Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Mers cu foarte putin ulei 5 km.
Last Updated: Feb 04 2023 13:32, Started by
Impuls12
, Feb 02 2023 15:52
·
0
#19
Posted 02 February 2023 - 16:42
#20
Posted 02 February 2023 - 16:47
sftp, on 02 februarie 2023 - 16:33, said:
Martorul ala se aprinde devreme. Lui daca nu i s-a aprins nici dupa 4 litri pierduti e clar ca martorul e mort. Impuls12, on 02 februarie 2023 - 16:40, said: Nu stiu daca e mort martorul, masina este din 2017 si 100.000 km, intr-adevar dacie, nu m-as mira sa se strice asa repede Si ia o marca la care macar martorul de ulei sa funcționeze. Edited by Testosteron, 02 February 2023 - 16:48. |
#21
Posted 02 February 2023 - 16:50
Impuls12, on 02 februarie 2023 - 15:52, said:
Voi ce spuneti? Probabil motorul s-a uzat cat pentru 3-4 ani, poate chiar mai mult, insa sa crape nu vad de ce. Gandeste-te ca nu mai ai masina de 6 ani, ci de 10-11 ani. Cam asta e. Mai mergi cu ea suplimentar cum conduci in mod normal si vezi daca consuma ulei. PS. Pune ulei recomandat de producator, nu ce zice mecanicul. |
#22
Posted 02 February 2023 - 16:51
#23
Posted 02 February 2023 - 16:53
Probabil ca mecanicul Dorel da vina pe filtru.
Edited by pasilla, 02 February 2023 - 16:53. |
#24
Posted 02 February 2023 - 17:14
Eu cred ca marele vinovat e acel 10W40 cumulat cu poate un filtru slab calitativ sau prost montat.
|
#25
Posted 02 February 2023 - 17:17
atupi, on 02 februarie 2023 - 17:14, said:
Eu cred ca marele vinovat e acel 10W40 cumulat cu poate un filtru slab calitativ sau prost montat. |
#26
Posted 02 February 2023 - 17:37
#27
Posted 02 February 2023 - 17:42
Tind să cred că filtrul a fost prost montat. Cel mai ieftin filtru dacă puneai nu avea voie să facă așa ceva. Practic tu ai pierdut ulei până a ajuns la zero. Chiar dacă nu a mai avut ulei în baie, a rămas ulei în bloc și faptul că ți-ai dat seama a fost salvarea motorului. E posibil să se fi produs totuși daune pe care le vei sesiza în timp, e posibil să scapi ieftin, nimeni nu poate spune. Uleiul 10w40 este o alegere foarte proastă pentru că motorul nu a fost conceput pentru ulei atât de vâscos. Poate vânzarea mașinii acum nu ar fi o idee rea deși pică într-un moment foarte prost! Dacă era un motor mai vechi trăgeai nădejde că ai scăpat ieftin, cu ascuțitorile ăstea e greu de spus.
|
#28
Posted 02 February 2023 - 18:10
Daca tin eu bine minte pentru 0,9TCe trebuie ulei cu norma RN710.
Daca acel 10W40 are norma aia e posibil sa fie OK, in mod normal parca 5W40 RN710 trebuie. Daca nu bate e bine insa ar trebui verificata presiunea de ulei conform cartii tehnice a motorului. 0.9TCe are o pompa mai ciudata cu debit variabil si probabil i-a ramas suficient ulei incit sa nu se gripeze dar poate avea afectate ceva lagare de alunecare, semicuzineti... |
|
#29
Posted 02 February 2023 - 18:13
In cel mai rau caz schimba motorul, ce tot vorbiti de vanzarea masinii ? Se gasesc o gramada la 7-800 euro. Daca masina merge bine, n-are de ce sa isi faca probleme.
Edited by TruculMagic, 02 February 2023 - 18:14. |
#30
Posted 02 February 2023 - 18:29
Aaculta cu atentie dimineata la prima cheie daca auzi zgomot(e) suspect/nou de la motor in primele secunde.
La cald, asculta cu atentie in sarcina/accelerare daca auzi zgomot nou de la turbina (fluierat mai accentuat) . Daca nu auzi nimic nou, probabil ca ai scapat, motoru a scapat. Pana la urmatorul schimb de ulei verifica periodic nivelul de ulei si vezi daca exista consum mai mare de ulei fata de schimburile precedente de ulei. PS: indiferent daca e alegerea ta sau a mecanicosului, data viitoare baga un 5w40 si lasa 10w40 pt altii... Edited by Octavian___, 02 February 2023 - 18:30. |
#31
Posted 02 February 2023 - 18:40
Nu stiu ce sistem foloseste motorul tau, dar in general martorul de ulei functioneaza pe baza presiunii generata de pompa de ulei. Cand este presiune, martorul este stins si invers. Proba este simpla, pui contactul pe penultima pozitie si vezi daca se aprinde martorul de ulei. Apoi pornesti, si daca ai presiune martorul se stinge. Asa te asiguri ca este functional.
Zgomotele la scaderea nivelului de ulei pot fi amplificate de carcasa baii de ulei. Bate intr-un butoi plin cu apa si intr-unul gol. Zgomotele difera. Deci zgomotul putea fi, din aceasta cauza, nu neaparat ca ai un defect. Pune-o la treaba si fa bani cu ea, nu te mai stressa. Urmareste nivelul pe joja din cand in cand si asta este. Edited by phoenix76, 02 February 2023 - 18:40. |
#32
Posted 02 February 2023 - 18:45
Ion_Bumbu, on 02 februarie 2023 - 18:10, said:
Daca tin eu bine minte pentru 0,9TCe trebuie ulei cu norma RN710. Ion stie. iar RN710 este denominat 0W30 la 10W40 (autodoc, printre altii, recomanda RN710 10W40 drept second choice pentru RN 0.9 TCe). “specialistii” marcanti in uleiuri auto sint ceva “only on Softpedia”. pfff… |
#33
Posted 02 February 2023 - 18:48
Daca nu s-a aprins martorul in bord de presiune scazuta totul este ok.
|
|
#34
Posted 02 February 2023 - 18:55
Povestea mea: În vară s-a blocat termostatul, s-a ars garnitura fr chiuloasă, rectificat, reparat, totul ok.
Asta a fost în Iulie, în octombrie apare pe bord ”oil level low ”, ok mă gândeam că ceva nu a fost ok la service și au uitat să pună ulei la nivel. Aveam 0,5l din cei 6,5 l cât intrau în motor și am completat. Ok, toate bune și frumoase când o lună mai târziui apare din nou mesajul ”oil level low”, am băgat 1 l ulei că eram pe drum lung și ca norocul la primul peco am găsit uleiul care trebuia, astăzi punând testerul pe mașină reiese că din 6 l cât intră în motor, am oar 3 Am adăugat 1 l Mașina e un Merc W203 c Klass la care intră la un schimb 6,5l ulei. Nu are jojă fizică, doar în meniu arată nivelul și acolo apare ok. Ok ? cât? 0.5, 1, sau 2 l ? Mâine merg la schimb și sunt curios cât ulei curge din motor. Probleme în mers nu am avut, la fel ”trage, merge, etc” ... |
#35
Posted 02 February 2023 - 19:02
Normal ar trebui sa aiba un senzor de nivel ulei montat pe baie, in afara de cel de presiune pe care il au toate masinile. Nu stiu cum e la dacie ca n-am avut ocazia sa studiez vreuna, dar la golful meu din 2007 exista acest senzor de nivel montat pe baie care aprinde un martor galben de forma lampii lui aladin si o linie ondulata dedesupt, cand scade prea mult nivelul de ulei din baie.
Attached Files |
#36
Posted 02 February 2023 - 19:03
Masutatsu-Oyama, on 02 februarie 2023 - 18:45, said:
Ion stie. iar RN710 este denominat 0W30 la 10W40 (autodoc, printre altii, recomanda RN710 10W40 drept second choice pentru RN 0.9 TCe). “specialistii” marcanti in uleiuri auto sint ceva “only on Softpedia”. pfff… Edited by DannyMC, 02 February 2023 - 19:12. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users