Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sitemul de operare foloseste prea...

Ce farmacie VET online care "...

De unde cumparați legume si fructe?

Samsung S21 ultra
 Plasa de umbrire peste gard de pl...

O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...
 Programe TV cu altfel de sporturi

Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...
 Ați prins vremurile cand 120 Volț...

Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu
 

Mers cu foarte putin ulei 5 km.

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
55 replies to this topic

#1
Impuls12

Impuls12

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 18.06.2017
Va salut.Ieri am facut schimbul de ulei si am pus un filtru de ulei slab calitativ si azi mi s-a spart garnitura de la el.Masina este in regim de taxi un Sandero 0.9 tce cu 100.000km.Am lucrat de pe la 6 dimineata pana aproximativ pe la 10-11 cand in mers am sesizat un cloncanit la motor viteze si turatii mai mici.Am mai mers cu el asa cam 3 km pana am ajuns cu clientul la destinatie dupa care am oprit motorul si am observat dupa 5 10 minute ca au mai curs cam 200 300 ml de ulei pe jos, Am completat cu aproximativ 4l de ulei si m-am dus la mecanic unde am schimbat garnitura si am inlocuit uleiul.Masina merge acum bine, nu are nici un simptom, dar sunt cu morcovul cu tot cu frunze din cauza motorului, care nu stiu daca are o uzura cauzatoare de moarte.Mentionez ca in bord nu s-a aprins nici un martor.Voi ce spuneti? Multumesc

#2
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Cred ca numai trecerea timpuluii te va lamuri.
Daca nu incepe sa consume ulei, atunci ai scapat.

Ciudata treaba cu spargerea garniturii. Probabil manopera defectuoasa.

Edited by pasilla, 02 February 2023 - 16:08.


#3
Impuls12

Impuls12

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 18.06.2017

View Postpasilla, on 02 februarie 2023 - 16:05, said:

Cred ca numai trecerea timpuluii te va lamuri.
Daca nu incepe sa consume ulei, atunci ai scapat.

Ciudata treaba cu spargerea garniturii. Probabil manopera defectuoasa.
Dupa ce am schimbat filtrul si uleiul am mai mers cu masina aproximativ o ora la viteza normala si fara bruscari si uleiul a ramas la acelasi nivel.

#4
dacibesti

dacibesti

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,549
  • Înscris: 01.02.2007
Data viitoare, sa pui un filtru mai de calitate sau sa mergi la cineva care chiar stie sa schimbe un filtru.

Edited by dacibesti, 02 February 2023 - 16:11.


#5
Impuls12

Impuls12

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 18.06.2017

View Postdacibesti, on 02 februarie 2023 - 16:10, said:

Data viitoare, sa pui un filtru mai de calitate sau sa mergi la cineva care chiar stie sa schimbe un filtru.
Cu siguranta, asta e invatatura de minte, sper doar sa mai fie o data viitoare

#6
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,693
  • Înscris: 12.01.2018
sunt curios ce filtru ai pus

#7
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Ce marca de filtru ai folosit ?
Nu trebuia sa te avertizeze in bord ca nu mai ai ulei ?

#8
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Nu ai cum sa iti dai seama dupa o ora de mers.
Trebuie sa faci 1000 Km - 5000 Km.

#9
Impuls12

Impuls12

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 18.06.2017

View PostTruculMagic, on 02 februarie 2023 - 16:15, said:

Ce marca de filtru ai folosit ?
Nu trebuia sa te avertizeze in bord ca nu mai ai ulei ?
Ceva ieftinatura pana in 25 de lei cred, in mod normal trebuia sa apara martor dar nimic.Ori e defect senzorul ori nu era goala de tot baia.

#10
Testosteron

Testosteron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,827
  • Înscris: 27.01.2016

View PostImpuls12, on 02 februarie 2023 - 15:52, said:

Va salut.Ieri am facut schimbul de ulei si am pus un filtru de ulei slab calitativ si azi mi s-a spart garnitura de la el.Masina este in regim de taxi un Sandero 0.9 tce cu 100.000km.Am lucrat de pe la 6 dimineata pana aproximativ pe la 10-11 cand in mers am sesizat un cloncanit la motor viteze si turatii mai mici.Am mai mers cu el asa cam 3 km pana am ajuns cu clientul la destinatie dupa care am oprit motorul si am observat dupa 5 10 minute ca au mai curs cam 200 300 ml de ulei pe jos, Am completat cu aproximativ 4l de ulei si m-am dus la mecanic unde am schimbat garnitura si am inlocuit uleiul.Masina merge acum bine, nu are nici un simptom, dar sunt cu morcovul cu tot cu frunze din cauza motorului, care nu stiu daca are o uzura cauzatoare de moarte.Mentionez ca in bord nu s-a aprins nici un martor.Voi ce spuneti? Multumesc
Daca nu s-a aprins martorul in bord înseamnă ca inca aveai ulei suficient. Chiar si cand se aprinde martorul mai e inca ulei , la limita de jos dar inca e.

#11
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
E ingrijorator ca a fost nevoie de 4 l pentru completare.

#12
Testosteron

Testosteron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,827
  • Înscris: 27.01.2016

View PostImpuls12, on 02 februarie 2023 - 16:11, said:


Cu siguranta, asta e invatatura de minte, sper doar sa mai fie o data viitoare
Pana nu se aprinde martorul de ulei totul e in parametri.  Ca de aia e pus martorul ala acolo.
Eu am mers putin si cu martorul aprins si n-a avut nici pe dracu.

View Postpasilla, on 02 februarie 2023 - 16:19, said:

E ingrijorator ca a fost nevoie de 4 l pentru completare.
Probabil 2 l i-a furat cel care a completat.

#13
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Pai zice ca:
Am completat cu aproximativ 4l de ulei si m-am dus la mecanic.

#14
Testosteron

Testosteron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,827
  • Înscris: 27.01.2016

View PostTruculMagic, on 02 februarie 2023 - 16:15, said:

Ce marca de filtru ai folosit ?
Nu trebuia sa te avertizeze in bord ca nu mai ai ulei ?
Ba da. De-aia n-are nici o problemă .

View Postpasilla, on 02 februarie 2023 - 16:23, said:

Pai zice ca:
Am completat cu aproximativ 4l de ulei si m-am dus la mecanic.
Dar oricum mai intai se aprinde martorul. Deci daca nu s-a aprins e ok.

Edited by Testosteron, 02 February 2023 - 16:25.


#15
Impuls12

Impuls12

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 18.06.2017

View PostTestosteron, on 02 februarie 2023 - 16:24, said:

Ba da. De-aia n-are nici o problemă dar isi da el acuma impresii ca n-are altceva mai bun de făcut.


Dar oricum mai intai se aprinde martorul. Deci daca nu s-a aprins e ok.
Nu s-a aprins si a mers perfect normal cu exceptia cloncanitului care s-a oprit imediat ce am completat cu ulei si am mers la mecanic, unde am schimbat filtrul si am pus alt ulei.Acum, teoretic, nu mai pierde deloc, voi vedea zilele urmatoare care e situtatia.

#16
sftp

sftp

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 11.01.2023

View PostImpuls12, on 02 februarie 2023 - 15:52, said:

Am lucrat de pe la 6 dimineata pana aproximativ pe la 10-11 cand in mers am sesizat un cloncanit la motor viteze si turatii mai mici.Am mai mers cu el asa cam 3 km pana am ajuns cu clientul la destinatie dupa care am oprit motorul si am observat dupa 5 10 minute ca au mai curs cam 200 300 ml de ulei pe jos, Am completat cu aproximativ 4l de ulei si m-am dus la mecanic unde am schimbat garnitura si am inlocuit uleiul.Masina merge acum bine, nu are nici un simptom, dar sunt cu morcovul cu tot cu frunze din cauza motorului, care nu stiu daca are o uzura cauzatoare de moarte.Mentionez ca in bord nu s-a aprins nici un martor.Voi ce spuneti? Multumesc
Avand in vedere ca ai completat cu 4 litri, inseamna ca in timpul ala ai ajuns cu el aproape de 0.
Ceea ce inseamna ca lasai dara in urma ta daca intradevar ai mers doar 3km, adica vreo 5 minute de mers in oras.
Si tot tu estimezi ca in 5-10 minute de stationare ti s-a scurs doar 0,2-0,3 Litri.
Punand cap la cap datele astea inseamna ca pierdeai uleiul de ceva vreme pana te-ai prins. Cel mai probabil pierdeai inca de dimineata, probabil de cand a ajuns motorul la temperatura.
.
La mecanic ai tinut cont cat ulei s-a scurs, sa iti dai seama de ritmul cu care pierdea uleiul?

View PostTestosteron, on 02 februarie 2023 - 16:22, said:

Pana nu se aprinde martorul de ulei totul e in parametri.  Ca de aia e pus martorul ala acolo.
Eu am mers putin si cu martorul aprins si n-a avut nici pe dracu..
Martorul ala se aprinde devreme. Lui daca nu i s-a aprins nici dupa 4 litri pierduti e clar ca martorul e mort.

View PostImpuls12, on 02 februarie 2023 - 16:26, said:

cloncanitului care s-a oprit imediat ce am completat cu ulei si am mers la mecanic, unde am schimbat filtrul si am pus alt ulei.Acum, teoretic, nu mai pierde deloc, voi vedea zilele urmatoare care e situtatia.
Din auzite se spune ca daca patesti sa mergi cu motorul pe uscat e bine sa ii faci o spalare cu ulei identic si apoi inlocuire ulei cu unul ceva mai gros.

#17
Impuls12

Impuls12

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 18.06.2017

View Postsftp, on 02 februarie 2023 - 16:28, said:

Avand in vedere ca ai completat cu 4 litri, inseamna ca in timpul ala ai ajuns cu el aproape de 0.
Ceea ce inseamna ca lasai dara in urma ta daca intradevar ai mers doar 3km, adica vreo 5 minute de mers in oras.
Si tot tu estimezi ca in 5-10 minute de stationare ti s-a scurs doar 0,2-0,3 Litri.
Punand cap la cap datele astea inseamna ca pierdeai uleiul de ceva vreme pana te-ai prins. Cel mai probabil pierdeai inca de dimineata, probabil de cand a ajuns motorul la temperatura.
.
La mecanic ai tinut cont cat ulei s-a scurs, sa iti dai seama de ritmul cu care pierdea uleiul?
Cand am ajuns la mecanic, din cei 4 l pe care i-am completat, au curs cam 3, dar asta si pentru ca ajuns la mecanic, nu am intrat direct cu masina ci am mai asteptat o ora pana au ajuns piese si si-a terminat si el masina pe care o avea inceputa.Dupa ce am rezolvat problema cu garnitura, am mers in locul in care am lasat masina peste noapte si nu era urma de ulei, nici in locurile unde am stationat pana la aparitia sunetului.Precizez si ca ieri am facut schimbul de ulei cu filtrul prost dupa care masina nu a mai mers pana azi dimineata pe la 6.Banuiala mea e ca s-a spart in timp ce mergeam si a inceput sa curga pana in momentul in care a aparut sunetul respectiv.

View Postsftp, on 02 februarie 2023 - 16:33, said:

Avand in vedere ca ai completat cu 4 litri, inseamna ca in timpul ala ai ajuns cu el aproape de 0.
Ceea ce inseamna ca lasai dara in urma ta daca intradevar ai mers doar 3km, adica vreo 5 minute de mers in oras.
Si tot tu estimezi ca in 5-10 minute de stationare ti s-a scurs doar 0,2-0,3 Litri.
Punand cap la cap datele astea inseamna ca pierdeai uleiul de ceva vreme pana te-ai prins. Cel mai probabil pierdeai inca de dimineata, probabil de cand a ajuns motorul la temperatura.
.
La mecanic ai tinut cont cat ulei s-a scurs, sa iti dai seama de ritmul cu care pierdea uleiul?


Martorul ala se aprinde devreme. Lui daca nu i s-a aprins nici dupa 4 litri pierduti e clar ca martorul e mort.


Din auzite se spune ca daca patesti sa mergi cu motorul pe uscat e bine sa ii faci o spalare cu ulei identic si apoi inlocuire ulei cu unul ceva mai gros.
Pana la schimbarea uleiului de ieri, bagam 5w 30, am schimbat cu 10w 40 la sugestia mecanicului, am completat la fel cu 10w40 dupa patanie, iar pe urma am schimbat cu 5w 30 cand am fost la celalalt mecanic care era mai aproape de mine dupa ce am ramas fara, nevrand sa merg inca 15 km pana la mecanicul initial in timp ce se scurge uleiul.

View Postsftp, on 02 februarie 2023 - 16:33, said:

Avand in vedere ca ai completat cu 4 litri, inseamna ca in timpul ala ai ajuns cu el aproape de 0.
Ceea ce inseamna ca lasai dara in urma ta daca intradevar ai mers doar 3km, adica vreo 5 minute de mers in oras.
Si tot tu estimezi ca in 5-10 minute de stationare ti s-a scurs doar 0,2-0,3 Litri.
Punand cap la cap datele astea inseamna ca pierdeai uleiul de ceva vreme pana te-ai prins. Cel mai probabil pierdeai inca de dimineata, probabil de cand a ajuns motorul la temperatura.
.
La mecanic ai tinut cont cat ulei s-a scurs, sa iti dai seama de ritmul cu care pierdea uleiul?


Martorul ala se aprinde devreme. Lui daca nu i s-a aprins nici dupa 4 litri pierduti e clar ca martorul e mort.


Din auzite se spune ca daca patesti sa mergi cu motorul pe uscat e bine sa ii faci o spalare cu ulei identic si apoi inlocuire ulei cu unul ceva mai gros.
Nu stiu daca e mort martorul, masina este din 2017 si 100.000 km, intr-adevar dacie, nu m-as mira sa se strice asa repede

#18
robbie_ro

robbie_ro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,840
  • Înscris: 24.08.2004

View PostImpuls12, on 02 februarie 2023 - 16:37, said:

... am schimbat cu 10w 40 la sugestia mecanicului, ...
Foarte proasta sugestie...schimbati mecanicul.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate