Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Norma de poluare Euro 7 = un nou val de scumpiri
Last Updated: Jul 19 2023 10:16, Started by
gabrolio
, Feb 01 2023 18:50
·
17
#1
Posted 01 February 2023 - 18:50
Sursa: https://www.promotor...e-euro-19142180
Era evident ca asa va fi, intrebarea e: de ce insista UE cu Euro 7 si nu se trece direct de la Euro 6 la electrificare?! |
#2
Posted 01 February 2023 - 19:00
Pentru ca nu poti inchide sau tranforma fabrici intregi de prelucrare si asamblare "instant".
Trecerile se fac gradual. Nu toate tarile au infrastructura sanatoasa pentru Electrice Si nu in ultimul rand inca se fac bani vanzarea de petrol. |
#3
Posted 01 February 2023 - 19:01
Ce diferenta va fi intre actualul Euro 6 si acesta? Banuiesc doar o marire de pret a masinilor.
|
#5
Posted 01 February 2023 - 19:21
#6
Posted 01 February 2023 - 19:35
gabrolio, on 01 februarie 2023 - 18:50, said:
Sursa: https://www.promotor...e-euro-19142180 Era evident ca asa va fi, intrebarea e: de ce insista UE cu Euro 7 si nu se trece direct de la Euro 6 la electrificare?! Poate ca NU electrificarea va fi solutia viitorului pentru sectorul auto? De ce oare se scot modele noi (benzina si motorina) cand toata lumea stie cat de aproape este termenul limita pentru fabricarea acestora? |
#8
Posted 01 February 2023 - 19:41
ca electricele nu polueaza din franare sau/si din uzarea cauciucurilor (fiind si mai grele)
si evident ca la inceput masinile euro 7 vor fi mai scumpe, orice tehnologie sau orice e nou la inceput e mai scump ca sa justifice implementarea noilor reglementari bine ca in SUA sau pe alte continente nu se polueaza, aia nu mai au norme, la noi in schimb, masuram cat polueaza si franele probabil si la motoare se vor mai taia cate 10-20 de cai ca sa dea bine la emisii in conditii ideale, pe eco si aia e in fine, sunt pro norme, pro masuri de combatere a poluarii, dar parca singura problema e cat polueaza cetateanul de rand cu masina parca nu mai exista industrie, nu mai exista defrisari, nu mai exista aruncatul de gunoi aiurea (inclusiv in ape), nu exista alte transporturi care polueaza (naval, aerian, industrial) mai degraba as interzice masinile foarte vechi (peste 10-15 ani), ar trebui ca masinile care polueaza (scot fum pe strada) sa fie trase pe dreapta imediat si sa le fie interzis sa mai circule(dar aici ar trebui si politia sa mai munceasca si nah...) si as da un ticket rabla mult mai mare pentru ca oamenii sa isi poata lua masini noi (indiferent de care) care clar polueaza mai putin trecem pe electrificare, n-am nicio problema, dar sa se ofere curent gratis sau oricum mai ieftin, ca s-ar putea gasi metode, si sa faca infrastructura de incarcatoare incat si cei din orase sa-si poate incarca masina ieftin si rapid si atunci e ok asa la nivel teoretic, da, suna bine, dar momentan pare inca o nisa piata de masini electrice, in general pentru cei care stau la casa, poate si pentru cei care au posibilitatea sa incarce la birou, dar cand vor fi din ce in ce mai multe masini, cam toate incarcatoarele alea vor fi ocupate |
#9
Posted 01 February 2023 - 19:43
#10
Posted 01 February 2023 - 19:46
Populatia Europei reprezinta abia 9,5% din total, deci cam toata tevatura asta cu normele de poluare sunt cam frectie la nivel mondial, daca sunt aplicate si de restul tarilor lumii.
|
|
#11
Posted 01 February 2023 - 19:50
#12
Posted 01 February 2023 - 19:55
4ndr3i-13, on 01 februarie 2023 - 19:41, said: mai degraba as interzice masinile foarte vechi (peste 10-15 ani), ar trebui ca masinile care polueaza (scot fum pe strada) sa fie trase pe dreapta imediat si sa le fie interzis sa mai circule(dar aici ar trebui si politia sa mai munceasca si nah...) si as da un ticket rabla mult mai mare pentru ca oamenii sa isi poata lua masini noi (indiferent de care) care clar polueaza mai putin Eu as merge pe ideea ca poluatorul sa plateasca. Un camion Euro6 polueaza mult sau nu? polueaza mai mult sau mai putin decat 3 masini Euro4 din 2009? Cate g de CO2 scoate o masina Euro4 de 1300cmc si cate grame scoate un 2.0tsi? Dar stai, 2.0tsi e Euro6 deci nu se pune, ala e ok, cel cu Euro4 e nasol. M-am uitat, 2.0tsi 177g CO2/km. |
#13
Posted 01 February 2023 - 19:57
Sa fabrice mai multe modele Full Hybride pana una alta....
Edited by xmanyacs77, 01 February 2023 - 19:58. |
#14
Posted 01 February 2023 - 20:10
DaculScoril0, on 01 februarie 2023 - 19:50, said:
da, și nu e neapărat un lucru rău. Dar nici bun. Inseamna mai multe masini vechi...poluare etc. Ca doar cei care s-au nascut in masina nu o sa renunte. Degeaba bagi euro 7 la masini scumpe pe care nu le mai cumpara multi cand se poate circula bine mersi cu euro 3 sau 2 sau probabil si non-euro(se mai poate?, asta nu stiu) danrogo2001, on 01 februarie 2023 - 19:46, said:
Populatia Europei reprezinta abia 9,5% din total, deci cam toata tevatura asta cu normele de poluare sunt cam frectie la nivel mondial, daca sunt aplicate si de restul tarilor lumii. Asta cam asa e, dar ideea e sa se scoata poluarea din orase. Ca nu te afecteaza pe tine poluarea din... Beijing daca tu stai in Viena. Asta da, ar fi un lucru bun. Aia cu asa-zisa incalzire globala normal ca n-o rezolvi doar cu Europa, daca e rezolvabila. Edited by danigoleman, 01 February 2023 - 20:11. |
#15
Posted 01 February 2023 - 20:20
4ndr3i-13, on 01 februarie 2023 - 19:41, said:
...mai degraba as interzice masinile foarte vechi (peste 10-15 ani), ar trebui ca masinile care polueaza (scot fum pe strada) sa fie trase pe dreapta imediat si sa le fie interzis sa mai circule(dar aici ar trebui si politia sa mai munceasca si nah...) si as da un ticket rabla mult mai mare pentru ca oamenii sa isi poata lua masini noi (indiferent de care) care clar polueaza mai putin Vorbind de masini cele care polueaza MASIV in orase sunt dieselurile. Prefer oricand sa stau in spatele unei benzinare de 20 de ani decat a unui diesel de cativa ani. Am un vecin cu un seat diesel, cand incalzeste motorul dimineata efectiv te intoxici daca uiti geamul deschis, si masina e la 15 metri de geam... Personal mi-ar fi rusine sa umblu cu asa mizerii prin orase, dar se pare ca majoritatea cetatenilor sunt nesimtiti. Edited by sirgoofy, 01 February 2023 - 20:23. |
|
#16
Posted 01 February 2023 - 20:30
4ndr3i-13, on 01 februarie 2023 - 19:41, said:
parca singura problema e cat polueaza cetateanul de rand cu masina 4ndr3i-13, on 01 februarie 2023 - 19:41, said:
parca nu mai exista industrie, nu mai exista defrisari, nu mai exista aruncatul de gunoi aiurea (inclusiv in ape), nu exista alte transporturi care polueaza (naval, aerian, industrial) |
#17
Posted 01 February 2023 - 20:42
consumerismul trebuie taiat. dieselul interzis ca sa avem orase mai curate.
ma intreb de ce nu au masurat toate acestea de la inceput, de ce pana la euro 7 era ok sa se strice filtrele repede, placute si anvelopele nu existau...parca am fost "condusi" de ciobani pana acum...si nu am comentat nimic ca niste oi naive.. Edited by Punter, 01 February 2023 - 20:44. |
#18
Posted 01 February 2023 - 20:52
sirgoofy said: 1675275640[/url]' post='29720174'] dar se pare ca majoritatea cetatenilor sunt nesimtiti. Nu, nu sunt nesimtiti, doar impozitele, taxele, preturile la combustibil, pentru locul de parcare, asigurarile, sunt inca prea mici pentru cat este dispus romanul sa plateasca pentru a avea masina (masini, ca unii au mai multe). Edited by Dorel-Jefuitorul, 01 February 2023 - 20:57. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users