Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
ACEA solicita UE scoaterea din trafic a motorizărilor euro 1-5 în detrimentul trecerii la euro 7
Last Updated: Feb 06 2023 11:40, Started by
max_01
, Feb 05 2023 17:12
·
0
#19
Posted 05 February 2023 - 20:37
Da, in principiu nu se poate implementa. Numai ca... cei mai cu experienta stiu asta de pe timpurile apuse... Ex. se dubleaza pretul la pantofi. Se lansa zvonul cu 3 luni inainte. Toata lumea cumpara pantofi. Apoi pretul crestea cu 30%.
Nu am inventat noi apa calda... Probabil vor interzice non euro, euro 1, poate si euro 2. Asa cam din 2026... Evident cu multi bani gen programul rabla. |
#20
Posted 05 February 2023 - 20:39
Fane, on 05 februarie 2023 - 18:28, said:
Extractia litiului e intr-adevar poluanta, dar odata extras se poate refolosi de la o masina la alta. Asta suna exact ca la Apple: ei o ard "eco", dar te incurajeaza sa arunci un laptop bun pentru ca ei nu repara nimic, doar inlocuiesc! Minciuna de marketing care in esenta indeamna sa inlocuiesti ceva functional, dar vechi cu ceva la fel de functional, dar nou! |
#21
Posted 05 February 2023 - 20:43
Astea sunt din categoria "visam cu ochii deschisi " O idee nerealista si care cel mai probabil va avea efect peste vreo 10 ani cand oricum multi vor scapa de cele sub euro 5.
Problema e la fumigenele de mare tonaj, transport marfa, persoane etc...alea polueaza nu motoare de 1,6 -1,9 ... |
#22
Posted 05 February 2023 - 22:59
E clar ca producatorii vor sa vanda mai mult, ba chiar au saltat cam mult preturile la masinile noi si sunt din ce in ce mai consumabile.
Pur si simplu costa prea mult sa le repari. Nu se va face nimic, pentru ca impactul si scandalul ar fi prea mare la ei. Noi ar insemna ca ne intoarcem la cal si bicicleta. De fapt, problema este poluarea masiva in ORAS! In afara orasului, nu exista aceasta problema sau nu e asa de grava. Pe scurt, probabil vor apare din ce in ce mai multe limitari de folosire a ICE vechi in orase. Dieselul deja nu mai e iubit de nimeni, Asta nu inseamna ca se vor aplica si la noi, pentru ca masura ar fi urias de nepopulara si dpdv politic = sinucidere. La noi nu se poate aplica mai nimic, pe motiv ca suntem prea saraci si rebeli. Noi vom mai avea diesel la 20 de ani dupa ce ultima masina a iesit de pe linia de productie. Edited by Courage, 05 February 2023 - 23:02. |
#23
Posted 05 February 2023 - 23:05
De fapt, miza este sa se amane norma EUR7, care aparent e mult prea draconica si scumpa.
|
#24
Posted 06 February 2023 - 08:24
Natural4living, on 05 februarie 2023 - 19:26, said:
La masinile eléctrice peocesul de fabricare al acumulatorilor si materiei prime pentru aceasta sunt poluante.VW a facut un studiu de vreo 10 ani despre masinile electrice si a ajuns la concluzia ca ele sunt nepoluante cam de la 200000 km in sus parcursi pe sosele.Pana atunci sunt la fel de poluante ca alea cu explozie. VW nu-s tot aia care i-au fraierit pe toti cu oxizii lor de azot si s-a dovedit pana la urma ca erau niste mincinosi? Ca eu n-as avea mare incredere in studiul unora ca ei, care aveau interesul sa-si mentina productia traditionala. As vrea sa vedem un studiu independent, nu al unuia direct implicat financiar. Edited by Phobos, 06 February 2023 - 08:26. |
#25
Posted 06 February 2023 - 10:10
Courage, on 05 februarie 2023 - 22:59, said:
Noi vom mai avea diesel la 20 de ani dupa ce ultima masina a iesit de pe linia de productie. Phobos, on 06 februarie 2023 - 08:24, said: VW nu-s tot aia care i-au fraierit pe toti cu oxizii lor de azot si s-a dovedit pana la urma ca erau niste mincinosi? |
#26
Posted 06 February 2023 - 11:40
Phobos, on 06 februarie 2023 - 08:24, said:
VW nu-s tot aia care i-au fraierit pe toti cu oxizii lor de azot si s-a dovedit pana la urma ca erau niste mincinosi? Is tot aia dar aici e vorba de fezabilitatea masinilor electrice.Merita sa investesti miliarde intro productie verde care se dovedeste la fel de poluanta ca aia cu arderea combustibililor fosili.In plus de asta studiul cred ca nu a cuprins posibilitatea de a ramane fara "combustibil" verde daca ponderea masinilor electrice ar depasi un anumit procent si ar suprasolicita reteaua nationala a statelor din Europa.Mai ales la pretul curentului de azi care va fi de 2 sau 3 x mai mare ca cel de dinainte de razboi.VW chiar a declarat ca daca nu se vor schimba conditiile de achizitionare a energiei , se va muta in SUA care e de fapt chiar telul americanilor cu acest razboi parsiv. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users