Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
ACEA solicita UE scoaterea din trafic a motorizărilor euro 1-5 în detrimentul trecerii la euro 7
Last Updated: Feb 06 2023 11:40, Started by
max_01
, Feb 05 2023 17:12
·
0
#1
Posted 05 February 2023 - 17:12
ACEA solicită Uniunii Europene scoaterea din trafic a maşinilor Euro 1 – Euro 5 în detrimentul trecerii la norma de poluare Euro 7.
ACEA este Asociația Constructorilor de Automobile din Europa. În România, majoritatea parcului auto este cu norma euro 3-5 iar în UE se afla zeci de milioane de motorizări euro 1-5. In anul 2015, adică acum 8 ani, a intrat în vigoare norma euro 6. Problema ar putea fi rezolvata prin acordarea de subvenții, eliminarea tva la achiziționarea unui autoturism cu norma 7 sau macar euro 6 și impozitarea excesiva a normelor 1-5.Mai ales a celor euro 1-4. Sursa Quote Conform ACEA, în 2025, an în care ar trebui să intre în vigoare noua normă, 43% din emisiile de NOx vor fi generate de maşinile Euro 1 – Euro 5, astfel că propune Uniunii Europene alternativa de eliminare a acestora de pe şosele şi nu implementarea Euro 7. Edited by Adm, 05 February 2023 - 23:04. |
#2
Posted 05 February 2023 - 17:21
Impozitarea excesiva e o practica nazista.
Da inteleg ca sunt multi nazisti prin Europa dar cand le acorzi si lor libertate acestia ajung sa restranga libertatea celorlatora. Practica corecta e sa stimulezi, cei ce detin si vor sa renunte la ele sa fie stimulati, nu constransi. Edited by Paco_ste1, 05 February 2023 - 17:22. |
#3
Posted 05 February 2023 - 17:25
Pot sa inteleg logica... Normele Euro 7 sunt atat de draconice incat o sa ajungem sa punem filtru de particule la un filtru de particule. Ca sa nu mai vorbesc despre idiotenia cu "masina electrica este prietenoasa cu mediul" - cand o masina electrica polueaza enorm de mult doar prin productia ei.
Dar pe de alta parte ACEA intelege ca nu prea se vor mai produce masini cu Euro 7 si nu prea se vor cumpara. Incearca si ei sa mai supravietuiasca cumva... |
#4
Posted 05 February 2023 - 17:28
Pe aia ii intereseaza cum sa vanda mai multe masini, nu au treaba cu poluarea.
|
#5
Posted 05 February 2023 - 17:55
Ăia vor să vândă mașini noi, evident că cer interzicerea celor vechi.
Mă îndoiesc că li se va da curs solicitării. Edited by george_alexandru, 05 February 2023 - 17:57. |
#6
Posted 05 February 2023 - 17:57
Xman_ghio, on 05 februarie 2023 - 17:25, said:
Ca sa nu mai vorbesc despre idiotenia cu "masina electrica este prietenoasa cu mediul" - cand o masina electrica polueaza enorm de mult doar prin productia ei. Iar masinile cu combustie sa inteleg ca se produc printr-un proces nepoluant? Sau sa inteleg ca producerea unei masini electrice e atat de poluanta incat pe parcursul vietii ei, lipsa de noxe emise nu compenseaza poluarea facuta in procesul de productie, aceste fiind incomparabil mai mare decat poluarea facuta de productia unui automobil pe combustie? |
#7
Posted 05 February 2023 - 18:11
Standardul european de emisie EURO 7 încă nu este implementat.Intră în vigoare undeva la mijlocul 2025.Dacă se mai scarpină putin, se mută în 2026.
Posibil ca nici măcar producătorii mari să nu fie pregătiți acum cu lansarea motoarelor cu norme EURO 7. |
#8
Posted 05 February 2023 - 18:22
In mod normal ar trebui interzise si motoarele cu reactie, motoarele navale dar si rachetele lansatoare de sateliti. Mai trebuie interzisa si industria extractiva care produce cea mai mare poluare cu noxe.
Zona balcanica e cea mai nepoluanta dar are si cel mai vechi parc de masini. Cum se explica asta ? Screenshot_14.png 2.69MB 89 downloads Edited by Leo2006, 05 February 2023 - 18:22. |
#9
Posted 05 February 2023 - 18:28
Xman_ghio, on 05 februarie 2023 - 17:25, said:
… Ca sa nu mai vorbesc despre idiotenia cu "masina electrica este prietenoasa cu mediul" - cand o masina electrica polueaza enorm de mult doar prin productia ei…. |
#10
Posted 05 February 2023 - 18:36
Eu sunt dispus sa fac eforturi sa poluez mai putin. DAr astept sa-i vad pe smecherii din UE cum renunta la avioanele private, chiar si la cele de cursa si se deplaseaza cu bicicleta sau cu balonul prin Europa. NIciodata, NICIODATA, nu o sa accept sa-mi fie impuse mie niste norme sau reguli pe care altii nu le respecta. Cu bata nu se construieste nimic, doar se darama.Asa ca fac ceva pe solicitarea lor si daca insista imi cumpar TRABANT sau OLTCIT
|
|
#11
Posted 05 February 2023 - 18:52
Ei insista sa ramina la Euro 6 si sa scoata din circulatie Euro 1-5, in esenta ideea nu e rea doar ca-i proasta!
In locul lor ce pui, masini Euro 6 care in decurs de 2 ani s-au scumpit cu aproape 20% daca nu mai mult? Renunti la transport auto? Edited by Ion_Bumbu, 05 February 2023 - 18:57. |
#12
Posted 05 February 2023 - 18:56
P-I-G, on 05 februarie 2023 - 18:36, said:
Eu sunt dispus sa fac eforturi sa poluez mai putin. DAr astept sa-i vad pe smecherii din UE cum renunta la avioanele private, chiar si la cele de cursa si se deplaseaza cu bicicleta sau cu balonul prin Europa. NIciodata, NICIODATA, nu o sa accept sa-mi fie impuse mie niste norme sau reguli pe care altii nu le respecta. Cu bata nu se construieste nimic, doar se darama.Asa ca fac ceva pe solicitarea lor si daca insista imi cumpar TRABANT sau OLTCIT Avioanele is vax pe langa yahturi. Un super yaht polueaza cat un oras micut plin cu masini. Ae consum de 500 de litri pe ora. Toate masinile de talie medie la un loc polueaza sub 1% din total. Grosul vine de la transportatori, apoi industrie, fabrici etc, industria militara cu nave (un tanc banal consuma cat un yaht), apoi bogatanii cu avioane si yahturi, apoi ceva maruntis de la fermieri si ultimii pe lista is cei cu masini personale euro 0-6. Pacat ca fraierul de rand nu stie asta, si media nu se oboseste sa specifice aceste "detalii", de aia inca tine legenda asta cu poluarea la masini. |
#13
Posted 05 February 2023 - 19:01
Polueaza si masinile, in special diesel-urile.
Ca polueaza alte industrii/ motoare mai mult, sigur. |
#14
Posted 05 February 2023 - 19:26
Phobos, on 05 februarie 2023 - 17:57, said:
Iar masinile cu combustie sa inteleg ca se produc printr-un proces nepoluant? La masinile eléctrice peocesul de fabricare al acumulatorilor si materiei prime pentru aceasta sunt poluante.VW a facut un studiu de vreo 10 ani despre masinile electrice si a ajuns la concluzia ca ele sunt nepoluante cam de la 200000 km in sus parcursi pe sosele.Pana atunci sunt la fel de poluante ca alea cu explozie. |
#15
Posted 05 February 2023 - 19:34
Posesor de 1,9 TDI din toamna 2008, asta ce Euro este, 5? Pana in 2025-2026 cam este in plan sa-l schimb ca deja incepe sa manance bani, piesele consumabile se duc chiar si cu doar 157.000 km, e vorba de un Golf 5. Ce masina imi voi lua? Poate un diesel mai elegant sau benzinar cu GPL, poate un hibrid cel mult, la sinistra electrica nu prea m-as arunca, chiar deloc, desi am curent ieftin, de la retea.
Astept prabusirea imperiilor ecologiste. Conducatorii din UE, cel mai putin poluant continent, s-or gasit sa fie mai comunisti decat Ceausescu. Vrei sa nu mai poluezi? Renunti la masini, cu consecintele de rigoare asupra nivelului de trai. Orice tip de masina polueaza. Vrei sa nu mai poluezi prin producerea de energie electrica si termica? Te intorci la pesteri si renunti la confortul modern. Anyway cine spune ca CO2 e poluare e tampit, NoX-ele, adica oxizii de azot da, ele sunt la arderile din motoare, dar arderea de gaze naturale e prea curata ca sa o consideri poluare. CO2 si chiar si noxele in unele cazuri sunt un rau necesar. |
|
#16
Posted 05 February 2023 - 19:36
Articol de clicbait. Nu se poate implementa asa ceva de aceea nici nu au putut veni cu propuneri cum s-ar putea realiza asa ceva.
Ei reprezinta interesele producatorilor carora le-au cam scazut vanzarile in ultima vreme si spera la niste programe Rabla mai generoase care sa inverseze aceasta tendinta. Adica sa suporte guvernele trecerea la EURO7 nu saracii de producatori ! |
#17
Posted 05 February 2023 - 20:12
Pentru speriat proștii e bun articolul
Exact cowrig...vedem cum se moare Exact război...trimit armament și ăia îl vand Exact criză energetică. E 5 bani kw gaz la cumpărare și la aragaz 60. De 12 ori. Asta zic și eu criză!!!! |
#18
Posted 05 February 2023 - 20:36
Phobos, on 05 februarie 2023 - 17:57, said:
Iar masinile cu combustie sa inteleg ca se produc printr-un proces nepoluant? Sau sa inteleg ca producerea unei masini electrice e atat de poluanta incat pe parcursul vietii ei, lipsa de noxe emise nu compenseaza poluarea facuta in procesul de productie, aceste fiind incomparabil mai mare decat poluarea facuta de productia unui automobil pe combustie? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users