nu a mai facut figura. Din apcate nici pana in ziua de azi n-au reusit sa remedieze problema. Deci e posibil sa fie o aplicatie - chiar legitima. Poate fi si un virus ascuns intr-o aplicatie - gen bitcoin miner - s-au gasit cateva in Play. Asa ca asa cum s-a zis mai sus incearca un Hard reset. Si pe urma la 1-2 zile mai pui cate o aplicatie pe el. Daca si chel, dupa hard reset face figura... e problema hardware si tine de service. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users