Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Tranzacție neautorizatã (BT Pay) Mollie Restocks B.V
#1
Posted 05 February 2023 - 15:39
Salut,
Maică-mea a primit în urmă cu 2 zile o notificare pe Iphone în care i s-a cerut să autorizeze două tranzacții de 195 și 200 de euro, pe care nu le-a acceptat. Cu toate astea, tranzacțiile s-au efectuat cu succes și fără vreo aprobare. Imediat a sunat la bancă, iar în 30 de minute de așteptare, i-au blocat cardul la cererea ei și s-a emis un alt card care va ajunge în zilele următoare. A completat o cerere de refuz de plată și a trimis-o către BT. Ea nu și-a introdus cardul decât pe câteva site-uri cunoscute, precum Shein, GymBeam, eMag și încă unul pentru Auto. M-am uitat pe aplicațiile ei și nu are decât câteva aplicații „learn english” și cele de bază. Telefonul l-a cumpărat acum 2 săptămâni de la cumnată-mea, care a avut resetare din fabrică, iar tot ce a avut ea pe telefonul vechi (Android) a mutat pe Iphone. Nu știu dacă există șanse să se recupereze ăia 2000 de lei, dar nu asta e problema. Problema este DE CE și CUM s-a întâmplat asta, pentru a preveni data viitoare. Tranzacția a fost către „Mollie Restocks B.V” din Olanda. Avea mult mai mulți bani pe card. Întrebarea e, dacă chiar are cineva acces la cardul ei, de ce nu a făcut mai multe tranzacții sau tranzacții mai mari? Au durat 30 de minute până să răspundă cei de la bancă, timp în care aveau timp să facă mai multe comenzi, dar s-au limitat la 2. Dacă are are cineva idei despre cum s-ar fi putut întâmpla asta, aș aprecia. Mulțam! Edited by asdfa34, 05 February 2023 - 15:44. |
#2
Posted 05 February 2023 - 15:47
Nu conteaza cat de cunoscut e un site, teapa tot se ia cand cineva ia datele.
La faza cu autorizarea probabil nu e inrolat cu adevarat si nu a tinut cont. |
#3
Posted 05 February 2023 - 15:47
A gasit si singur ca Mollie Restocks B.V este procestor de plati, da?!
Adica altcineva a tras acele sume. Sint 90% sanse sa primeasca banii de la banca, mai ales ca a actionat atit de repede. Sa faca gura mare la ei, sa faca reclamatie pentru recuperat banii. Sa ceara detalii complete despre acele tranzactii. De ce nu i-au luat mai mult?! Mai conteaza?? Sa zica mersi si sa fie vigilenta si alta data. Alte sfaturi - e plin pe aici: card virtual / real / de unica folosita / alimentat doar cu sume strict necesara achizitiei..... |
#4
Posted 05 February 2023 - 15:51
Daca nu a autorizat platile, ar trebui sa primeasca banii inapoi.
Nu are aplicatie bancara, ca sa blocheze cardul ? De ce a fost nevoie sa sune la banca ? |
#5
Posted 05 February 2023 - 15:56
Mulțumesc tuturor!
pasilla, on 05 februarie 2023 - 15:51, said:
Daca nu a autorizat platile, ar trebui sa primeasca banii inapoi. Nu are aplicatie bancara, ca sa blocheze cardul ? De ce a fost nevoie sa sune la banca ? Probabil că nu știa că se poate și din aplicație. A sunat mai mult pentru a cere informații în legătură cu acele tranzacții și pentru a fi îndrumată pe mai departe. Cei de la bancă i-au spus să facă o cerere de refuz de plată și i-au emis un nou card. Acum nu știu cât va dura, ce demersuri mai sunt. |
#6
Posted 05 February 2023 - 15:58
Sa mai sune in citeva zile, sa intrebe ce se intimpla, daca primeste banii inapoi, daca poate sa primeasca detalii despre tranzactii.
|
#7
Posted 05 February 2023 - 15:58
Faptul ca i s-a cerut autorizarea, nu a facut-o, i s-au luat banii => banca vinovata 100%.
Nu mai trebuie sa faca nimic. |
#8
Posted 05 February 2023 - 15:58
In mod normal tranzactiile VISA/Mastercard sunt asigurate (inclusiv ptr frauda) asa ca recuperarea banilor n-ar trebui sa fie deloc sub semnul intrebarii
|
#9
Posted 05 February 2023 - 16:01
Sa nu fi facut altcineva/altceva autorizarea prin telefon.
|
#10
Posted 05 February 2023 - 16:07
nixrohnson, on 05 februarie 2023 - 15:58, said:
Sa mai sune in citeva zile, sa intrebe ce se intimpla, daca primeste banii inapoi, daca poate sa primeasca detalii despre tranzactii. radu103, on 05 februarie 2023 - 15:58, said:
In mod normal tranzactiile VISA/Mastercard sunt asigurate (inclusiv ptr frauda) asa ca recuperarea banilor n-ar trebui sa fie deloc sub semnul intrebarii pasilla, on 05 februarie 2023 - 16:01, said:
Sa nu fi facut altcineva/altceva autorizarea prin telefon. Ea era în bucătărie cu musafirii, a primit notificarea pe telefon pentru autorizare. I s-a cerut să deschidă aplicația și să autorizeze, dar NU A DESCHIS-O și NU A AUTORIZAT NIMIC. Imediat tranzacția a fost realizată cu succes, iar ea a sunat la bancă instant. |
|
#11
Posted 05 February 2023 - 16:10
Poate a deschis doar telefonul. La unele aplicatii bancare, e suficient sa deblochezi telefonul.....Unele preiau automat codul primit prin sms.
Edited by pasilla, 05 February 2023 - 16:12. |
#12
Posted 05 February 2023 - 16:12
In BTpay faci un card virtual.
Acesta vine și un CONT nou! Le vei folosi doar pe net, transferând pe el doar suma ce trebuie plătită online Contul de salariu... pensie ..etc....rămânând intangibil. Cu plăcere. |
#13
Posted 05 February 2023 - 16:16
Nu conteaza daca e virtual, sau nu.
Conteaza ca pentru contul principal, cardul sa nu fie autorizat pentru plata online. In aplicatia bancara ar trebui sa vada beneficiarul real, nu procesatorul de plati. Inclin sa cred ca e totusi o problema a BT. Edited by pasilla, 05 February 2023 - 16:21. |
#14
Posted 05 February 2023 - 16:26
adnana2121, on 05 februarie 2023 - 16:12, said: In BTpay faci un card virtual. Acesta vine și un CONT nou! Le vei folosi doar pe net, transferând pe el doar suma ce trebuie plătită online Contul de salariu... pensie ..etc....rămânând intangibil. Cu plăcere. pasilla, on 05 februarie 2023 - 16:10, said: Poate a deschis doar telefonul. La unele aplicatii bancare, e suficient sa deblochezi telefonul.....Unele preiau automat codul primit prin sms. La tranzacțiile anterioare nu era suficient sa deblocheze telefonul. Trebuia să deschidă aplicația și să autorizeze tranzacția. De data asta a primit o notificare și un mesaj în care i s-a cerut aturizarea. Ea nu a deschis nici măcar notificarea, ci a sunat instant la bancă. Nu a vrut sa deschidă aplicația, de frică să nu autorizeze tranzacția. pasilla, on 05 februarie 2023 - 16:16, said: Nu conteaza daca e virtual, sau nu. Conteaza ca pentru contul principal, cardul sa nu fie autorizat pentru plata online. In aplicatia bancara ar trebui sa vada beneficiarul real, nu procesatorul de plati. Inclin sa cred ca e totusi o problema a BT. Nici măcar nu-mi dau seama ce e asta. Platformă de plăți online sau magazin pentru adidași? Ok, am găsit niște review-uri aici. Edited by asdfa34, 05 February 2023 - 16:30. |
#15
Posted 05 February 2023 - 16:32
Sunt societăți la care dacă ai făcut prima plată și bifezi că vei plati periodic...chiar de cardul este setat pe aprobare plati prin BTpay, plata se face fără aprobare. De ex nietflycs
In acest caz este posibil că acest card să fie înrolat în așa ceva și baza de date să ajungă la cel ce apare la tranzacție.... De asta e ok card și cont virtual, șters acest card din guglypai și de oriunde...sau anulat și schimbat. Ce spun este valabil oricui citește, nu doar acestui caz. |
|
#16
Posted 05 February 2023 - 16:38
adnana2121, on 05 februarie 2023 - 16:32, said:
Sunt societăți la care dacă ai făcut prima plată și bifezi că vei plati periodic...chiar de cardul este setat pe aprobare plati prin BTpay, plata se face fără aprobare. De ex nietflycs In acest caz este posibil că acest card să fie înrolat în așa ceva și baza de date să ajungă la cel ce apare la tranzacție.... De asta e ok card și cont virtual, șters acest card din guglypai și de oriunde...sau anulat și schimbat. Ce spun este valabil oricui citește, nu doar acestui caz. Am întrebat-o încă o dată. În afară de site-urile menționate mai sus, nu a făcut nicio plată în vreun alt loc. Dacă a fost înrolat (deși mă îndoiesc că fix ei i s-a întâmplat) a fost înrolat pe unul dintre site-urile respective. Cât despre card, cardul deja a fost anulat și a fost emis unul nou. Plus că, din ce am văzut pe google, nu găsesc să mai fi întâmpinat cineva așa ceva, de pe platforma Mollie Restocks. Atât eu, cât și ea, nu am auzit niciodată de platforma asta. Dar mai să comande vreodată ceva de la ei. Din ce văd, sunt doar review-uri negative care susțin că nu-și primesc produsele. Dacă cineva ar fi făcut vreo șmecherie, într-adevăr, cu cardul ei, de ce ar fi comandat de pe un site despre care se zice că e scam? Numai dacă nu o fi chiar din echipa lor... Edited by asdfa34, 05 February 2023 - 16:42. |
#17
Posted 05 February 2023 - 16:42
Ala e magazin de incaltaminte:
https://restocks.net/en/contact Dar Mollie Restocks B.V. ? Probail e plata facuta prin Mollie pentru Restcks. Edited by pasilla, 05 February 2023 - 16:50. |
#18
Posted 05 February 2023 - 16:54
pasilla, on 05 februarie 2023 - 16:42, said:
Ala e magazin de incaltaminte: https://restocks.net/en/contact Dar Mollie Restocks B.V. ? Probail e plata facuta prin Mollie pentru Restcks. Cele două tranzacții, la 3 minute distanță. [ https://i.imgur.com/xwRbqCw.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.imgur.com/fQ5jZup.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by asdfa34, 05 February 2023 - 17:03. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users