Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...
 Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 

Tranzacție neautorizatã (BT Pay) Mollie Restocks B.V

- - - - -
  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#1
asdfa34

asdfa34

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 14.01.2014
Salut,

Maică-mea a primit în urmă cu 2 zile o notificare pe Iphone în care i s-a cerut să autorizeze două tranzacții de 195 și 200 de euro, pe care nu le-a acceptat. Cu toate astea, tranzacțiile s-au efectuat cu succes și fără vreo aprobare.

Imediat a sunat la bancă, iar în 30 de minute de așteptare, i-au blocat cardul la cererea ei și s-a emis un alt card care va ajunge în zilele următoare.

A completat o cerere de refuz de plată și a trimis-o către BT.

Ea nu și-a introdus cardul decât pe câteva site-uri cunoscute, precum Shein, GymBeam, eMag și încă unul pentru Auto.
M-am uitat pe aplicațiile ei și nu are decât câteva aplicații „learn english” și cele de bază.

Telefonul l-a cumpărat acum 2 săptămâni de la cumnată-mea, care a avut resetare din fabrică, iar tot ce a avut ea pe telefonul vechi (Android) a mutat pe Iphone.

Nu știu dacă există șanse să se recupereze ăia 2000 de lei, dar nu asta e problema.
Problema este DE CE și CUM s-a întâmplat asta, pentru a preveni data viitoare.

Tranzacția a fost către „Mollie Restocks B.V” din Olanda.

Avea mult mai mulți bani pe card. Întrebarea e, dacă chiar are cineva acces la cardul ei, de ce nu a făcut mai multe tranzacții sau tranzacții mai mari? Au durat 30 de minute până să răspundă cei de la bancă, timp în care aveau timp să facă mai multe comenzi, dar s-au limitat la 2.

Dacă are are cineva idei despre cum s-ar fi putut întâmpla asta, aș aprecia.

Mulțam!

Edited by asdfa34, 05 February 2023 - 15:44.


#2
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,632
  • Înscris: 07.02.2003
Nu conteaza cat de cunoscut e un site, teapa tot se ia cand cineva ia datele.
La faza cu autorizarea probabil nu e inrolat cu adevarat si nu a tinut cont.

#3
nixrohnson

nixrohnson

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,237
  • Înscris: 22.11.2022
A gasit si singur ca Mollie Restocks B.V este procestor de plati, da?!
Adica altcineva a tras acele sume.

Sint 90% sanse sa primeasca banii de la banca, mai ales ca a actionat atit de repede.
Sa faca gura mare la ei, sa faca reclamatie pentru recuperat banii.
Sa ceara detalii complete despre acele tranzactii.

De ce nu i-au luat mai mult?!
Mai conteaza??
Sa zica mersi si sa fie vigilenta si alta data.

Alte sfaturi - e plin pe aici: card virtual / real /  de unica folosita / alimentat doar cu sume strict necesara achizitiei.....

#4
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Daca nu a autorizat platile, ar trebui sa primeasca banii inapoi.

Nu are aplicatie bancara, ca sa blocheze cardul ? De ce a fost nevoie sa sune la banca ?

#5
asdfa34

asdfa34

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 14.01.2014
Mulțumesc tuturor!

View Postpasilla, on 05 februarie 2023 - 15:51, said:

Daca nu a autorizat platile, ar trebui sa primeasca banii inapoi.

Nu are aplicatie bancara, ca sa blocheze cardul ? De ce a fost nevoie sa sune la banca ?

Probabil că nu știa că se poate și din aplicație.

A sunat mai mult pentru a cere informații în legătură cu acele tranzacții și pentru a fi îndrumată pe mai departe.
Cei de la bancă i-au spus să facă o cerere de refuz de plată și i-au emis un nou card.

Acum nu știu cât va dura, ce demersuri mai sunt.

#6
nixrohnson

nixrohnson

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,237
  • Înscris: 22.11.2022
Sa mai sune in citeva zile, sa intrebe ce se intimpla, daca primeste banii inapoi, daca poate sa primeasca detalii despre tranzactii.

#7
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Faptul ca i s-a cerut autorizarea, nu a facut-o, i s-au luat banii => banca vinovata 100%.
Nu mai trebuie sa faca nimic.

#8
radu103

radu103

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,464
  • Înscris: 15.11.2003
In mod normal tranzactiile VISA/Mastercard sunt asigurate (inclusiv ptr frauda) asa ca recuperarea banilor n-ar trebui sa fie deloc sub semnul intrebarii

#9
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Sa nu fi facut altcineva/altceva autorizarea prin telefon.

#10
asdfa34

asdfa34

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 14.01.2014

View Postnixrohnson, on 05 februarie 2023 - 15:58, said:

Sa mai sune in citeva zile, sa intrebe ce se intimpla, daca primeste banii inapoi, daca poate sa primeasca detalii despre tranzactii.
A sunat și ieri pentru confirmare că au primit cererea aia de refuz. O să mai sune și luni, cu siguranță!

View Postradu103, on 05 februarie 2023 - 15:58, said:

In mod normal tranzactiile VISA/Mastercard sunt asigurate (inclusiv ptr frauda) asa ca recuperarea banilor n-ar trebui sa fie deloc sub semnul intrebarii
Sper.

View Postpasilla, on 05 februarie 2023 - 16:01, said:

Sa nu fi facut altcineva/altceva autorizarea prin telefon.
Asta e marea dilemă. Cum s-a întâmplat asta...
Ea era în bucătărie cu musafirii, a primit notificarea pe telefon pentru autorizare. I s-a cerut să deschidă aplicația și să autorizeze, dar NU A DESCHIS-O și NU A AUTORIZAT NIMIC.
Imediat tranzacția a fost realizată cu succes, iar ea a sunat la bancă instant.

#11
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Poate a deschis doar telefonul. La unele aplicatii bancare, e suficient sa deblochezi telefonul.....Unele preiau automat codul primit prin sms.

Edited by pasilla, 05 February 2023 - 16:12.


#12
adnana2121

adnana2121

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 453
  • Înscris: 22.09.2021
In BTpay faci un card virtual.
Acesta vine și un CONT nou!
Le vei folosi doar pe net, transferând pe el doar suma ce trebuie plătită online
Contul de salariu... pensie ..etc....rămânând intangibil.
Cu plăcere.

#13
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Nu conteaza daca e virtual, sau nu.
Conteaza ca pentru contul principal, cardul sa nu fie autorizat pentru plata online.

In aplicatia bancara ar trebui sa vada beneficiarul real, nu procesatorul de plati.
Inclin sa cred ca e totusi o problema a BT.

Edited by pasilla, 05 February 2023 - 16:21.


#14
asdfa34

asdfa34

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 14.01.2014

View Postadnana2121, on 05 februarie 2023 - 16:12, said:

In BTpay faci un card virtual. Acesta vine și un CONT nou! Le vei folosi doar pe net, transferând pe el doar suma ce trebuie plătită online Contul de salariu... pensie ..etc....rămânând intangibil. Cu plăcere.
Mulțumesc. Oricum, cel mai bine o să-i fac card de Revolut.

View Postpasilla, on 05 februarie 2023 - 16:10, said:

Poate a deschis doar telefonul. La unele aplicatii bancare, e suficient sa deblochezi telefonul.....Unele preiau automat codul primit prin sms.
Am fost și am întrebat-o acum.
La tranzacțiile anterioare nu era suficient sa deblocheze telefonul. Trebuia să deschidă aplicația și să autorizeze tranzacția.
De data asta a primit o notificare și un mesaj în care i s-a cerut aturizarea. Ea nu a deschis nici măcar notificarea, ci a sunat instant la bancă. Nu a vrut sa deschidă aplicația, de frică să nu autorizeze tranzacția.

View Postpasilla, on 05 februarie 2023 - 16:16, said:

Nu conteaza daca e virtual, sau nu. Conteaza ca pentru contul principal, cardul sa nu fie autorizat pentru plata online. In aplicatia bancara ar trebui sa vada beneficiarul real, nu procesatorul de plati. Inclin sa cred ca e totusi o problema a BT.
La istoricul tranzacțiilor am văzut doar MollieRestock B.V. NL
Nici măcar nu-mi dau seama ce e asta. Platformă de plăți online sau magazin pentru adidași?




Ok, am găsit niște review-uri aici. Posted Image

Edited by asdfa34, 05 February 2023 - 16:30.


#15
adnana2121

adnana2121

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 453
  • Înscris: 22.09.2021
Sunt societăți la care dacă ai făcut prima plată și bifezi că vei plati periodic...chiar de cardul este setat pe aprobare plati prin BTpay, plata se face fără aprobare. De ex nietflycs
In acest caz este posibil că acest card să fie înrolat în așa ceva și baza de date să ajungă la cel ce apare la tranzacție....
De asta e ok card și cont virtual, șters acest card din guglypai și de oriunde...sau anulat și schimbat.
Ce spun este valabil oricui citește, nu doar acestui caz.


#16
asdfa34

asdfa34

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 14.01.2014

View Postadnana2121, on 05 februarie 2023 - 16:32, said:

Sunt societăți la care dacă ai făcut prima plată și bifezi că vei plati periodic...chiar de cardul este setat pe aprobare plati prin BTpay, plata se face fără aprobare. De ex nietflycs
In acest caz este posibil că acest card să fie înrolat în așa ceva și baza de date să ajungă la cel ce apare la tranzacție....
De asta e ok card și cont virtual, șters acest card din guglypai și de oriunde...sau anulat și schimbat.
Ce spun este valabil oricui citește, nu doar acestui caz.
Mulțumesc. E util.
Am întrebat-o încă o dată. În afară de site-urile menționate mai sus, nu a făcut nicio plată în vreun alt loc. Dacă a fost înrolat (deși mă îndoiesc că fix ei i s-a întâmplat) a fost înrolat pe unul dintre site-urile respective.
Cât despre card, cardul deja a fost anulat și a fost emis unul nou.


Plus că, din ce am văzut pe google, nu găsesc să mai fi întâmpinat cineva așa ceva, de pe platforma Mollie Restocks.
Atât eu, cât și ea, nu am auzit niciodată de platforma asta. Dar mai să comande vreodată ceva de la ei.

Din ce văd, sunt doar review-uri negative care susțin că nu-și primesc produsele. Dacă cineva ar fi făcut vreo șmecherie, într-adevăr, cu cardul ei, de ce ar fi comandat de pe un site despre care se zice că e scam?
Numai dacă nu o fi chiar din echipa lor...

Edited by asdfa34, 05 February 2023 - 16:42.


#17
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Ala e magazin de incaltaminte:
https://restocks.net/en/contact

Dar Mollie Restocks B.V. ? Probail e plata facuta prin Mollie pentru Restcks.

Edited by pasilla, 05 February 2023 - 16:50.


#18
asdfa34

asdfa34

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 14.01.2014

View Postpasilla, on 05 februarie 2023 - 16:42, said:

Ala e magazin de incaltaminte:
https://restocks.net/en/contact

Dar Mollie Restocks B.V. ? Probail e plata facuta prin Mollie pentru Restcks.
Exact. Plată făcută prin www.mollie.com pentru www.restocks.net

Cele două tranzacții, la 3 minute distanță.
[ https://i.imgur.com/xwRbqCw.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://i.imgur.com/fQ5jZup.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by asdfa34, 05 February 2023 - 17:03.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate