Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Mers cu foarte putin ulei 5 km.

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
55 replies to this topic

#19
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 Impuls12, on 02 februarie 2023 - 16:17, said:

Ceva ieftinatura pana in 25 de lei cred, in mod normal trebuia sa apara martor dar nimic.Ori e defect senzorul ori nu era goala de tot baia.

Si la TDI un filtru MANN e vreo 30 lei :) Sunt curios ce marca ai pus.

#20
Testosteron

Testosteron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,897
  • Înscris: 27.01.2016

 sftp, on 02 februarie 2023 - 16:33, said:

Martorul ala se aprinde devreme. Lui daca nu i s-a aprins nici dupa 4 litri pierduti e clar ca martorul e mort.
Daca martorul ala e mort atunci de-aia nu-mi iau eu Dacie, daca nici martorul ala nu merge.

 Impuls12, on 02 februarie 2023 - 16:40, said:


Nu stiu daca e mort martorul, masina este din 2017 si 100.000 km, intr-adevar dacie, nu m-as mira sa se strice asa repede
Vinde urgent mașina,  unu pt ca acum merge si poti s-o vinzi bine si doi pt ca daca nici un rahat de martor de ulei nu merge aia nu e mașină.
Si ia o marca la care macar martorul de ulei sa funcționeze.

Edited by Testosteron, 02 February 2023 - 16:48.


#21
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,527
  • Înscris: 30.10.2003

 Impuls12, on 02 februarie 2023 - 15:52, said:

Voi ce spuneti?
Si noi suntem cu morcovul ca si tine. Doar timpul iti va spune ce si cum.
Probabil motorul s-a uzat cat pentru 3-4 ani, poate chiar mai mult, insa sa crape nu vad de ce. Gandeste-te ca nu mai ai masina de 6 ani, ci de 10-11 ani. Cam asta e.
Mai mergi cu ea suplimentar cum conduci in mod normal si vezi daca consuma ulei.

PS. Pune ulei recomandat de producator, nu ce zice mecanicul.

#22
sftp

sftp

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 11.01.2023

 TruculMagic, on 02 februarie 2023 - 16:42, said:


Si la TDI un filtru MANN e vreo 30 lei Posted Image Sunt curios ce marca ai pus.
Alea de la MANN sunt intre 20-30 lei, depinde de magazinul de unde cumperi, ca sunt unele magazine cu adaosuri nesimtite.

Totusi de ce da vina pe filtru.

#23
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Probabil ca mecanicul Dorel da vina pe filtru.

Edited by pasilla, 02 February 2023 - 16:53.


#24
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,585
  • Înscris: 17.08.2007
Eu cred ca marele vinovat e acel 10W40 cumulat cu poate un filtru slab calitativ sau prost montat.

#25
Impuls12

Impuls12

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 18.06.2017

 atupi, on 02 februarie 2023 - 17:14, said:

Eu cred ca marele vinovat e acel 10W40 cumulat cu poate un filtru slab calitativ sau prost montat.
Cam asta am dedus si eu din spusele mecanicilor si a raspunsurilor la aceasta postare, aceasta problema fiind rezolvata, ce ma nelinisteste pe mine in momentul de fata este sanatatea motorului in conditia in care am mers cu foarte putin ulei 5 km pana sa rezolv problema.

#26
Masutatsu-Oyama

Masutatsu-Oyama

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,911
  • Înscris: 08.02.2022

 sftp, on 02 februarie 2023 - 16:51, said:

… MANN sunt intre 20-30 lei

 atupi, on 02 februarie 2023 - 17:14, said:

… filtru slab calitativ


#27
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Tind să cred că filtrul a fost prost montat. Cel mai ieftin filtru dacă puneai nu avea voie să facă așa ceva. Practic tu ai pierdut ulei până a ajuns la zero. Chiar dacă nu a mai avut ulei în baie, a rămas ulei în bloc și faptul că ți-ai dat seama a fost salvarea motorului. E posibil să se fi produs totuși daune pe care le vei sesiza în timp, e posibil să scapi ieftin, nimeni nu poate spune. Uleiul 10w40 este o alegere foarte proastă pentru că motorul nu a fost conceput pentru ulei atât de vâscos. Poate vânzarea mașinii acum nu ar fi o idee rea deși pică într-un moment foarte prost! Dacă era un motor mai vechi trăgeai nădejde că ai scăpat ieftin, cu ascuțitorile ăstea e greu de spus.

#28
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010
Daca tin eu bine minte pentru 0,9TCe trebuie ulei cu norma RN710.
Daca acel 10W40 are norma aia e posibil sa fie OK, in mod normal parca 5W40 RN710 trebuie.
Daca nu bate e  bine insa ar trebui verificata presiunea de ulei conform cartii tehnice a motorului.
0.9TCe are o pompa mai ciudata cu debit variabil si probabil i-a ramas suficient ulei incit sa nu se gripeze dar poate avea afectate ceva lagare de alunecare, semicuzineti...

#29
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
In cel mai rau caz schimba motorul, ce tot vorbiti de vanzarea masinii ? Se gasesc o gramada la 7-800 euro. Daca masina merge bine, n-are de ce sa isi faca probleme.

Edited by TruculMagic, 02 February 2023 - 18:14.


#30
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,968
  • Înscris: 06.04.2007
Aaculta cu atentie dimineata la prima cheie daca auzi zgomot(e) suspect/nou de la motor in primele secunde.
La cald, asculta cu atentie in sarcina/accelerare daca auzi zgomot nou de la turbina (fluierat mai accentuat) .

Daca nu auzi nimic nou, probabil ca ai scapat, motoru a scapat.
Pana la urmatorul schimb de ulei verifica periodic nivelul de ulei si vezi daca exista consum mai mare de ulei fata de schimburile precedente de ulei.

PS: indiferent daca e alegerea ta sau a mecanicosului, data viitoare baga un 5w40 si lasa 10w40 pt altii...

Edited by Octavian___, 02 February 2023 - 18:30.


#31
phoenix76

phoenix76

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,002
  • Înscris: 25.09.2014
Nu stiu ce sistem foloseste motorul tau, dar in general martorul de ulei functioneaza pe baza presiunii generata de pompa de ulei. Cand este presiune, martorul este stins si invers. Proba este simpla, pui contactul pe penultima pozitie si vezi daca se aprinde martorul de ulei. Apoi pornesti, si daca ai presiune martorul se stinge. Asa te asiguri ca este functional.
Zgomotele la scaderea nivelului de ulei pot fi amplificate de carcasa baii de ulei. Bate intr-un butoi plin cu apa si intr-unul gol. Zgomotele difera. Deci zgomotul putea fi, din aceasta cauza, nu neaparat ca ai un defect.
Pune-o la treaba si fa bani cu ea, nu te mai stressa. Urmareste nivelul pe joja din cand in cand si asta este.

Edited by phoenix76, 02 February 2023 - 18:40.


#32
Masutatsu-Oyama

Masutatsu-Oyama

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,911
  • Înscris: 08.02.2022

 Ion_Bumbu, on 02 februarie 2023 - 18:10, said:

Daca tin eu bine minte pentru 0,9TCe trebuie ulei cu norma RN710.


Ion stie. iar RN710 este denominat 0W30 la 10W40 (autodoc, printre altii, recomanda RN710 10W40 drept second choice pentru RN 0.9 TCe).

“specialistii” marcanti in uleiuri auto sint ceva “only on Softpedia”. pfff…

#33
stoshiba

stoshiba

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,843
  • Înscris: 22.02.2014
Daca nu s-a aprins martorul in bord de presiune scazuta totul este ok.

#34
Zuy

Zuy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,097
  • Înscris: 19.11.2006
Povestea mea: În vară s-a blocat termostatul, s-a ars garnitura fr chiuloasă, rectificat, reparat, totul ok.
Asta a fost în Iulie, în octombrie apare pe bord ”oil level low ”, ok mă gândeam că ceva nu a fost ok la service și au uitat să pună ulei la nivel.
Aveam 0,5l din cei 6,5 l cât intrau în motor și am completat. Ok, toate bune și frumoase când o lună mai târziui apare din nou mesajul ”oil level low”, am băgat 1 l ulei că eram pe drum lung și ca norocul la primul peco am găsit uleiul care trebuia, astăzi punând testerul pe mașină reiese că din 6 l cât intră în motor, am oar 3 Posted Image Am adăugat 1 l
Mașina e un Merc  W203 c Klass la care intră la un schimb 6,5l ulei.
Nu are jojă fizică, doar în meniu arată nivelul și acolo apare ok. Ok ? cât? 0.5, 1, sau 2 l ?
Mâine merg la schimb și sunt curios cât ulei curge din motor.
Probleme în mers nu am avut, la fel ”trage, merge, etc” ...

#35
florynsv

florynsv

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,037
  • Înscris: 09.08.2009
Normal ar trebui sa aiba un senzor de nivel ulei montat pe baie, in afara de cel de presiune pe care il au toate masinile. Nu stiu cum e la dacie ca n-am avut ocazia sa studiez vreuna, dar la golful meu din 2007 exista acest senzor de nivel montat pe baie care aprinde un martor galben de forma lampii lui aladin si o linie ondulata dedesupt, cand scade prea mult nivelul de ulei din baie.

Attached Files



#36
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,992
  • Înscris: 09.05.2009

 Masutatsu-Oyama, on 02 februarie 2023 - 18:45, said:

Ion stie. iar RN710 este denominat 0W30 la 10W40 (autodoc, printre altii, recomanda RN710 10W40 drept second choice pentru RN 0.9 TCe).

“specialistii” marcanti in uleiuri auto sint ceva “only on Softpedia”. pfff…
Specialistii lu' peste de la Autodoc recomanda 10W40 semisintetic... Posted Image

Edited by DannyMC, 02 February 2023 - 19:12.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate